Ingeltje, tijd voor boodschappen dus. valt me ook steeds zwaarder. auto rijden gaat al niet meer dus de laatste tijd gaan moeders mee heb vandaag 6 pakken sap en voor 3 dagen eten in huis gehaald. hoef ik iig niet meer naar de supermarkt deze week.
@dreames jee wat spannend meid! @cossy nee idd, met een kleine woning, zou het ook fijner vinden om visite te ontvangen wnr ik weer fatsoenlijk alles kan doen (dus ook op de bank ipv in bed) dat heb je van mij die ontsluiting, over de msn (dus met dank aan helen ) @roshi *knuff @freesia oef *knuff @melissa ooh spannend @funnyme mooi dat alles goed gaat! en tuurlijk showen hoort er ook bij @kaatje uhoh dat moet ik niet weten... heb sinds de laatste paar weken bakkerspeculaas tik Je krijg 3 verpakkingen in 1 pak bij de appie, die kan zo in 1 dag of 2 weg zijn en veel succes met jouw man! hopelijk krijgt hij die verlenging wel! Iris is vandaag ook spporloos net lekker een dutje gedaan pff had het nodig!
Nou.. wou het net zeggen. Stoelgang is sowieso al wat vreemd de laatste weken. Maar sinds gisteren en vandaag dus veel waterige afscheiding, maar ook veel slijm. Net weer klodder in de wc, en steeds met afvegen ook veel slijm. Het raakt langzaam los daarbinnen! Hoera!
Ingeltje, idd dat slijm. Ging gister naar de wc, omdat ik dacht dat ik moest plassen,maar in plaats daarvan voelde ik er gewoon heel veel slijm uitlopen.' Lekker verhaaltje weer
Ik heb wel echt geluk..ik mail mijn man een boodschappenlijstje en hij neemt het dan mee na het werk Ja hé dat heb ik ook...raar lichaam hebben wij toch ook
Ik ga hier ook 3 x per dag naar de wc voor de grote boodschap..Terwijl ik tot verleden week blij mocht zijn als ik 1x ging in de 4 a 5 dagen. Lekker hmmm chocola, maar ik kan niet meer zo veel snoepen zo lang mannetje bij mij in de buurt is.Die houdt mij streng in de gaten en let op alles wat ik doe en eet hihi. Maar van de koetjesrepen kan hij me niet weerhouden , ik MOET die dingen gewoon eten mjammmmm
Meiden die al gevoeld hebben of het verweekt is daar binnen.. Moet ik nog ergens op letten? Hoe weet je dat je ver genoeg zit? of voel je dat tuutje echt wel duidelijk. Ik frut niet graag aan mezelf dus mannetje wou het wel doen,maar ja dan weet ik nog niet wat ik voel dus ga zelf maar aan de gang
Vanmorgen de hele ochtend op de Eerste Hulp gezeten. Nee, niet omdat er iets ernstigs aan de hand is - gelukkig maar - maar omdat ik sinds het weekend wel erg veel last heb van een genant probleem, namelijk aambeien... En dan niet zomaar de 'gewone' variant, maar een getromboseerde! Gisteren ontdekte ik dat toen ik 'm eens wat beter bekeek en zag dat hij paars/zwart van kleur was en keihard. Vannacht niet geslapen van de pijn en wat op internet zitten speuren hierover. Nou, daar was ik vrij snel klaar mee: Een getromboseerde aambei van het formaat van een knikker ( ) smeer je nergens mee weg, die moet eruit gesneden worden. Dus vandaar dat de huisarts mij vanmorgen doorstuurde naar de Eerste Hulp. Maar als je geen spoedeisend geval bent, kun je dus lang wachten voordat je aan de beurt bent. Maar ik ben in elk geval van mijn plaaggeest verlost ! @Jikke: Misschien wil je kindje op jullie trouwdag geboren worden... ? @Jekkia: Gefeliciteerd met je verjaardag! @Esje: Ik heb ook een tic wat eten met chocolade erin betreft: alleen nog maar hagelslag of Nutella op mijn brood en Special K met pure chocolade. En dat terwijl ik normaal gesproken (lees: niet zwanger...) helemaal geen chocoladeliefhebster ben... @Tinkerbel: Nou, dan hoop ik voor je dat er morgen niet nog een keer iets of iemand tussen komt (of het moet je eigen beeb zijn, natuurlijk... ) @Freesia: Ik geloof dat mijn bezoekje aan de Eerste Hulp dan toch wat relaxter was. Ideetje voor de volgende 'endeldarmbevalling'... ? @Dreames: Spannend, meid...
