September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Dorientje: wat een maffe reactie zeg, misschien is jouw kindje gewoon klaar met ruim 36 weken, dat kan toch ook :(

Wens3: mijn dagen worden nu ook nogal saai. heb geen zin en puf meer om te shoppen, heb alles al gekocht wat ik kon bedenken ;)

Top 20 namen: mijn jongensnaam staat er niet bij, die hoor je ook niet zo vaak meer. de meisjesnaam is bij ons 1 letter anders en dan staat ie er wel bij.

Ik denk dat ik ook maar eens een zaklamp ga doorslikken :D :D :D
    maar ja, ik lees net dat als ik zo graag nu al wil bevallen de beeb waarschijnlijk nog lekker lang blijft zitten :rolleyes: lekker dan :rolleyes:

Esje

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Top 20 namen: onze naam staat er niet in, maar daar had ik ook op geselecteerd, zeg maar. De jongensnaam overigens ook niet (maar het wordt een meisje, hoop ik toch...? :( )

Het verbaast me trouwens niet dat Jayden op 3 staat, want die naam kwam ik hier zoooooo vaak tegen op het forum! Grappig dat je dat dan ook in zo'n lijstje weer terug ziet.

@anno: houden zo zonder pijn!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou inderdaad Esje.. dan neem ik Yules theorie ook over: ik wil helemaal geen baby.. al dat gedoe, geknuffel en al die liefde blegh. Het zou me de neus uitkomen... koetiekoetie pfff
    Wie wil er nou een baby? Nou ik niet hoor.. blijf maar lekker zitten!

(ohja ik ging in bad.. maar moest eerst effe broodje eten en Roseanne kijken.. nu echt in bad dan!)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey september mama's, het is jullie maand! Dus ik kom even inbreken om jullie succes te wensen met de laatste loodjes.

Geniet nog lekker van de zwangerschap en straks natuurlijk van al die mooie september-baby's!

Liefs een trotse augustus mama

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lief hè, al die mama's die meeleven! Super! :):):)

6. ingeltje die instelling heb ik ook hoor, ik wil helemaal geen baby, moet je allemaal knuffelen en verzorgen en allemaal schattige kleertjes aan doen enzo bah nee. zou het helpen?

idd erg lief van al die mama´s

ingeltje je ging in bad!

xxxxxxxxxxxxxxx

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Ingeltje en anno: ja en die wieg en kinderwagen, die worden er ook alleen maar vies van... zonde!
    Nee hoor, baby's.... BLEGH!

8. ja precies en dan moet je weer je bed verschonen na zo´n bevalling en geboortekaartjes sturen en allemaal leuke kado´s krijgen, nee niet voor mij laat dat kind nog maar 2 weken zitten haha.

xxxxxxxxxxxxxxxx

9. zo de was is helemaal gedaan en alles is opgeruimd, ga nog ff de bank opzoeken.

xxxxxxxxxxxxxxx

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wens 38 weken :whistle:

Yule, sorry had je even gemist denk :oops:

begint hier weer te rommelen,maar niets vergeleken bij gisteravond. moest eigenlijk boodschappen doen maar bekken willen niet mee werken dus drinken vandaag maar limo en dan morgen naar de winkel.

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: geeft niet hoor! Kan gebeuren he? ;)
    Hier moeten ook de boodschapjes nog gedaan worden, maar mannetje heeft de auto mee, dus ik wacht tot ie terug is.
    Vervelend trouwens dat je bekken weer zo opspeelt.

Zou ik pagina 1500 hebben ingewijd? JAAAAAA!

Kletskousen dat wij zijn... :oops:

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Gelijk mn telefoon erbij gepakt maar nog geen sms!

13. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule, :D:D 1500 alweer!

Echt lief inderdaad die augustus en oktober mama's...wij zijn aan de beurt.

Schoonoudes kwamen even langs bosje bloemen..ook al zo lief.
    Wel jammer hoor dat het weer na vandaag echt een stuk minder wordt, vinden jullie niet? Of zijn jullie klaar voor de herfst?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bladzijde 1500 !!

15. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH

wil ik een lekker eitje bakken, doet het hele fornuis niets meer... :evil:

dat kan ik nu net niet hebben...
    keuken is ook pas 1 jaar oud, dus is ook echt belachelijk...
    en...ik wil NU een gebakken eitje op mijn boterham!

Esje

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Esje, om je op te vrolijken

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Meiden, ik verveel me te pletter.

Wat kan ik nog gaan doen:
    - postzegels op de enveloppen plakken (hmmm...)
    - lapje over tafel halen (moet ik voor opstaan)
    - badkamer maar weer eens soppen (te zwaar)
    - beetje opruimen (geen zin in)

Ga maar eens postzegels plakken denk ik.

18. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Kaatje: bedankt voor het elektronische eitje :D

Yule: postzegels plakken klinkt het minst vermoeiend :D

Eitje zit nu toch in de pan: ik moest en zou een eitje bakken, dus ik heb op de AEG site gekeken wat ik bij storing moest doen en daar stond dat ik de stroom 5 minuten eraf moest halen. helemaal gekeken welke groepen dat waren in de meterkast en dit even gedaan. nu pruttelt het eitje lekker hihi.
    de wilskracht van een zwangere vrouw is enorm :D :D :D

Esje

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Vanmorgen heb ik mezelf gedwongen om vroeg op te staan (voor mijn doen dan: half negen). Ik dacht: dat is beter voor vanavond, lig ik niet weer zo lang wakker. Maar het gevolg is dat ik vandaag niet vooruit te branden ben. Zo moe... Heb net op de bank even een tukkie gedaan, terwijl ik dat dus juist niet wilde (maar kon mijn ogen niet meer open houden). Maar dit is dus ook niks, dan misschien nog maar beter 's avonds wat langer wakker. Ben benieuwd hoe het vanavond is met slapen.

20. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Ik kreeg van de VK een aantal A4jes mee met o.a. tips voor een man over wat ie beter wel of niet kan zeggen/doen. Daar stonden 2 erg grappige (en goede!) tips in die ik even met jullie wil delen:

- tijdens de bevalling is het wenselijk dat je meepuft. ga dan vantevoren geen haring met uitjes of shoarma eten :D

- als je op het ctg apparaat ziet dat een wee iets minder heftig was dan de voorgaande zeg dan niet "die viel wel mee schat" :D

Ik zie het al voor me. Lig ik te creeperen van de pijn en zegt mijn schatje: nou, die viel wel mee he?! :evil:

Esje - ga nu even genieten van mijn gebakken eitje hihi

Deel Deze Pagina