Ja, ik weet ook niet beter dan dat de flesjes moeten worden uitgekookt (hier wel via de magnetron ) maar zou het niet erg vinden als ze gewoon mogen worden afgewassen, scheelt weer wat tijd He he, eindelijk rust voor 2-3 uurtjes. Kindjes liggen heerlijk te slapen.
Ik heb het erbij gezet Lindaa! Wat een verhaal trouwens van je bevalling! Fijn dat je zo van je meisje geniet! ff ego: wij hebben een heerlijk lui dagje gehad, na de yoga hebben we voor het eerst in een tijdje ( ) gematrastennist... nou ja, ik speelde aangespoelde walvis en hij de strandjutter ofzo... ik vond het allemaal toch maar eng en ik kon in geen enkele houding lekker liggen, maar.... toch gestoeid. Daarna nog ff het dorp in voor wat boodschapjes, maar bevalling op gang geholpen, ho maar. Dus de sex fabel is definitief uit de wereld geholpen (sorry tweety). 't Is niet anders. Mocht ik vannacht toch ineens bevallen, dan stellen we de conclusie gewoon weer bij, okee?
Whoei! de eerste 3 druppels zijn eruit. Nog even en het spuit eruit ha ha. Blij om te horen dat het goed met Robin gaat, heb vandaag paar keer aan jullie moeten denken. Geniet lekker van je rust in het ziekenhuis, je hebt het wel verdiend Heb foto van Matice in album gezet (die is iets duidelijker )
@tweety: wat fijn dat het zo goed gaat met Robin! Huphup, op naar 6 druppels! @Jekkia: ik heb echt geen idee meid, over die flesjes.
Nikky gefeliciteerd met Pim!!! Pupke gefeliciteerd met Quinten!!! @ingeltje he he he, ik heb het douche niet gedaan hoor en manneke heeft beneden wel gestofzuigd, en de bed op klossen gedaan en mij geholpen met de bed gedeeltelijk opmaken heb niet alles in mijn eentje gedaan. Maar goed word nu om de 2 weken gemasseerd dus ik zal drm wel sneller last van hebben @dniise nee dat heb ik niet, wel kleine druppeltjes. Maar mijn Szus zei dat toen zij een keer in bad lag en haar zoontje huilde om bv op dat moment begonnen haar borsten spontaan te spuiten maar dit had zij niet bij de volgende kids @jekkia nou bij mijn bv cursus dat door carinova werd gedaan, werd gezegd dat je ze moet uitkoken, maar wel op moest letten dat zelfs hiermee niet alle bacterien werden verwijderd @yule ja wel harde buiken gehad. Maar heb ook regelmatig ff een pauze ingelast. anders werd hubbie ook boos maar het is allemaal gebeurd nu @tweety super dat robin het goed maakt heerlijk al die babyfoto's vind het nog steeds raar dat ik straks ook eentje in mijn armen hebt
@Nikky Gefeliciteerd met jullie zoontje @ pupke, gefeliciteert met jullie zoon quinten. Uitkoken flessen, hoeft idd neit meer, heb ik ook meegekregen vanauit me stage. Dat ging idd dit jaar januari in. Maar het meot wel als de ouders erop staat dat uitgekookt wordt!
@babystyle: hoe moet je ze dan wel schoonmaken? Heb je een tip voor ons? Gewoon vaatwasser of magnetronsterilisator?
Even tussendoor kijken of jullie veel hebben gekletst, zie ik weer babynieuws, yoehoe @Pupke, gefeliciteerd met jullie zoon Quinten (stoere naam!)! @Nikky, gefeliciteerd met jullie zoon Pim, hoop dat alles goed gaat, geniet van jullie kleine vent!
in me stage mocht het gewoon in de vaatwasser (niet de spenen). De spenen spoelde je met lauw water af. Jah de magnetronsterilisator mag altijd nog, das ook zeer makkelijk vind ik. Het wordt ook gewoon emt de hand afgewassen, maar dan moet je wel weer goped spoelen vanwege sop van afwasmiddel.
@ Yule als je wilt kan ik eht ook nog ff opzoeken in me map van kraamzorg die ik van de kraamzorg instelling heb. Daar staat allemaal op een rijtje in.
