September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ingeltje> de lactatiekundige (die van de BV cursus) zei dat ze vaak merkt dat vrouwen die het hards roepen dat het kindje eruit "moet" het meestal het langst dragen. miss toch niet meer zo hard roepen dat je wil ;)
    sannemart> succes dinsdag meis maar ik duim voor je dat beebje voor dinsdag nog even "stiekum" draait :D

eten> aardappels, doperwtjes met worteltjes en zelf gemaakte "oma" gehaktballen :D

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Klavertje44 gefeliciteerd met je dochtertje Daimy Jasmijn!

Eindelijk even rust in de tent hier. De kids liggen eindelijk te slapen en ik heb even de tijd voor mezelf. Gaat allemaal goed hier, heb eigenlijk niks te klagen ;)

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    m 2222222222

en kan maar niet bedenken wat te eten vanavond

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:) :) :)

Zie het al helemaal gebeuren, komt die kleine pas 14 dagen na uitgerekende datum (nee, kleintje van Ingeltje, kom jij maar gauw eruit. Jouw mama is veels te nieuwsgierig naar jou)

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

wens3 gehaktballen met jus, aardappeltjes en rode kool?

(eten wij teminste vanavond)

6. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    WAT? Die kleine MOET eruit, mijn ramen zijn 1/2 week geleden nog gewassen en worden nu alweer TE vies van de spinnen en vliegen.

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jekkia> moet moeders ook niet eventjes rusten? of is "ons" forum ontspannend genoeg ;) Vind die foto van jullie 4tjes echt zooooo mooi **smelt**

8. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    hmmm... heb geen gehaktballen
    ga denk ik wel iets met aardappelen maken, heb echte aardappeletertjes hier in huis.
    rode kool, dat sloeg trouwens altijd bij mijn kindjes op de darmpjes, weet niet of je BV geeft?

9. 4days

4days Niet meer actief

Jekkia -> Fijn dat t zo goed gaat! :D

Ingeltje -> Geduld is een schone zaak :)

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

geef bv maar Raven heeft er nooit last van gehad, tis toch altijd uitproberen waar ze wel of niet tegen kunnen

moet idd rusten maar heb geen rust in mijn kont ;)en de kraamzorg heeft hele huis vanochtend gepoetst... dus kom eens kijken wat jullie allemaal aan het doen zijn.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jekkia, leuk om je even te zien, en bedankt voor het openen van het mama forum. we zaten er al op te wachten haha.

Is het nog een beetje te doen met kraamvisite? of loopt het storm? En bevalt de kraamverzorgster een beetje?

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Net lekker even met de hond naar het bos geweest, was maanden geleden door al het gedoe. En ik had er in een keer zin in, dus rustig op mijn gemakje daar rond gehobbeld. De hond vond het geweldig!
    Ik verlies vandaag, denk ik, telkens delen van mijn slijmprop, heel veel slijm, vanmorgen een propje in de wc, en net een klein sliertje oud bloed in de wc.....
    Vanmorgen ook alles gepoetst samen met manlief, dus nu zit ik lekker bij te komen op de bank ;)

@Hoe zou het met Tweety zijn?!?!

Ik eet vanavond alleen, had nog een bakje pasta met tonijn staan.

@Jekkia, fijn dat alles goed gaat meid!

@Kaatje, succes met de visite!

13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh wat spannend hier!

Klavertje, gefeliciteerd met jullie dochter!

En Tweety, succes! Hopelijk is jullie kindje inmiddels geboren! En is alles goed gegaan met de stuitligging.

Hier ook nog geen idee wat we gaan eten.. Gaan zo gelijk ff boodschappen doen als m'n man terug is van z'n werk, dus kijken we wel ff in de winkel.

Jekkia, heb de foto's gezien en wat een moppie!

