September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoop dat we morgen weer zo'n spetterende bevallingsdag hebben!
    Echt superleuk al die baby's!

2. 4days

4days Niet meer actief

Debby, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kyana! :D

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @ Debby: GEFELICITEERD!

Jeeeeeeezes wat een babys!

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo weer 3 meiden geboren vandaag!!! Gefeliciteerd MAMA's! (en natuurlijk ook de bijbehorende PAPA's!

Vandaag was mijn laatste werkdag! Eindelijk heb ik dan ook verlof! Ik ben enorm verwend door mijn collega's. Iedereen had een klein kadootje gekocht en die kreeg ik aangeboden in een grote mooie versierde doos. En er zaten ook écht leuke, nuttige en schattige dingetjes bij! Ook van de ouders en kinderen van het kdv heb ik veel kadootjes gekregen, voorleesboekjes, knuffeltjes etc. Ik kwam helemaal bepakt en bezakt thuis!
    Dit weekend zal ik niet veel online zijn ivm het vieren van onze verjaardagen en allerlei klusjes. Maar vanaf volgende week hoop ik alle berichtjes beter bij te kunnen houden aangezien ik nu ook eindelijk verlof heb!

5. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ok, hier ben ik dan en nee, geen babynieuws van mijn kant.
    Was vanmiddag al bezig met schrijven, maar toen stopte de pc er ineens mee. Hoop dat hij het nu ff uithoudt.

vanmorgen bij vk geweest en toen ze me hoorde (klagen) zei ze dat ze een inwendig onderzoek zou doen om te kijken of ik al gestript kon worden. Ik had (heb) 1 cm ontsluiting maar de bmmond was nog te stug om te strippen :evil: Heb ook eigenlijk nergens last van (behalve die aambeien).verder was alles prima, en weer een afpsraak gemaakt voor volgende week vrijdag.

Ik ga mijn bedje in, viel afgelopen nacht pas om half 4 in slaap en vandaag overdag niet geslapen, dus hoop dat ik nou een goeie nacht draai.

Voor alle NIEUWE MAMA'S: gefeliciteerd met jullie spruitjes,
    liefs, jikke

6. 4days

4days Niet meer actief

Eva -> Lekker, eindelijk verlof! :D Wel lief van jou collega's dat ze allemaal cadeautjes gekocht hadden! :D

Jikke -> Kan me echt goed voorstellen dat je nu vind dat de kleine wel mag komen... De meesten zijn al ongeduldig terwijl ze nog een paar weken moeten, en jij bent nu al 4 dagen overtijd en er gebeurt nog steeds niet veel... :( Had je dat wel goed ingeschat, dat jij een septembermama zou worden! ;)
    Gelukkig heb je verder nergens last van! Hoop echt dat het nu snel gaat en dat je over een paar dagen je kindje vast mag houden! :D

*ben weer veel te laat op...* :oops:

7. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    klopt. toen ze klaar was vanmorgen met het inwendig onderzoek zei ze tegen mij dat ik last kon krijgen van witte vloed en wat bloedverlies. Kloptte inderdaad alleen geen bloed.

8. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Debby wat fijn voor je dat je eindelijk je kleine meisje in je armen mag houden. Geniet er nu maar lekker van. Van harte gefeliciteerd.

Tweety succes met je kleine mannetje. Hoop dat alles helemaal goed gaat en dat je hem weer snel bij je hebt.

Jikke nog even over aambeien, ik heb zelf Hemo clin. Dit mag bij aambeien in de zwangerschap en vind dit persoonlijk erg prettig. Had hiervoor theranal en dat vond ik vrij dik en had minder resultaat. Dit voeld meteen koel en minder pijnlijk. Het is wel duurder als bv sperti en theranal maar bevalt mij beter. Succes ook met de laatste loodjes.

9. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ik heb vorig jaar bij Hanne bla-bla-bla gekregen van de huisarts (erg moeilijke naam). En daar zit een verdovend werkend middeltje in. Die werkt vrij goed, en met 2 paracetamolletjes erbij kan ik weer redelijk normaal doen. Heb het idee dat het ook al wat minder word, en hoop dat de bevalling op zich laat wachten totdat de pijn van de aambeien weg zijn.

lekker slapen allemaal, Jikke

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo cossy jij te laat op? ;) :oops:
    nou dames niet allemaal tegelijk he! anders duurt het voor mij nog langer ;)
    wel een last van mijn schouders da tk nu weet dat ik tot 5 dec gewoon verlof hebt tenzij uk later komt. Ik heb dan ook vak. t/m 15 dec. komt uk zoveel later dan drop ik de vak. dgn.
    nu ga ik mijn bedje opzoeken. morgen druk. bed op klosen, alle kit uit de douche verwijderen, douche grote schoonmaak van plafond tot vloer, partytent afbreken, voermuis halen, was draaien, slaapkamer soppen :( :( oh ja en ook bed opmaken met beschermer erin.. :rolleyes: hihi maar vast tijd zzst om hier af en toe te neuzen ;)

11. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    GOEDEMORGEN!

Kon niet meer slapen :( ...

Debby en Mss ace met beide mannen, van Harte Gefeliciteerd met jullie beide dochters! Geniet ervan!

Ikzelf ben gister weer tante geworden van een nieuw neefje, echt schattig!
    Lig alleen nog aan de beademing :( .

Wie gaat er vandaag bevallen? Niet allemaal tegelijk!
    Gek, dat ikzelf nog iets heb van, ik wachtnog wel een paar weken, ben het nog helemaal niet zat :rolleyes: .

Khad nog ff een vraagje..
    Hoe slaapt de beeb, vanaf de eerste dag, ik bedoel, met alleen een lakentje of ook met dekentje? Met of zonder slaapzak?
    Heb nog alleen een slaapzak van 90 cm, maar die is dus veel te groot, als de beeb hem gelijk aankrijgt. Jaja,ik ben nog echt een leek zeg... Hoop dat het gauw bijtrekt :rolleyes: .

Nou meiden, ik hoop vandaag op babynieuws,de lijst word al aardig lang!

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Debby: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kyana!

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    En nu even ego: ik denk dat ik (een van de)volgende mama's zal zijn... Vanmorgen om 05.00 uur braken mijn vliezen (ik zat gelukkig op de wc want er kwam een behoorlijke sloot...) en vanaf een uur of 6 heb ik weeen. Ze zijn nog onregelmatig maar komen wel snel. Ik heb net de verloskamers gebeld en ze willen toch graag dat ik al kom. Ik ga nu dus mijn spulletjes pakken en ga naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Nou ben al vanaf half 6 klaar wakker.. straks nog maar een keertje terug naar bed dus.

Zat rond 6 uur op het randje van mijn bed ivm maagzuur en een hikkende baby. wordt mannetje wakker en zat gelijk rechtop.. heb je weeen? :)

Parr, mannetje is nog niet veel. gister na de HA is hij naar bed gegaan en er eigenlijk alleen maar uitgeweest om savonds met mij de hond uit te laten en dat was al een hele opgave. Dit weekend dus maar heel rustig aan doen

Eva, verlof :whistle: veel plezier dit weekend !

Marielle, gefeliciteerd met je neefje. is hij te vroeg geboren? Beeb slaapt meestal met lakentje en dekentje en waarschijnlijk de eerste dagen ook met kruik.
    Ik ben zelf niet heel erg een voorstander van dekentjes dus denk dat ik vanaf maatje 62 over ga op pyamaatjes en slaapzakjes.
    90 cm is idd nog veel te groot.

Pupke, spannend meid je gaat dit denk niet meer lezen aangezien je in het ziekenhuis bent,maar heel veel succes !

Hier rond 06.45 een paar krampjes,maar nu helemaal niets meer.. beeb mag hier heel graag komen,maar vandaag is ook mijn zwager jarig.niet echt een handige datum dus maar ja daar ga ik geen rekening mee houden hoor :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, zie in de lijst dat je ook al online bent.
    Hoe gaat het met Robin?

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi kaatje idd gelukkig hier ook internet.

gisteren een niet lekker ritje in de ambu gehad pfff auw auw buik haha.

we konden snel naar robin het ging goed had erg last van slijm doordat ie dat niet zelf kon wegslikken daar er geen verbinding was tussen slokdarm en maagje. de chirurg had op ons gewacht en een gesprek gehad wilde hem diezelfde avond nog opereren het geen ie dus heeft is iets wat 33 kindjes per jaar hebben en dus zelfdzaam is (heb ik dat dacht ik) hij is dus gister nog geopereerd om 10 uur de ok op en om 1 uur vanacht stond de chirurg naast me en verteld dat alles goed was gegaan. heb net gebelt en hij was rustig waren de pijn med wat aan het afbouwen van de operatie dus al met al ben ik blij nu duurt en nog min 2 weekjes eer ie thuis is als alles goed gaat. lichaamelijk voel ik me ook steeds beter. tot later meiden.

en allemaal bedankt voor de steun dikke knuff

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig is alles goed gegaan. komt idd niet veel voor. toevallig had het dochtertje van een oud collega het.die is ook geopereerd en gaat super met haar.

Hoop dat jullie allebei snel opknappen en naar huis mogen.
    Dikke knuff.

Mannetje is ook wakker en komt vragen of ik weer naar bed kom..tuurlijk !

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen bolle buikjes 8) !

Jaa weer 2x babynieuws!

:D Mss Ace van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nikki Anouk!

:D Debby van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kyana! Ben superblij voor jou dat alles goed is gegaan en hopenlijk genieten jullie heerlijk van deze geweldige dochter!

Tweety veel sterkte meid! Dat is toch geen fijne start voor jullie mannetje. Ik lees dat hij al is geopereerd en het gelukkig goed is gegaan.

@ Azeb 13 september is een geweldige datum! ** mijn verjaardag ** :oops:
    @ Babystyle nou geweldig die kraamzorg :(
    @ Irisb de spierpijn al wat minder? Wat sneu voor je bomma hopenlijk knapt ze toch nog op zodat ze ook jullie kleine nog kan zien.
    @ Kaatje jouw hubbie heeft het er ook niet makkelijk mee. Krijgt hij nog meerdere onderzoeken binnenkort?
    @ Eva lekker geniet van je verlof en jullie feestelijk weekend! :D
    @ Jikke hmm nog steeds even afwachten dus :(
    @ Marielle volgens mij slaapt het beebje de eerste tijd gewoon met lakentje en dekentje. Zo heeft de kraamzorg het in elk geval bij ons verteld.
    @ Pupke spannend! Veel succes meid!

Hier weer een lekker rustige nacht gehad :( De sms'jes of ik al op knappen sta :evil: stromen nu ook elke dag binnen. Gisteren wel lekker nog even bij de kapper geweest en samen met moeders een bakkie thee gedronken. Met hubbie 's avonds nog even in het dorp geweest. Voorraad pampers gekocht ;) Dus al met al wel een gezellige dag ...... maar ik wil zo graag wat anders! Helaas de beebjes zijn niet te dwingen :(

19. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    Ik lag later opbed te bedenken dat ik in het voorbijlezen inderdaad al meer lijsten had zien staan en dat ik dus niet eens zeker wist of jij het er bij gezet had.. Maar had geen zin meer om uit bed te komen en de pc op te starten..

Dus even voor diegene die alle eer toekomt.. Bedankt :)

20. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    Pupke, heel veel succes meis! 30-08-2008 is een erg mooie datum..

Tweety, wat snel zeg dat Robin al geopereerd is gelukkig is alles goed gegaan...

Hopelijk herstelt hij goed!

Deel Deze Pagina