He &^%$#@*&^, heb net de verloskundige gebeld, maar kan vandaag niet gestript worden Er is iemand anders al aan het rommelen en ze willen voorkomen dat er twee tegelijk gaan bevallen Wel begrijpelijk maar ze snappen volgens mij niet helemaal dat ik me er een beetje op "verheugd" had... Maar ach, nu komen ze morgen. Ik vertelde van de slijmprop en toen zei ze: Kijk dat is goed nieuws, alleen maar meer kans dat het morgen flink doorzet Dus daar werd ik dan wel weer blij van En mannetje vond het zo zielig voor me dat we vandaag wat leuks gaan doen, dus ach ik kom er wel door hoor Ik zeg: Ik beval morgen, samen (of tegelijk is misschien beter ) met Kaatje De andere (Krisstel en Ingeltje) mogen dan vandaag, lief he van ons O
@Kaatje: nee, hij heeft 'm niet gezien, maar hij schijnt helemaal verloren te zijn he? Echt vreselijk voor die mensen. Twee gezinnen zonder huis! @Jekkia: van harte gefeliciteerd meid! @Dorientje: het gaat vast snel doorzetten meid als je al 3 cm hebt! Succes! @Tinkerbel: oooooh, dat klinkt alsof er echt wel iets aan het gebeuren is bij jou! Jammer van het strippen, maar misschien komt het vandaag of vannacht vanzelf wel op gang. Succes! @Parr: jaaaaa, ook CVIBI! Lekker idee he? Fijn dat alles weer goed was. Zo, ga even koffietje drinken met mijn mannetje (die maar niet uit bed wil rollen).
Kom mijn bed weer uitgerold, ff gedouchet, bakje koffie... Lindaa: succes met de kraamtranen! Kaatje: ik ga zelf eigenlijk ook voor 6 september (kreeg ik vorig jaar MK met 12 weken, was ook een soort bevalling voor mijn gevoel). Tinkerbell: jammer, maar ach beter zo dan dat ze er niet echt voor je kunnen zijn. Jikke: ik hoop voor je dat het echt doorzet! Jekkia: van harte gefeliciteerd met je verjaardag Hebben we lindada de laatste tijd hier nog wel gezien? Het is wel echt bevalweer dames met deze regen. Kom maar op!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008 [03-09-2008] (35+5) ~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm ~ mama: Lise [♂] 06 augustus 2008 [03-09-2008] (36+1) ~ DIEGO en CHAYEN ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm ~ mama: Liselotje 15 augustus 2008 [08-09-2008] (36+6) ~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ 2.510 gram & 2.790 gram ~ mama: FunnyMe 18 augustus 2008 [02-09-2008] (38+0) ~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ 3.540 gram & 3.540 gram ~ mama: MamaMeike [♀] 21 augustus 2008 [03-09-2008] (38+2) ~ MATICE ~ 2405 gram - 46 cm ~ mama: Jekkia [♀] 25 augustus 2008 [05-09-2008] (38+4) ~ SARA ANNA ~ 3150 gram ~ mama: Jannes 25 augustus 2008 [11-09-2008] (37+4) ~ GIZEM ~ 2970 gram ~ mama: Jale 26 augustus 2008 [02-09-2008] (39+1) ~ JASON ANGELO SCOTTY ~ 3595 gram - 51 cm ~ mama: Charissa 2 [♂] 26 augustus 2008 [31-08-2008] (39+3) ~ ROOS ~ 3880 gram ~ mama: Pipo1973 [♂] 26 augustus 2008 [16-09-2008] (37+1) ~ PIM ~ 2130 gram ~ mama: Nikky 28 augustus 2008 [09-09-2008] (38+3) ~ DAIMY JASMIJN ~ 3140 gram ~ mama: Klavertje44 [♀] 28 augustus 2008 [23-09-2008] (36+2) ~ ROBIN JANCO ARIE ~ 3180 gram ~ mama: Tweety [♂] 29 augustus 2008 [06-09-2008] (39+0) ~ MICHELLE ILANA ~ 2895 gram - 49 cm ~ mama: Lindaa 29 augustus 2008 [02-09-2008] (39+3) ~ NIKKI ANOUK ~ 2720 gram - 47 cm ~ mama: Mss Ace 29 augustus 2008 [24-09-2008] (36+2) ~ KYANA ~ 2670 gram ~ mama: Debbyvermeer [♂] 29 augustus 2008 [25-09-2008] (36+1) ~ YLANA YASMIN en JAYLEN JOSHUA ~ 2510 gram & 1950 gram ~ mama: Nic79 30 augustus 2008 [11-09-2008] (38+1) ~ QUINTEN ~ 3630 gram - 51 cm ~ mama: Pupke 30 augustus 2008 [31-08-2008] (39+6) ~ LOTTE MARIA ~ 4000 gram - 53 cm ~ mama: Foover 01 september 2008 [07-09-2008] (39+1) ~ JUNA NINTHE ~ ? gram ~ mama: Diddl [♀♀♀] VLINDERTUIN 02 juni 2008 [03-09-2008] (26+6) ~ LEVI JAMAL* ~ 27-06-08 ~ 950 gram - 36 cm ~ mama: Chaartje79 9 jongetjes, 16 meisjes IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 07 september 2008 *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 27 jaar ... 