dan staat de beveiliging misschien erg hoog bij jullie. en als je nu eens eerst je koekjes leegt? Bovenin je scherm naar "extra" en dan "internet opties" en dan "cookies verwijderen"
cookies verwijderd helpt neit. dit is wat er staat: To be able to visit this section of www.hm.com, your browser must be set to accept cookies. A cookie is a small text file that is sent from a website to your computer. We use cookies to store information about your choice of country, so that you dont have to select each time you visit us. We also use a temporary session cookie, which enables us to keep track of the information required to process your order. We dont use cookies to store or send personal information about you, only to give you a smoother shopping experience . Find out how to change your browser-settings in the help section in your browser. Is wel engels ben ik al neit oz goed in maa rokay.
@Roshi, beterschap meissie! @Desangel, wat balen zeg..hou je het nog wel een beetje vol? @Meike, had je foto zien staan en heb gestemd Hoe gaat het daar met de kleintjes? @Ingeltje, nog maar 3 uur te gaan .hup hup Kraamzorg Vroeg me af hoeveel uur de mamas nu hebben gekregen..is het meer geworden dan de minimale 3 uur per dag?
@mamameike: wat leuk dat je weer hier komt meekletsen! Alles goed met de kids? Mijn ouders zijn net even geweest om de videocamera te brengen (kunnen we de bevalling filmen, NOT!). Wel leuk voor de eerste momenten na de bevalling. Mijn moeder had een cadeautje meegebracht wat ze speciaal had laten maken. Een witte gehaakte omslagdeken, echt heel erg mooi en lief! Het was precies wat ik zelf had kunnen uitkiezen, en nu ook nog eens handgemaakt! Ik zie mezelf al helemaal zitten met mijn meisje in de omslagdoek...
bovenin "extra's" "internetopties " "privacy " en dan heb je een schijfje die je naar beneden kan halen. denk dat de beveiliging erg hoog bij jullie staat. Je kan hem het beste op "normaal" zetten, en dan moet hij het als het goed is doen.
Nog 3 uurtjes.. oei dan moet ik haast maken! Het enige rare wat ik vandaag voel is dat baby erg gezakt lijkt te zijn, terwijl ik toch echt dat dat ie niet verder meer kon! Hangt nóg meer als ooit tevoren beneden in en mijn buik doet pijn van het hangen, de striae zijn nog eens een stuk erger lijkt het wel. Dus heeft ie toch de uitgang gevonden! Nu nog de boel openzetten
Oh en wat ik nog wilde vragen aan Kaatje: wat was ook alweer de reden waarom ze jou al eerder een handje op weg helpen? Want bij mij doen ze tot week 42 volgens mij helemaal niks
bij mij done ze ook enits tot 42 weken Als alles goed gaat. Ze vinden eht pas nodig na 42 weken, hebben ze toche igenlijk gelijk in als alles normaal en goed verloopt.
Babystyle : 2 voor 24.90 Ingetje, ze wil me hier strippen omdat mijn lichaam het eigenlijk de hele zwangerschap al zwaar heeft, en daarbij gaat het slapen ook steeds slechter dus wil ze me graag helpen op deze manier
Hee lieffies! Diddl, van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Hier een erg rare dag gehad, vandaar niet online geweest. heb net alles snelsnel teruggezlen maar was eigenlijk onbegonnen werk. Moest vanmorgen naar de vlos, dus ik ben met de bus daarheen gegaan. Vriendlief zou dan uit zijn werk daarheen komen en me daarna naar huis brengen. Bleek mijn bloeddruk veel en veel te hoog te zijn 160 over 100. Echt onbegrijpelijk hoe dat ineens kan, normaal is ie 130/80. Ik moest toen meteen door naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek, urineonderzoek en een ctg. Lief heeft zijn werk gebeld dat het nog even kon duren en wij daarheen. Ik moest in een bakkie plassen en het leek wel sinaasappelsap met allemaal vlokken erin dus ik werd nerveuzer en nerveuzer. Mijn bloeddruk was daar al iets beter. De ctg ging goed, tot het hartje opeens stopte met kloppen (dacht ik, het kon gewoon even niet geregistreerd worden omdat madam zo beweeglijk was). Ik ging zowat door het plafond van de zenuwen, moest bijna overgeven. Vlos had er even niet bij vermeld dat dat kon gebeuren. Het duurde maar 10 seconden maar ik werd echt niet goed. Pfff, wat ben je dan kwetsbaar zeg, als je denkt dat je kind wat mankeert Maar goed dat ze toen niet mijn bloeddruk hebben gemeten, die was vast onmeetbaar hoog geweest Ctg zag er verder goed uit en we moesten toen nog wachten op de uitslagen van urine en bloed. Na 3 kwartier bleek alles in orde te zijn. Pffff, wat een stress, maar wel goed dat ze er zo bovenop zaten vond ik. Nu moet ik over 2 dagen terug om opnieuw bloeddruk te laten meten. Mijn ouders, die vannacht terug waren gekomen van vakantie heb ik toen meteen gebeld. Die hadden de hele ochtend al kontakt gezocht maar wij waren er natuurlijk niet. Ik zei dat ik in het ziekenhuis was en meteen er achteraan dat alles okee was. Maar mijn vader schrok zich toch een hoedje. Ben er maar meteen langsgegaan. Door alle consternatie waren we vergeten de bedklossen op te halen die ik voor vanochtend besteld had, dus die is lief uit het ziekenhuis op gaan halen. Ben nu helemaal afgetaaid, en ga zo lekker slapie doen. Vannacht een rotnacht gehad, werd wakker van een heuse wee! Eentje maar, maar erg duidelijk. En lief lag als een gek te snurken Dus hopelijk vannacht lekker bijtanken. Morgen ben ik weer van de partij! :-D Iedereen die graag wil, succes met bevallen vannacht
Jeetje Frees, wat een gedoe ineens! Wat schrik je dan zeg. Idd wel goed dat ze er bovenop zitten, maar het is niet goed voor je zenuwen zoiets. Nu maar weer relaxen en mocht je ooit weer aan het CTG moeten, niet naar kijken (zeker niet tijdens de bevalling).
Ow en doe H&M shirts heb ik, ideaal! Ook de hempjes met ingebouwde bh zijn erg fijn, ik slaap erin, met mijn wattenschijfjes :-D