Hihi.... Misschien wel Yule. Tis niet echt heel laag in mn buik. Tussen mn navel en mn schaambot. En dan halverwege. Aan allebei de kanten. Is dat bandenpijn?
krissstel, een echo voor 7 weken heeft niet erg veel zin, vanaf 7 weken kunnen ze echt pas zien of het hartje klopt. hievoor heb je geen volle blaas nodig want dan maken ze een inwendige echo, heb je geen medische indicatie krijg je in de meeste gevallen alleen een echo met 12 weken en een met 20 weken bij de vk. van die zere (.) (.) heb ik de hele nacht niet geslapen! t was hier zo mistig dat ik niet meer durfde te rijden en dus hebben we bij mijn ouders op de grond overnacht op een infloatable matje...niet echt een succes
ik heb wel last van mijn navel en aan de zijkanten in mijn lies, nou ja wat heet last, funny me ik heb geen idee meid, weet niet precies wat wat is...
Hihi nee last wilik het ook nietnoemen. Geniet van elk steekje, krampje enz. Na 38 maanden maakt het me erg gelukkig om zoveel te voelen
@FunnyMe: dat kan ik me voorstellen! Ik prijs mezelf ook heel gelukkig dat ik maar 2 rondes hoefde. Respect voor iedereen die zo lang heeft moeten wachten of nog steeds wacht...
ik schaam me soms ook wel eens hoe snel ik zwanger ben terwijl het bij een ander zo lang duurt, maar goed, ik heb dan weer een ander probleem..
uiteindelijk wel he! maar ik heb wel bewondering voor mensen die dan lang bezig zijn en de moed wel kunnen houden, ook al gaat dat niet altijd even makkelijk...
Hihi... Thanks... Maar is het normaal dan om nu al bandenpijn te hebben? Want jullie denken ook dat dat het is toch?
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender:Meisje *Denkt zelf:Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf:Jongen *Naatje218... ? jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Elise1 ... 25jaar, 1e kindje *kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje * Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen 10 september 2008 Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? Nu: 18 september mama's! Agenda: 07 januari: Elise afspraak HA 09 januari: Kristel 1e echo fert.arts 11 januari: Steen afspraak HA 16 januari: Stina 1e echo gyn 17 januari: meike 1e echo gyn 17 januari: kvptje intake VK 21 januari: Diddl 1e echo gyn 21 januari: FunnyMe 1e echo gyn 24 januari: kvptje 1e echo gyn 28 januari: pipo 1e echo 06 februari: pipo intake vk @ Funnyme: ik heb dat ook, ga er ook van uit dat het die bandenpijn is. Het voelt inderdaad alsof er spieren daar aan het rekken zijn.
Ik hou het iig op bandenpijn, want zo voelt dat. En idd heb ook veel respect gekregen voor meiden die er lang over doen om zwanger te raken. Ik was de eerste 2x meteen zwanger en nu duurde het dik een jaar incl een stapje in de mmm. Heb een hele andere kijk gekregen op zwanger raken .... het is echt een wonder!
Ik heb de mijne ver weg op zolder gelegd. Heb net helemaal enthousiast aan mn mannetje verteld dat wat ik voel waarschijnlijk bandenpijn is. Hij vroeg wat ik precies voelde en zei toen heel droog, ja dat kon ik je ook wel vertellen dat dat bandenpijn is.
Hahahahahha ..... jou man is goed ingelezen. Geweldig! Dit vond ik op het net: Bandenpijn kan heel vervelend zijn, maar het kan geen kwaad voor je baby. Door de oprekking van de banden waaraan je baarmoeder vastzit, kun je last krijgen van stekende pijn onderin je buik. Door het extra gewicht gaat je baarmoeder immers steeds meer en meer trekken aan de banden en de aanhechtingspunten. Deze kwaal komt vaak al vroeg in de zwangerschap voor.
Ja hij is echt heel leuk! Zegt ook 's morgens laat me eens naar je kijken, ja hoor je bent weer veranderd
hahah begint nu al dus, wel lief dat ie zo mee leeft! en eh...diddle, dank je, dan weet ik nu ook wat het is
Nee we hebben geen kans op een meerling. We zouden eigenlijk 2 emmy's terug laten plaatsen. Maar omdat ik overstimulatie had was dat niet verantwoord. Het was nog even de vraag of er sowieso een tp zou komen. Uiteindelijk hebben ze er 1 teruggeplaatst. En daar zou ik officieel donderdag voor mogen testen.
Oké ... ik snap het. Donderdag dus weer even spannend, want je gaat dan vast weer testen of niet? Ik test niet meer voorlopig, heb er inmiddels 4 gedaan en begin er nu wel vertrouwen in te krijgen. Heb een foto van m'n testen in m'n album staan.