September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Diddl gefeliciteerd!!!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou toch maar even de vk gebeld voor advies.

ze zegt omdat het vanacht afgenomen is ik nog niet direct aan het bevallen ben dus heb het advies gekregen rustig aan te doen en vanavond 2 para's voor het slapen in te nemen. als het echt in een ritme terug komt vanavond moet ik haar bellen en komt ze langs. ze hoopt voor me dat het doorzet.. wacht het dus maar af.

3. nou kaatje ik hoop het ook voor je.

ga nu naar de bank. eten staat al klaar dus als hubbie belt ben ik al bijna klaar.

xxxxxxxxxxxx

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Haaaa meiden :D

Hier weer een klote dag gehad maar wil eerst even op jullie reageren, ik ben te goed voor deze wereld :)

@ Diddl: Jeah gefeliciteerd met jullie meisje Juna Ninthe, love the name!
    @ Kaatje: Spannend meis, ik hoop dat het doorzet! Anders zou je toch ook gestript worden deze week?
    @ Parr: Kijk dat is goed nieuws, ik vind het ook stoer dat je zelf gebeld hebt :thumup:
    @ Ingeltje: Schaam je niet, ik vind Snoopy ook best leuk :oops: Maar ik ben geen graadmeter, ik was vroeger namelijk verliefd op Robijntje (jaaa die van het wasmiddel) :oops: :p

Over pyama's: Hmm ik heb er 2, ga er ook nog wat bij halen want deze twee zijn met zo'n kort broekje, misschien iets TE als de visite komt :)

Nou nu over mijn ochtend / middag :( Weer heel veel krampen en harde buiken gehad, werd er helemaal debiel van, vooral omdat ik weet dat het niet opschiet. Dus de vk gebeld dat ik dit gewoon niet meer trek, elke dag zoveel pijn, 's nachts slaap ik niet meer en ik hou amper meer eten binnen. Zij vond dat gelukkig ook en heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis, waar we vanmiddag gelijk terecht konden! Heb daar met de gyn afgesproken dat ik volgende week maandag (08-09-08) wordt ingeleid mits ik dan nog niet bevallen ben. Die kans zit er namelijk wel in want heb gelukkig nu wel wat ontsluiting en morgen kan ik dus goed gestript worden :D Al met al hier flinke opluchting, volgende week om deze tijd ben ik mama :D

XXX

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbel, ja woensdag als mijn lichaam er klaar voor is
    Heb hier 1 pyama gekocht, een mooie. heb verder nog wel een paar "oudere" pyama's in de kast
    hoop toch snel gewoon een joggingsbroek met shirtje aan te kunnen

Is idd wel een goed vooruitzicht dat je weet dat je niet over gaat lopen, hoop natuurlijk voor je dat het ver voor de 8ste al geboren is. Knuff

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ik was verliefd op Paul de Leeuw :oops:

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tinkerbel! Super fijn! Echt toppie!

8. 4days

4days Niet meer actief

Hey meiden,

hebben net ons bed op klossen gezet. Alleen, nu is het echt belachelijk hoog... :( Hoger dan een meter, ik moet echt een beetje klimmen om erin te komen... Is dat niet veel te hoog?!

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Diddle en partner: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er van.

pff hier de hele middag op bed gelegen, en ben nog zo duf als een konijn...vanavond lekker met mannetje in bad en verder helemaal niets doen...

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Ik ben benieuwd of Roshi stiekem al aan het bevallen is. Zal haar zo anders eens een sms sturen.

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Cossy: meer dan een meter? Ik moet ook wel een beetje klimmen, maar zo erg nou ook weer niet.
    Als ik naast het bed sta, komt het tot heuphoogte ongeveer. Net zoiets als de eettafel.

@dreames: ja, ik ben ook wel benieuwd!

@Tinkerbel: wat fijn dat je zo'n afspraak hebt kunnen maken! Maar zo te lezen zijn de krampen etc niet voor niks als je nu een beetje ontsluiting hebt... hopelijk zet het gewoon door (liefst vanavond natuurlijk) en komt de beeb ruim voor maandag! Nog effies meid!

