Mijn beeb kan niet verder de verloskundige kon al amper meten omdat zn hoofdje al achter mn schaambot ligt. Ik voel ook zon hele bol tussen mn benen, zon gevoel alsof je tampon eruit valt zeg maar @kristell: Spannend! je slijmprop is bezig de weg vrij te maken haha! Ik hoop dat het een dezer dagen voorbij is meid, en dat je van je kindje kan gaan genieten! @iedereen: Even een vraagje, ik kreeg van het UWV een brief dat ik een uitkering krijg van 135 euro bruto per dag. Ik heb 20 salarisdagen, dus dit zou dan uitkomen op 2700 euro bruto per maand? Dit kan toch van zn leven niet, normaal heb ik iets minder en daar zit mn km vergoeding dan bij in. Dit zou 2700 bruto ZONDER kmvergoeding zijn (logisch) hoe kan dat? Dat is veel te veel?
haha dat gevoel heb ik ook. hier ligt hij ook diep met zijn hele hoofd in mijn bekken, alleen zijn schouders streken eruit ( en natuurlijk de rest van zijn lichaampje ) Vergeet het hier nog wel eens en ga dan te hard en te rechtop zitten waardoor het voelt of ik op zijn hoofdje zit.
Tinkerbell: wat een klote vk zeg, ik zou ook heel teleurgesteld zijn als je tot 2x toe wat wordt toegezegd en idd, is dat een praktijk met maar 1 vk? Hoe doen ze dat dan als er ineens 3 moeen bevallen die ken je toch ook niet inroosteren Ingeltje: hier ook sinds gister avond krampen en steken, meer dan voorheen en heeft heel de nacht aan gehouden. Hoop voor jou, en voor mij dathet deze keer doorzet, zou wel fijn zijn toch! Spannend Horizontaal/verticaal: mij is ook verteld zo lang mogelijk mobiel blijven dat bevorderd de ontsluiting. Tenzij er medische redenen zijn dat je moet gaan liggen, zoals een niet goed ingedaald kindje. Moet wel zeggen dat als je gaat liggen je idd meer voelt dan wanneer je bezig blijft. Maar das ook de truc om er zo lang mogelijk zo min mogelijk last van te hebben Sasha: je heb gelijk je kan iemand heel veel advies geven maar als gevoel en verstand niet overeen komen... Azeb: relaxe in bad, wou dat ik nog thuis woonde dan kon ik ook lkkr in bad ik heb hier alleen een douche. Ach ik ga wel lkkr in mn voeten massage badje
devilchase heb je de vakantiedagen er al bijgerekend? Die zitten ook in dat bedrag. CHAARTJE, gut ja, die was vandaag uitgerekend. We waren op dezelfde dag uitgerekend, denk nogsteeds heel vaak aan ze. Zeker nu Matice er is. Besef je maar weer hoe bijzonder zo'n wonder is
Oef Tinkerbel.. das kut zeg... Zo ben je steeds afhankelijk van andere zwangeren.. bah.. die zijn helemaal niet belangrijk.. jij bent net zo belangrijk verdikkeme!! Yule: lekker ! vocht uitpiesen! Mazzelaar!! Roshi en Kaatje: wat lief dat jullie aan Chaartje denken.. bedankt voor de reminder! Krisstel: leuk, doe je ook mee!? Eva: ik werk bij UPC, kan ik je helpen? Of heb je ergens anders het pakket?
Nou het lijkt er hier op dat het echt aanhoudt! Spannend dus. Vanochtend al de eerste huilbuien achter de rug.. opeens onzeker en gespannen! Maar goed, net effe lekker boekje gelezen, tv gekeken, m'n zus belde toevallig op. Lekker afleiding dus. Wat voel ik allemaal? Nou, aanhoudende lage rugpijn, harde buiken en zo nu en dan komt er zo'n heerlijke weeïge pijn langs, baarmoeder die samentrekt. Maar nog niet echt in een flinke regelmaat. Er zit nog tijd zat tussen, dus ga de troepen nog lang niet inschakelen. Wel komt het ook als ik zit en sta, dus het is al meer dan vanochtend. Ik houd jullie op de hoogte edit: Oef! Als het nou maar niet een valse start blijkt te zijn... angstzweet breekt me al uit bij de gedachte!!
@ ingeltje: Nee we stappen over van KPN naar Ziggo. Scheelt 10 euro per maand.... We hebben inmiddels contact gehad, antwoord op onze vragen en binnen week moet hier een bevestigingsbrief binnen zijn....
Ingeltje: is jouw kleine rustig/stil of juist meer actief dan anders? Ik heb ook al die 'klachten' maar ukkie hier is juist wat meer actiever geworden.
Mijn junior is de laatste dagen erg druk onderin, wat vreemd is, meestal beweegt ie meer bovenin, bij beentjes en voetjes. En inderdaad veel actiever, terwijl ze zeggen dat ie juist rustig is tijdens de eerste weeën.
@Ingeltje: De batterij van mijn gsm is vol, dus laat 'het' nieuws maar komen vandaag... Nou... voelde ik me gisterochtend een hele Piet, toen de verdoving eenmaal was uitgewerkt, zong ik toch een flink toontje lager. Ik voelde me alsof ik de dag ervoor bevallen was (alleen zat mijn dikke buik er nog... ) Zó beurs en zo'n pijn... Nee, niet leuk! Nu gaat het een stuk beter, alleen heb ik het idee dat er weer een nieuw stolsel zit (op een andere plek). Als dat zo is, word ik zó boos! Na de geboorte van Jasmijn stuurde 'iedereen' me met een kluitje in het riet met de woorden: 'Ach... dat trekt wel weer bij, daar doen we niets aan.' Maar ik zit nu mooi met de gebakken peren (of liever gezegd: met de getromboseerde aambeien... ) Maar na deze bevalling maak ik toch snel een afspraak met de poli Chirurgie, zoals de chirurg gisteren aanbood...
nou dat heb ik dus ook, veel draaien met zn hoofd en schouders dus ook echt onderin, krampen nemen hier ook meer toe.... Zijn het straks weer 'oefenweeen' er is nu al wel genoeg geoefend vind je niet
jah je wordt er gauw moe van idd, dat heb ik ok gemerkt. ik houd ok wel beetje bij, maar zodra vermoeiend wordt stop ik ok. Schaam me er toch enit voor
@Ingeltje, spannend hoor...hoop het zo voor je! @Lola, zag hier vanmorgen ook twee paarse jongens zitten bah..hoop zo dat je weggaan na de bevalling! Zijn ze na de bevalling van Jasmijn wel weggegaan of heb je ze toen niet gehad? Hier blijven de krampen ook komen, maar gaan ook weer..heb niet het idee dat het nu gaat doorzetten...misschien vannacht of morgen.
Ik ga niet op iedereen reageren, maar Kristel en ingeltje: heel veel succes (of ben ik er nu wat vergeten....)
Krisstel en Ingeltje: en nu doorzetten! Jikke: bij jou alles inmiddels weer rustig? Hier naar de VK geweest, alles nog steeds oke, maar wel een beetje bibi ipv bbbi hihi, dus daarom voelde het zo zwaar van onderen gisteren
@meiden die aan het rommelen zijn heel veel succes @meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd wilde even laten weten dat Kyana gisteren met ons mee naar huis mocht na een dagje onder de blauwe lamp en alles gaat geweldig goed (alleen vannacht is de stuwing hier begonnen en voelt niet prettig ) heb alleen weinig fut op het moment om alles terug te lezen want moet nu verplicht omde drie uur de wekker zetten omdat ze nog veel moet eten (haar ontslaggewicht was 2502 gram) en moeten alleen vrijdag even terug naar het ziekenhuis om te wegen en verder hoeft ze niet meer naar de kinderarts of iets dergelijks het grote genieten is hier begonnen(en jullie zien me gauw weer) veel liefs een overgelukkige debby
Ingeltje, dat klinkt goed! Zwaait ondertussen even terug naar Kaatje! ZIt ik nog te vertellen dat de meiden niet huilen. Heeft Anna besloten 's middags een huiluurtje te hebben (tenminste ik hoop dat t een uurtje is). Ze was het er niet helemaal mee eens dat ik haar mutsje op haar hoofdje deed. Vind het heerlijk dat ze nog in maatje 44 passen. Alhoewel het pakje wat ze vandaag aanhebben zal 1 van de laatste keren zijn. Ze zijn zo lekker klein in zo'n klein maatje... Heerlijk!
@krisstel ooooooh spannend zet door zet door zet door @ingeltje ooooh yes het zet door het zet door @debbyvermeer super dat zij thuis is
@ Kaatje zo jij hebt je best gedaan voor vandaag! Hier lukt het niet echt met poetsen (gelukkig is mijn magnetron schoon ) moet alleen de wc nog maar dat stellen we denk ik uit naar morgen. Wordt jij nog gestript vandaag? Ik weet dat er iets over gezegd is maar weet niet meer precies wannneer @ Jekkia en is het goed gegaan met Matice en Raven de deur uit? @ Irisb hmm klinkt lekker die koffiekoeken 8) ! Helaas ben ik vandaag alleen en moet ik wachten tot half 6 met gezelligheid en koeken @ Krisstel spannend ! @ Ingeltje oh meid ik gun het je echt dus zet 'm op! @ Azeb ha ha jouw verhaal is echt herkenbaar; hier had ik vorige week ook een erg rustige baby dus natuurlijk ongerust en wilde ook luisteren met de angelsound...geen hartje te vinden Helemaal in de stress maar gelukkig zou hubbie bijna thuiskomen dus dat afgewacht. Zegt hij heel nuchter 'ik denk dat de batterij op is' en idd met een nieuwe batterij gelijk het hartje gevonden 8) @ Devilschase ik zou niet precies weten hoe die berekening van het UWV dan opgebouwd is. Zou je eigenlijk eens moeten navragen. @ Lola bah wat vervelend dat je nu weer het idee hebt dat er nieuw stolsel is. Ik kan er niet over meepraten, heb het nog nooit gehad. @ Debby super dat alles goed gaat met jullie en de kleine! Vanmiddag ga ik proberen ons trouwalbum klaar te maken. Het is er nog nooit van gekomen en aangezien ik nu en geen zin heb om iets te doen maar me anders toch maar verveel lijkt me dat wel een goede oplossing Tot straks!