Lindaa, ow dan maakt ze nog aardige nachten Al last van je kraamtranen gehad? Idd heel lief zo'n mannetje maar kan het niet altijd even goed hebben. Vang de eerste weeen liever alleen op ( nou ja met jullie op het forum ) want als hij bij iedere wee als een kip zonder kop om me heen gaat rennen wordt ik wel een beetje kriegel hoor
@kaatje: misschien een domme vraag... Maar wat houd dat strippen juist in? Misschien een tip voor mijn gyn... @Linda: ooh je meisje, slaapt toch wel al lekker lang... Rust maar lekker uit hoor... En vooral heel veel genieten van je kleine friemel...
Goeiemorgen! Mannen: Die mannen ook! Die van mij slaapt overal doorheen. Hij heeft al gezegd dat als mijn vliezen breken ik dat wel boven zijn hoofd moet doen, anders wordt ie vast niet wakker.... @Jikke: nou meid, misschien is dit dan toch het begin! @SheDevil: het is toch je ex? Ik snap nooit zo goed dat exen denken dat ze alles maar kunnen eisen en afdwingen. Je hebt in principe niks met hem te maken (tenzij je wilt dat je een kind een omgangsregeling met hem krijgt, wat echt geen pretje is als het een baby is... ken het uit mijn omgeving waar een vader een moeder tijdens de zwangerschap heeft verlaten voor een ander, maar nu wel elk weekend zijn pasgeboren dochter komt halen... ) Wat jouw ex doet heet gewoon chantage: als jij dit niet doet dan gebeurt er dat. Belachelijk en asociaal vind ik dat. Sorry als dit een beetje cru klinkt, maar op dit moment ben jij gewoon de belangrijkste van de twee en je beeb natuurlijk en dat zou hij moeten respecteren. Een beetje meer op de achtergrond blijven kan voor hem geen kwaad. Zeker gezien je al hebt meegemaakt vorig jaar. Knuf meis en succes! Kies voor jezelf! @Ingeltje: het zal toch wel weer afscheiding zijn? Vruchtwater is toch meestal wel een plens of een niet aflatende stroom kleine plensjes. Ik denk dat je dat meestal wel merkt. Als je echt twijfelt even jampotdekseltje oid in je onderbroek doen en het vocht opvangen en naar de vk praktijk brengen voor onder de microscoop. @tweety: wat dubbel is dat he? Aan de ene kant fijn dat je zelf genoeg bent opgeknapt om naar huis te gaan en weer bij je man en Rene te zijn, aan de andere kant moet je Robin dan daar laten... heel moeilijk. Sterkte vandaag en de komende tijd! @Dorientje: 37 weken! Jeej! Hier vannacht een paar behoorlijk pijnlijke voorweeen, waar ik middenin wakker werd. Dat vond ik geen pretje, je kan ze dan niet meer goed wegademen vind ik. Maar het waren er misschien 10 in totaal, dus ik mag niet zeuren he? Geen beeb dus nog hier.
Dorientje, je moet het zo zien dat je baarmoeder mond een soort tuutje is. die gaat verweken,en daarna krijg je ontsluiting en kunnen je vliezen breken. Als je baarmoedermond week is, kan de vk of gyn haar vinger erdoor steken en aan de binnenkant een soort wrikken/wrijven waardoor je baarmoeder geprikkeld raakt. Hierdoor KAN de bevalling in gang komen. Geeft geen 100% zekerheid. Yule, hoop voor je dat het straks terug komt en je eind van de dag babynieuws hebt.
Bedankt voor het antwoord kaatje... Ik heb intussen 3 cm ontsluiting.... Dus eigenlijk zou strippen hier al kunnen... Haar toch maar even vragen...
Tweety, balen dat je vandaag naar huis moet en je mannetje achter moet laten. Gelukkig gaat het de goede kant op met hem. Ik hoop dat hij snel met jullie mee naar huis mag. Succes vandaag meid! Jikke, oe spannend! Mijn mobiele staat paraat hoor! We horen het wel. Succes!
Dorientje vraag haar idd maar of ze je kunnen strippen! Ze hebben je al lang genoeg zo laten lopen! Kaatje heb zojuist mijn tranen weer afgeveegd ik zat weer even naar het filmpje te kijken die ik had gemaakt met de echos etc. Barstte vollop in tranen en mis mijn buik en het zwanger zijn zo erg.. nu ik het hier typ kan ik wel weer huilen! Gisteren hikte mijn kleine meisje en toen ik naar haar keek voelde ik haar weer in mijn buik hikken.. dus ik weer in tranen.. die emo gevoelens zullen er wel bij horen denk ik
lindaa, dikke buddy knuffel hoor... Ik ga deze namiddag daar even op mijn punt staan bij de gyn... En zal haar er ook maar bijvertellen dat mijn buddy het nu ook welletejes vind... lol
Yule, had je vriend die boerderij nog gezien? Bleek een boerderij van 375 jaar oud te zijn http://www.regionieuws.nl/link/68257/Vu ... derij.html
hello ladies! ik heb alles weer bijgelezen! @ingeltje...bij mij kwam er eerst een kleine plons vruchtwater, maar wel genoeg om te weten dat het vruchtwater was, verwacht hgeen liters water hoor..zoveel zit er niet in en alles ligt om je kleine heen dus t zal er met een soort van golfjes uit komen, als er alleen een scheurtje in je vliezen zit dan komt het er met nog kleinere beetjes uit! @kaatje...morgen strippen spannend! Met emma hebben ze het ook gedaan en ben ik binnen twee dagen bevallen! @yule...mannen, ook die van mij slaapt overal door heen! @tweety...sterkte meis, fijn dat het een beetje de goede kant op gaat! wens je vooral veel sterkte omdat je je mannetje daar steeds achter moet laten, lijkt me zooo moeilijk! @lindaa, kraamtranen meis....hoort er bij hoor, lang leve de hormonen, NOT! Vandaag met Emma Levi en Noah naar de verjaardag van mijn schoonmoeder....ben benieuwd hoe het gaat!
mamameike, veel plezier op verjaardag ( je moet vast de hele tijd mensen bij de wagen weg slaan :-? )
Morning chicks Kaatje: Ik duim voor je dat ze je kunnen strippen! Ik ben ook echt vlij dat mijn vk het wil doen voor de 40 weken en er zijn helemaal geen risico's aan verbonden Als je lichaam er niet klaar voor is kan het ook niet, een betere risicometer is er niet denk Ingeltje: Spannend meis, ik hoop het zo voor je! En (ook voor Yule) het kan juist heel goed vruchtwater zijn, volgens mijn vk is het echt een fabel dat het vaak met een plens komt, het komt mintens zo vaak gewoon in plasjes Ben benieuwd dus, de duimen draaien hier voor je! Yule: Muhaha boven zijn hoofd *ligt dubbel hier*. Mijn mannetje wil heel graag waker worden maar dan zegt hij 3 woorden en zie ik hem zo weer weg vallen, is ook wel humor Lindaa: *Knuf* meid, zeker stom dat je mannetje alweer aan het werk moet Dorientje: Ja dan kan je al gestript worden maar of ze het doen is de vraag. Volgens de gyn die ik gisteren heb gesproken doen ze onder geen beding strippen voor de 38 weken, omdat 37 weken wel veilig is maar eigenlijk net even te prematuur. Maar als ik jou was zou ik het gewoon vragen, snap dat jij er volledig doorheen zit nu Shedevil: Ik sluit me aan bij de rest, ik zou echt onder geen beding mijn ex erbij laten. Je schrijft twee regels later dat je zelf voor de kosten van de kaartjes opdraait, nou DOEI laat hem dat dan ook maar betalen, nu is het meer: Wel de lusten, niet de lasten! Eva1983: Buddy Je gaat me niet inhalen he Fijne dag vandaag, klinkt allemaal leuk! Bridget Maasland: Ik vond het programma wel lachen, tuurlijk is het zwaaaaar overdreven maar ik hou er wel van Ik las op de website dat we over een paar weken te horen krijgen wat voor geslacht het is, dat heeft ze speciaal voor het programma geheim gehouden om daar te onthullen. Ik denk: Lekker makkelijk, eer dat wordt uitgezonden is ze al bevallen haha Ego: Hier aardig wat gerommel in de trommel Ben vanmorgen mijn slijmprop helemaal verloren, damn zeg ieuwwww Ik dacht altijd: Hoe weet je nou dat het je slijmprop is, nou damn ik heb het geweten, wat een smerigheid Precies zoals je het je voorstelt Vannacht ook weer veel krampen gehad n nu blijft het ook door rommelen, dus ben benieuwd! Om 10 uur moet ik de vk bellen en dan komt ze hierheen om me te strippen (mits er geen bevalling bezig is uiteraard). Ik weet dat ik dit keer wel gestript kan worden dus vind het wel spannend... Het is natuurlijk geen garantie maar hoor er veel goeie verhalen over, ik hoop het want ik doe het liever thuis dan dat ik ingeleid word. Dus ik hou jullie op de hoogte! Ohja nog een vraagje: De gyn zei gisteren tijdens het inwendig onderzoek dat ze nu met 2 vingers in het tuutje kon van de baarmoeder, dus dat ik wel op weg was, maar wat betekent dat? Is dat 2 cm ontsluiting of? Liefs XXX
Ik ook, das mijn verjaardag Dorientje 37 weken!!! Tweety mocht jij vandaag naar huis? Hoop dat Robin snel die foto krijgt en dat hij het drinken snel oppikt zodat hij snel naar huis mag. Veel succes thuis, zal fijn zijn om weer in vertrouwde omgeving te zitten en rene zal je ook wel flinkgemist hebben. Yule ha ha zie het al helemaal voor me, jij bovenop mannetje hangend zodat hij wakker wordt van vruchtwater. Lindaa last van de beruchte kraamtranen . Tis de 4e dag, hoogtepunt van je emo's. Laat je lekker gaan meid. Lucht op. Dikke knuff voor jou.
Ha dames! Hier weer een rustig nachtje gehad . Ik kan altijd goed doorslapen tot ik de eerste keer moet plassen. Is meestal rond half 6 en dan vind ik het moeilijk om in slaap te vallen. Maar ja dan gaat toch bijna de wekker van hubbie. Dus ik mag nog niet klagen. @ Mama meike leuk dat je er weer bent! Veel plezier vandaag bij je schoonmoeder @ Freesia jeetje jij ook al een hogere bloeddruk! Hier was de vk gisteren ook niet helemaal gerust bij mij was het 130 /90 terwijl ik meestal een lage bloeddruk heb. Ik moet donderdag ook terug voor een extra controle. Was jouw urine ook troebel? @ Dreames oh wat naar van je schoonvader . Hoe gaat je man ermee om? Lijkt me behoorlijk heftig. Veel sterkte! @ She devil poeh dat is ook niet mis al die extra spanning door je ex Ik zou proberen toch zoveel mogelijk jouw eigen bevalling te krijgen maar ja ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan. @ Tweety hopenlijk volgt Robin jouw heel snel naar huis! Veel sterkte vanmiddag! @ Dorientje yippie 37 weken, laat beebje nu maar komen met al die weeën! @ Jikke hmm wat raar van die trillende benen Ben benieuwd of er wat gaat gebeuren vandaag. @ Lindaa oh wat klinkt dat schattig hoe jij met jullie dochtertje omgaat Volgens mij ben je al een perfecte moeder! @ Tinkerbel spannend! Heb je al gebeld? Hubbie en ik hebben bedacht dat ons beebje op 8-9-08 geboren mag worden. Op 7-9 zijn we namelijk 1 jaar getrouwd en het zou wat zijn als we dan precies 1 jaar en 1 dag later ons eerste kindje mogen krijgen! Kunnen we zondag nog lekker een feestje vieren met familie en maandag van de kleine genieten..... Ben benieuwd! Tot nu toe lijkt het er ook nog niet echt op dat er snel iets gaat gebeuren dus we hebben een kans... 8)
Goedemorgen! OWWWW, spannend! Toch een aantal mogelijke nieuwe mama's vandaag: Jikke, Ingeltje en Tinkerbel! En Kaatje en Dorientje doen jullie dan ook gelijk maar ff mee! @Ingeltje: vruchtwater kan met hele kleine beetjes komen hoor bij een scheurtje in de vliezen. Je kan het inderdaad ook proberen op te vangen voor de VK. SPANNEND! @Jikke: reageerde jouw vent bij je andere kinderen ook zo, of is het intussen 'gewoontjes' voor hem? Ik zou laaiend zijn. MEEKOMEN JIJ! NU! Nou, ik hoop op veel babynieuws vandaag. Zet 'm op he! Dag allemaal!
Goedemorgen dames! Nou alles is goed gekeurd bij de vk. Bloeddruk 125/70, bijn 2 kg bij (sta nu op 99,2 ) Beeb ligt cvibi . Volgende week vrijdag weer hen met urine. Heb even gevraagd naar dat ongikrampen. Dit omt omdat jouw bm nu erg gevoelig is en dit merk je als de baby beweegt als krampjes. Kan erger worden, hoeft ook niet. @tweety kan mij goed voorstellen dat het een ebetje verdriet doet dat jij naar huis mag mar Robin nog even moet blijven. Maar binnen no time istie thuis! @kaatje idd ik denk dat jouw vk wel wat wat zij doet hoor @ingeltje droge nacht gehad... dikke knuffs @jikke oooh spannend meid! duim voor je dat het idd begonnen is! weeën vang ik ze ook eerst op met jullie hoor! ze zeggend at je de eerste weeën moet negeren zoveel mogelijk, dus je bezig houden met andere dingen, dan ben je ontspannend en loopt het sneller. Je merkt dat het zwaarder wordt als je je moet concentreren om door een wee heen te komen. @shedevil precies hoe yule het zegt, sta er vierkant achter! Het is JIJ en BEEB en niet hij @mamameike eerste uitje met de beebs? leuk en spannend red je het allemaal wel? voldoende hulp rond om je heen? @tinkerbel slijmprop jey! @dorientje 37 weken @jekkia gefeliciteerd meid! En nu weer op weg, heb om 10.30 fysio, word ik weer lekker gemasseerd! tot straks!
Mijn man reageert altijd heel nuchter. Althans zo komt hij op dat moment dan over. Er zijn mensen die dat moeilijk vinden. maar ik weet ondertussen wel beter. En vannacht had hij gelijk. Als hij paniekerig met mij meedoet, word het nog erger. En als het echt erg is, of de bevalling doorzet is hij er echt wel voor mij. Daarom ging ik ook niet naast hem liggen vannacht. Dan zou ik hem en mezelf alleen maar wakker houden. En men zegt, met een uitgerust lichaam beval je beter. Vruchtwater: Kan je iid ook met druppels verliezen. Met Melle verloor ik ook vocht, dus ik een maandvarbandje gebruiken. Na de bevalling zei de vk tegen mij dat er bovenin een scheurtje zat en dat er daardoor dus steeds een beetje vruchtwater kwam. Hier nog steeds wat aan het rommelen. Ik ga zo nog een heleboel doen (maar niet heus, maar ik wil wel). Misschien dat het dan door gaat zetten. Zo niet, is datgene wat ik gedaan heb alvast gedaa. Ex bij bevalling: Ik heb de ervaring dat als de weeën zo heftig zijn dat je ze weg moet puffen, het je geen reet intresseert wie er om je bed heen staan, zolang ze maar niet aan me komen. Na die tijd, zal het iid niet leuk zijn ( netjes gezegd). jikke