2e [♂*]... ZH ... BV 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Nannoe ... 27 jaar ... 1e 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e ... THUIS... BV *Helma1602 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... GEBOORTEKLINIEK ... BV *HannekeR ... 34 jaar ... 2e [♀] ... THUIS ... BV *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e ... THUIS ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Melissa73 ... 35 jaar ... 4e [♀♀♀*]... ZKH 25 september 2008 *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... ? ... ? *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 27 september 2008 *First time ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... BV IN DE BUIK: 21 meisjes ... 9 jongens ... 8 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het (hier) geheim De-spruit-is-eruit-buddylijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Helma1602 MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Azeb <--> Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil? Dniise <--> Tweety Lindaa <--> Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Jikke <--> Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa Agenda: September: 02: Miracle08 vk dreames gyn 03: anno103 vk Lindada vk + inwendig onderzoek Kaatje vk + inwendig onderzoek Tinkerbel vk + mogelijk strippen 04: Marielle82 vk Yule vk sunshine80 vk Ingeltje vk 05: Melissa73 inleiden 08: Roshi vk MirandaT vk 09: Helma1602 gyn + groeiecho Babystyle vk 15: Helma1602 vk 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie! Even lijst bijgewerkt, data rood gemaakt enzo...
Mogge meisjes, Redelijk geslapen hier, maar ow wat doet dat lijf toch zeer Hoop echt dat ik niet 's morgens begin met bevallen want dan lig ik echt nog helemaal in de kruekels. Lieve Tweety, wat heerlijk dat je zelf naar huis mag, maar wat klote dat je je mannetje daar moet achterlaten Hopelijk vliegt de tijd en knapt ie snel op! <knuf> Jekkia, gefeliciteerd met je verjaardag! Wupje, ja mijn urine was donkeroranje bijna met allemaal vlokken erin Toch was het blijkbaar in orde. Dreames, wat erg van je schoonvader, lijkt me moeilijk hoor. Jikke, maf joh zo'n trillend lijf. Lijkt me toch dat er wat aan het gebeuren staat. She devil, laat je alsjeblieft niet gek maken door je ex (makkelijk lullen ik weet het). Maar ik vind het zo zonde dat hij de mooiste gebeurtenis uit je leven verziekt op die manier Yule, vruchtwater op zijn hoofd hihi! Ik heb liefje hier nu zo getraind dat ik hem maar hoef aan te raken en te kreunen als hij snurkt, dan draait hij zich al om :-D Tinkerbel, slijmprop klinkt inderdaad ieuw... :sick: Balen van het strippen, beetje vaag ook, voor het zelfde geld was je spontaan aan het bevallen geslagen. Veel plezier vandaag iig!
@ Parr oh nog net geen 100kg op de weegschaal 8) .... Gelukkig verder alles in orde en die extra kilo'tjes sporten we wel weer weg @ Tinkerbel maak er dan maar een hele leuke dag van zodat je er morgen vol tegenaan kunt! Hier is mannetje ook vrij vanmiddag dus wij gaan straks lekker ergens lunchen en dan even boodschapjes doen, vanavond nog bij vrienden koffie drinken dus ik kom de dag ook wel door. Ben benieuwd of er nog beebjes bij komen vandaag...
@ingeltje: en en en... heeft die kleine de uitgang al gevonden? Vandaag naar de gyn. Ga wel vertellen dat ik al sinds vrijdag om de 10 minuten harde buiken heb en dat het de halve tijd ook met krampen is. Hoop dat die dan wil voelen of er al wat gebeurd van binnen. Denken jullie dat ik als de gyn het niet voorstelt zelf kan vragen of hij wil kijken of mn baarmoedermond al verweken is en of er zelfs al een beetje ontsluiting is? Heb vanacht trouwens goed geslapen. Ben gisteren rond half 11 gaan slapen en vanmorgen om 10 uur wakker!
