September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Tweety, wat een vervelende rotsituatie zeg...
    Kan me voorstellen dat je er eventjes doorheen zit :(
    Hopelijk is er snel plek voor jou in Rotterdam!
    En natuurlijk hoop ik ook dat de kleine Robin snel opknapt....
    Sterkte ermee...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno dat is knap balen :(
    ben na jullie berichtjes toch wel erg blij dat we niet afhankelijk van kdv zijn.

ga zo even boodschappen doen en dan gaat mannetje even naar de ha om zijn HB te prikken.

3. ja moet je je voorstellen hoe goed wij zijn haha, werk zelf daar dus krijg eerste keus voorang.
    gewoon geen plek. en voorlopig ook geen uitzicht dat er wel plek komt.
    ben benieuwd hoe we dit gaan oplossen. wil echt niet naar mijn Smoeder brengen. vond het zo fijn dat ik onze kleine mee zou kunnen nemen en gewoon bv zou kunnen geven enzo.
    zou op een andere groep komen maar dat is logisch maar dan ben je toch in de buurt. maar goed nog 3 maanden de tijd voor een oplossing.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Anno> balen zeg, kunnen ze de kleine niet als uitzondering bij jou op de groep plaatsen en zodra er plek is ergens anders dat de kleine dan word "overgeplaatst"

5. dat is net het probleem ook op mijn groep is geen plek
    nu hebben wij soms dat we extra kindjes hebben en dan gewoon met 3 leidsters op de groep staan. dus dat moet dan nu ook maar.
    simpelste oplossing en zo moeten wij het ook vaak doen.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    precies! en ik denk dat ze het erg fijn vinden als je weer gaat werken dus moeten ze maar een beetje passen en meten, ja toch...

7. precies.
    komt wel goed hoor, had het ook al verwacht want de planning voor dec is in juni al gemaakt en toen kregen we alleen de woensdag dus zat er al een beetje op te wachten, we zullen volgende week wel eens bellen.
    trouwens ze had ook mijn collega gebeld en die zit in hetzelfde schuitje vanaf januari dus dat is wel prettig dat ik niet alleen ben haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    @Tweety: sterkte meid. Hoop dat je snel met je knulletje samen bent en dat ze hem snel kunnen helpen.
    Wordt meteen helemaal emotioneel.

Ben vandaag bij de gyn geweest. Bloeddruk was weer iets minder, maar de klachten blijven. Er zat een klein spoortje eiwitten in de urine, maar dat kon volgens haar geen kwaad omdat het een klein spoortje was.
    Moet dinsdag bij haar terug komen. Had maandag al een afspraak bij de vk staan om 8.10 en die kan ik op vrijdag niet bereiken, dus ga daar ook maar gewoon heen. Om nu op 8.00 af te bellen voor 10 minuten later vind ik ook niet netjes.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmm embarassing moment.. dat je door de stad loopt en opeens je koffiepad uit je shirt ziet steken... die rottige, gladde meegroeibeha's toch ook.. die houden die krengen ook niet op hun plaats :x
    En je maar afvragen hoe lang je al zo rond loopt :rolleyes:

SMS/belletjes: Ik neem mijn mobiel soms gewoon niet op.. heb geen zin in bellen...

Volle maan 15 september!? Da's verdorie 42 weken.. dat was ik niet van plan!
    Ik laat bij deze die theorie varen :)

Tweety: oooh... :cry: heeel veel sterkte meissie....

Anno: oef balen.. hier nog steeds niets gehoord van mijn KDV... ik hoop dat er geen problemen ontstaan :confused:

Emo
    : zat net een foldertje online te lezen van afdeling verloskunde ZKH... de tranen over mijn wangen... :( Idioot zeg :)

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Vervelend Anno, maar wat je zegt misschien kunnen jullie samen en oplossing vinden.

Van de week ook mijn werkgever gebeld dat de maandag werken niet gaat lukken omdat er geen plek is op het kdv. Hij vond het prima dat ik dan de woensdag ga werken.

Zat me later te bedenken dat ik vrijdag t/m maandag vrij best lekker vind...lang weekend!

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ach ja, mannen weten waarschijnlijk toch niet wat het is hihi ;)

Enne mijn telefoon neem ik helemaal niet meer op, echt geen zin in. :oops:

12. ja andere dagen werken is niet zo makkelijk zou nu ma t/m woe werken en dat is al een heel gepuzzel geweest omdat ik graag de vrijdag vrij wilde ivm babyzwemmen.
    dus dan maar een extra kracht erbij.

misschien wel goed plan om mijn foon niet meer op te nemen, maar ik denk dat mensen dan helemaal gaan denken dat het begonnen is.
    ach mannetje is zo thuis en dan mag hij opnemen haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

13. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zo, kom ik toch maar even langs. Eerst een hele portie felicitaties uitdelen:

Tweety, man & René: Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Robin!

Fijn dat het met jou goed gaat, maar balen dat Robin geopereerd moet worden en dat je niet in de buurt kan zijn. Hopelijk is er snel plek, zodat je bij hem kan zijn.

Pipo & man: Gefeliciteerd met de geboorte van Roos!

en ten slotte:

Lindaa & man: Gefeliciteerd met Michelle Ilana!

