Die van ons staat er zowieso niet op en eigenlijk is het niet eens zo'n hele vreemde naam. Ben bezig om rekeningen op te heffen en te verranderen naar onze gezamelijke rekening. Pfffffff wat een gezeur telkens als ik voor mijn man bel . Ik hef niet op jullie moeten gewoon een rekeningnummer verranderen das toch niet zo moeilijk!
Joehoeoeoeoe, september!! Ik kom net terug van de vk, en de beeb is al helemaal ingedaald! Ben ik echt blij om, nu hoef ik tenminste niet meer te gaan liggen als de vliezen breken. Dorientje -> Lekker dan.... Hanneke -> welkom! Ingeltje -> Wij hebben helemaal geen meisjesnaam... Dus hoop echt dat het niet alsnog een meisje blijkt te zijn! Onze jongensnamen staan er niet bij. Die van mn vriend overigens wel! Groetjes, Cossy
Onze namen (zowel voor een jongen als een meisje) staan er ook niet bij! Toch stiekem wel leuk... @Ingeltje: volgens onze 'gymjuf' gaan kindjes pas hormonen voor de bevalling inzetten als ze het, om wat voor reden dan ook, ongemakkelijk beginnen te vinden in je buik. Die van jou vind het zeker heerlijk daar! Misschien moet je die kleine gewoon wat meer pesten, beetje in je buik porren enzo...
Hèhè da's lekker gemeen hihihi! Ik zal zo eens een marathon traplopen inplannen en touwtje springen, rollen van een berg af...
oh first time, we kunnen elkaar een handje geven... ik ben ook al heel de ochtend bezig met zoeken waar ik een leuk geboortekaartje kan laten maken. vorige keer heeft een vriendin dat voor ons ontworpen, maar nu wil ik iets doen met een mooie foto. ook die moet nog gemaakt worden trouwens. en eigenlijk zijn we het ook nog niet eens over een naam. wel voor een meisje, maar als het goed is krijgen we die niet..... (lekker handig) zandkasteel is ook heel leuk. normaal is het rond 10 over 10 op nl3, en dan duurt het een kwartiertje ofzo. ze hebben er ook van die kleine boekjes van, net als dora (ook erg favoriet hier). misschien dat het komt dat kim pas erg laat geinteresseerd was in de tv, dat was pas toen ze bijna 2 was.... ik heb nu eenmaal een pietje ongeduld, kan niet stil zitten voor de tv. bedankt ingeltje voor het wederom toevoegen van mijn gegevens, en idd mijn 1e is een meisje en mijn 2e zou een jongetje moeten worden volgens de 20 weken echo.... ik hoop het wel want vorige keer wist ik het niet maar was ik opvertuigd dat het een jongetje was. het was gewoon een soort teleurstelling dat het een meisje bleek te zijn. heel raar gevoel als je net je kindje op je buik hebt. (ben nu net zo blij met haar hoor...) groetjes Hanneke
@Ydnic, ben hier ook al aan het bellen geslagen met de bank...pinpas geeft steeds kaartfout aan. @Cossy, braaf kind
ow ik zou helemaal gek worden als ik nog geen kaartje en/of naam zou hebben maar ja ik ben dan ook iemand die alles graag vroeg genoeg van te voren geregeld wil hebben want stel je voor dat......
Idd Kaatje ik ook, vind het dan ook vreselijk dat hier in huis nog niet alles klaar is... Ga vanmiddag maar weer aan de slag.
Weet één van jullie trouwens of je knuffels voor die kleine nou we of niet moet wassen? Wat doen jullie? Vind het zo zonde als ze vaal worden...
First time, ik heb ze niet gewassen. De grote knuffels heb ik goed uitgeklopt en staan boven op de kast. De kleine knuffels die ze eventueel in bed/box gebruiken komen nieuw uit verpakking. mama kan wassen,maar tot een bepaalde grens hoor
Mijn mannetje had vorige week trouwens een brief voor UWV - WIA op de bus gedaan om een keuring aan te vragen. belde ze net op dat ze woensdag een uitvaller hadden, of hij kon.. Tuurlijk ! En toen belde net zijn werk dat hij morgen naar de arbo moet. Hij moet nu dus 2 dagen achter elkaar naar Leiden toe, als ik dan maar niet ga bevallen :-?
Uhh ik ga echt geen knuffels wassen hoor... De eerste tijd speelt hij er toch niet meer en erna kan hij er wel tegen.
nou onze meisjesnaam staat dus zelfs in de top 10. jongensnaam staat er niet bij gelukkig. kaatje idd maar hopen dat die kleine nu dan nog ff 2 dagen blijft zitten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx