@wupje oooh hutspot lekker =P~ @marielle 37 weken eerder bevallen als je vocht vasthoudt? ik hou al sinds 18 weken vocht vast en het wordt elke week maar erger ik moet ook 2 liter vocht drinken maar dat lukt mij niet altijd. wel anderhalf. @kaatje ooh lekker dankjewel @mamameike gestemd @wens3 moet hier ok geen pottenkijkers hebben straks @freesia jeetje wat een dag meid! gelukkig is er niks aan de hand! *dikke knuff! nou dames ik ga hier ook naar bed. Heb 9uur de vk! truste!
Goeie nacht, ik kom ook ff gluren want ben dus weer klaar wakker Nina me hondje laat me ook maar niet met rust ik word er helemaal naar van, wil steeds op schoot en als ik d'r weg stuur zit ze me heel de tijd aan te gapen.. hmm mss voelt ze iets aan wat ik nog niet voel, let's hope so! Voor alsnog niks meer en minder dan ongi krampen en steken mja dat heb ik ook al een week Ik von dhet programma van Bridget wel erg leuk en grappig om te zien, vond het wel raar dat ze zo weinig weet eigenlijk. Hoelang duurt een zwangerschap, een borst kolf geen idee, wat zijn tepelkloven.. En dat mama's feestje was wel leuk, ook errug leuk die kado's die ze 'ff' mee kregen Vond die Lima of hoe ze ook mag heten maar een aansteller zeg, irritant mens. Bevallen was een hel en moet zkr met ruggeprik, jaja... Vandaag moest ik trouwens nar de vk voor controle, maar mocht gelijk door naar het zh voor een ctg vanwege 'verminderde kindsbewegingen'. Oké ff slikken dus.. in het zh aan gekomen 45 min aan ctg gelegen aansluitend nog echo gehad, nix abnormaals kenne vinden, maar ik MOET nu echt alle stress vermijden zeiden ze. Tja, makkelijk gezegd als je een ex heb die je steeds zijn wil probeerd op te leggen. Ik MOET hem bij de bevalling laten anders vergeeft ie het me nooit meer, en kan ik alles vergeten, ongeacht dat ik me daar niet fijn bij voel. Weet ff niet wat ik moet nu Voel me er echt niet fijn bij na alles wat ie heeft gedaan of liever gezegd niet heeft gedaan, en na alles wat ie heeft gezegd. Moet morgen ochtend ook voor de proefdruk vd geboorte kaartjes gaan kijken en ook voor die kosten draai ik nu dus op, zucht.... Nou ja, kga ook maar naar bed, m'n rug begint alweer te zeuren...wellicht to morgen dames.
goedemorgen heb niet alles terug gelezen. hier gaat alles goed behalve dan dat ik vandaag naar huis toe moet. aan de ene kant wel fijn aan de andere kant wil ik niet moet me kindje hier laten en dat doet pijn. dus dit wordt denk ik een zwaar dagje zeker als ik dus vanmiddag echt naar huis ga. en hem hier moet laten. hij is wel in goede handen dat weet ik maar het idee dat ik niet zo naar hem toe kan lopen als ik dat wil wat ik hier dus wel kan. maar ja het is niet anders we komen er wel doorheen. hoe is het hier verder nog nieuwe baby's zo ja alle nieuwe mama's en papa's gefeliciteerd. ik ga maar eens even kolven moet ook weer gebeuren vandaag.
hallo dames, Na een woelige nacht, eindelijk 37 weken.... Dus beebje kom maar op nu... Straks om 16 uur mag ik naar mijn eigen gyn. hopelijk begrijpt zij wel dat al sinds zaterdag weeën hebben niet echt leuk is, en wil ze beebje toch een extra zetje geven...