Ik weet nog wel in het begin, voelde ik vanbinnen echt een hard topje, inderdaad zoals ze zeggen het topje van je neus, Als ik nu naar binnen ga, voel ik dus datzelfde topje , alleen is het geen topje meer ( nog duidelijk hihi) Het voelt heel slap bij mij aan en kan er rondjes omheen draaien en het geeft zichzelf helemaal mee. Ook kan ik er ruim een vinger in doen. Het voelt idd als de binnenkant van je wang, ook zo soepel. Maar wat ik mij dus nou weer afvraag, heb ik dan al ontsluiting als ik er zelf inkom met een vinger?
@lola oh jeetje meid! gelukkig istie weg! hmmm mssn ga ik straks ook ff voelen, word er nieuwsgierig zo
Enne oja geen hele vinger hoor wat ik erin kan doen maar het topje, verder kom ik namelijk niet met mijn korte armpjes. Heejj mijn 200ste berichtje joepie,
@Lola, jeetje...nou ja gelukkig is ie weg Dat voelen daar ben ik ook niet van haha...laat het wel aan de vk over maandag
Haha da's toch eigenlijk raar, zelf voelen vinden jullie vreemd maar iemand anders laten voelen niet?
Oei Lola.. yikes wat een joekel! Hier precies hetzelfde met chocola: nutella en andere chocola niet veilig, terwijl ik ook nooit chocola eet. Vandaar dat die chocoletter al zo lang in mijn kast lag
Toen hubbie hoorde en zag wat de vk's doen om te voelen hoeveel onstluiting wij hadden had hij erg veel medelijden voor ons da iemand zo de vingers daarin steekt en gaat ff voelen en dat het ook zeer doet. Vooral bij mij omda ik vaganisme heb gehad lieffie istie *zwijmel
@Dreames, spannend morgen! Heel veel succes! En dan heb jij ook gewoon je kleintje al in je armen! @Lola, gelukkig ben je er nu weer vanaf. Maar je hebt dus ook wel je ochtendje wel gehad.... Moet ook nog boodschappen doen, maar helemaal geen zin om weg te gaan.. Kijk eind van de middag nog wel ff of vanaaf. Moet toch nog ff naar de bieb. En zowaar slaapt Cyenna al sinds half 1 Maar het was misschien handig geweest dat ik dan ook ff ging liggen, maar nee.. zit al weer heel de tijd op de laptop... Nu heeft het ook geen zin meer, want ze zal elk moment wel wakker worden. Moet nog even een lijst met telefoonnummers maken voor als ik bevallen ben. Toen met Cyenna had ik nog geen verlof en zulke dingen nog niet geregeld, dus nu maar wel doen. Ik heb nog niets gemerkt van dat m'n lichaam zich aan het leegmaken is...
Jawel jij bent nog vreemder! Maarja, eigenlijk is het ook niet zo vreemd als de vk of gyn voelt... Er moet straks toch een heel kind uit, en ze zullen op de een of andere manier erachter moeten zien te komen hoe de stand van zaken is... Laten we ons maar troosten aan het feit dat zij zoiets dagelijks doen!
Mmmm hoor ik daar chocolade? Vanaaf maar es kijken bij de supermarkt , ik krijg er alleen nogal maagzuur van 's nachts, dus morgen overdag maar opeten dan hihi.