4 appeltaarten bakken Nou veel succes! Hier geen nieuws te melden. Geen krampen, niets raars enz. Ik dacht, laat ik dat eens even melden (en ingeltje gerust stellen )
hallo meiden hoe is het hier hier alles goed zoals jullie al eerder hebben gelezen robin doet het goed vandaag lekker gekroeld met hem hij is uit de couveuse. kolven gaat ook prima steeds meer haha die citroenen zijn inmiddels meloenen geworden haha.
Wauw in 1 dag van citroenen naar meloenen! Super zeg.. zo'n spannende start en dan gelijk al weer zo opknappen, je hebt er een knap kindje van gemaakt!
Hey meiden. Zo alle enveloppen zijn geschreven dus we zijn er klaar voor ! Elise, 39 weken Foover en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter Lotte Maria !!
Tweety meis, wat heerlijk dat het nu zo goed gaat. Pak van mijn hart! En fijn dat het kolven ook lekker op gang komt :-D Hoop dat jullie kleine ventje snel naar huis mag.
Oooh sjit, dat doe ik dus fout! Je bent dus pas er klaar voor als de enveloppen er zijn! Damn, die komen bij mij pas met de kaartjes.. maar heb al wel de etiketten geschreven.. telt dat ook Kaatje?
Frees: wat een heerlijk onderschrift: mokkeltje! Mijn vriendinnen waren ooit zwaar verontwaardigd toen Gijs mij 'mokkel' noemde... terwijl dat voor mij echt liefkozend was.. was hartstikke lief bedoeld!
Hier ook weer een kleine update van mij. Van,orgen naar de wc geweest en toen had ik wat bloed in mijn onderbroek zitten (van de aambeien, grrr) En gelijk zag ik witte vloed, maar nee het was de SLIJMPROP! echt gaaf, Ik heb dit bij de andere 4 nooit gezien, en dacht dat dat bij deze ook niet zou zien, maar wel dus. Dat is ook het enige vooruitgangetje van een beginnende bevalling, want verder gebeurt er niets hier. vanmiddag een verjaardag van mijn neefje (10) gehad, en had wel even het idee, moet ik daar nou naar toe, maar ben wel geweest en was een goede afleiding. Bij het weggaan zei ik tegen mijn smoeder: Ik bel je van de week nog wel (zij past op tijdens de bevalling), en toen zei ze dat ze aan me zag dat het niet lang meer ging duren. Nou, het verliezen van de slijmprop en dat mijn smoeder dat zegt, zegt natuurlijk niet zo heel veel, maar ik hecht er wel waarde aan Ik ga hier bankhangen en tv kijken. Lekker slapen en tot zienas-(appelsap). Jikke
Een jongen die hier van de winter was zei dat ook tegen Hanne (was toen 3 mnd oud), en toen werd Pieter ook boos. Mokkel betekent nl hoer zei hij. Ja, toen kon ik me dat wel indenken, maar ik vond het in 1e instantie ook vreemd dat Pieter zo reageerde
Ingeltje, ja hoor, jij bent er ook klaar voor ! Jikke, jee jij bent je slijmprop vast kwijt, nu hopen dat het snel begint
Mokkel betekent gewoon meisje hoor Jikke! (slijmprop verloren, yes! \/ ) Mijn vriendin en ik noemen elkaar wel eens liefkozend 'meuda'
@Tinkerbel en Ingeltje: JOEPIE! Leuk dat ik weer mee mag doen! En wat betreft de drukte: vervelen lijkt me HEERLIJK! Ik weet niet meer wat dat is, want het is minstens anderhalf jaar geleden dat ik dat gedaan heb... Errug leuk om jullie ideeën te lezen over hoe de bevalling in gang te zetten, tegen de tijd dat ik zover ben, hebben jullie misschien een goed tip! Ik hoorde iets over heeeeeeel veel ananas eten. Is dat iets voor jullie? Toevallig vind ik dat errug lekker... Jeetje wat spannend, Jikke, hopen dat het door zet, want aan je banner te zien mag het wel eens! Misschien krijgen we morgen weer leuk nieuws... Fijne avond allemaal! Ik ga nog even lekker buiten zitten bij mijn ventje (die lekker aan de wijn zit... )
