September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey!

DIDDL VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JUNA NINTHE! GENIET SAMEN MET JE GEZINNETJE VAN DEZE NIEUWE AANWINST!

@ Mica en hoe was de echo? Ik heb ook een echo in het ziekenhuis gehad, sowieso voor de groei van de kleine maar ook omdat ie tot vorige week nog niet was ingedaald. Maar idd de gyn zei dat hij er weinig aan kon veranderen en dat het beste was om dan maar in het ziekenhuis te bevallen (was al de bedoeling) zodat mocht ik te nauw zijn dan kon er gelijk besloten worden voor een ks.
    @ Dorientje hè jakkie voor jou is het ook niet makkelijk de laatste weken :( Heel veel sterkte!
    @ Cossy super dat jullie beebje is ingedaald! :D En idd dat bed op klossen is ook superhoog en echt effe wennen. Ik moet zeggen na een aantal nachten lukt het wel ;)
    @ Esje ha ha zeer goed die tips!
    @ Irisb goedemorgen slaapkop! 8) Lekker toch als je zo'n slaapdagje er tussendoor hebt.
    @ Tinkerbel oh fijn dat er nu in elk geval een datum in zicht is maar ik duim voor je dat het echt eerder gaat gebeuren.

Hier vanmiddag ook naar de vk geweest. De bloeddruk was toch weer een beetje aan de hoge kant 130 / 90 (voor mij is dat vrij hoog) en ze wilde het toch in de gaten houden dus ik moet donderdagochtend opnieuw terug. Hoofdpijn en misselijkheid heb ik af en toe maar niet constant dus ik heb niet het idee van zwangerschapsvergiftiging. Ik heb ook geen last van een harde band om mijn buik. Toch ben ik een klein beetje bezorgd, zou je ook in mindere mate klachten kunnen hebben en dan toch zwangerschapsvergiftiging? Beebje was nu trouwens een klein beetje ingedaald :( Schiet ook nog niet echt op dus.....

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Diddl en mannetje > van harte gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan!

hey lieverds,

heb net "ff" 16 pagina's bijgelezen maar echt geen steek onthouden (behalve het babynieuws)

wat lief dat jullie me missen zeg :) ben helaas nog niet aan het bevallen maar ziek aan het zijn :cry: vannacht de hele nacht wakker gelegen, misselijk en knallende koppijn :rolleyes: maar verder gaat het wel hoor ;) heb de hele dag op bed gelegen met een paracetamolletje en kwam eigenlijk alleen even nav het smsje van Dreames dus ik duik er nu snel weer in....

dikke knuffel allemaal!
    xxx

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    knuuffff aan jou Roshi, Bterschap

Wupje ook een knuff!

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
  5. desangel

desangel Actief lid

14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    nou ... hoi ! ben dus nieuws hier ... was 21 aug uitgerekend en de planning was dus een augustus mama te worden ... maar helaas :(
    ben nl nog steeds niet bevallen en al 11 dagen over tijd...
    vandaag gekeken of ze konden strippen maar helaas de mond zit pot en pot dicht.
    donderdag weer controle en als de kleine er zaterdag nog niet is gaan ze dr halen ... dus even afw88

liefs!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    IEK Roshi :confused: dat is een nachtmerrie! Echt verschrikkelijk voor die moeder.
    Voor jou veel beterschap meid!

7. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    JOEPIE! DE eerste septemberbaby is geland zie ik! Diddl gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal...

@Roshi: beterschap he, lijkt me heel vervelend om zo hoogzwanger ook nog ziek te zijn...

@Kaatje: toch weer gerommel, SPANNEND! Zien we je vannacht weer tot laat op het forum zeker?

@Tinkerbel: vervelend dat je zo'n pijn hebt steeds, hopen dat het gewoon lekker echt door zet vandaag.

OWWWWWW! Zo leuk, die eerste babykleertjes op het wasrek. SMELT... :rolleyes: Wassen wordt gewoon hartstikke leuk zo!

Dag meiden!

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @roshi: he meid, wat naar. Beterschap he!

@desangel: welkom hier dan maar he! Hopelijk gaat het snel gebeuren voor jou!

