@Wupje, oh beter zeg..laat die kleine dan maar lekker druk blijven. @Parr, je mag mijn neus wel..ik doe toch niet aan schoonmaken. @Sasha, wat een muts die vk. @Wens, haha..misschien kan je hem nu overtuigen dat hij wel wil zodat de kleine nog even blijft zitten
dat zie je echt niet hoor ik dacht het ook maar een vriendin van mij had de avond voor haar kleine geboren werd ook gewoon gesext en toen zei ik "ieuw dan had hij zeker een kwakkie op zijn hoofd" maar zij zei al dat voor alle vruchtwater etc dit echt niet op het kindje komt. De vk of gyn kan het wel zien als je vruchtwater nog niet gebroken is. Eventueel zou je als de weeen begonnen zijn zo'n spuitje met lauw water naar binnen kunnen brengen zodat alles schoon is (let op dat mag natuurlijk niet als vliezen gebroken zijn!)
Cossy> zo'n vrouw ziet dat zovaak die kijkt daar echt niet meer van op hoor... ik moet wel eerlijk zeggen dat ik voor de VK komt wel ff een "vaginale douche" zal nemen mochten we het de avond ervoor gedaan hebben hoe zal het met onze tweety zijn?
hmmm verveel me weer eens, ben helemaal ontspannen, kom maar kindje haha. wel spannend hier, wie zou de volgende zijn en hoe zou het met tweety gaan. xxxxxxxxxxxxxx
Hahaha sasha: afgesproken Hihihi ik zie wens3 al naar de grond duiken in de intratuin hhehehe Ik zie nu ook allemaal baby's voor me met witte smurrie op het hoofd Krisstel: haha jij ook nog steeds geen poetsaanvallen? Hier ook niet hoor.. doe het hoognodige .. of minder
Klavertje gefeliciteerd met je dochter! Vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Kindje ligt nog steeds in stuit. As dinsdag gaan ze het proberen te draaien. Zie er wel een beetje tegenop....
Ben ook benieuwd hoe het met Tweety is...geeft wel moed dat het zo ineens kan beginnen Nee hier zeker geen poetsaanvallen, verre van dat! @SanneMart, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Succes dinsdag!
ik hbe hier poetsbuien, gisteren heel de kelder gedaan en vandaag de broodtrommel, ineens sta ik daar dan en dan begin ik maar is net zo snel weer over. alles is nu schoon dus die kleine mag er uit! ! ! ingeltje mag ik dan ook als volgende, doen we tegelijk. ff wasje vouwen xxxxxxxxxxxxxxx
Ja eindelijk iemand die spontaan weeen krijgt! Nouja, mamameike had dat natuurlijk ook toch? Sannemart veeel succes dinsdag.. snap dat je er tegenop ziet hoor
Parr, nog niets van het werk gehoord. had vanochtend toevallig een krabbel geplaatst op de hyves. SanneMart, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. had het er toevallig vorige week nog met mannetje over. al zou deze (of de volgende ) in stuit liggen dan ga ik geen draai poging doen. Succes dinsdag !
thx kaatje voor de banner, hoop dat ik die laatste niet nodig heb. zal toch maar eens een nieuwe datum moeten bedenken, vandaag zal hem niet meer worden denk ik. ga nu echt wasje vouwen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Graag gedaan. Dacht is misschien wel handig voor als ik eerder beval, hoop ook dat je de laatste niet nodig hebt.
zo wasje al klaar. is idd wel handig, de volgende is al voor morgen dus die heb ik nog wel nodig ben ik bang. het is een beetje onrustig in mijn buikje, krampjes en harde buiken maar nog niets wat op het echt werk lijkt. xxxxxxxxxxxxxx
ow dan loop je gelijk met mij, qua dag alleen een week voor. wist niet op welke dag je naar de 39 ging. Krijg over een half uurtje visite ( lekker zo vlak voor het eten ) :-? dus ga nu even samen met mannetje het eten klaar zetten voor vanavond.hoef ik het alleen nog maar op te zetten. wat eten jullie vanavond? Wij aardappelen, spitskool en een kip cordenbleu
Oooh, spannend voor Tweety. Geen idee of het bekend was dat het een stuit was. Hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot... kwakjes op hoofd: Haha, denk niet dat het zo'n vaart loopt dat dat gaat opvallen. tijdstip bevalling: Ga er ook van uit dat het 's nachts begint. Wel raar eigenlijk, ben daar echt rotsvast van overtuigd. Zo erg dat ik tot nu toe elke ochtend wakker wordt met "oef, nog niet begonnen. We zitten weer ff safe voor de rest van de dag" Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Heb vandaag eindelijk gedurfd om frambozenbladthee te drinken. Jumjum... niet dus Vind het maar een beetje slap, dus denk dat ie langer moet trekken. Maar goed, na nog maar een avond googelen en nóg maar eens lezen dat het niet de bevalling opwekt zit ik nu toch een beetje in de stress. Dus m'n volgende kop is voor maandag eten vanavond: Het is weer zwemmen, dus ik doe lekker makkelijk. Wokschotel kip zoet-zure saus van de AH
wij hebben weer een dagje, we kijken wel, dus tosti of friet ofzo net waar we dan zin in hebben. buurkinderen zijn weer thuis, kun je precies horen welke deur ze gebruiken en waar ze lopen. xxxxxxxxxxxxxxx
ga weer ff de bank opzoeken, tot straks. kom nog ff spieken naar babynieuws natuurlijk haha. xxxxxxxxxxxxxxxxx