Hier vandaag weer een spuit gehaald voor de vit. b12. Mijn HB was nu 6,2.
    Ook nog steeds te laag. En vanmiddag nog naar fysio geweest. Voorlopig de laatste keer. Het gaat redeijk goed de laatste tijd, dus we kijken het even aan nu. Dus scheelt weer een afspraak in de week haha.

Vanmorgen ook nog ff naar de AH geweest. Je kon daar foto's laten maken van je kindje. Dus Cyenna mocht ff poseren en het viel niet tegen. Denk dat ze heel leuk geworden zijn. Over anderhalve week kunnen we ze gaan bewonderen. Ben benieuwd :D

Doeiiii

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahahaha en ik houd niet van schoon hehehe

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kraambezoek is lekker rustig, verdeeld over de dagen heen en heb een superkraamhulp!

Tis net als ik een bezig bijtje dus ze zorgt er wel voor dat ik niks kan doen als zij er is ha ha.
    Ze is hardstikke lief voor Raven en Raven is ook dol op haar. Vind het jammer dat ze maar tot zaterdagmiddag blijft. (ze komt alleen de ochtenden, dan neemt Ivo het over)

Ben blij dat ik de eer had het september 2008 mama's topic te openen. Zat al stiekum te hopen dat niemand mij voor was :)

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    beetje late reactie maar goed, beter laat dan nooit...

haha jullie sms ik als we naar het ziekenhuis gaan (tenzij ik zelf nog in staat ben om een berichtje hier te typen) en ik als we een sms naar de vrienden sturen dan staat dreames mijn buddy daar ook bij :D (jullie vallen al onder vrienden hahaha)

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow ja ik heb me bemoeit met de (geboren) september mama's.... wat vinden jullie ervan?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :)

Nou ik ga me maar even klaar maken om uit de grot te komen. Krijg straks vriendin met twee kids over de vloer dus ben daarna kapot ( ow wat klink ik weer gezellig :-? )
    Vanavond ook nog verjaardag van de buurman dus ook daar nog even een uurtje heen.

Eetse en ik kom vanavond nog ff spieken voor babynieuws.

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Wat spannend Tweety aan het bevallen... Hoe zou het met haar zijn?
    Hier alles in orde. Net controle bij de vk gehad, baby ligt nog wel bibi maar wel bijna vast (ze moest aardig wroeten vond ik :(), hoef niet meer accuut te gaan liggen als de vliezen breken.
    Verder een erg prettig gesprek. Alledrie de vk's van deze praktijk vind ik erg leuk, dus dat is wel fijn!
    Heb nog even gevraagd over het uitkloppen, dat doen ze in principe wel, tenzij er een medische reden is dat ze direct 'losgekoppeld' moet worden. En ik heb aangegeven dat ik ons kindje graag naakt op mijn lijf wil hebben als het geboren is. Ze vroeg toen of ik haar ook zelf naar de borst wilde laten kruipen en ik heb aangegeven dat me dat wel heel erg fijn lijkt. Hopen dat dat lukt! Heb direct het filmpje op de hyves nog maar even bestudeerd over breast crawl, is toch wel heel erg mooi he.
    Ik vond het heel leuk dat ze er zelf over begon (dat breast crawl dan) en er dus duidelijk wel open voor stond.
    Verder begin ik trouwens wel steeds meer te twijfelen of ik wel naar het ziekenhuis wil voor de bevalling. Ze sturen je hier pas met 7 cm erheen bij de eerste, dat lijkt me vrij heftig. Nouja, ze zei wel (omdat ik dat vroeg) dat je altijd nog op het moment kunt beslissen om thuis te blijven. We zien het wel!
    Ze schatte de baby op zo'n 7 pond bij de geboorte.
    Oke, ik ga weer verder met naaien :)
    (het is toch wel erg lastig hoor om heel mooi recht te naaien :(....)

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wat lees ik nou, is Tweety aan de gang? :D

Spannend, hoop dat het een makkelijke bevalling wordt.
    Begint nu wel langzaam storm te lopen hier :)

Deel Deze Pagina