Goedemorgen meiden, nou op zich wel goed geslapen. om 00.00 naar bed, en alleen om 03.00 en 06.00 wakker om te plassen. Vandaag wel weer een harde strakke buik. Shedevil, hier ook een hond die maar om me heen drenteld en me zit aan te kijken. heel irritant en wat je ex betreft, het is jou bevalling en jij bepaald wie daarbij is ! Als je nu zegt dat je je er niet fijn bij voelt moet je hem er ook echt NIET bij laten ! Gewoon niet bellen, hij weet toch niet wanneer je begint en achteraf kan hij klagen wat hij wil maar dan is het toch al te laat. Tweety, knuff meid. Al enig idee wanneer robin naar huis mag? Dorientje 37 weken
Bridget Volgens mij moeten sommige het programma en wat erin gezegd wordt wat meer met een korreltje zout nemen. Tuurlijk weet Bridget er wel meer van, maar voor het programma doet ze net of ze een leek is op zwangerschapsgebied, daar draait het hele programma om! En ook die opmerking over synthetische kleertjes was volgens mij sarcastisch bedoeld. Maar goed, ik vondhet programma ook niet veel aan. Kregen al die dames nou al die spullen kado ? Verder hier vandaag een drukke dag voor de boeg, maar gelukkig allemaal leuke dingen zoals VK, buikfoto's maken met vriend erbij, en een voorlichtingsavond in het ziekenhuis over poliklinisch bevallen. Heb er zin in!
Goedemorgen! Hier alles weer rustig zoals iedere morgen. Mannetje brengt kindjes vandaag weg en haalt ze ook weer op dus ik zit nog lekker in badjas en kruip straks weer lekker onder het dons. Vind 2 september trouwens wel een mooie datum
Wens dan mag jij vandaag. Eigenlijk vind ik 3 en 6 september wel mooi. Morgen is het 3 en dan wordt ik hopelijk ook gestript. Vorig jaar 3 september heb ik een LEO operatie aan mijn eierstokken gehad dus zou een mooi resultaat zijn om op die dag te bevallen 6 sept. was de verjaardag van mijn opa..
Ik vind 2 september ook een mooie datum...maar heb besloten dat ik in ieder geval nog een weekje wacht! En dan mag 'ie van komen....
Goedemorgen, Gisteren weinig hier geweest, had echt een duffe dag. 's avonds lekker met mannetje in bad geweest, en vroeg het bed in. Met als resultaat dat ik nu al vanaf half zeven wakker ben, mijn man moest toen gaan werken, en ik kon niet meer in slaap komen.... Dus nu zit ik lekker met mijn laptop op bed. Moet om half twaalf op controle in het zkh. Vannacht wel weer wat aan het rommelen geweest, maar het zet niet door... Ik haak vanaf vandaag dus weer in, wat hebben jullie veel geschreven zeg gisteren! Dus ik hoop vandaag weer babynieuws! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, @Tweety heel veel succes vandaag..zal idd niet makkelijk zijn om je kleine mannetje daar achter te laten, ook al is hij in goede handen @Dorientje yeahh 37 weken @Kaatje hopelijk ga je gewoon lekker snel bevallen he Hier trouwens ook 1 van de 2 honden die constant om me heen draait..af en toe om gek van te worden haha..me and my shadow is het op dit moment.. Ik had zelf vanaf het begin in mn hoofd 3 september, dat is morgen dus ben heel benieuwd haha.. Ga d'r snel vandoor, Dhani even naar de peuterspeelzaal brengen en dan kom ik hier wel weer ff spieken..babynieuws zou weer leuk zijn he
@kaatje robin mag pas naar huis als ie zelf kan drinken. voor ie dat mag gaan proberen moet er eerst een controle foto van de slokdarm gemaakt worden dit zal deze week gebeuren hoop ik en dan kan ie gaan proberen om te drinken. maar er werdt gezegt dat het min 2 weken zou duren. hij is ook geen ic kindje meer maar een highcare kindje dus dat is toch al wat minder zwaar kwa zorg dus een stapje in de juiste richting. nou ga maar eens ff douchen en naarn me ventje.
Jikke, ik vind het echt super dat ik een vk getroffen heb die al voor 40 weken wil strippen als het mogelijk is. Vertelde het tegen een vriendin en kreeg gelijk een mening over me heen of ik me wel goed had ingelicht over de nadelen van strippen bij een eerste enzo... Dus vroeg wat de nadelen waren maar daar wist ze zelf ook geen antwoord op Ik ga er vanuit dat als het niet verantwoord zou zijn mijn vk het ook niet zelf voor zou stellen tweety, hoop dan dat hij heel snel zelf gaat drinken en lekker naar huis komt !
