Lindaa> pff als ik jouw verhaal zo lees denk ik "waar begin ik aan" maarja kan nu niet meer terug (wil ik ook niet hoor) ben blij dat het goed met jullie gaat en wat heerlijk dat ze doorgeslapen heeft.... **knuffff**
Jeetje mineetje meiden, wat een baby nieuws weer! Debby, van harte met Kyana! Nic, gefeliciteerd met de tweeling!! En volgens mij vergeet ik nou nog iemand, echt errug Pupke, ik denk aan je, spannend hoor! Tweety, fijn dat de operatie is gelukt, nu hopen dat de kleine man snel aansterkt en mee kan naar huis. Dikke knuf! Lindaa, wat een verhaal! Gelukkig helemaal goed afgelopen, heerlijk dat ze het zo goed doet! Hier beetje paniek vanmorgen, mijn moeder belde van haar vakantie adres dat ze mijn oma helemaal in de war aan de telefoon had gehad. Of we even konden gaan kijken. Maar de nieuwe camera van vriendlief zou vandaag bezorgd worden, zul je net zien. Is liefje zelf even naar omi gereden (intussen werd het pakket bezorgd ) Gelukkig weinig meer aan de hand, ze wist nu weer dat ze even helemaal de kluts kwijt was, maar was nu weer helder. Ik was echt even niet lekker hoor van alle spanning Verder voel ik dat ik dit weertype alweer helemaal niks vind. Ben blij dat het eindelijk lekker is buiten, maar ik voel me zo sloooommmm, opgezwollen en heb hoofdpijn. Misschien even tukken zo. Babylief ligt me steeds heel hoog te trappen, ben blij dat ze zo actief is, maar af en toe beetje teveel van het goede Vanaaf gaan lief en ik naar de film en uit eten. Laatste keer met zijn tweetjes?
Lindaa, wat een mooie meid! Heftig bevallingsverhaal hoor... Lola, joepie 37 weken! Wat een lekker weertje he meiden, ga zo maar eens met de beentjes omhoog in de tuin zitten!
Hallo Lag ik net lekker te slapen, wordt ik wakker gebeld door svader Roshi, die moet ik ook hebben voor het schoonmaken ! Lindaa, jeetje wat een verhaal, en wat super mooi dat je op je oma's verjaardag bevallen ben. Weet nog van een tijd geleden dat je dat een mooie datum zou vinden. Hier hoop ik op 6 sept... en als ik Ydnic haar theorie afga ben ik over 7 dagen aan de beurd en dat valt op mijn opa's verjaardag dus ik vind het prima. Geniet lekker van jullie meissie ! ze is prachtig ! Maagzuur : laatste paar dagen om gek van te worden, vooral als ik in bed lig. hebben jullie er ook zo last van? Eet niet anders of overdreven veel vet ofzo.
Ja maagzuur weet ik helaas alles van... Overdag helpen (twee) Rennies mij goed, 's nachts helpt Maalox meestal (niet altijd). Zonder slaap ik sowieso niet meer
Lindaa.. jeetje wat een verhaal! Ontzettend knap van je hoe je dit hebt doorstaan.. je bent voor mij een echte oervrouw! Scheeeetje op de foto's! Maaagzuuuuurrr: YEP! Ben al weer een nieuw flesje gaviscon gaan halen! Ah Freesia, jij ook al zo'n last van de warmte? Gek hè!
Heb hier net ook het laatste beetje gaviscon opgemaakt maar vind het zonde om weer zo'n grote fles te kopen voor die laatste paar dagen/weken denk dat ik maar rennies ga halen zo
Hey hey Kom weer ff spieken. Wat veel babynieuws ! ! Het schiet echt op zo Ben benieuwd wie de volgende is/zijn. Hier nog steeds geen tekenen van evt bevallen. Wel wat rommelig maar verder helemaal niks
Kaatje> ik heb er nog 1 van mannetje als je wil hier volgt vast weer echt een superdomme vraag maar hoe weet je (voel je) dat je last van maagzuur hebt? ik heb namelijk wel al een paar dagen zo'n misselijkheidsgevoel maar of dat nou maagzuur is :
Roshi, nee hoor, ik doe het beter, laat mannetje wel schoonmaken Maagzuur, nou dat merk je wel want dan lijkt het of je keel in de brand staat !
Lindaa--> heftig verhaal zeg! maar wel echt super bijzonder dat je op je omas verjaardag bent bevallen zeg!
Linda wat een verhaal zeg! Maar vind het wel mooi om zo ieders ervaring te lezen. En wat een schatje zeg zo lief. Maagzuur, Dat blijft maar boven in je keel hangen en het wil maar niet zakken. Het geeft mij altijd een heel drukkend en benauwdgevoel. Soms idd een beetje het gevoel dat je moet overgeven. Kaatje goeie theorie toch