Nicole, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter!! Pupke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Quinten! Nikke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Pim! Jannes -> Zo, dat is wel erg snel gegaan opeens! Dat zal wel erg onwerkelijk zijn geweest, dat je het ene moment nog gewoon rondliep en een paar uur later opeens een mooie dochter had! Fijn dat alles zo goed is gegaan! Wat een drukke beeb-dag vandaag weer zeg!
@babystyle: Wil je dat doen? 't Heeft geen haast hoor. Het lijkt zo niet-schoon om het gewoon onder de kraan te doen omdat je daar niks dood mee maakt...
Ik schat die kans erg klein in, maar erg vinden zou ik het niet (voor mij dan , voor jou zou ik het sneu vinden...) @Tweety: Fijn om te lezen dat het goed gaat met Robin! @Lindaa: Lekker droppie hoor... @Jekkia: Mooie foto van Matice (en mooi kereltje ook...) Mijn hubbie heeft ook zo'n 'vleiende' bijnaam voor me, hij noemt me Skippy... Nikky: Gefeliciteerd met je kleine mannetje! Pupke: Gefeliciteerd met de geboorte van Quinten!
Jah tuurlijk wil ik dat doen voor je. Nee vond ik ook, maar jah als stagiëre heb je dan enit echt veel in te brengen op zo een moment. Das soms wel jmmr. Ik ga eht nu ff opzoeken voor je.
Zo, en nu moet ik even klagen.... Ik zou vandaag met m'n vriend naar m'n schoonouders gaan lekker uit eten. Dus wij helemaal naar Maastricht, nog even daar naar de winkel om wat bonbons voor hen te halen, Komen we terug bij de auto, zegt meneer: schat heb jij de sleutels? Ik kan ze nergens meer vinden... Natuurlijk heb ik zijn sleutels niet, dus ik kijk door het raam naar de auto in en ja hoor... ze steken nog in het contact.... Net die ene keer dat we maar 1 sleutel bij ons hebben (normaal neem ik die van mij ook mee), en uitgerekend nu hebben zijn ouders ook de auto kapot... Dus toen konden we helemaal naar een bushalte lopen, daar de bus pakken, overstappen op een andere bus, toen met de trein naar Sittard en daar weer met de bus naar huis... En nu is m'n vriend dus datzelfde parcours weer terug met mijn autosleutels bij zich...
@Cossy: O jee, wat een verhaal! Eén troost: over een jaar doet dit verhaal het goed op feestjes en kun je er om lachen...
Hahaha inderdaad, en ik zal maar niet meer boos zijn op mn vriend, want die moet in zn eentje nog die hele rit terug en weer naar huis...
@cossy: oooooooooooh, wat herkenbaar! Dat is ons ook al 4 keer gebeurd. Daarom heb ik idd ook altijd mijn sleutel mee, van de week had mijn vriend ook al de auto dichtgegooid met sleutel in het contact en toen stonden we in Brabant. Als ie mij toch niet had... Maar wat supervervelend is dat he? Gelukkig hoef je niet zelf ook weer de hele route mee. Laat hem maar boeten! (niet dat ze daar wat van leren...) Misschien moet je toch zelf maar blijven rijden, ook nu hij zijn rijbewijs heeft! Die mannen zijn niet te vertrouwen met auto's!
Hahaha! Het ergste is nog dat onze auto een beveiliging heeft, want als je de deur aan de bestuurderskant dicht gooit gaat het knopje automatisch weer omhoog. Tenzij je het handvat omhoog houdt als je de deur dicht doet... En laat hem dat nou doen omdattie dat 'makkelijker' vindt dan met de sleutel dicht maken...
Nikky en Pupke: van harte dames!!! Gelijk 2 mannen op de lijst!!! Jekkia! Oef eindelijk geen volle (.)(.) meer! Super! Wat een druifje zeg, die zoon van je! Lindaa: je banner is superlief!! Zet 'm op Tweety! Uitknijpen die citroenen Cossy: oooh wat errug!! Pffff zeg.. wat een rit! Nikky (16 september was ze uitgerekend volgens een heeeele oude lijst)