September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lindaa zo wat een verhaal meid! Hopelijk knap je wel snel op downunder! En nu lekker genieten van die schatje! :D

@freesi heeft omi dat vaker dat zij ff de kluts kwijt is? Ooh geniet ze vanaaf! :D

antagel hier al wel een nieuwe fles in huis die al open is.. maar de laatste dagen hoef ik er minder van is gewoon vooral voordat ik naar bed ga.

@roshi maagzuur is net alsof je alleen de maagzuur omhoog heb gekots :( brand ook erg in de keel en komt omhoog als je ligt..

Zo de bed staat hier lekker hoog, wel heel raar. Manneke kan nog prima in en uit bed, ik moet met stapje erbij :) zal wel erg wennen zijn. Slaapkamer is nu ook schoon. Zo de wieg erbij doen :D daarna moet ik nog beneden stofzuigen en dweilen. nog 1 wasje hangen en de wc soppen. Nog zat te doen en ik waggel al :) Ben nu overheerlijke visfrietjes aan het eten :p:p

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kaatje> bofferd :D mijn mannetje moet aankomende weken 6 dagen werken dus doe het hem maar niet aan om ook nog het huis schoon te maken.
    Maagzuur> bedankt voor de smakelijke uitleg hhahaaha weet nu dat ik dat dus niet heb gelukkig... :)

3. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Lindaa wat een schatje :D

Maagzuur..wat ook wil helpen is vanille vla eten ;) kreeg dit als tip van de VK bij de zwangerschap van Dhani..het hielp toen niet altijd maar wel super vaak..

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dag dames,

Ten eerste: wat een babynieuws! Gefeliciteerd allemaal...

Even heel snel ons verhaal: maandag naar het ziekenhuis voor een bloeddrukcontrole. Had nog vanalles op de planning staan voor die middag, maar het liep wat anders. Bloeddruk was hoog 150/103, had eiwitten in urine en hoofdpijn. Na wat uurtjes testjes, kwam opeens de gyn vertellen dat ze het verstandiger voor mij vond om die dat te bevallen. Jeetje! :confused: Ff schrikken hoor... ben er niet op voorbereid, maar ja.

Mannetje gebeld (was met mijn moeder), snel gekomen en om 19.11uur was daar opeens onze dochter Sara Anna (roepnaam Sara). Heel onwerkelijk allemaal. Ze woog 3150 gram en was 49 cm. Ze scoorde een 8 en 5 minuten later een 10!

Keizersnede is me 200% meegevallen. Niet eng, geen pijnlijke ruggenprik en herstel gaat erg snel. Ben sinds donderdag thuis en loop weer gewoon rond, ontvang bezoek, tut lekker met onze prinses, dus niets te klagen.

Mannetje is apentrots en blijft naar haar kijken. Zo aandoenlijk. Sara is dan ook echt voorbeeldig. Eet goed, slaapt goed en 's nachts wordt ze (tot nu toe) maar 1x wakker, rond zessen.

Borstvoeding was drama. Deed pijn, kwam niet op gang, dus ben gaan kolven. Veel fijner, vind ik, en ook leuk voor mijn vriend en de oma's... haha....

Nou ik ga snel weer offline. Zal wel ff een plaatje uploaden zodat jullie haar kunnen zien. Want alleen Yule heeft haar gezien op mijn hyves.

Dames allemaal heel veel succes met alles en tot snel!

Liefs een dolgelukkige mama!

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jannes, ben benieuwd naar de foto! Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie. Lekker genieten dus!

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    jannes> jeetje meis dat is snel gegaan allemaal, je kon waarschijnlijk niet eens beseffen wat er ging gebeuren en toen was ze er al... wel fijn dat het zo onwijs goed met jullie gaat! en wat een schatje is het zeg **zwijmel**

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    *zwijmelt mee*

Leuk hè al die foto's van de kindjes! Wauw!

8. Onder water

Onder water Niet meer actief

Tweety, ik leef echt zo met je mee.
    Moet echt zeggen dat ik heel vaak aan jou en die kleine denk.
    Gelukkig is de operatie vlot verlopen, en dat hij heel snel op mag knappen
    Knuffel!

Lindaa, klinkt behoorlijk heftig zeg! Gelukkig kan je nu lekker genieten van je poppetje!