Zo zeg had weer wat paginas bij te lezen @Parr, gefeliciteerd met jullie trouwdag Gaat snel zon jaar hé! Je bent wel mooi rond hoor @IrisB, ook wel lekker toch dat alles nu klaar is (ook al komt het nu echt heeeeel dichtbij ) @Ingeltje, ik hou je eraan dat je morgen aan het bevallen bent, je mag voor mij hoor @Kaatje, de verkoopster van de Prenatal zei ook al dat ik de kruik moest testen..gelukkig lekker ze niet. @Tweety, wat een gedoe zeg bij zon klein ventje, fijn dat alles beter gaat. @Foover, gefeliciteerd met jullie dochter Lotte!! @Wupje, wat irritant geen internet moet je nu helemaal afkicken Hopelijk is de virus snel verdwenen. @Jikke, lekker gevoel dat je die kwijt bent..het kan toch ook niet meer lang duren nu. Mokkel Grappig want waar ik vandaan kom betekent mokkel  lelijk wijf, toen ik dit tegen mijn man zei keek hij verontwaardigd waar hier betekent het juist lekker wijf Hier is het hartstikke rustig kleine heeft echt nog geen zin om te komen volgens mij ik geniet nog best van mijn zwangere buik moet ik zeggen. Aangezien wij nog steeds denken dat ik 2 september uitgerekend bent in plaats van 29 augustus gaan we hier ook vanuit en valt het tot nu toe ook nog niet echt tegen.
Ooh wat heb ik lekker gegeten Wij hebben vooraf een heerlijke uiensoep gehad met mandje brood en saus. Toen een grill voor 2 pers. met 5 verschillende sorten vlees. Daarbij kwam witte kool en gekruide aardapp. en sla. En dan extra champignonsaus voor de vlees. Daarna heb ik een dame Bianca (ook beter bekend als dame blanche) gehad en manneke een cappacino. Heerlijk heerlijk! Lekker gekletst over van alles (verassend genoeg niet over de beeb).. @first time welkom terug zo idd super druk en chaotisch zo @freesia ik moest kwijlen totdat ik ansjovis las :sick: @ingeltje mmm dr.pepper @jikke nou dan duurt het niet lang meer Nou schijnbaar begint de nieuwe seizoen Medium vanaaf, dus g aik ff op de bank kruipen trouwens onder het eten wel weer ongikrampjes gehad
Zo even lekker gedoucht. Heb de hele tijd (sinds vrijdagavond eigenlijk continu met soms een uurtje of anderhalf niets) harde buiken, maar niet hele tijd krampen erbij. Weet iemand of er dan wel wat nuttigs gebeurd met mn baarmoeder(mond) of is dat alleen als je ook echt krampen in buik en rug erbij hebt. Ben in ieder geval wel al (een deel van) mn slijmprop kwijt. Voelt zo onnuttig soms al die harde buiken als ik geen kramp heb, omdat ik niet weet of dit het begin is of gewoon heel vervelend voor mij, maar dat het niets doet als er geen kramp bij komt. Soms heb ik trouwens de krampen ook tussen de harde buiken in. Als de buik wel weer een beetje hard aan het worden is, maar nog niet op zn hardst.
Foover gefeliciteerd met Lotte Maria (mooie naam!) First time, gezellig dat je even langswipt. Poeh heej, je hebt wel wel druk nu en de komende tijd. Logisch dat je weinig online bent. Hou je ons wel op de hoogte? Roshi & Dreames... wat een mooie datum 2 september, zou ik zeker voor gaan. (tis dan mijn verjaardag ) Tweety jippie, Robin is verhuisd naar een bedje!! Lekker he die harde volle meloenen
kaatje> vraagje over de gipsbuik... we hebben hem vanaaf gemaakt maar ik heb van die 5 rollen echt onwijs veel over en na mijn gevoel is hij wel heel stevig.... heb jij er verder nog iets mee gedaan qua afwerking ofzo? ennuh veel sexplezier @dreames> ik hou m'n foon bij de hand... veels te spannend met al die harde buiken van jou
Plezier had ik al voor het geplaatste berichtje Heb er verder nog niets aan afwerking mee gedaan. wil hem straks gaan schuren ( oneffeneden weghalen ) en dan veven of spuiten ofzo. moet nog even ideeen opdoen. Trouwens wel harde buiken hier