Wat duurt wachten lang zeg. Ik ga hier nu echt wat doen, want achter de pc zitten om te zitten, schiet ook niet op. IK VERVEEL ME!
Tja... ik denk toch dat het maar weer afscheiding was. Gisteravond was echt in een paar tellen mijn onderbroek half nat, maar later was het maar heel soms een druppel. Ik houd het wel even in de gaten vandaag. Tinkerbel: iieuww dat klinkt vies hahaah... dan zit die van mij er vast nog.. ben wel meerdere flinke klodders slijm kwijt.. maar was niet vies! Jekkia: gefeli met je verjaardag! Jikke: succes meid... hoop dat het gaat beginnen! Vandaag 41 weken!? Parr: hèhè.. eindelijk mag je mee in de CVIBIclub! Lang gewacht hè! Nou.. het zal wel weer niets worden vandaag ben ik bang Maar och, ik kan me er steeds een beetje beter bij neerleggen. Een zeer wijs man met rode haren en een rode neus zei ooit "wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen"
goedemorgen dames. hier goed geslapen, alleen heb nu weer ongelooflijke tandpijn. zo maar weer paracetamol pakken. het heeft hier gisteren ook weer wat gerommeld maar is nu natuurlijk weer over. jekkia gefeliciteerd met je verjaardag. tinkerbell wel balen maar hopelijk zet het morgen dan idd goed door. lindaa laat die tranen lekker stromen hoor, hoort er idd bij (heb ik gehoord ) roshi heel veel beterschap mamameike leuk dat je er ook weer bent. veel plezier op de verjaardag. en als ik iemand vergeten ben een dikke knuffel.
anno 103 balen zeg dat je ook nog tandpijn hebt.... ingeltje tja, geduld is een schone zaak zeggen ze hé! Ik ben normaal gesproken nogal een ongeduldig typetjes (eh, zwakjes uitgedrukt ) maar op het moment ben ik van de ene kant heeeel ongeduldig, en van de andere kant kan het me niet lang genoeg duren (eh, schijt in mijn broek als alleen het woord bevalling valt ) Dus gisteren braaf naar school gegaan, de leraar werd wat witjes rondom zijn neus toen ik vertelde dat ik gisteren ook uitgerekend was haha Voor de rest is het allemaal nog goed te doen, sterkte iedereen
gelukkig wordt het iedere dag wat minder met de tandpijn, hou er alleen niet zo van om nu paracetamol te slikken dus doe ik dat alleen als het niet anders kan. ga echt nooit meer naar die tandarts en wacht dan wel het weekend af en ga naar mijn eigen tandarts. ik ga al niet graag naar de tandarts maar dan moet je er zo een tegen komen. als ik nu weeen krijg voel ik mijn tandpijn niet meer dus dat is het voordeel haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tinkerbel: dat klinkt best :c: die slijmprop... ik heb die hele prop niet gezien bij mijn vorige bevallingen, maar ja, we wachten af... Jekkia: gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie datum: 8-9-8 is mooi en 10-9-8 is ook erg leuk. Ben bang dat die kleine 30 een mooi getal vindt Mijn buik is zo hard als een bowlingbal, erg vermoeiend om mee te zeulen...daarom zit ik vooral op een lekkere stoel of ik lig op de bank... Ik zie die vliezen breken boven het hoofd van je vriend helemaal voor me dan weet je iig dat ie wakker is Ik ga even een lekker vers bammetje Nutella smeren! Eet de laatste tijd zoveel chocola. Zou dit iets betekenen? Esje
Hallo meiden! Shedevil ik ben het helemaal met iedereen eens, je ex kan de pot op met zijn eis dat ie erbij wil zijn. Als je hem gewoon niet belt, dan heeft ie het nakijken, toch? En wat voor consequenties kan ie daar aan verbinden? Financiele niet lijkt mij want hij betaalt al niks! En wat wordt er veel gerommeld in jullie buiken allemaal. Bij mij is het allemaal nog heel erg rustig. Ik vind mijn meisje vandaag zelfs weer erg stilletjes. Bah daar hou ik helemaal niet van... Heb al even met de Angelsound geluisterd en hoorde wel een hartje, maar toch. Ze mag wel wat actiever worden (of er gewoon uit komen ). Ik vond Bridgets programma wel geinig, maar ze deed wel heel erg dom. Oh, mag je geen carpaccio? Pffff... En die winkelmuts was erg chagrijnig inderdaad. En dat ze met die wandelwagen vol met enorme cadeau's naar buiten liep: kijk dat zijn de voordelen van zwanger zijn. Nee Bridget, dat zijn de voordelen van beroemd zijn en tegelijkertijd zwanger zijn! En ik snapte trouwens niet helemaal waarom ze dat allemaal kregen, de meeste vrouwen daar waren op dat moment toch helemaal niet zwanger? Die hebben dat toch allemaal al lang gekocht zelf lijkt mij! Maar toch was het wel vermakelijk en ook wel herkenbaar.... Vandaag staat het vouwen en strijken van de bult was die ik gister gedaan heb op het programma. Verder rustig aan doen! Ben benieuwd wie van jullie dames er vandaag gaat bevallen! Groetjes Azeb
@ Tinkerbell: Ik zal mijn mobiel vanavond in de lader stoppen zodat ik je smsje morgen niet kan missen! Ik hoop dat het vlot gaat. Succes! @ Jekkia: ik hoop voor je dat het gaat doorzetten en dat je snel je kleintje in je armen hebt! @ Alle anderen: fijne dag met slijmpropjes, voorweeën en weet ik wat allemaal!
Goeiemorgen dames! Hier gister een hele onrustige dag gehad met veel harde buiken, echt niet fijn maar jammer genoeg heeft het niet doorgezet.. Zo ik ga kijken of mannetje te porren is voor een lekker potje worstelen
Goedemorgen @Freesia, wat schrikken zeg gisteren! Goed dat ze je onder controle houden.. @Dreames, jeetje wat een zware avond lijkt me ook vreselijk. Hoe is je schoonvader er zelf onder? @Ingeltje, die natte onderbroeken heb ik hier ook de kleine ligt volgens de vk nu echt op zijn laagst (dat had ik al gevoeld ) en door de druk loopt er af en toe urine en/of afscheiding uit..misschien is dat bij jou ook zo? (al hoop ik het niet voor je ) @Tweety, sterkte vanmiddag..gelukkig is hij in goede handen! @Jikke, raar of niet zon reactie..nou hopen dat het begint als je de boodschappen netjes opgeborgen hebt. @Tinkerbel, spannend zeg nou mooi zijn als het morgen goed doorzet! @Jekkia, gefeliciteerd met je verjaardag! @Parr, super dat alles goed was en nu lekker genieten van de massage. Hier nog niets hoor denk ook niet dat het snel gaat gebeuren..dus we gaan gewoon verder Gelukkig slaap ik ook weer goed dus kan het goed volhouden. Volgende maandag gaan ze kijken of de baarmoedermond rijp is en dan mag ik zelf kiezen of ik gestript wil worden. Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet mee bezig ben, duurt nog bijna een week en heb geen zin om mezelf gek te maken. Meiden vandaag willen we wel weer babynieuws .
Hoi meiden! Vanacht op het plateau geslapen! En nu vind mn vriend het opeens helemaal geweldig, dat hoge bed! Roshi -> Wow, 6 kilo! Desangel -> Zo te horen heeft jullie kleine het erg naar z'n zin in je buik! Maar hoe dan ook, deze week word je mama! Wel spannend hoor! SheDevil -> Vervelend hoor meid! Is inderdaad makkelijk gezegd, geen stress hebben... Maar is helaas niet altijd iets waar je zelf iets aan kunt veranderen... Ik vind trouwens eigenlijk dat die ex van jou niet zoveel moet willen als hij niets betaald! Vind hij het niet goed als hij meteen na de bevalling als eerste naar binnen mag ofzo? Tijdens de bevalling zelf kun je het echt niet gebruiken dat je je ook no druk maakt om hem... Jikke -> Hopelijk is het toch een teken dat het is begonnen, of in ieder geval snel begint! Mamameike -> Veel plezier op de verjaardag! Dat lijkt me nou zo leuk, voor het eerst met de beeb lekker op pad en showen! Jekkia -> Gefeliciteerd!! Tinkerbel -> Jammer dat je nog een dagje moet wachten... Maarja, morgen is het zo! Groetjes, Cossy
Kraamvisite -> Gisteren het bed verhoogd en de kast die tussen bed en woongedeelte stond verplaatst. En toen zag ik mijzelf ineens al op bed liggen, met de kraamverzorgster erbij, en ook nog visite wat langs komt en alle aandacht opeist... Toen realiseerde ik mij dat ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb, zeker niet de eerste week. Wil veel liever eerst wat tijd hebben om zelf bij te komen en het kindje te leren kennen enzo. En als wij dan eenmaal gesetteld zijn mag wat mij betreft visite komen. Dus nu gaan we de geboortekaartjes pas versturen als de kraamverzorster weg is. Dan kan ik ook het bed weer normaal zetten en zelf lekker op de bank erbij gaan zitten, vind ik veel praktischer.