September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahahahaha :) die lola, leuk verhaal!

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Heb net even gegoogled wat een nieuwe zonder abo kost: 350 euro. :( Ik had 'm met abo dus hij kostte me toen niet zoveel, maar dit is wel erg duur. Ik had 'm speciaal uitgekozen vanwege de navigatie die erop zit, dus dat wil ik wel heel erg graag terug erop... Wat een strop zeg. :(

Ik weet dat het maar spulletjes zijn, maar ik voel me echt heel erg kl*te, vooral omdat ik het zelf gedaan heb...

3. 4days

4days Niet meer actief

Yule, balen van die telefoon zeg! :( Maar tegenwoordig hebben ze wel hele goedkope toestellen. Toen mijn gsm vorig jaar gejat was heb ik een nieuwe gekocht bij de kruidvat voor een tientje (!).

Maarja, dan heb je natuurlijk wel niet die navigatie enzo... Heb je eigenlijk geen verzekering? (heb ik nu wel dus) Want dan krijg je gewoon een neiwue gsm, die zijn daar heel makkelijk in. Een paar maanden geleden had mn hond mn gsm fijn gekauwd en toen kreeg ik gewoon een nieuwe! Echt handig zo'n verzekering, ik neem echt nooit meer een gsm zonder.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Tja, had ik het nou maar gedaan, die verzekering... :cry:

5. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Yule er zit ook standaard garantie op een nieuwe telefoon, meetsal een jaar. Je kan het altijd proberen. Hoop voor je dat het daar op kunt gooien.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule ooh balen meid :cry: ik heb nu deze keer ook verzekering gedaan. Maar net wat ydnic zegt mssn met de garantie? alhoewel op de manier dat ie stuk is gegaan :( weet ik niet of dat lukt, maar je kunt het proberen! en anders googelen naar een goedkopere mob met nav? hele dikke knuff meid! tuurlijk het wel een ding maar het is wel een mobiel, tegenwoordig onze zielen ;) :) komt vast goed! Hubbie moet morgen gewoon thuis blijven dan maar!

@Lola ohjee ook al zo :D deze meisje was ook erg enthousiast kwam ook beetje luid over, maar dat gaf niet. vond het wel lief :)

even over zw.dementie, ben ik weer vergeten wat te melden :rolleyes:
    manneke moest vanochtend met szusje mee om 17 kratten bier voor haar keet te halen (feestje vanavond). Hij zou rond 10u weer thuis zijn omdat wij een drukke dag hadden. Ik werd om 10.40 wakker en niet blij, omdat hij mij nog niet had wakker gemaakt. dus ik naar beneden mij afvragen hoe het zat, was hij nog niet thuis :( Ik heb eventjes gewacht en toen heb ik naar mijn Szus gebeld (hij had haar bus geleend) en wat blijkt zit hij daar nog! koffie te drinken... toen ik opgehangen had moest ik wel huilen, want ik maakte mij echt ongerust (hoezo zwanger?) nou het was dus 11u inmiddels en hij kwam er aan zei hij. Dus ik wasje in de machine doen, en sopje maken en ging soppen. Ik was met de koelkast bezig en het was 11.45 dat ik hem mij hoorde roepen :evil: dus bleef ik mooi met mijn neus in de koelkast. Hij komt bij mij en ik begin te snotteren in die koelkast. Hij srry zeggen dat hij alsnog later was en ik maar snotteren van dat ik mij ongerust maakte en bla bla.. In de tussentijd merte ik dat hij mij maar met een arm vasthield (was nog met neus in de koelast :rolleyes:) en ik moest opstaan en omdraaien.. staat hij daar met een bos rood en wit rozen! Alvast voor morgen (zijn wij dan 1 jaar getrouwd) drm was hij als nog laat :cry: moest ik weer snotteren... pfff

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning meiden!

Wow ik ben de eerste vandaag :D

@ Pupke: Gefeliciteerd, stoere naam ook!
    @ Yule: Terug naar de winkel, er zit garantie op dat toestel en waarschijnlijk is het alleen je scherm, dat is zo gemaakt! Snap wel dat je het ff klote vindt zeg, knuf!
    @ Parr: Wat een lief verhaal, en ach wel schattig van je man!
    @ Lola: :) :) :) Sorry hoor hahaha, dat was een leuk verhaal :p

Zo dames, de aller- aller- allerlaatste dag van Augustus vandaag :confused: Dan is het gewoon September, ik vind het zo bizar. Hier hebben we maaaanden naar toe geleefd en 'ineens' is het zo ver, raar hoor :oops:

