Hallo! @Debbyvermeer, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje. Ik hoop dat jullie snel lekker naar huis mogen! Joehoe hier de 39 weken! En nog velen met mij: joepie! @Parr, gefeliciteerd met je trouwdag! @Tweety, hoe heeft Robin het vannacht gedaan? @Yule, jeetje wat balen zeg van je telefoon, vooral omdat jullie gen vaste lijn hebben...kan me heel goed voorstellen dat je daar van over je toeren gaat! Succes meid! @Krisstel, veel plezier met je ouders! @Tinkerbel, oh jammer dat de slaaptabletten niet heel erg goed gewerkt hebben. Heb je maar voor een nacht gehad? @Irisb, lekker dat alles klaar is voor de kleine! Veel plezier vandaag! @Sasha, spannend meid! Morgen 40 weken! Mijn mobiele is er klaar voor hoor! hihi Hier verder weinig nieuws. Vandaag ook niet echt veel plannen...er zit een wasje in de machine en straks hier nog wat opruimen. Fijne dag allemaal!
Nee hoor, daar trappen ze niet in... helaas... Die garantie geldt echt alleen voor farieksfouten enzo. Parr -> nou, dat klinkt wel heel erg zwanger! Debby -> Wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid! Lekker hoor, binnenkort samen naar huis! Heel veel plezier samen Tinkerbel -> Het antwoord is azijn! Werkt precies zo goed als wasverzachter, en is niet irriterend voor babyhuid. Wel maar een klein scheutje azijn hoor! Vannacht NIET op geweest om naar de wc te gaan! Het is een wonder! (en nee, het bed is ook niet nat) En morgen... SEPTEMBER! Groetjes Cossy
@ Kaatje: hoe test je die (ja sorry hoor maar ik ben echt blond) gewoon water in doen en op hun kant houden? @cossy: heb je al aan je mannetje gevraagd? Ik ben er soms ook van overtuigd dat ik niet naar het toilet ben geweest en dan blijkt dat ik het me gewoon niet kan herinneren. Soms zelfs wel 5 keer niet Ik heb hier net het laatste gedaan, namelijk de kolf, de laatste flesjes en de laatste speentjes uitgekookt. Vanaf nu mag alles gewoon in de magnetronsteralisator. Heb nu zo'n krampen boven in mn buik. Het rommelt al sinds vrijdagavond. Vanacht ook weer krampen, pijnlijke steken en veel harde buiken. Vandaag nog niet echt veel hele harde buiken maar wel die krampen.
Ik heb m'n kruiken idd gewoon getest door ze te vullen met water en ze dan plat neer te leggen voor een aantal uur. Geen lekkages hier trouwens
Hier niks getest of uitgekookt, laat ik de kraamzorg wel doen, die hebben er meer kaas van gegeten! Nou.. al ben ik er nog maar 3 uurtjes uit, het is hoog tijd voor het warme-weer-middag-dutje! Tot later! Veel bevalplezier!
Dut ze Bij de intake hebben ze ons gezegd dat we ze zelf moesten testen. Neem aan dat dat is omdat je dan zelf nog op tijd een andere kunt halen als er eentje lek is...
Ha! Da's dan mooi dat ze dat bij mij niet gezegd hebben hihihi.. ik ben nogal van het 'ik zie het allemaal wel'! Truste
Idd vullen met warm water uit de kraan en op hun kant leggen voor een paar uur. Moest ze hier ook voor de bevalling testen,want als ze lekken terwijl de baby ze nodig heeft is het wel een gedoe om snel naar de winkel te gaan voor een kruik ( en dubbel probleem als het zondag is ) Heb boven nog een extra kruik dus ga die zo nog maar even testen.
Wat een mooie dag weer vandaag. We sluiten augustus af met een mooie dag. Kaatje, we hebben hier zeg maar famillie kruiken. En die zijn ok. Een gouden tip van mijn oma is wel, Als je een kruik niet gebruikt ruim hem dan op maar wel gevuld met water! Dit voorkomt uitdrogen van de rubbertjes. Tsja goeie oma heb ik Parr, wat ontzettend lief van je mannetje. En natuurlijk van harte gefeliciteerd. Debby, hoop dat je je meisje snel mee naar huis mag nemen. Fijn dat alles nu zo goed gaat. Eindelijk ook genieten voor jou. En alle 39 weken dames van harte gefeliciteerd. Iris B, zit hier idd ook al te wachten tot de kleine uk zich aandiend. Voor de rest staat alles al helemaal klaar. En dan slaat het verveel virus toe dat je gewoon geen puf en geen zin meer hebt om uberhaupt nog iets te doen. Dat is hier iig het geval. En mezelf maar afvragen waarom ik me zo verveel ! Hier vanmiddag een verjaardag. Joehoe een uitje Manlief is aan het werk dus even alleen te touren. Kan het mooi rustig aan doen en het is lekker weer dus dat komt wel goed. En morgen is het september en gaan we allemaal gewoon in rap tempo die lijst afwerken
Kaatje85 -> Oh goed dat je het zegt, moet idd die kruiken nog testen ja! Dreames -> Hmm ja zou kunnen dat ik het niet meer weet idd, maar dan weet hij het zeker ook niet want hij slaapt echt rotsvast.. Flesjes enzo ga ik ook nog niet uitkoken, wie weet wanneer ik die dingen pas nodig heb... Heb trouwens ok geen borstkolf. Bij het intakegesprek zeiden ze dat dat niet nodig is, dat elke kraamverzorgster er eentje meeneemt. En mocht je er later een willen hebben kun je die altijd nog kopen. Wat vinden jullie hiervan Had net een meningsverschil met vriendlief. Hij heeft namelijk geregeld dat de kat voorlopig naar zijn pa kan, en nu verwacht hij van mij dat ik mijn hondje ook voor een paar maanden naar mijn ouders breng... (no way!) We hadden besloten dat de kat weg moest omdat het veel te onhygienisch is aangezien we met zn allen in 1 kamer wonen. En hij kan niet snachts op de gang blijven omdat hij aan de deur krabt, en niet op de badkamer omdat dat te onhygienisch is. (en in de woonkamer bij de baby is natuurlijk al helemaal geen optie) Terwijl de hond gewoon altijd in de hoek van de kamer in z'n mandje ligt en nergens bij kan (is een heel klein hondje). Dus nu weet ik het ff niet meer... Groetjes Cossy
@cossy: ik zou je hondje niet weg doen als de kleine komt. Dat zou juist voor problemen kunnen zorgen, omdat hij zich dan aan de kant gezet voelt. Ik ga mijn hond er zo veel mogelijk bij betrekken. Dat hebben mijn ouders ook gedaan toen ik werd geboren. Zij hadden toen veel honden. En een hond kun je inderdaad gewoon in zn mand sturen als je hem er even niet bij wilt hebben. Een kolf heb ik wel gekocht omdat ik op mn werk ga kolven, dus heb m dan toch nodig.
heb niet bijgelezen hoor kwam alleen kijken of er babynieuws was... HELEMAAL NIETS? hoe kan dat nou hahaha hele fijne dag allemaal! Liefs xxx
Dreames -> Jah k was ook echt niet van plan om die hond weg te doen... Is altijd net een kindje voor mij geweest... (bij wijze van ) t probleem is meer dat mn vriend het nu niet ziet zitten dat zijn kat wel weg moet en mijn hondje niet...
Jah dat zou idd de enige oplossing zijn om m hier te kunnen houden. Maar eigenlijk wil mn vriend dat ook weer niet, hij wil eigenlijk dat zowel de hond als de kat voorlopig weg zijn. (grrr, hoezo lastig?!)
cossy> als de hond dan weer terug komt kan hij juist heel fel reageren op de baby en misschien zelfs iets aandoen. Je moet een hond (kat trouwens ook!) zoveel mogelijk erbij betrekken. Laat hem snuffelen aan de baby en de handjes likken (klinkt vies maar is wel een manier van kennismaken) na +/- 5 minuutjes kan je zeggen dat het genoeg is en de hond terug moet naar zijn mand. grootmoeders tip is trouwens om een poepluier aan de hond (uiteraard buiten) te geven, hierdoor kent de hond de baby's lucht en zal de hond baby beschermen. ow ja en als er bezoek komt laat men dan EERST de hond aaien alvorens ze naar de baby lopen!
Cossy, gewoon voorstellen om te zien hoe het gaat als die kleine er is. Gaat het niet dan kan die altijd nog naar een opvang gezin. Een kat is wat anders daar heb je geen zicht op en die klauterd overal op en in. Heb hier de kinderwagen al 2 weken beneden staan met ballonnen erin. Maar toch telkens weer proberen of ie erbij kan. Dat gaat jou hondje echt niet doen. En een hond heeft een baas en luisterd (meestal ) naar wat jij zegt wat wel en niet mag. Een kat heeft alleen een kelner die zijn bakje optijd vuld met voer, en hem op tijden aaid wanneer hij of zei dat wil. En doet dus gewoon waar hij zin in heeft. Snap dat het lastig is maar denk ook dat het niet goed is om je hondje voor een tijdje weg te doen. Zo weet hij straks zijn plaats ook minder goed. En is er inneens een baby waar die aan moet wennen. Gewoon lekker thuishouden en zien hoe het gaat. Succes.
Doe tijdelijk je vriend weg met zn kat hahahaha Ja is inderdaad lastig. Ik denk dat ik mijn katten zoiezo de eerste dagen niet zie als de kleine er is. Ze houden niet zo van nieuwe dingen, dus iets nieuws dat beweegt en geluid maakt zal wel reden genoeg zijn om voorlopig overdag buiten door te brengen.
Hier moet ik ook regelmatig de katten tussen de ballonen uit de box halen. Laatst klapte er een balon recht naast mn kitten (3 en halve maand) en hij keek er alleen maar naar