Kaatje/Roshi: hoorde laatst iemand die alle kraamvisite een wens voor je kindje op de gipsbuik lieten schrijven! Je kan dan later zelf nog een beetje kleur erop schilderen, of iets anders creatiefs?
Spannend Jikke....Ik hoop dat het snel begint bij jou! Kaatje, lekker dat jullie er klaar voor zijn! Tweety, super dat het zo goed gaat met Robin! Welterusten allemaal, tot morgen!
Hoi meiden! Het kat en hond-probleem is enigszins opgelost! De hond mag waarschijnlijk gewoon blijven (al was mn vriend wel nog een beetje aan het zeuren ). De kat gaat gewoon een paar weekjes weg als de baby er is. Dat kan namelijk echt niet anders, onze kat komt niet buiten (alleen balkon) en doet dus alles binnen op de kattenbak. En die staat dus hier in de kamer waar ook de wieg staat... Maar als t goed is is dat opgelost dus! Roshi -> Bedankt voor de link! Zal hem mn vriend ook eens laten lezen. Tweety -> Wat een goede berichten! Gelukkig! Ingeltje -> Kat in de woonkamer wordt lastig, aangezien wij hier in 1 kamer wonen die woonkamer slaapkamer keuken en babykamer in 1 is. *kreun* wordt echt tijd voor een nieuwe woning... Foover, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wupje -> Jammer dat het niet door heeft gezet... Maar wie weet binnenkort? Hou mijn gsm scherp in de gaten! Jikke -> Slijmprop verloren, nou dat is dan tenminste al iets! Dreames -> Nou het klinkt in ieder geval spannend! Slijmprop verloren en constant harde buiken... Ben benieuwd! Groetjes, Cossy
Cossy, komen jullie inmiddels al een beetje richting nummer 1 voor een huisje? En kat en kattenbak, als de kat over een paar weken terug komt doet hij het toch nog steeds op de bak? of blijft hij weg tot jullie een andere woonruimte hebben. Hoop alleen wel voor je dat de kat straks bij terug komst niet zijn terratorium gaat afbakeren door overal tegen aan te plassen :-? En nu even ego.. Hier nog steeds harde buiken en lichte krampen, zal het doorzetten? ik hoop het !
Nee nummer 1 helaas nog lang niet in zich... Maar vanaf september zouden ze een nieuw systeem hebben met telling dus we hopen dat het dan sneller gaat. En zo niet gaan we binnenkort eens langs zo'n maatschappelijke instantie (ben ff naam kwijt), misschien dat zij ons verder kunnen helpen? En de kat kan inderdaad blijven tot we iets ander hebben. En het is absoluut geen dominante kat, dus ik denk niet dattie zn territorium wil gaan afbakeren.
Goedenavond meiden! Heb niets bijgelezen want merk nu wel dat dat heel moeilijk is nu ik wat minder online komen kan.. zie wel dat er alweer kersverse mamas bij zijn en bij deze van harte gefeliciteerd! En hoe gaat het met alle zwangere meiden hier? Hier gaat alles wel redelijk, nog erg last van de hechtingen en de baarmoeder maar dat trek ik wel aardig! Verder begin ik nu wat last te krijgen van de borsten, en veel hitte aanvallen.. maar Michelle doet het super! Het word al een aardig zuiplapje HIHI! Ze drinkt nu al zon 40 cc Is er ook al bekend of er een topic open is voor de bevallen september mamas? Was ik wel even nieuwsgierig naar! Ik kom gauw weer even aanwaaien!
Ja hoor, dat topic is al open! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Pfff Cossy.. da's idd wel heel weinig ruimte.. was het even vergeten
hey lindaa goed om te lezen dat alles goed gaat bij jullie. ja er is al een september 2008 mama topic. is zelfs al in geschreven
Maar goed, even aan wat vrolijkers denken! Lindaa -> Fijn dat de kleine het zo goed doet! En jij zelf naar omstandigheden ook zo te horen. Geniet maar lekker van jullie kleine meid! Kaatje -> Komen je krampen eigenlijk al regelmatig? Of is het meer continu?
Het is niet continu,maar geloof ook nog niet echt regelmatig. Wel veel harde buiken,maar krampen houden opzich wel een tijdje aan als ze er zijn. Ga me nu opeens bedenken wat ik allemaal nog gedaan wil hebben voor ik beval. Wil boven nog opruimen en nog 3 draaien was opvouwen, bed opmaken
Hmm nog niet erg concreet dus... Maar wie weet, het kan opeens snel gaan! Ik moet nog hartstikke veel doen voordat de baby mag komen... Hele badkamer moet worden gepoetst en gedesinfecteerd, nog een berg was moet worden verwerkt, en ik wil nog es alles goed schrobben en poetsen. Maar moet wel de hulp van m'n ma inschakelen... Trek het niet meer om dit alles in mn eentje te poetsen. En ik heb ook geen droger waardoor ik maar 1 wasje per 2 dagen kan doen, dus denk dat ik dat even bij mn moeder thuis doe.
Jeetje zeg meiden, wat gaat het hier vlug! Ik hou het allemaal niet meer bij! Alle dames die mama zijn geworden: heeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd! Heb alles niet meer terug kunnen lezen omdat het zo vlug gaat allemaal, bepjes Wou laten weten dat ik iig een 8 heb voor mijn masterscriptie (ofwel eindscriptie van de uni). Jeeeeeej. Beebje zit hier nog lekker, nergens last van, alleen alles gaat effe hier in huis zo chaotisch mogelijk. Bed is doorgezakt (haha, niet eens tijdens het s*ksen :S), rolgordijn stuk, nou ja etc. etc. Oja, allergie voor huisstofmijt weer heel erg dus voel me best wel ziekig. In ieder geval ga ik even afscheid van jullie nemen want krijg niets gedaan als ik hele dag computer (ik zal wel langzamer lezen dan jullie ofzo, wazig eigenlijk). Dus voor nu 'au revoir'! Laat wel weten wanneer beebje er is en spiek soms misschien nog eens tussendoor. Dikke kus!
Haha ik denk niet dat ze dat nog kan vertellen want ze heeft net afscheid genomen hihi! Maar als je het nog wél leest, moppie: van harte met je 8 en don't be a stranger! Tot gauw
*Al tandenpoetsend* @Cossy: invloed van verschillende soorten moeilijke woorden (conceptueel en lexicaal) op tekstbegrip, zo kort door de bocht. xxx
Zie je, toch nog aangekomen! Ohwja, herinner het mij alweer! Lijkt me eigenlijk best een leuk thema om over te schrijven!