Mijn slaappillen waren niet zo'n succes als ik gehoopt had, werd er wel knettervaag van :) Maar ach, om 10 uur sliep ik, om 2 uur was ik wakker tot 3 uur, en daarna weer geslapen tot half 7, dus op zich wel wat uurtjes gemaakt maar ik had natuurlijk gehoopt op een nacht van 14 uur ofzo :) :oops:

Zo vandaag gaan we een berg was doen en wat klusjes, en natuurlijk van het zonnetje genieten, moet tenslotte morgen bevallen :)

XXX

8. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    hier even een berichtje van mij
    Kyana doet het heel goed na de geboorte moest ze in een warmtebedje omdat ze toch te vroeg geboren is maar dat ging gisteren zo goed dat ze nu in een gewoon wiegje ligt en ze hebben 24 uur haar bloedsuikers geprikt maar is ook allemaaal goed en hoeft dus ook niet meer :)
    gistern werd ze zelf wakker voor de fles dus is ook al een positief iets en vanaf vandaag kreeg ze ook 8x 20 cc drinken en vanochtend komt de kinderarts weer en hoop dan te horen wanneer ze naar huis mag :)
    met mij gaat alles supergoed de bevalling was kort maar krachtig (maar dat verhaal komt nog wel) en er is een hele last van mijn schouders en hart gevallen zeg toen ze huilend op mijn borst lag :) ga zo weer naar onze kleine meid toe en probeer vandaag of morgen alles even terug te lezen en jullie horen het wel als Kyana naar huis mag

heel veel liefs van een overgelukkige debby

P.S. ALLE BEVALLEN MEIDEN ONWIJS GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON OF DOCHTER

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Parr: wat ontzettend lief van je man zeg! En jij maar snotteren in die koelkast...

@Debbyvermeer: wat een opluchting voor jullie dat jullie eindelijk je dochter gezond en wel in je armen hebt! Damion en Kylian* mogen wel trots zijn!
    Ga lekker bijkomen en we horen je verhaal binnenkort wel!

Telefoon: bedankt meiden, ik zie het weer een beetje zitten met die foon. Ik ga kijken of ik 'm gerepareerd kan krijgen. Voor de tussentijd heb ik een reserve gekregen van vrienden. Die zijn 'm meteen gaan halen toen ik gisteravond laat mijn mannetje belde en in tranen was. Hij heeft ook nog gewonnen met pokeren (speciaal voor mij zei hij....)

Sex: hier dus ondanks robbertje stoeien gisteren geen beeb... :( Dus het werkt officieel niet, haha! Tenzij je de stress van gisteravond meetelt natuurlijk, dat remt de boel weer af. Dan nog maar een poging wagen he? ;)

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Jeah 39 weken vandaag zie ik ineens :whistle: \:D/ =D>

@ Yule: En jij ook, gefeliciteerd met de 39 weken grens :D

@ Debby, oooh meis geniet ervan, het is je zooo gegund!

Wat zijn de plannen today ladiesss? Hier zit de eerste was er in, dat er nog velen zullen volgen :rolleyes: :) Ik heb wel echt de ultieme wasverzachter gekocht, oooh die ruikt zo lekker dat wassen zelfs leuk is (of is dit weer mijn nesteldrang :) ) Zit er zelfs aan te denken om de babywas te wassen met wasverzachter, ik vind het helemaal niks met alleen dat neutral :( :oops: Heb het ook aan het kraamcentrum gevraagd en die vinden het ook zwaar achterhaalt dat je het zonder wasverzachter moet wassen. Ze zei: Joh als je kindje allergisch is merken we dat snel genoeg en kan je het alsnog wassen, maar nu mag je het gewoon lekker met je eigen spullen meewassen!

Dus moeilijk moeilijk, maar ga sowieso de lakentjes met wasverzachter wassen want die zijn zo stijf als een plank zonder haha :confused:

Voel me net een huisvrouw O:)

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tinkerbel: oja! 39 weken vandaag! Gefeliciteerd!

Enne..... je bent ook een huisvrouw (nu dan).

12. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Cossy, ooh wat erg...gelukkig kun je er nu omlachen...was het nog wel gezellig bij je schoonouders?

@Parr, wat lief :rolleyes:....kan me voorstellen dat je overdonderd was door het meisje...maar wat zijn kinderen toch heerlijk :D:D Enne je hubbie is helemaal lief haha....gefeliciteerd hé met jullie eerste trouwdag!

@Diddl, jammer dat de gipsbuik niet is gelukt..enne misschien bij jij de eerste in september als je keizersnede maandag om 9:00 uur gepland staat ;)

@Yule, wat klote zeg..gelukkig heb je nu tijdelijk een andere. Enne zou het zeker nog een keer proberen...misschien is 1x niet genoeg :rolleyes:

@Lola, haha 'gelukkig' was je toen nog niet zwanger!

