@krisstel: hij blijft er erg positief onder en probeert overal nog van te genieten en er het beste van te maken. Alleen dat is soms heel moeilijk als je nog amper kunt praten, bijna niet kunt bewegen, sondevoeding krijgt, etc. Maar ik heb super veel respect voor de manier waarop hij er mee omgaat. Hij geniet van de kleinkinderen die hij al heeft en de kleine opkomst. Hij geniet van zijn kinderen en schoonkinderen.
Dreames, je kan trouwens zelf vrij makkelijk voelen of de baarmoedermond al verstreken is, en ook of je ontsluiting hebt. (met dank aan ingeltje! ) Als het zo hard aanvoelt als het puntje van je neus niet, en als het zacht is als de binnenkant van je wang is het wel verstreken. En als je een 'gat' voel heb je ontsluiting. Een vinger dik is ongeveer 1 cm.
nou net even op internet gekeken en vind daar dat het normaal is dat je tandpijn hebt nadat er een vulling is geplaatst. ik heb dat nog nooit gehad maar gelukkig wordt het elke dag beter. zelf kijken of je baarmoeder verstreken is, goed idee haha. hopelijk wil de vk morgen even voelen. xxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden! Diddl, van harte gefeliciteerd met je dochter! En verder nog geen babynieuws dus, jammer hoor! Hier alles goed. Goed geslapen vannacht en eigenlijk nergens last van, op wat harde buiken na en dat ik erg moe ben en dat alles wat moeilijker gaat dan als je niet zwanger bent haha. Anno, sterkte met je tandpijn.. heb het zelf ook nog nooit gehad, nadat er een vulling geplaatst is, je nog pijn hebt. Irri zeg
Hallo dames, Heb een dag of drie even niet gereageerd en meegelezen...pf hahaha..we kletsen hier wat af he? Cossy, misschien wel een heel goed idee, dat van die geboortekaartjes. Dames, wat rommelen jullie buiken toch heerlijk veel. Bij mij hier is het vrij rustig hoor, op een vrij bewegelijke baby na. Weinig harde buiken. Vrijdag wordt ik ingeleidt. Morgen voor controle. Ik hoop echt dat de boel een beetje zich aan het klaarmaken is vanbinnen. Ik durf niet helemaal te voelen hoor.. Hoop wel dat het allemaal voldoende is voor vrijdag en dat het dan lukken gaat. Het is toch nog aan de vroege kant. Zie mezelf niet met mijn hele hebben en houen weer onverrichter zake naar huis gaan. De spanning is hier te snijden. Mannetje vind het allemaal ook erg indrukwekkend. Stuur hem regelmatig weg voor een boodschap.. . 's Nachts doe ik bijna geen oog dicht, en overdag lukt ook niet helemaal. Ik blijf een beetje malen. Herkenbaar? Overgens ligt manlief vaak naast mij al binnen vijf minuten te pitten. Vind ik helemaal irritant hahaha Sla dan de dekens weer woest van me af en ga mokkend beneden zitten. Oke....ben soms best onredelijk.. Wie heeft er private practice gekeken? Vond het wel grappig, maar niet spectaculair. liefs, Melissa73
Even een goor poeppraatje van me afschrijven Heb net 1 van de allerergste endeldarm bevallingen gehad in mijn PDScarrière, met zelfhulp Weet weer even alles van pershoudingen, ontsluiting, bekkenbodemoprekking, ademhalingsoefeningen, puffen en toucheren Ben helemaal kapot, letterlijk en figuurlijk. Klotelijf. Had weer zo'n medelijden met de baby, die wordt helemaal fijngeknepen en zelf half uitgeperst volgens mij. Pff, ga even liggen, moet er gewoon van bijkomen.
Melissa, erg herkenbaar hoor dat niet kunnen slapen... Ik heb altijd geslapen als een roos, ook gedurende de hele zwangerschap. En nu de laatste week ofzo lig ik s'nachts echt uren wakker! Geen idee waarom, ik lig prima en heb nergens last van, ik kom alleen niet in slaap... Vrijdag ingeleid, da's al snel zeg! Nog 3 nachtjes slapen! Hopelijk lukt het allemaal meteen.
Eh cos, toch ff zelf geprobeerd enne, die van mij voelt echt helemaal week zoals de gyn al zei en kan hem naar links en rechts duwen zal ik maar zeggen, en ik kan er makkelijk met een vinger in? Nu begin ik toch best te stressen hihi heb ik dan al ontsluiting?
Hee meiden hier ben ik ook weer eens! Met de ontsteking gaat het steeds beter. Ik ben zelfs van het weekend met de meiden wezen winkelen. (lees mn meiden showen) Ik merk het nog steeds wel aan mn onderkantje hoor als ik teveel heb gedaan. Dan lijkt het of er spontaan nog een kind uit gaat komen. Anna en Sophie doen het super! Ze zijn zo ontzettend lief. Heb ze nog niet echt horen huilen. Ze mopperen af en toe wel maar echt huilen hebben we nog niet gehoord van ze. Wel wil Anna sinds een paar dagen wat minder drinken. Ze is van 60-70 naar 30-40 gegaan. En net dronk ze ineens weer 90. Nou ja het zal wel. Ze plast en poept goed dus alles zal vast goed gaan. We houden het maar in de gaten. Meiden gefeliciteerd met jullie beebjes... En voor de anderen... succes!
Nou Dniise, klinkt in ieder geval al aardig in de goede richting! Maar nu zou ik niet durven zeggen of je dan per se al ontsluiting hebt of dat het kan omdat het week is, geen idee... In ieder geval is alles al klaar voor het echt werk! (hier trouwens nog geen verstrijking...) FunnyMe, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! En dat showen hoort er natuurlijk bij! Je zult wel veel reacties krijgen he?
Hey lieverds, Kom even mijn "neus" laten zien anders denken jullie misschien weer dat ik aan het bevallen ben Gaat wel iets beter als gister maar nog steeds niet super, duik zo dus lekker weer m'n bedje in. Voor iedereen: DIKKE KNUFFEL
Zo 4 die op scherp staan...... Mooi we moeten namelijk weer wat inhalen omdat er gister maar 1 babytje is gekomen. Kan me dus weer storten op een geheel nieuwe theorie. Ok ok ik ga wel even kijken of er ook maar een beetje logica in de lijst zit. She devil, Denk dat je voor jezelf eens wat strenger moet worden en duidelijk moet opschrijven hoe jij het zelf wil hebben. Wil je je ex er zelf eigenlijk wel bij? Wil je dat hij straks ook papa van jou kleintje is? Zo ja als hij zelf voor papa wil spelen dan horen daar ook minder leuke dingen bij. Financieel dus ook een bijdrage doen! Zou juist nu zorgen dat je het zwart op wit vastlegt over hoe het straks moet. Wil hij daar geen handtekening onder zetten. Jammer dan. Dan ook geen bevalling voor hem. Kom op meid je moet voor jezelf en je kleintje opkomen! Als jij niet duidelijk naar hem bent denkt hij dat ie alles maar kan maken. Succes ermee. Tinkerbel, volgens mij is die kleine van jou al lekker op weg om de weg naar buiten te vinden Yule, Hihihi ik zie je al helemaal hangen...... Een enorme waterval dat ie bijna de kamer uitspoeld en dan vraagt, ja wat is er : Kaatje, spannend hoor. Ga voor je duimen dat ze je kunnen strippen. Freesia, leef met je mee. Ik heb ook erg veel pijn met een grote boodschap doordat ik nog steeds met die gescheurde buikspier zit. En wat extra kracht zetten doet zo'n pijn dan. Tranen lopen mij dan ook over mij wangen. En jij hebt dit zo vaak ook als je niet zwanger bent Een grote knuffel voor jou. Bridget, vond het wel grappig maar vond het wel een programma zonder inhoud. Datum, Hier heb ik telkens de datum 4 september in mijn hoofd gehad. Waarom? Geen idee. Mijn man hoopt op 11 september dat is de datum dat we 4 jaar bij mekaar zijn. Nou ja als het dan geen 4 september gaat worden doe dan maar 11 dat zou wel super speciaal zijn. Hier vanacht weer heel licht geslapen veel wakker en steeds van die warmte aanvallen. Vanmorgen meteen dekbed naar buiten gegooid en de hoes lekker in de wasmachine. Hoop dat ik dan vanacht weer slaap als een roos. Werkt normaal wel altijd. Mannetje zijn haar even gekortwiekt ziet die er ook weer toppie uit. En nu lekker kleppen met jullie. Heb trouwens vandaag de uk nog niet echt actief voelen schuiven. Zal misschien wel liggen te slapen. Wel veel harde buiken. Kijk het nog even aan en anders bel ik straks de vk wel even.
Even ego-bericht: Was net bij de gyn. Mn bloeddruk was nog hoger 140/95. Heb inwendig onderzoek gehad, mn baarmoedermond is verstreken en heb 2 cm ontsluiting. En ik word morgen ingeleid! Moet om 7:15 in het ziekenhuis zijn en dan wordt ik eerst aan een monitor gelegd en dan gaan ze mn vliezen breken en het met infuus opgang brengen! Er gaat nu zoveel door me heen. Ik vind het eng en spannend en ben blij en bang en allemaal tegelijk!
jeee dreames spannend! morgen ben je misschien al wel mama als het op schiet. alvast succes. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wooww! Dreames wat gaaf! Kan me voorstellen dat er nu opeens heel veel op je afkomt! Morgen ben je dan waarschijnlijk mama!
Tinkerbel, spannend meid. balen dat jij nou niet gestript wordt vandaag,maar idd dan gaan we morgen samen Yule, geloof idd ook dat hij zo goed als helemaal weg is. hij was pas gerenoveerd Wens, Lindada is ook al een paar dagen niet geweest idd Cossy, dan is hij hier al lang en breed verstreken, ging van de week eens voelen en voelde heel zacht aan , idd een beetje als de binnenkant van je wang. zo eens kijken of ik een gaatje kan ontdekken ( vind het trouwens maar raar voelen bij jezelf maar goed :-? ) als je geen kraamvisite ziet zitten de eerste week is dat idd jullie keus. Ik wil eerst een paar uur voor mezelf. daarna alleen de opa's en oma's.. broers en zussen de dag erna en dan pas vanaf dag 3 de vrienden enzo. Freesia, knuff FunnyMe, goed om te lezen dat de meiden het zo super doen en dat het met jou ook beter gaat Roshi, knuff Dreames, * doet een vreugde dansje * .. morgen ben je waarschijnlijk mama ! Spannend Nou mannetje is bij de Arbo geweest, heeft hier open kaart gespeeld. dus dat hij nu 2 werkgevers heeft, nog steeds last van zijn ziekte heeft en hierdoor eigenlijk geen 40 uur kan werken en dat hij morgen gesprek heeft met UWV voor wia keuring. Dit wordt dus allemaal bekend gemaakt aan zijn werkgever en die hebben 17 sept. overleg om te kijken of zijn contract verlengd wordt. we zijn bang van niet omdat hij daar pas 4 maanden werkt :-? Hopen dat hij door de wia keuring komt want dit zou dan al zijn tweede baan zijn die hij kwijt raakt door zijn ziekte.. en daarbij is mijn werktoekomst natuurlijk ook nog onzeker.
Moet trouwens wel 1 a 2 daagjes in het ziekenhuis blijven vanwege mn bloeddruk maar zodra die kleine er is gaat er meteen een smsje naar Roshi! Ga nu even zorgen dat echt alles in mn vluchttas zit en dat alles klaar is.
kaatje hopelijk komt hij idd door de keuring. wat een gedoe allemaal he. maar uiteindelijk komt het goed hoor! ga maar eens wat eten. xxxxxxxxxxxxxxxxxx