Water is geen vitamine @pupke: meid wat een gezeur allemaal zeg, hoop dat het nu wat beter gaat en dat je je beebje ook snel mag vasthouden! Hier eten we lekker kibbeling met salade en aardappelraampjesdingen ofzo
@Jekkia, wat een heerlijke kraamzorg dat ze lekker poetst Mooie foto van je man met Matice. @Steen, spannend zeg nu mag het! @Miranda, leuk zeg die AH actie, hoop dat ze mooi zijn geworden. @Azeb, leuk dat de vk daar zelf over begon Ik denk er ook steeds vaker over om toch thuis te bevallen, maar durf het uiteindelijk toch niet aan weet niet zo goed waarom, meer gevoel denk ik. @Tweety, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Robin! @Charissa, nogmaals gefeliciteerd, geniet lekker van jullie kleine vent. @Funnyme, jeetje meid het zit je ook niet mee. Gelukkig doen de meiden het goed! Hopelijk is de ontsteking snel over misschien dat je dan weer bv kan geven of is dat nu echt over? @Yule, lekker hoor zon frummeltje van 6,5 pond. @Pupke, jeetje wat een avond en een asociale gyn..goed dat je terug bent gegaan, zo was zij in ieder geval op de hoogte van haar miscommunicatie. Hopelijk is het inderdaad de bekende stilte voor de storm. Heb mannetje vanmiddag iets eerder uit zijn werk laten komen want had weer behoorlijk krampen die steeds heftiger werden het is nu weer iets gezakt maar het blijft steken en trekken in mijn buik...hoop toch echt dat het nu een kwestie van een paar dagen is.
Yule -> Tnx voor de tips! Eten -> Ik ga nog even met vriendlief naar de stad, dus denk dat het een hapje eten in de stad wordt. Maar dan wel geen friet, ga toch voor ietsje gezonder vandaag. Da's het voordeel van stuitbevallingen he, die gaan altijd snel. Alsof de natuur weet dat ze moet opschieten...
Lijkt me echt zo vreemd, die dag! Zo van, je hebt er 9 maanden naar vooruit geleefd, en dan issie er eindelijk, en dan gebeurt er nog niets bijzonders... (of juist wel, wie weet...)
Zo dames gaat goed hier. Tweety en Klavertje gefeliciteer! Het zou zo maar kunnen dat ik de volgende ben.... Gisteren vanaf een uur of 4 weeen die steeds heftiger en regelmatiger werden. Om half 1 's nachts de VK laten komen maar die voelde totaal nog geen ontsluiting of verstrijking van de BM mond....balen dus. De pijn die ik voor weeen aanzie zouden ook kunnen worden veroorzaakt door een blaasontsteking Dus haar advies, probeer te slapen en breng morgenochtend even een plasje bij de dokter..... Van slapen is helemaal niets gekomen en heb elke minuut op de klok voorbij zien komen met regelmatig "weeen" . 's ochtends na een lang bad nam het wat af en hem ik gelukkig nog een uurtje geslapen. Toen plasje na laten kijken en geen blaasontsteking (kon het me ook al niet voorstellen). Verder vandaag af en toen (1x per uur) een stevige wee en sinds 3 uur vamiddag weer wat vaker. Ik had al een afspraak staan bij de VK vandaag dus daar maar gewoon naar toe gegaan. Na onderzoek blijkt mijn BM mond nu helemaal verstreken en heb ik 1 cm ontsluiting Ik weet het is er pas 1 maar het is beter dan na een halve dag pijn horen dat er niets gebeurt en het allemaal nog oefenweeen zijn! Terwijl ik dit typ heb ik al een paar keer moeten pauzeren om een wee weg te puffen....... Dus wie weet ben ik de volgende........
Dniise, bedankt voor het buddynieuws. Tweety en mannetje gefeliciteerd met jullie zoontje Robin Charissa, leuk om wat van je te horen, ben benieuwd naar je bevallingsverhaal FunnyMe, balen meid. Hoop dat je je snel beter voelt. Gelukkig is met de meiden alles goed Yule, ook weer goedgekeurd bij VK Parr, nee ik heb nog niets getekend en dat ga ik tot het eind van mijn verlof niet doen ook Pupke, jeetje dat is schrikken. gelukkig doet de kleine het goed,en hoop voor je dat ie dan maar snel komt Krisstel, hopelijk zet het straks door en wordt jullie kleine mooi op zijn uitgerekende dag geboren Mss ace, het begin is er, spannend. succes ! Nou heb het eerste deel van sociaal doen vandaag overleeft, dus ben mezelf nu aan het opladen voor verjaardag vanavond. Is gelukkig maar 3 huizen verderop dus dat scheelt.
Mss Ace, spannend zeg, zet um op! Hier staat de viscuisine met asperges in de oven, we eten er tagliatelle bij met een salade. Zit al lekker in mijn boek Veilig bevallen. Pffff, dat wordt nog wat hoor, hihi.
