September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Knuffels was ik ook niet..

@Kaatje, nee dat hoop ik ook niet, zou mooi zijn als dat allemaal geregeld is dan kun je daarna bevallen :D

Ik zou ook gek worden als ik nu nog van alles zou moeten doen of uit moest zoeken..ben ook altijd errug vroeg met van alles.

2. knuffels heb ik wel gewassen.

ik moet er ook niet aan denken dat ik nu nog van alles moest regelen.
    vind de opvang al niet lekker dat die nog niet geregeld is en daar hebben we nog 3 maanden voor. maar gelukkig komt dat goed.

weet iemand hoe het zit met ouderschapsverlof, waar ik dat kan opzoeken hoe dat precies werkt, stelde mijn baas ook voor dus wil wel ff kijken wat dat precies in houdt.

xxxxxxxxxxxxxxxx

3. Krisstel

@Tweety, heb de foto's gezien...wat een mooi snoetje heeft Robin :D En zijn broer heeft straks volgens mij ook genoeg meisjes achter zich aan ;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  5. thx kaatje zal eens ff lezen

xxxxxxxxxxxxxxxx

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Onze namen staan ook niet in de top 20 en dat vind ik eigenlijk wel zo leuk. Wel grappig dat je het hier op de lijst toch ook ziet dat die namen niet zo maar populair zijn, we hebben al een paar Sophie's en Anna's (eerste of tweede naam) erbij staan!
    Vind het ook leuke namen trouwens. (maar niet zo mooi als die die wij hebben uitgezocht ;))....

Ik heb net het kdv gebeld over wanneer er plaats is, we worden er vanavond over terug gebeld. Ik ben benieuwd.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik mis trouwens nog wel ene paar meiden vandaag. heb Yule, Parr en Roshi volgens mij nog niet gezien... zijn ze soms stiekem aan het bevallen?

Ik ga ff op bed liggen. weer knallende koppijn, denk dat het toch iets van vermoeidheid is ofzo.

8. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier even een berichtje van ons. Hier gaat alles perfect, Gizem drinkt super aan de borst en is bijna terug op haar geboortegewicht. Verder is het een heel rustig poppetje die alleen huilt als ze honger heeft.

Vandaag de laatste dag kraamzorg, dus hierna gaat het echte leven weer beginnen.

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Ingeltje: pas op hoor! Ik geef je zo aan voor kindermishandeling...! :)
    Gewoon nog ff wachten. Die beeb komt vanzelf wel! Ik hoorde laatst van iemand dat hoe harder je roept dat je wil dat je beeb eruit komt, hoe langer die blijft zitten... :(
    BLIJF ZITTEN BEEB VAN INGELTJE! DURF ER EENS UIT TE KOMEN!

Knuffels wassen: heb ik wel gedaan met de knuffels die ik al jaren heb staan (beetje stoffig geworden en kattenhaar erop). Die werden niet vaal en in de droger op lage temperatuur is ook helemaal goed gegaan. De nieuwe knuffels heb ik niet gewassen.

10. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    In de top 5 staat ongeveer de naam voor onze dame....
    Het scheelt maar 1 lettertje!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Jale: wat fijn dat het goed gaat!

@tweety: ik ga eens even foto's bekijken!

@Kaatje: huh? Ik ben er al vanaf 6 uur vanmorgen... :)
    Val ik zo weinig op? :( :)

12. staat idd dat je het niet betaald krijgt maar ik geloof dat bij onze cao een regeling is dat je toch een bepaald percentage krijgt maar dat is erg weinig volgens mij dus dat is ook geen optie

heb al zitten denken om december ook vrij te nemen, alle uren bij elkaar sprokkelen maar als we in januari ook nog geen plaats hebben dan is het ook geen oplossing.

zal maar ff afwachten wat mijn baas voor oplossing aandraagt.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yule is nog present, Parr is met smoeder even een dorpje in en Roshi? Die meldt zich vast wel met sms!

Ik ga lekker badderen.. kwaak kwaak tot straks!

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
  15. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    jippie 38 weken 8)

16. Krisstel

@Jale, dat klinkt heerlijk :D Geniet van jullie kleine meid...

@Ingeltje, lekker ontspannend in bad...dan komt de kleine vast sneller! (In het licht liggen heeft ook niet geholpen?)

Jeetje die beurse plek wordt steeds erger...ik druk steeds de billen terug maar ook dat voelt niet echt fijn...oke oke nog maar maximaal twee weken :rolleyes:

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik verveel me te pletter, bleeeeeeeeeeech
    Krijg ik ook nog net een belletje van mannetje dat 'ie vanavond pas laat thuis komt :cry:

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Ben net terug van mijn vriendin, was gezellig. Maar ben echt doodop nu, dus ik ga lekker een tukkie doen....heb wel alles bijgelezen, maar ff geen puf om te reageren...

xx

19. 4days

4days Niet meer actief

He verdorie, nu heb ik te veel gegeten, nu krijg ik geen adem meer... :)

20. @wens3 weet ik maar ik doe niet aan een levensloopregeling, was niet van plan om langer thuis te blijven. we wachten maar even af wat mijn baas voor oplossing geeft. misschien een andere vestiging en dan worden mijn uren aangepast.

heb al sinds 11 uur geen tandpijnaanvallen meer. wil niet te hard roepen maar begin bijna te denken dat het misschien over is. zeurt nu nog wel een beetje maar dat is te doen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina