Dreames, hier idd ook de laatste twee weken vocht in mijn vingers, kan ze ook niet buigen zo'n pijnlijk strak gevoel dat dat geeft. Heb hier mijn trouwring ook niet meer om. veel te zonde om door te knippen Tinkerbel, hoop ook dat de pillen helpen en je vanacht lekker kan slapen. Roshi, keek hier vanochtend ook gelijk op mijn mobieltje voor babynieuws. Jekkia, bedankt voor het buddynieuws. Nic en mannetje, gefeliciteerd met Ylana Yasmin en Jaylen Joshua. geniet lekker van ze !! Lola, 37 weken
Als het dan toch eerder komt doe dan maar 3-9 dan is s-papa jarig en dat zou echt een geweldig kado voor hem zijn kom ff ademen hoor.... pfff wat een lucht zeg die schoonmaakmiddelen heb er nooit last van maar nu slaat echt alles op m'n keel
Nic van harte gefeliciteerd met je koningskoppel. Tweety ,fijn dat de operatie goed is gegaan. En nu maar snel aansterken. Pupke, Spannend en heel veel succes. Maar zullen we vanaf nu dan toch maar weer gewoon de lijst afwerken op volgorde. Dus gewoon iedereen netjes op zijn beurt wachten Denk niet dat dit gaat werken Maar ok heb mijn best gedaan. Het is trouwens wel super lekker weer vandaag en morgen gaat het ook zo worden. Lekker! Kunnen we in iig lekker buiten zitten weer eens wat anders dan die muren van de woonkamer. Ingeltje, 1 troost als je ukkie er straks is ben je alle narigheid en al het wachten zo vergeten. Kop op het gaat ook voor jou niet lang meer duren.
ydnic, nee joh we gaan niet de lijst afwerken.. niet zo raar doen hoor, anders moet ik nog 13 dagen wachten :-?
Ja maar we kunnen ook gewoon de lijst afwerken met een ritme van 3 per dag ofzo? Klinkt redelijk toch :
:-? dan duurt het nog 7 dagen maar goed daar kan ik me wel in vinden hoor ga even uurtje liggen. Moet vanmiddag weer even sociaal doen. eten bij mijn schoonouders.
Ik kwam nog ff snel gluren en alweer babynieuws! Nicole en man, van harte gefeliciteerd met jullie 2 kindjes!!!
Heeeeeee, babynieuws! @Nic79: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en zoon! @wens3: zou door de warmte kunnen komen, maar denk het niet, want ik heb het sinds een week. @lola: 37 weken! Jeej! @Ingeltje: moodswings? Hoezo? Yoga: was echt heerlijk! Ik dacht toen ik er net was, wat doe ik hier, ik was moe en stijf, maar nu voel ik me weer energiek en soepeltjes (voor zover dat kan met 18 kilo erbij...) Ze zeiden daar wel dat het niet lang meer gaat duren voor mij omdat ze het in mijn gezicht zien... zie je wel! Ik zie mezelf daar gewoon volgende week weer verschijnen hoor.
Ingeltje, hele dikke knuff voor jou (en ook voor alle anderen die het nu echt helemaal gehad hebben) Straks als de kleine er is ben je zo alle narigheid van nu vergeten. Gaat nu wel opeens snel met de bevallingen Oei, Raven is wakker, werk aan de winkel (matice ligt er net een uurtje in, heelrijk zo'n uurtje rust)
Ik doe al zo'n 2,5 week niet meer aan middagdutjes, maar zooo raar.. het weer is weer warm en zonnig en ik ben weer helemaal kapot! Vind het echt bizar, dus ga ik maar weer eens een dutje doen! (ben er net 3 uurtjes uit ) Tot later! Bedankt voor jullie lieve woorden en xxx en knuffels aan alle wachtenden
Kaatje: ik heb nog zo'n hoofddoek vanuit Egypte die heb ik gebruikt.... dit was de foto in egypte en zo heb ik dus net de badkamer schoongemaakt http://zwangerschapspagina.nl/album_thu ... c_id=52714
@ Nic en hubbie: gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes! Ik denk laat me 'hoofd' maar weer ff zien he ik ben er nog steeds, maar had gister z'n enorme last van mn rug en benen! Was eergister even met mn zusje op stap geweest naar de winkels alleen maar , mja dat is al een heel uitstapje tegenwoordig. Ik had het alleen beter niet kenne doen want was helemaal gebroken die dag en de dag erna dus. Maar 3 uur geslapen ook gisternacht van 5 tot 8u 's ochtends Maar vandaag gaat het weer wat beter en heb wat meer geslapen dus we gaan even erop uit met de auto Eerst de geboorte kaartjes ophalen bij postkantoor en dan meteen naar de drukker (btje laat ja ) en daarna lkkr naar scheveningen. Dat is mijn laatste wens voor ik beval dan magtie komen hoor. Krijg wel steeds meer krampen en steken dus wie weet... Nou iedereen een fijne dag en geniet van het weer voor het weer gaat regenen!
kaatje> hij staat ook in m'n album shedevil> doe je een beetje rustig aan meis, je bent op "het einde" en dan vraagt je lichaam veel van je...