Aaaaah serieus he Bel ik net Pascal op waar hij blijft, we hadden namelijk om 7 uur gereserveerd. Neemt hij eerst 4 keer niet op, daarna belt hij terug met: Oh sorry, ik zag niet dat het al zo laat was, ik ben nog op kantoor (hij had een borel daar) Grrr nu ben ik helemaal pislink, doe ik zo mijn best om er een leuk avondje van te maken, verpest hij het op zo'n manier ah ik heb gezegd dat hij het restaurat maar af moet bellen, voor mij hoeft het niet meer vanavond Bah ben helemaal verdrietig, wat een stomme zak is het soms ook
Joh pupke, spanning voor jou dus.. niet fijn. Maar fijn dat je er toch nog met de gyn uitgekomen bent en dat ze bij dagcentrum zo goed meewerkten! Eten: Oef hier 2/3e van de bak Lasagne van de Aldi op.. beetje veel.. ruimte in buik is een beetje op nu hahaha.. ff languit liggen dus maar! Fijn, alles weer okee bij Yule in de buik! Gaan stuitbevallingen sneller Cossy? Wist ik echt niet! Hoe kan dat dan, ze liggen dan toch juist helemaal fout? Oeh Mss Ace! Spannend! Zet hem op, we duimen en puffen mee!
Tweety, gefeliciteerd met je zoon Robin! Funnyme, wat balen zeg dat je ziek bent en dat je daardoor je bv moet opgeven. Een lactatiekundige om informatie vragen kan sowieso geen kwaad lijkt mij... Pupke wat een spannende dag en nacht heb je achter de rug... Gelukkig namen de mensen in het zwangeren dagcentrum je serieus en bood de gyn uiteindelijk haar (of zijn?) excuses aan. eten: mijn man heeft een borrel en eet in de stad, dus ik heb lekker heel vers brood gesmeerd met brie, kaas en aardbeien (niet bij elkaar op hoor, maar drie aparten ). Jamjam! Krisstel, het blijft toch spannend bij jou he! Mss Ace, ook bij jou spannend dus. Zet hem op! Verderop in de straat zijn ze bevallen van een dochtertje, Anne Sophie. Leuke namen he Funny en Lise Leuk hoor, een leuk vriendinnetje voor ons meisje later! Jammer genoeg moest ze nog wel in het ziekenhuis blijven. Ze had in het vruchtwater gepoept en heeft er een infectie aan overgehouden. Ze is uiteindelijk ook met een keizersnee geboren. Hopen dat moeder en dochter snel opknappen.
Oooooh daar zou ik ook MEGA PISLINK van worden.. kan me voorstellen dat het nu niet meer hoeft... pfffffffffffffffffffffffffffffffff
@Tweety, leuke naam Robin! @Pupke, gelukkig wordt je nu iig goed in de gaten gehouden. Blijft eng dan he als je beeb een tijd niet voelt. Maar gelukkig is alles in orde en komt bij jou de beeb ook snel! @Mss Ace, succes! Hopelijk zet het ook door bij je! @Tinkerbel, knufff! @Kaatje, succes / sterkte nog vanaaf @Yule, fijn dat alles ok was bij de vk! @Krisstel, spannend ook voor jullie zeg! Hopelijk gaat het ook snel doorzetten en hebben jullie snel jullie beebje in jullie armen Hier vanavond makkelijk gegeten.. Lekkere broodjes met jam en kaas.
@Tinkerbel, beetje jammer inderdaad...zou ook pissig zijn. @Mss Ace, gelukkig zijn die weeën niet voor niets geweest..kom op, hopelijk wordt die 1 cm snel 10 cm. @Cossy, moet eerlijk zeggen dat ik morgen niet als DE dag zie...heb eigenlijk ook helemaal niets met een dag de komende twee weken..misschien ook wel weer een voordeel. Ga zo lekker in bed, misschien dat het dan zakt...
@ Pupke hey meid dat was een spannende avond en dan nog zo'n vervelend spreekminuutje bij de gyn Gelukkig is beebje wel in orde Nu maar lekker relaxen. Als het trouwens stilte voor de storm is dan lopen we nu toch echt uit de pas want mijn beebje is vandaag en gisteren net een acrobaat in de buik 8) Zullen we dan toch niet tegelijkertijd bevallen? @ Mss Ace spannend of het doorzet! @ krisstel ook voor jou! Ben nu al benieuwd naar de berichtjes morgen! @ Tinkerbel hè die mannen ook. Die van mij was vanavond ook al bezig met zogenaamd leuke grapjes Niet dus als je zwangerschapshormonen door je lijf hebt gieren Meiden allemaal een fijne avond. Ga lekker douchen en bankhangen! Tot morgen