Goeiemorgen! Vannacht af en toe wat drupjes voelen lopen, maar nog niet dat ik overtuigd ben. Dus eerst vanochtend maar eens afwachten. Ga ook nog effe lekker op bed tv kijken, ben nog niet echt wakker. Tweety; hoop dat ie gauw opknapt. Heel naar dat je nu naar huis 'moet'
strippen kan alleen werken als je lichaam er zelf al (bijna) klaar voor is, en ze gebruiken handschoen ivm hygiene. hier voel ik er weer 1! Zal ff uitleggen. Heb een paniekavondje gehad gisteravond. Ik zou op bed om helf 12, voel ik een wee. Nou daar had ik dus geen zin in, want ik wou slapen. en toen begon het: mijn benen gingen al een gek trillen (dat ken ik alleen van na de bevalling). Raakte echt een beetje in paniek. Dus ik naar boven en tegen Pieter zeggen dat het volgens mij begonnen is en of hij bij mij wil zitten beneden, want ik heb er geen zin in en vind het eng ( ) Ken ik totaal niet van mijzelf. Maar hij vond dat hij beter nog ff kon slapen, want als het door zou zetten had hij iig wat slaap gehad en als het niet door zou zetten: hij moet er om 5 uur uit om te werken. Maar goed, ik naar beneden, en heb de vk maar gebeld. Ondertussen trilde mijn hele lichaam behalve mijn hoofd. De vk dacht aan restless legs, kende it niet van een aankomende bevalling, en zei me 2 para's in te nemen en proberen te gaan slapen. Ze vroeg me nog wel of ik er 1 ben die binnen een uur bevalt. (mocht ik willen ).Ik heb er 2 ingenomen, en ben beneden gaan slapen, want bij Pieter in bed zou ik hem toch alleen maar wakker houden. Ik werd pas wakker toen Pieter beneden kwam, en nou voel ik telkens wat in mijn buik, maar durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken dat het begonnen is. Dus ik ga zometeen snel maar boodschappen doen. Groetjes, en tot straks, jikke
Ingeltje, heb je er al aan geroken? Hoop voor je dat het vruchtwater is en de bevalling nu snel op gang komt. Hier helaas geen nieuws. dan maar hopen dat dat gerommel mijn baarmoedermond week heeft gemaakt zodat ik morgen gestript kan worden
Spannend Jikke, Snap aan de ene kant je mans reactie wel, hij moet ook uitgerust zijn,maar aan de andere kant denk ik, als jij hem nodig hebt moet hij er voor je zijn ! Ik heb juist tegen mannetje gezegt dat als ik er snachts uit ga dat hij me maar moet laten gaan en moet blijven rusten maar hij vliegt steeds zijn bed uit om te vragen of ik weeen heb. Eergister ging hij nog op internet kijken of je niet zelf kan controleren dat je ontsluiting hebt
Goedemorgen zwangere meiden! Hoe gaat het met de dames hier? Ik heb alleen de laatste bladzijde gelezen @ Jikke:Oh meid wat spannend allemaal, ben benieuwd of je straks aan het bevallen bent niet te lang in de winkel blijven hoor @ kaatje: HIHI lijkt wel lief he zo'n bezorgde man! @Ingeltje:Ook spannend voor jou meis, duimen draaien hier ook voor jou en wie weet ben je vanaf vandaag ook mama! Hier wel een lekker nachtje gehad met michelle! Ze was om half 10 wakker geworden en wat zeurderig tot aan 1 uur. Heb haar even lekker in badje gedaan en een flesje gegeven en daarna even lekker ingestopt want ze had het koud! Die mop! Hierna is ze lekker in slaap gevallen en heeft lekker geslapen tot aan kwart voor 6! Straksjes neemt deze mama ook weer even een lekker rustuurtje(s) Vind het wel erg jammer dat manneke weer aan het werk moet vandaag vind eigenlijk dat de mannen veel te kort van hun beebje mogen genieten hoor! Fijne dag iedereen