Ingeltje, hier ook echt een slappe vaatdoek met dit weer, ben in staat om elke 5 minuten in janken uit te barsten, heb hubbie even lekker weggestuurd, die is nu gaan vissen. Kan ik lekker freubelen in het huisje!
    Denise de olifant is hier ook inmiddels weer verschenen met al dat vocht

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahah Denise de Olifant! Ik sluit mijn smsjes naar mannetje ook af met 'olifantje'

Ja bizar hè? Beetje zonneschijn en je verandert opeens in een slap dingetje :( Ik zat net ook weer te janken en doe helemaal niet lief tegen mannetje :(
    Ben maar weer op bed gaan liggen.. lig ik mezelf en anderen in ieder geval niet in de weg!
    Gauw terug met die regen...

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meidn weer ff een glimp hoezo verslaafd. haha

robin is van de beademing af nu ff afwachten als ie het goed doet krijgt ie over 3 uurtjes zijn 1e voeding via de sonde. ik ben wer weg moet weer eten pfff bleee

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Spannend Tweety! Hopelijk gaat de voeding goed!

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @Jannes: Wat is ze moooooooooooooi!

@tweety: beterschap voor jou en de kleine man!

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jannes wat een heerlijke meid!

Ingeltje, dikke knuffel meid.

Ik moet zeggen dat ik het weer wel lekker vind. Niet te warm zo met een lekker windje.

Tweety, spannend meid! Succes!

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat een weer! Echt niets voor mij om nu te bevallen…gelukkig vindt de kleine het ook nog geen tijd :D

@Tinkerbel, hoop dat je vanavond lekker slaapt :D Ja raar eigenlijk hé dat we zin in de bevalling hebben ;) Gelukkig ben je de pijn vergeten als je de kleine vast hebt (zeggen ze toch :rolleyes:

@Wupje, wel fijn dat de gordijnen binnen zijn…staat het mooi?

@Roshi, eh…tja de kleine wil niet. Ja hoor, best weer lekker vrolijk en positief, als het nog een week duurt maakt het me ook niet uit.

@Nic, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! Succes de komende nachten en daarna snel naar huis :D

@Ingeltje, ik zeg vanmorgen nog tegen mijn man, eigenlijk best een compliment dat de kleine nog in mijn buik zit..blijkbaar heeft hij of zij het nog prima naar zijn of haar zin :D (je moet het maar positief bekijken ;))

@Parr, volgens mij begin jij ook aan de beruchte voorweeën of niet?

@Tweety, wat leuk dat Rene zo reageert op Robin. Spannende tijden dus..succes met de kleine man!

@Lindaa, ooh wat geweldig dat je op de dag van je oma’s verjaardag bevallen bent..mooier kan niet. Heftige bevalling maar je mag terecht trots op jezelf zijn… Geniet lekker van jullie mooie kleine meid :D

@Jannes, inderdaad onverwachts maar wel geweldig..wat een mooi kleurtje heeft Sara.

Ga ff eten koken hier….

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel voorweeën? voelen niet aan als weeën :( voelt eerder gewoon aan als onlekkere darmen met ongikrampjes (zeurderig type).. zijn dit voorweeën? vind ze dan wel meevallen :) fijn is anders maar ze zijn niet pijnlijk..

@jannes zo! :D wat een scheetje zeg :D

pff dweilen doe ik straks, mijn bekken zijn nu naar de klote. Douche is ontkit en schoon, slaapamer helemaal klaar met wieg, beneden schoon, gras gemaaid en bijna alle was is klaar! Nu zo ovenbroodjes eten.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Vreemd joh, dat jouw bekken zeer doen :rolleyes: ?

Moet mama Inge weer eens streng optreden ? *kijkt zéér streng en indringend*

Je bent een stout meisje, mevrouw Parr. Nu ga je op je luie gat zitten en niets meer doen. Morgen verplicht complete rust !

17. nikky

nikky Niet meer actief

wil jullie even laten weten dat op 26 augustus onze
    zoon PIM is geboren, hij weegt 2130 gram en maakt het
    goed we zijn vandaag lekker naar huis gekomen....

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey Nikky wat leuk!
    Gefeliciteerd met je zoon!
    Wel een lichtgewichtje. Fijn dat ie het goed maakt!

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ik wil alle andere meiden die bevallen zijn ook nog even van harte feliciteren! :D

20. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Jannes wat is Sara mooi :D

@Nikky Gefeliciteerd met jullie zoontje Pim!

Deel Deze Pagina