September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Dreames, wel mooi dat hij jullie kind nog mee mag maken en er op zijn manier van mag genieten..zwaar hoor! Enne spannend...zal aan je denken morgen!

@Freesia, dat klinkt echt niet fijn zeg :confused:

@Cossy, dat gevoel heb ik de laatste week ook steeds vaker..laat iedereen maar na de kraamweek komen...wil eerst lekker met z'n 3en genieten en bijkomen.

@Melissa, spannend vrijdag al :D

@Funnyme, dat klinkt goed :D

@Roshi, beterschap Roshi!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja en er zijn in de winkels weer kruitnoten en gevulde speculazen te koop :oops:

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Met dank aan mij? eh... snap het nie?

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ** en Roshi zorgt NATUURLIJK dat haar foon bij de hand ligt**

:whistle: ow wat onwijs super! 3-9 is echt een superdatum dan is mijn schoonpapa jarig :D (niet dat het iets voor jou betekend maar toch hahaha) nou meis heeeeeeel veeeeeeeel suc100 morgen! JE KAN HET!

lees het net pas van je s-vader :( wat erg meis, knuffffff

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb het ook ooit gehad, maar na een maand pijn toch weer terug gegaan en de vulling is er toen opnieuw ingezet. Lag heel naar op een zenuw ofzo.. weet het niet meer... maar deed verrekte pijn. Ook het opnieuw vullen deed zeer en de kies is altijd gevoelig gebleven, maar niet zo erg als de 1e keer vullen

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaauuuw meis toch...

7. Krisstel

Echt...nu al :confused: maar goed dat ik voorlopig niet in de supermarkt kom!

8. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Kaatje, das idd wel even balen. Maar maak je je daar nog niet te druk om. Je zal zien dat het straks allemaal goed komt. Eerst jullie kleintje en daarvan gaan genieten hoor. Ik zit er ook wel eens over in hoe het met mijn werk enz komt. Maar heb mezelf nu voorgenomen dat we nu eerst gaan genieten en dan wel zien hoe het komt. Geen gestress nu!

9. :oops: oei oei dat wordt dan wat als ik in de winkel kom...
    vind het eigenlijk belachelijk dat het er nu altijd al ligt maar kan er toh niet vanaf blijven en tegen 5 dec ben ik het al beu gegeten.

ingeltje je geeft me niet veel hoop dat het goed komt zo haha.
    het doet nu alleen pijn als ik mijn kiezen op elkaar zet, dus dat doen we gewoon niet, haha. net tanden gepoetst en gespoeld en dan krijg ik weer ff meer pijn maar het ziet er al beter uit dan zondag enzo dus het is wel aan het genezen iig.

ga nu echt eten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meis, wat kl*te dat jullie daar nu allemaal mee geconfronteerd worden zeg... probeer het een klein beetje van je af te zetten en alleen te denken aan het moois dat (waarschijnlijk deze week nog :whistle:) gaat komen... knufffff

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh Dreames wat spannend zeg! Wel gek, jij bent ook op 16 september uitgerekend net als ik toch?! Gek idee!
    Zet hem op morgen.

12. 4days

4days Niet meer actief

Dreames -> Wow, spannend zeg! Morgen al! :D

Kaatje -> Ja de opa's en oma's mogen van mij ook al komen de eerste week hoor. En mijn beste vriendin ook. Bij die mensen voel ik mij toch op mijn gemak en die kan ik ook weg sturen zonder me schuldig te moeten voelen. Het gaat meer om collega's, familie, buren en dergelijke. Dus daarom houden we dan de eerste week voor onszelf en daarna is de rest ook welkom. :)

Ingeltje -> Hmm jij zei dat toch? Geloof ik? Of heb ik weer eens last van dementie? Anders was het vast Helen ofzo... :)

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb toevallig gisteren nog een chocoladeletter in een keukenkastje gevonden.. chocola raakt toch niet over de datum?!

Dreames: wauw wat spannend meis! Supergaaf!

Kaatje: pff lastig hè, de toekomst financieel... beetje eng, maar laat het toch maar beetje los.. je kan er nu toch even niets aan veranderen :( Vind het zelf ook allemaal spannend, Gijs heeft een jaarcontract die bijna afloopt, mijn half jaarcontract is ook net afgelopen gisteren. Ik krijg weer een nieuw contract als ik terugkom, maar ja.. als ze willen, kunnen ze me gewoon laten gaan..

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ingeltje>als de choc wittig is, is hij niet meer goed... er staat denk ik ook gewoon een houdbaarheidsdatum op ;)

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ow Dreames, wat ontzettend spannend!
    Ik duim voor je en denk aan je!

Kaatje, lieffie toch, wat een stress :( Hopen op het beste!

Roshi, beterschap meis.

Ga effe wat eten, kijken of ik nog kan lopen :(

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jah die stond erop.. maar die heb ik een beetje genegeerd :oops: maar choco was nog mooi bruin

17. 4days

4days Niet meer actief

Jippieie, ik heb een nieuwe jas gekocht! Helaas kan hij nog niet dicht... :) Moest wel een maat 42 pakken, anders pasten mijn ( . ) ( . ) er onmogelijk in... :confused: En die zullen voorlopig wel niet kleiner worden... Kijk er al naar uit dat hij wel dicht gaat! :)

18. Krisstel

@Kaatje, kan me voorstellen dat je je daar druk om maakt..zou ik ook doen. Maar wat de andere ook zeggen, je kan er nu niets aan veranderen en je moet nu genieten van het mooie wat komen gaat. Sterkte samen.

@Ingeltje....mmm lekker. Mijn vk zei gisteren..'je bent al drie dagen overdatum' :confused:

Is jullie lichaam zich ook continue aan het leegmaken?

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee probeer er ook niet over te stressen, ik vind vast wel nieuw werk,maar ja met mannetje is het nog afwachten. En daarbij hebben we wel een hoge hypotheek, een auto enz. wat betaald moet worden.

Ingeltje, nee choco gaat niet over de datum, dus eet smakelijk

Krisstel, ja hier is mijn lichaam zich ook aan het leegmaken.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Het is al bijna op Kaatje hihihihi ik kon de verleiding gisteren niet weerstaan.. de boodschappen zijn al paar dagen op en heb geen energie om nieuwe te gaan doen.. vandaar dat ik nu rooftocht op keukenkastjes doe..

Alles raakt alleen echt op nu.. moet dus zelf dingen verzinnen zoals satésaus maken van pindakaas :S maar dat was ook gisteren en kreeg er nogal maagzuur van.
    Vandaag maar augurk met boterhamworst denk ik

Deel Deze Pagina