@Debby Gefeliciteerd met jullie dochtertje Kyana @Iris wat leuk dat je man toch nog uit eten wilde. Gezellig hoor nog even eruit met zn tweetjes @EVa wat lekker dat je verlof nu ook is begonnen En wat ben je verwend met kadootjes..Altijd leuk he Veel plezier dit weekend! @Jikke wat balen zeg dat de vk je nog niet kon strippen. Hopelijk hoef jij ook niet lang meer te wachten op je wondertje @marielle gefeliciteerd met je neefje Hopelijk mag de kleine man snel van de beademing af! @Tweety wat fijn dat Robin al zo snel geopereerd is en dat het allemaal goed is gegaan! Goed om te horen dat jij je ook al beter voelt @Wupje vervelend he al die smsjes Maar zo te lezen wel een gezellige dag gehad dus @Yule paar dagen voor ik ging bevallen van Dhani leek ik ook wel een olifant Mn gezicht zag er toen ook echt opgezwollen uit..dus wie weet duurt het nu ook neit lang meer voor je @Dreames veel plezier in Amersfoort vandaag! @Diddl lekker dat de badkamer al opschiet @Tinkerbell hopelijk helpt de slaappil vanavond en ga je lekker slapen @Wupje wat leuk dat jullie de gordijnen nu al kunnen halen @NicGefeliciteerd met je dochtertje Ylana Yasmin en zoontje Jaylen Joshua! @Lola yeahhhh 37 weken wat leuk dat jasmijn dr kamertje af is Zooo ben weer bij geloof ik Wow wat een babynieuws zeg..echt super leuk en wat gaan de meiden hard hihi..ze hebben er zin in Hier nog nergens last van, maar weet ook dat het niks zegt. Bij dhani had ik ook nergens last van totdat ineens mijn vliezen braken dus we wachten lekker af..Mn vriend is nu motorrijden en Dhani ligt lekker te slapen, denk dat ik ook maar even op de bank ga liggen want mn nacht was weer geweldig
he meiden, Ik kan nu weer een beetje zitten, en de kleine meid slaapt lekker dus kom even snel mijn verhaal doen! Ik zei vrijdagmiddag hier op het forum dat ik wat last had van misselijkheid in vlagen en dat ik hoofdpijn had met een band gevoel onder mijn borsten! Al met al dacht ik laat ik de verloskundige voor de zekerheid maar eventjes bellen en horen wat zij er van vind! Ik had de hele middag al wel wat harde buiken maar trok me er niet veel van aan, omdat het al een poosje aan het rommelen was, maar niet doorzette. Rond half 9 's avonds is de verloskundige bij me geweest en kon zo in eerste instantie niet opmaken dat ik last zou hebben van zw vergiftiging, maar omdat ik wel de symptonen had wou ze me even langs het zkh sturen naar de gyn om te prikken en te checken! Ik werd hier ter controle ook nog even aan de ctg gezet en de dienstdoende gyn zag op de ctg dat ik weeen om de 3 tot 5 min had.. en ik trok me er nog steeds niets van aan, en kon ze ook goed opvangen! Na 1,5 uur kwam de uitslag binnen en alles was goed.. had geen zw vergiftiging, maar omdat ik wel weeen had om de 3-5 min wou de gyn mij even inwendig controleren en ontdekte dat ik 3 cm ontsluiting had Omdat ik nog niet veel ontsluiting had mocht ik weer naar huis omdat het nog heel lang kon duren voordat ik bij de 7 cm zat. Dus wij weer naar huis. Nog geen uurtje later lag ik op de verloskamer omdat de ontsluiting al erg op begon te schieten en ik de weeen al gauw niet echt meer aan kon. Er zaten nu nog maar een minuut tussen iedere wee. Ik heb van 12 tot half 5 in de ontsluitingsweeen gezeten, waarvan er de laatste 2 uren geen pauzes meer tussen zaten en ik dus niet meer op kracht kon komen. Eigenlijk was ik al op en kapot van het opvangen van deze weeen en ik moest nog persen.. Na 7 cm ontsluiting hield ik de pijn niet meer omdat er geen tijd meer tussen zat en het puffen hielp ook niet meer, dus gingen ze kijken of ze mij pijnstilling konden geven. ze brachten een draad in op het hoofdje van michelle om te kijken hoe zij het deed en n.a.v. konden ze zien of ik pijnstillers kon krijgen, Het bleek dat het helemaal niet goed ging met michelle en dat haar hartslag enorm reageerde op mijn weeen. Ik mocht dus helemaal niets aan pijnstillers hebben en heb de hele bevalling op eigen houtje moeten doorstaan..Doordat het met michelle niet goed ging ben ik overgeheveld van vk naar gyn en die heeft het afgemaakt (de bevalling) bij 9 cm ontsluiting mocht ik langzaam proberen mee te persen omdat ik drang had, ik heb hierna 45 min in de persweeen gelegen en ik was al op, zo op en moe dat ik echt niet meer kon maar nog even doorzetten. Het hartslagje van michelle ging steeds langzamer (hoorde ik achteraf) dat er met spoed een vaccuumpomp werd ingebracht en ik plots hevig ben ingeknipt. Uiteindelijk is michelle met de vaccuumpomp ter wereld gekomen om 05:16 uur. Gelukkig maakte ze het al vrij snel heel goed! Ik ben gehecht en kan amper lopen en zitten maar gaat verder wel oke met mij! Michelle is tot nog toe een engelenbaby want ze slaapt de hele dag lekker door en ze huilt alleen maar als ze haar broek vol heeft of een flesje wil! ze heeft zelfs de hele nacht doorgeslapen en we hebben haar zelf wakker moeten maken! Het blijft voor mij een raadsel en een wonder dat ik ECHT bevallen ben op de verjaardag van mijn oma! Het is heel erg speciaal en had niet verwacht dat dit echt gebeuren zou!