Hier ook geen trek in warm ( gezond ) eten, had ook weinig zin om te koken dus heb lekker makkelijk bolletjes kroket op. Vanavond lekker avondje niets, lekker bed/bank hangen en popstars kijken
Jij ook al! Ik zat net na het eten ook ff te genieten buiten in de zon, buik bloot, lekker in de tuin.. bedacht me ook al dat het zo jammer was dat ik dat zo laat ontdekte! Maar ga zo toch lekker op bedje liggen. De enige houding 's avonds die nog fijn is. Alles zit zo vol, liggen zonder broek is dan de beste remedie!
Hahaha, zal het onthouden en volgende keer extra details bij mn verhalen zetten speciaal voor jou Heb trouwens roosvice tropische mix (is iets met kokosnoot) dat vind ik nu wel lekker. Zal wel betekenen dat ik het normaal niet lekker vind
@Tweety jeetje schrikken zeg..gelukkig ben je nu bij je kleine mannetje..heel veel sterkte! Dikke knuf fijne avond allemaal
Tweety, heel veel sterkte meid! Hier verder niets spannends te melden. Vandaag weer wat ongesteldheidskrampen leek het wel, maar niets concreets eigenlijk. Dus lekker gaan shoppen en een gigantisch ijs gaan eten En last but nog least.....een babywasje aan het doen (onder het motto, beter laat dan nooit hé)
@tweety: oh, wat fijn dat je vandaag nog naar R'dam kan! Heel veel sterkte daar! @Kaatje: Hb valt idd wel mee, maar supervervelend dat hij zich nog steeds niet fit voelt. Beterschap voor je man! @dreames: soms vraag ik me ook af of die baby ooit komt, als ik zo weinig voel. Maar dan komt er ineens weer een oefenwee en dan denk ik daar weer anders over. @sasha: zeker beter laat dan nooit! @Krisstel: hier ook de hele dag binnen gezeten hoor. Heb geen puf om iets buiten te gaan doen. Morgen misschien. Ik belde net mijn vader op, blijft ie helemaal stil aan de andere kant, alsof ik ging vertellen dat ik bevallen was... was echt grappig. Hij vindt het ook heel spannend! Hij zei dat ik maar moest bellen als het geboren is en we een beetje bijgekomen zijn, niet als de weeen begonnen zijn. Dat vond ik wel lief eigenlijk. Hij laat het gewoon aan ons over. Verder zei hij dat ie een weddenschap met mijn moeder heeft, dat hij denkt dat het een meisje is en dat zij denkt een jongen. Heeft hij die fles wijn gewonnen, dat is zeker! Hier soepje met pistoletjes mozzarella/tomaat/oregano/knoflookpeper gegeten. Mjammie en lekker makkelijk. Ik was op de bank in slaap gevallen maar werd wakker van een paar gemene oefenweeen en heb nu ook last van maagzuur (heb ik anders nooit.... misschien van de fudge? ). Als ik ga bevallen vannacht raad ik iedereen de fudge van Azeb aan!
net lekker uiteten geweest bij de griek, wist neit dat zoiets zo vermoeiend kan zijn. Pff ben gewoon helemaal kapot nu. Dus duik zo lekker me bedje in emt een boekje ofzo erbij. verder vandaag alleen maar boodschapjes gedaan en babykamer gesopt. @ kaatje vervel;end dat hij zich nog neit zo fit voelt, hopen dat snel ebter gaat. ennu kunnen jullie die o zo lieve babykleertjes laten hangen of hebben jullie net als mij ook zo een gat in de hand als om die lieve kleertjes gaat? ik spiek of nog soms ff mee op forum of ik reageer morgen weer, kan nog amper zitten.
Yule, namens mijn mannetje bedankt voor de beterschap ( geld natuurlijk ook voor de rest ) Lief van je vader, volgens mij eet jij altijd wel lekker, veel ingredienten enzo.. hier meestal lekker hollands aardappelen, groente, vlees Babystyle, kan me op zich aardig inhouden qua kleertjes. Hebben hier in het dorp sowieso alleen een zeeman en Hema met babykleertjes en voor jongens heb je gewoon een stuk minder leuke dingen dan voor meisjes. Heb nu tot maat 80 van alles 4 setjes en wacht nu eerst af wat ik krijg aan kadootjes bij de geboorte, ga daarna nog wel een keer shoppen bij Prenatal
Tweety, wat goed dat je toch vandaag al naar Rotterdam kon. Veel sterkte meid! Alle bevallen meiden nog gefeliciteerd! Woehoe! En waar blijft het babynieuws van vandaag? Hier ook nog geen tekenen dat uk eruit wil. De vroedvrouw heeft me aangeraden om alvast met 41 weken een afspraak met de gyn te maken. Dan kan ze kijken of er nog genoeg vruchtwater is, of alles nog ok is, en of er eventueel nog actie ondernomen moet worden. Ik hoop toch echt niet dat ik die afspraak haal! Ze had ook nog de tip om neusdruppels op aambeien te doen, dus ik ben daar maar eens mee aan het experimenteren (idee, jikke?). Ik had overigens gedroomd dat Azeb de volgende was die ging bevallen, maar hoe ik daarbij kom, geeeen idee Als we een systeem in de lijst willen ontdekken, is het misschien 2 meisjes en dan een jongetje etc... nu weer een meisje dus
okay jah idd bij hema en zeeman, ben ik enit echt geweest en idd voor jongens hebben ze minder leuke kleertjes. Ik ben vooral bij prenatal en h&m geweest. Heb me pinpas al ingeleverd bij me pa, zodat ik niet meer kan shoppen haha. Mag hem alleen nog vragen heb ik zelf gezegt als meot tanken haha.
he tweety, Ook bij de oktobermama's duimen ze voor je, mag het met je kleintje snel beter worden. Kaatje 85, je mag al bijna bevallen zeg, wat vliegt de tijd toch he
** Buddy nieuws ** Krijg net via MamaMeike een sms van Mss Ace : Vandaag om 16.16 ben ik bevallen van een pracht meid. Nikki Anouk. Ze weegt 2720 gram en 47 cm. We blijven samen nog even een nachtje in het ziekenhuis om bij te komen. * einde buddy nieuws *
Mss Ace en mannetje GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER geniet ervan! babystyle> jammie griek! heb ik ook wel trek in...kan mannetje morgen best meenemen als het om babykleertjes gaat heb ik niet eens handen bij de H&M hier in den haag heb je trouwens echt geen leuke kleertjes vind ik welke ben jij geweest? Pisum> we wachten in spanning op Debby maar ik hoor maar niets Yule> ah wat lief van je paps sasha> leuk babywas, hier issie alweer weggewassen Nou meiden ik ga lekker bankhangen tot morgen! (tenzij debby bevallen is dan kom ik dat zeker even melden)
@ roshi, ik ben hier in zaandam geweest, wil neit zo ver meer met de auto. @Mss Ace van ahrte met d egeboorte van je dochter! leuke namen ook.
Prachtig Roshi, val bijna spontaan in slaap. Mss Ace en mannetje , natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochtertje Nikki Anouk. Geniet lekker van haar
Bericht van MamaMeike : Met MamaMeike en kids gaat alles goed, maar ze zitten op het moment zonder internet en heeft geen idee hoe lang het nog gaat duren. Moet iig iedereen die bevallen is van haar feliciteren.