Voor de rest wordt dit een ego -klaag-berichtje :(

Heb sinds gisterenavond echt verschrikkelijk veel pijn in m'n rechterheup/lies/bovenbeen-gebied. Zo erg dat ik nu amper van lig naar zit naar stand geraak en lopen is helemaal een ramp. Ik hoop dat het spierpijn is van een beetje te actief zwemmen gisteren en dat het snel weer weg is, want dit is helemaal niks :evil:

Wij kregen vandaag ook telefoon van het KDV (is nationale "Breng je ingeschreven mensen slecht nieuws dag" wat KDV's betreft ofzo :rolleyes:) en kregen we te horen dat onze keuze aan dagen pas beschikbaar is vanaf 1 augustus 2009. Man heeft dan even gebeld wat mogelijkheden waren voor eventueel andere dagen, en er is wel een optie, vanaf 16 april, maar dan moet ik proberen m'n vrije dag om te wisselen tot augustus. Voor de periode vóór 16 april moeten we dan nog een oplossing vinden. Op dit moment is mijn eerste idee dat ik dan maar 3 dagen per week werk tot april. Maar goed, dat moet uiteraard allemaal overlegd worden op het werk *zucht* En ook even tellen hoe haalbaar dat is op financieel gebied.

Verder was m'n moeder hier deze ochtend om te helpen met poetsen en de hamsterkooien schoon te maken. Dat was dus wel fijn. Alleen kregen we rond de middag telefoon van de buurvrouw van m'n bomma (de moeder van mn moeder, die 94 jaar is). Blijkt m'n bomma opgenomen te zijn in het ziekenhuis omdat ze helemaal onwel was vanochtend. Wat er precies aan de hand is, weten we niet, maar goed zal het wel niet zijn :(

Toch nog afsluiten met goed nieuws: ik heb donuts gekocht. En vind dat ik ze vandaag ook wel verdiend heb...

14. jee iris lijkt idd wel nationale "Breng je ingeschreven mensen slecht nieuws dag" wat KDV's betreft.

hopelijk valt het mee met je oma en die donuts heb je echt wel verdiend.
    ga naar de bank, heb weer allemaal harde buiken enzo. misschien dat het eindelijk eens doorzet.
    dan kom ik het melden en anders weer tot maandag denk ik.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Tweety, hoop maar dat er snel plaats is zodat je weer bijje mannetje kunt zijn! Dit lijkt me zo moeilijk! Sterkte meis!

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    KDV's: echt vervelend dat de KDV's zo weinig plek hebben. Wij zijn er maar vanaf gestapt (gelukkig kan dat).

@irisB: hopelijk valt het mee met je bomma! Fijn dat je moeder is komen helpen. En die donuts heb je zeker verdiend. (net als ik mijn fudge...)

Bellen: wij bellen dus alleen de directe familie en de rest krijgt wel een SMS-bommetje ofzo. Kaartje sturen doen wij voor de leuk en omdat daar alle gegevens in staan, zoals volledige naam, gewicht, adres etc.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    joooooeeeeehhhhoooeeeeeee ik ga naar rotterdam om 17.00uur kom de ambu. tot latersssss

18. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Even een vraagje... Las net ergens dat je van de VK een formulier voor je werkgever moet hebben gekregen met de uitgerekende datum. Dit voor je zwangerschapsverlof en uitkering. Ik heb dit nooit gehad en er ook nooit eerder iets over gehoord. Heb ik iets gemist en moet ik hier alsnog achteraan?

19. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@tweety: Oh, fijn! Het blijft niet leuk, maar nu kan je ten minste bij hem zijn.

@sannemart: Dat klopt: je hebt een zwangerschapsverklaring nodig. Die kan je VK je op een halve minuut wel geven en geloof dat je ze nog kan insturen achteraf. Er staan formulieren op de site van het UWV daarvoor. Dit wordt normaal gezien door de werkgever ingestuurd, maar hier zit ie ergens tussen als je de formulieren downloadt: http://www.uwv.nl/particulieren/formulieren/formulieren/AG15203192.aspx

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, sorry moest wel even lachen om je koffiepad verhaal :)

Iris, hoe is het nu met je oma? knuff.. enne donuts kopen maar hier niet uitdelen kan echt niet hoor :rolleyes:

Yule, heb je inmiddels al een andere gastouder gevonden of is het toch je mannetjes tante geworden?

Tweety, lekker dat er zo snel plek voor je is ben je weer dicht bij je zoontje. Knuff

sannemart, klopt idd. moet een officieel bewijs van de vk zijn. die kunnen ze zo voor je uitdraaien. zou dus even bellen en dan hebben ze hem bij je volgende afspraak klaar liggen ( de mijne heeft hem naar mijn werkgever gefaxt )

Nou mannetje is bij de HA geweest. HB moest tussen de 8.4 en 11 zijn,maar was 7.6 Niet overdreven laag dus. Alleen de HA vertrouwd haar eigen HB apparaat niet helemaal dus hij moest a.s. maandag of dinsdag nog even bij het lab prikken.
    Toen we naar buiten gingen werd hij niet lekker en zakte door zijn benen heen. Even laten bijkomen en toch maar weer terug naar de HA want hij voelde zich helemaal niet goed en ik durfde hem zo niet mee naar huis te nemen.
    Daar moest hij gaan liggen, benen omhoog.. Bloeddruk was wel goed. Buik voelde soepel maar mannetje heeft toch weer pijn op de plek waar hij 4 jaar geleden geopereerd is.
    Moet nu rustig aan doen en zodra de klachten erger worden of hij weer bloed gaat verliezen contact opnemen met de HAP of het LUMC.

Deel Deze Pagina