@tinkerbel: thx voor de tip, ik ga ook zeker kijken!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cossy, je bed moet minstens 80 cm hoog zijn, maar ruim een meter is wel erg hoor hoor.
    wij hebben geen klossen gebruikt maar extra matrassen, zitten nu op de 75 cm en ik vind het wel best haha

Je hebt trouwens ook verstelbare klossen

Roshi, knuff en hoop dat je je snel beter voelt.

First time nee dat denk ik niet. mannetje moet morgen om 9 uur bij de Arbo zijn dus om half 7 gaat hier de wekker al

10. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    @wupje: was niets afwijkends te zien op de echo,. Ik mag wel gewoon thuis bevallen. Maar de gyn dacht dat ie nog wel zou indalen de komende dagen dus we zien het wel. maar dat ik wel meer kans heb op een keizersnede.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @roshi veel beterschap meid! oef nou dan had ik zelf mijn water gebroken of zo :)

@first time ja lief he! Ik vond het ook raar en schattig al die kleine kleertjes hangend aan de lijn :D :D

@desangel welkom meid! hopelijk gebeurt het snel voor jou!

Douche is gekit. Vanavond maar hiernaast weer douchen. Hopeiljk is het nu wel goed!

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Desangel jij mag op mijn uitgerekende datum bevallen (das aanstaande woensdag) want ik ben op jouw uitgerekende datum bevallen ;)

13. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Jaaaa DIDDL is de 1e september mama. Van harte gefeliciteerd met jullie meisje.

Desangel, van harte welkom. Hoop voor je dat je je kleintje snel in je armen mag houden.

Tinkerbel, hey das goed nieuws voor je!

Roshi, vind zulke filmljes niet echt motiverend met de bevalling in het vooruitzicht :confused:
    Damm hoe heeft ze die reus eruit gekregen. Moet nu af en toe wel eens aan de uitspraak van mijn zus denken. Ze zei dit de dag nadat ze was bevallen. Ik heb het idee dat ik ben bevallen van een wasmachine en dat m'n benen zover uit mekaar staan. Nou deze vrouw heeft dat echt.

Zo redelijk de boel kunnen omzetten. Je zag door de bomen het bos het bos niet meer en nu gewoon alles op 1 rekening laten binnen komen en ook al de betalingen vanaf die rekening. Zo hebben we tenminste overzicht.
    En nu heb ik zin in ijs met slagroom en vruchtjes! Ga meteen de ijskast aanvallen...........

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik heb een lekker gezonde maaltijd op.... wortelenstamppot! 8) Is niet echt de tijd van het jaar maar wel erg lekker, en daarna nog een magnum ...jummie :oops:

Ga nu weer lekker op de bank hangen.

@ Mica ja daar hoop ik ook op dat ons beebje snel indaalt.

15. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Heb ook zin in een snicker maar die heb ik niet in huis :cry:

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ydnic, bedankt he, nu heb ik ook trek in een snicker :-?

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Diddl: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meissie!
    Wupje en mica: ik had dat ook bij de eerste (niet ingedaald), mocht wel thuis bevallen, maar nadat de vliezen als eerste braken heeft de vk me toch al naar het ziekenhuis gestuurd voor de zekerheid, alles verder oke gegaan. De tweede en derde (deze) dalen ook niet in (tot nu toe).
    Roshi: Beterschap!

Hier begon het eind van de middag ook wat te rommelen (maar wel vaker, is meestal 's ochtends weer helemaal weg), en durfde eerst niet eens de kids op te halen, nu ze op bed liggen begint het weer wat, maar is echt nog zo vaag dat het ook gewoon mijn darmen kunnen zijn.

Ga ff theetje doen en wachten tot mijn mannetje thuis komt.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Heb nog kleine mini-snickers, zal ik er even een paar sturen? ;)

@ Wens3 ja dat is het vervelende dat als de vliezen breken ik gelijk moet gaan liggen. Maar goed ik zorg gewoon dat als ik ergens naar toe ga ik niet alleen ben. Als het dan gebeurt zal ik overal wel ergens kunnen liggen. En de vk verzekerde mij dat het meestal toch gebeurt als je rustig thuis bent. Maar ik zie al dat het bij jou ook al voor is gekomen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    JAAAAAA ! :)

20. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Stuur die maar naar kaatje ik heb nog een zak m&m gevonden..... En die kunnen ook heel goed bij de supersorbet op. En nu ga ik echt smikkellen. Maar kaatje als je ze toch niet allemaal op kan dan hou ik me wel aanbevolen.

Deel Deze Pagina