Grrr Tinkie, je zou hem toch.... En hij is zich natuurlijk van geen kwaad bewust Ik ga zo ook douchen en plat, geen tukkie doen eist zijn tol.
Zo, na mijn aardappeltjes, (aangebrande ) bloemkool en zelfgedraaide gehaktballetjes nog even forum checken. 't Is hier stil zeg ineens! @Pupke: jeetje wat een horkerige gyn. Goed dat jullie het hebben aangekaart en netjes dat ze haar excuses aanbood. Hopelijk zijn jullie een beetje gerustgesteld na alle troubles van gisteravond... @Tinkerbel: niet erg attent van je man inderdaad... soms zou je ze toch... @Mss Ace: het is zeker niet voor niks geweest, helemaal verweekt en 1 cm is het begin he? @FunnyMe: wat vervelend zeg, een baarmoederontsteking kun je flink naar van zijn... hopelijk voel je je snel beter. Jammer van de BV, maar je kleintjes zullen het vast ook heel goed op flesvoeding doen! Sterkte meid! Stuitbevallingen etc gaan idd vaak sneller (maar niet altijd) net als bevallingen met complicaties. Als het kindje het moeilijk heeft bv. lage hartslag ofzo, zie je dat ook nog wel eens, dat je lijf ineens een boost krijgt en het kind gelanceerd wordt. Mooi he, die natuur! Dat geldt natuurlijk niet altijd, maar ik heb het wel eens gezien.
Ah, alles rustig bij steentje (ja, ik moet je als buddy toch een beetje in de gaten houden hé ) Hier trouwens ook alles rustig, mijn mannetje heeft 2 daagjes vrij dus dat is lekker gezellig! Wauw, wat gaat het hard hier zeg
@Kaatje: hé meid, ik lees net in het Witte Weekblad een advertentie van je 'oude' werkgever dat ze kassieres/medewerkers zoeken voor zowel full- als parttime... Een van de laatste pagina's staat het. Raar hoor, dat jij dan niet terug kan komen parttime. @Steen: ook alles rustig bij jou? Hmmm, dus ook 28-8-2008 niet gehaald, net als Ingeltje en ik... Ik zit maar weer aan de frambozenbladthee, ookal zal dat de bevalling niet op gang helpen (heb ik gelezen).
nope, behalve de slijmprop (waarschijnlijk) vandaag niks geks...tja poetswoede en wandelwoede met de hond, hihi wie weet....wat nog komen gaat!
Ja precies! Ik vat tegenwoordig alles op als voortekenen. Bv. dat ik de laatste dagen alleen maar trek heb in aardappelen/groente/vlees terwijl we dat nooit eten omdat ik een spicy eter ben (curry/nasi/sambal) en daar heb ik nu dus helemaal geen zin in. Betekent vast dat ik bijna ga bevallen.
Dames, 28-08 heeft nog maar liefst 3,5 uurtjes Aaah, krijg hier straf voor mijn slechte maaltijd: maagzuur ](*,)
oooh hier ook enorme maagzuur.. rot lasagne... gijs zei ook al 'de dag is nog niet om' maar k denk toch niet dat het vandaag nog gaat lukken
Mmm flitsbevalling...nee lijkt me ook niet alles! @Steen, wie weet wat er komen gaat. Bad heeft hier net echt geholpen, het is eerder erger geworden...ga zo proberen lekker te slapen, misschien zakt het dan. Tot morgen meiden, fijn avond!
voor jou ook spannend Krisstel....wie weet zet het wel door vannacht, mooi precies op de 40 weken! Succes
Hi meiden Ik wil eerst Charissa en Tweety FELICITEREN met de geboorte van hun kindjes!! Super meiden! Hoop dat alles goed is gegaan!! Nu weer even ego> Ik werd vanmorgen gebeld door het ziekenhuis dat mijn eiwitgehalte te hoog was en of ik vanmiddag even terug wilde komen voor nog een aantal onderzoekjes, want het kan een beginnende zwangerschapsvergiftiging zijn. CTG scan gehad, Urine en bloeddruk (160/100) nog steeds niet goed! Na alle onderzoekjes en doordat die jongen toch wel erg klein (2100gr) en ze niet verwachten dat dit nog veel veranderd, is besloten om mij morgen op te nemen en gaan ze mij inleiden zodra mijn baarmoedermond zacht genoeg is. Hij is nog een beetje stug maar stond wel al een stukje open. Kan dus ook zomaar zo zijn dat ze morgen meteen mijn vliezen kunnen breken, maar we moeten rekening houden dat het dagen kan duren. SPANNEND allemaal hoor! Zodra er meer nieuws is zal ik Jekkia op de hoogte stellen! Meiden denk aan jullie, iedereen veel succes en als ik jullie weer lees ben ik gewoon MAMA!
Hoei, spannend Nic! Heel veel succes en sterkte en hopelijk gaat het inleiden allemaal snel en makkelijk! We horen het wel hoe het gegaan is!
Oeh nik, wat spannend, Krisstel, klinkt ook wel spannend hoor! Nee, ik hoef ook niet meer vandaag hoor! Is mij te snel en te heftig, zie trouwens meer op tegen de naweeen dan de bevalling zelf, als het weer zo snel gaat. Heb trouwens scherpe steken onder in mijn buik, maar kan net zo goed mijn darmen zijn, geen idee waar die zich nu nog bevinden
Yule, zag de advertentie ook staan,maar onder partime verstaan hun een koopavond en weekend. en een 0 uren contract Nic, spannend meid. Heel veel succes morgen !
Nic79>spannendddddddddddddddd. Kristel> ow meissie spannend.... ik duim echt zo voor je dat morgen JOUW dag is en dat we dan "eindelijk" allemaal weten of het een jongentje of meisje is (ben niet nieuwsgierig hoor ) ennuh zakken moet het inderdaad niet! het moet juist erger en erger en erger worden totdat de baby zegt wheeeeee (huilen)