September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babystyle, scheren werkt hier ook niet hoor. ging vorige week een poging doen met een spiegel nou was halverwege bekaf.. dag erna sta ik te douchen met mannetje, zegt hij "je ging gister toch scheren" :evil: :)
    Heb het ergste weggehaald ( bikinilijn en beetje ingekort ) en idd ze heeft vast wel meer behaarde dozen gezien in haar werk

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Roshi: wat lief van je meid, om een krabbeltje achter te laten. 't Zal zeker een moeilijke dag voor haar zijn.

@Iris: worden 't toch meer lunchkoeken!

@Devilschase: fijn dat alles goed was bij de vk. Nu nog even verder indalen beeb!

Hier nog een 'voelpoging' gedaan, maar dan toch maar zelf. Handjes eerst braaf gewassen met desinfecterende zeep (anders krijg ik nog ruzie hier ;) ).
    Ik kom ook niet diep genoeg volgens mij en voel alleen maar zijkant (van mijn vagina dus). En het is nog steeds gevoelig, vooral de achterwand, ik denk dat beeb al een hele tijd nogal op mijn eh... achteruitgang drukt en dat is geen fijn gevoel.
    Nou, ik laat het hier dus maar bij. We zien het verder wel. :rolleyes: Ga niet meer voelen, want ik kan er toch niet bij.

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    jij hebt dan waarschijnlijk haar blog gelezen en erop gereageerd, ik kan dat echt niet lezen sorry. Vorige keer ben ik 3 dagen van slag geweest. Heb ik trouwens ook als ik de in de vlindertuin kijk, doe ik ook voorlopig maar niet meer.

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik kan nergens haar hyves vinden, ben weer eens lekker helder :oops:
    Vind het zo erg, wil haar ook even zeggen dat ik aan haar denk...

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook eentje die een krabbeltje heeft achtergelaten :( Had ook haar blog gelezen :(
    *HELE DIKKE KNUFFS AAN CHAARTJE*

6. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@yule: Ze waren bedoeld als "lunchkoeken" hoor, zijn nu alleen erg late lunchkoeken. Is altijd beetje moeilijk om uit te leggen wat het nu juist zijn, maar die dingen eten we in Belgiƫ als ontbijt of lunch :D Heeft dus eigenlijk niks met koffie te maken (nu ja, je kan natuurlijk koffie drinken bij lunch of ontbijt maar niks met "koffiemoment" dat ze hier in NL kennen).

@kaatje: Haha, als man commentaar heeft op je scheerprestaties, moet ie het zelf maar even voor je doen :D

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Iris: aha! Nou maar hopen dat het geen theekoeken worden... (als ze zo laat komen dat het 'British tea' moment aangebroken is).
    Hier trouwens wel even een typisch NL koffiemomentje...

Chaartje: ik kan haar hyves wel vinden, maar ik kan er niet op om een berichtje achter te laten. Kan me voorstellen dat haar blog erg emotioneel is?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, heb idd haar blog gelezen, kan het ook niet zonder tranen in mijn ogen hoor.

Iris, ja dat zei ik ook al maar dat durft hij dan weer niet ( maar dan wel willen voelen aan mijn baarmoedermond :) )

Freesia, haar hyves staat nog op de september hyves

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, ja behoorlijk emotioneel :(

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik kan het daar niet vinden :oops:

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Bij 'leden' staat ze er gewoon tussen... net zelfs op de eerste pag.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, heb je een pb gestuurd met link

Zo heb de hele benedenverdieping afgewerkt, incl. de trap afnemen met een sopje. ik ben klaar voor vandaag !

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ben er geloof ik achter dat ze helemaal anders heet op hyves, sorry voor mijn gestuntel.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :) onder haar nickname ga je haar idd niet vinden.

15. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Net wezen douchen en kreeg zulke krampen dat ik steeds door mijn knieƫn zakte :confused:..moest 2x rennen naar het toilet om weer te legen (terwijl ik nog niet heb ontbeten) en heb net behoorlijk wat slijm met bloed verloren (denk een gedeelte van de slijmprop)....zou het dan nou echt een kwestie van dagen zijn :rolleyes:

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Shedevil, wat een verhaal.... Een erg moeilijke situatie, ik snap dat je er moeilijk uit kunt komen. Veel anderen hebben er al veel wijze dingen over gezegd waar ik me bij aansluit.
    Ingeltje, spannend, ik hoop voor je dat het echt echt is nu. Ik zou inderdaad nog wel even wachten met bellen. Wie weet zakt het weer af.
    Dreames, spannend! Hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot.
    Tinkerbel, wat ontzettend vervelend dat je nog steeds niet geholpen kan worden. Grrrr....
    Wupje, vandaag is ze gelukkig weer wat actiever. Gisteravond was ik erg in de stress, het werd mijns insziens steeds rustiger in mijn buik en ze reageerde ook helemaal niet op mijn handen. Dus de Angelsound er weer bij, eerst hoorde ik zachtjes een hart, maar toen niet meer: batterij op! Grrrr. Mijn man de batterij opgewarmd in zijn hand, dat kan soms helpen, en dat deed het gelukkig ook. Ik eerst zoeken, kon niks vinden, mijn man nog bijna boos: je bent veel te paniekerig, laat mij maar. Gelukkig vond hij het wel en het klonk luid en duidelijk. Vandaag is ze wel weer wat actiever, maar nog niet heel erg helaas.
    Kaatje, ben benieuwd hoe het met je man is gegaan bij het UWV.
    Krisstel, ja ik heb vandaag ook echt een verveeldagje. Zit nog in mijn pyjama :oops:. Ik denk dat ik straks een lekker bad ga nemen met een tijdschriftje erbij...

Meiden, ik ga nu eindelijk maar eens ontbijten :oops:, dan lekker het bad vol laten lopen en relaxen. Misschien daarna nog wat doen (iemand ging de magnetron uitsoppen, dat vind ik wel een goed idee. Misschien ga ik dat nog doen).

Tot later!
    Groetjes
    Azeb

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel: Ik hoop voor je een kwestie van uren. Klinkt idd als je slijmprop en ze zeggen dat je lichaam zich leeg maakt voor een bevalling..

Succes !

Azeb, ja ben ook benieuwd. Gesprek ging een uur duren ofzo, en dan nog naar huis dus denk dat hij over een kwartiertje thuis is ofzo.
    (magnetron was ik , was een bord nasi in ontploft dus zat vol met rijst :) )

18. nou meiden heb wel alles terug gelezen maar moet zo naar de vk en geen tijd om te reageren.

even ego:
    vannacht slecht geslapen, heb het echt gehad.
    vanmorgen is mijn oma geweest en die heeft heel lief gestofzuigd en lekker gekletst natuurlijk. zij denkt dat onze kleine zaterdag of zondag komt dus daar wachten we maar op haha.

"denk ook aan chaartje"

xxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tinkerbell: Vanochtend vroeg kreeg ik een sms, ik dacht meteen dat jij het was....maar nee het was iemand anders! Balen zeg dat de VK weer geen tijd voor je heeft. Ik hoop dat er morgen beter nieuws voor je is!

Gisterenavond voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis. Ze hadden een uitgebreide powerpoint presentatie. Wat ik jammer vond was dat je niet een korte samenvatting op papier mee naar huis kreeg. Ik (en mijn vriend) zijn nu alweer heel wat details van dat lange verhaal vergeten... :S

De foto's van gisteren zijn leuk geworden en het was vooral leuk om te doen. Ook onze kater heeft nog even model gestaan :D Foto's heb ik nog niet, fotograaf ging ze allemaal even op DVD zetten en alvast wat leuke bewerkingen maken.

Nu druk met overstappen naar alles in 1 pakket voor internet, tv en bellen....PFFFF wat een gedoe zeg! Veel onduidelijkheden die je niet kunt oplossen via de site. Vriend hangt nu al 15 minuten in de wacht...goed begin :rolleyes:

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, ben benieuwd hoe het gesprek is gegaan van je man...

@Anno, zou leuk zijn als je oma gelijk krijgt..succes bij de vk.

@Eva, inderdaad een beetje jammer dat je de info niet mee hebt gekregen. Succes met het regelen van het pakket, vind dat altijd vreselijk...

Deel Deze Pagina