@Ingeltje: eh... wat voor bekentenissen ga je hier nog meer doen? ;)

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @cossy hoger dan een meter? van de bovenkant vam het matras tot po het vloer moet het 80cm zijn min. als dit hoger is dan zijn de klossen te groot en kun je beter gewoon bierkratten doen.
    Maar ik vind ons bed ook hoog hoor, heb een stap nodig om erin te komen, terwijl manneke met de voeten op de grond komt.

@tinkerbel oooh spannend :D nou ik wil niemand lastig vallen maar kreeg van ingeltje goede tips hoe ik het over meost brengen (in de ik vorm) en Jeanette weet hoe ik ben, en dat ik ook niemand voor de kop wil stoten. :oops: pff ben wel blij dat ik eruit is :D

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Meiden *NEWSFLASH*

Vanavond om 21.25 uur op RTL 5 komt de eerste aflevering van: Hoe word ik mama in Amsterdam-Zuid?! Dat wordt gepresenteerd door Bridget Maasland (die ook is uigerekend in september) en is een beetje in de stijl van Hoe word ik een Gooische vrouw, echt een leuke serie vond ik :D

Het gaat in ieder geval over positie mode, de bevalling, hippe mama's en uiteraard baby shoppen 8) Ik wilde het jullie niet onthouden, ik ga zeker kijken :p

Nu ga ik eten, hongerrrr :)

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Roshi ligt op bed want die voelt zich niet zo lekker, maar ze is nog niet aan het bevallen.
    Mag ook niet want onze deal was dat we morgen tegelijk bevallen ;)

Bed komt hier trouwens maar tot 65 cm hoogte, maar er zitten gewoon de klossen van de thuiszorgwinkel onder. Hoger krijg ik het niet ook niet met bierkratten. Ik kan niet iets onder de klossen nog zetten want dan is het onstabiel. Ga echt geen ander (hoger) bed kopen, want dit is een nieuw bed met gewoon normale afmetingen.

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @tweety ooh leuke foto's! robin lijkt veel op zijn broer zeg! :D

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @tinkerbel: Oooh leuk, ga ik kijken! Dankje!

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Parr, goed zeg dat je gebeld hebt en eigenlijk opnieuw alle antwoorden hebt gekregen..stoere Parr :D

@Kaatje, ben benieuwd, wel spannend...en anders hoop ik ook dat het strippen woensdag kan en werkt.

@Tinkerbel, fijn voor je dat er iets mee gedaan wordt...en dat de gyn bereidt is om je in te leiden.

Vanmiddag lekker op de bank in slaap gevallen. Had een kersenpittenkussen op mijn buik gelegd voor de beurse plek...geloof dat de kleine er wel rustig van is geworden :D
    Ga hier even eten...voor jullie ook eet smakelijk!

18. 4days

4days Niet meer actief

Ohh oke dan zal ik eens meten. Of ik probeer het gewoon een paar nachtjes, mocht het echt te hoog zijn verzin ik wel eist anders.

19. hier stond in de papieren van de kraamzorg dat je bed tussen de 70 en 90 cm moest zijn.
    die van ons is 75 cm en ik vind het al vrij hoog dus hoger dan een meter is denk ik niet de bedoeling.
    nou ga afsluiten en eindelijk eten.

goed nieuws tinkerbell.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Klopt; het is gewoon belachelijk hoog! Hier ook! Heb de gereedschapskist onder het bed gezet om er nét even iets makkelijker in te komen zonder mijn bekken en rug te breken

Overigens; ze hebben verschillende maten klossen hè? Als het te hoog is, kan je lagere klossen nemen? Ik weet niet eens hoe hoog hetmoet zijn.. vrouw van kraamzorg heeft het opgemeten en me gezegd welke ik moest halen :)

Deel Deze Pagina