@Tinkerbel, gefeliciteerd met de 39 weken, bizar ja dat de tijd zo snel is gegaan en september bijna is begonnen.

@Debby, super dat de kleine meid het zo goed doet, geniet er lekker van!

Mijn ouders komen vandaag (we zijn morgen twee jaar getrouwd, maar ze hoopten eigenlijk ook dat de kleine er al zou zijn dit weekend ;)) Manlief moet sporten, dus ga lekker mijn ouders beetje rondtouren en ergens een bakkie op het terras doen (als ze daar zin in hebben). Vanavond gaan we waarschijnlijk uit eten, dus een leuk dagje!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames :D hier wel goed geslapen, zo hoog :rolleyes: is alleen een kwestie van eruit komen :p

@Debbyvermer heerlijk meid! Geniet er lekker veel van :D

@Yule gelukkig een reserve! :)

@Tinkerbel ja raar he! voor mij is het nog april of zo :)

@Krisstel thxxx :D ok lekker uiteten :D genietse!

Vanochtend verjaardag van een Oom die 50 is, vanmiddag familie op bezoek om ons trouwtaart op te maken :p en vanaaf uiteten :D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden.
    Moet heel wat bijlezen sinds gistermiddag. zag iig al babynieuws voorbij komen :)

Jannes, wat een heerlijk meisje, geniet lekker van haar.

Tweety, goed nieuws dat Robin van de beademing af is !

Nikky en mannetje, gefeliciteerd met Pim !!

Dniise, heb wel een tijd heel erg gelekt,maar is sinds een week of 3 een heel stuk minder.

Pupke en mannetje, gefeliciteerd met Quinten !!

Uitkoken: scheelt een hoop werk als het niet meer hoeft. heb een magnetron sterilisator, dus is ook zo klaar.

Cossy, mannen :rolleyes: :)

Yule, balen van je mobiel, zeker als je geen vaste lijn hebt.. hoop dat het nog onder garantie valt. Knuff
    Heb je vanacht ook brandweer gehoord? werd er rond 2 uur wakker van :evil: er is een huis in Aarlanderveen afgebrand, lang leve de rieten daken

Parr, knuff. gefeliciteerd met jullie trouwdag !
    ( herrinnerd me weer even aan het feit dat mijn broertje vorige maand voorspelde dat ik vandaag ga bevallen )

Tinkerbel, 39 weken :whistle: hier geen grote plannen. beetje was opvouwen, wc's schoonmaken, geboorte enveloppen schrijven en op verjaardag.

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

parr, gefeliciteerd met je papieren huwelijk! En veel plezier vanavond!

kristel, jij ook alvast gefeliciteerd met je tweede huwelijksdag

16. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Goeiemorgen, hier lekker totaal planloos....heeeerlijk
    Wil lekker rustig aan doen, zodat ik morgen misschien naar school toe kan. (eerste studiedag dit jaar, en van veel vakken is het verplicht het eerste lesuur te volgen....dus als het gaat wilde ik dat eens gaan doen)

Verder wel veel last van ongesteldheidskrampen eerlijk gezegd. Maar het is nog goed te doen. Ze komen echt met vlagen. Gisteren heel veel last gehad, maar vannacht was het weer rustig.

Yule balen van je mobieltje, kun je niet voor nu even snel snel zo'n goedkoop ding kopen (als je de jouwe niet meer gerepareerd krijgt) en daarna op je gemakje kijken welke telefoon je wilt hebben?

17. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Wat veel babynieuws: GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!

En morgen is het september: ik ben er klaar voor hoor :D :D :D

Vandaag doe ik niet zoveel, beetje op de bank liggen en in de tuin zitten een boekje lezen. Vanmiddag bij mijn ouders BBQ-en. Verder wat wasjes draaien dan is dat ook weer gebeurd.

Fijne zondag allemaal!

Esje

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahahahahaa geweldig... ik zie hem al helemaal verloren staan met die bloempjes...

19. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeienmorgen! :D

Ben ik ook weer. Gisteren wel meegelezen, maar had een beetje een dip dag, dus geen zin om te schrijven :(

Pupke & man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Quinten!

Nikky & man: Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Pim!/

Nic & man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ylana Yasmin en Jaylen Joshua!

Drie jongens gisteren, seffens zijn de jongens al op voor september begint :)

@lindaa: Wow, wat een heftige bevalling. Maar je hebt er gelukkig een heel schattig meisje voor teruggekregen.

@jannes: Was inderdaad een hele verrassing dat alles zo snel ging. En ook al zo'n schattige baby :D

@parr: Jij hebt gisteren een boel avonturen beleefd :D en veel te hard gewerkt imho :p Hele fijne dag vandaag met je huwelijksverjaardag!

@tweety: Fijn dat Robin van de beademing af is en dat de voeding is meegevalen. Hoe gaat het nu met hem?

@cossy: Pfff, wat een gedoe :rolleyes: Heb je uiteindelijk wel nog lekker gegeten met je schoonouders?

uitgerekende datum op lijst: Wat steen al zei... Als iedereen het er gewoon even zelf bij zegt als ze zich weer melden, dan moet dat niet steeds uitgerekend worden. Ik ga ervan uit dat iedereen het van zichzelf wel goed zal weten ;)

@diddl: Fijn dat de gipsafdruk nu wél gelukt is :D

@yule: Aww, telefoon kapot :( Maar denk ook dat ze dat vrij vlot kunnen maken, is immers alleen het scherm. Geloof alleen niet dat dat onder de garantie valt (schermen vallen daar meestal buiten tenzij het echt een technisch probleem ermee is), maar goed, zal nog steeds minder kosten dan een hele nieuwe foon. Gelukkig heb je er ondertussen wel al eentje kunnen lenen. Wij hebben hier ook alleen maar mobiel. Vind dat wel fijn omdat ze je dan niet heel de tijd lastigvallen met allerlei verkoopstoestanden etc, maar als er eens eentje wegvalt... Ben nu steeds heel hard aan het opletten dat mn batterij steeds is opgeladen en er genoeg saldo op staat. Ik ben noodgedwongen prepaid omdat ik 90% naar buitenland sms/bel en dat is nooit in beltegoed van abonnementen in begrepen :rolleyes:

@debby: Fijn dat alles zo goed gegaan is :D

@yule, tinkerbel, steen, ... Joepie, we zijn 39 weken vandaag! :whistle: Haha, wij kunnen steeds met een heel aantal mensen een feestje bouwen, denk dat 7 september zowat de drukste dag van de lijst is :D

@krisstel: Hele fijne dag gewenst met je ouders!

@tinkerbel: Jammer dat die slaappillen toch niet echt waren wat je ervan verwachtte, maar iets is beter dan niets natuurlijk...

Zo...

Gisteren dus weer een redelijke baaldag gehad. Weet nog steeds niet waarom, want was eigenlijk niks speciaals aan de hand. Hormonen dus :rolleyes:

Heb gisteren het wiegje opgemaakt en dat was ongeveer de aller allerlaatste voorbereiding, dus stond even naar de wiegje te kijken en dacht meteen "aaaaaaargh, nu is het dus echt allemaal klaar *paniek*". Alles is nu opgemaakt, gewassen, getest, ... We hebben muisjes in huis "voor het geval dat". Helaas is man de beschuiten vergeten, dus we schieten niet zoveel op met de muisjes :) Muisjes netjes in twee kleurtjes gekocht, dus heb sowieso een reserve doos in de "verkeerde" kleur die ik helemaal kan opeten. Jeej! (ik hou nogal van muisjes :oops: )

M'n spierpijn is ondertussen een stuk beter, hou nu "alleen" maar de normale pijn in bekken en heup over. Nog steeds helemaal niet leuk, maar ik doe er ten minste geen kwartier meer over om recht te komen uit bed. De tip van de fysio om me om te draaien, op te staan, ... met mn knieën bij elkaar helpt ook wel een beetje. Geen gestrande schildpad meer als ik tijdens het omdraaien op mn rug blijf steken omdat het te veel pijn doet :(

Voor vandaag niet veel gepland. Straks de verjaardag van het nichtje van m'n man. Denk niet dat we heel lang gaan blijven, maar dat zien we straks wel weer. Is gelukkig op ongveer 5 mins lopen van ons huis, dus valt allemaal reuze mee. Heb alleen geen zin in drukte. Soit.

En morgen... ja-ah... is ie dan eindelijk: SEPTEMBER :whistle:

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw debbyvermeer... traantjes weer in mijn ogen.. het geluk spat van je af!!

Ha de 39 weken dames! Jullie zitten nu officieel bij de middenmoot, want de meeste beebjes worden geboren tussn 39-41 weken!! Hoera!

Parr: gefeli met je 1-jarige trouwdag!

Krisstel ook alvast gefeliciteerd! Morgen lig ik natuurlijk te bevallen, dus ik zeg het nu alvast ;)

Hier alles okee, lekker geslapen, wel elk uur wakker en plassen, maar och, daarna viel ik weer heerlijk in slaap!
    Laatste augustusdagje, super! Wij riepen steeds dat we een augustuskindje zouden krijgen (tja 60% kans) maar we zaten er toch naast! Nou dan gaan we natuurlijk voor morgen, onze uitgerekende datum!

Deel Deze Pagina