@Jikke...jij moet ook meedoen! @Wens, dat is dan de verklaring..als de kleine straks vastligt wordt het nog erger @Debby, wat leuk dat je even 'langskomt' en dat de kleine meid thuis is. Succes met de voeding en stuwing.. @Funnyme, alsof het wist Lief zo'n kleine frummetlje...zijn ze beide net zo klein? @Wupje, goed idee..ik wilde in mijn verlof nog steeds de filmpjes van de vakanties op band zetten...maar het is er niet van gekomen. Mijn buurvrouw smst net dat ze zenuwachtig rondliep omdat bij haar de bevalling een paar uur na het extreme leegmaken was begonnen...echt lief dat ze zo meeleeft. Ga ff weer liggen...ben benieuwd of het doorzet of toch weer afzakt.
@debbyvermeer, lekker dat kyana mee naar huis mocht. lekker van geneiten nu ze thuis is. @ funnyme, is wel te hopen een huiluurtje, de hele dag lijkt me denk enit prettig als je er 2 hebt. Maar ik ag ff lekker douchen en aankleden. Heb ik nu wel verdient na hard te werk zijn te gaan heir Badkamer schoongemaakt, 2 wassen gewassen waarvan 1 al weer opgevouwen en gestreken is en al mooi in de ast legt. en ander hangt te drogen en 3e zit nu in de mashcine. En de wc schoongemaakt en gedweild in de keuken, de rest mag me pa lekker doen als hij thuiskomt. Na tot later dames ik ga lkkr docuehn en ff lekker liggen.
Nee Sophietje weegt 80 gram meer. Hihi eigenlijk haast niets! Hoe is t met je? Al het idee dat het door gaat zetten? Ik ga Anna uit bed halen en samen met haar op bed liggen. ik kan het huilen niet meer aanhoren. ZO zielig!
Ooh dat scheelt niets...lief hoor! En dan poep ik straks waarschijnlijk een 8 ponder uit haha. Weet het niet zo goed...voelt wel anders dan normaal, zien het wel.
Ingeltje, succes en denk aan je ! Shedevil, hij draait hier ook al de hele dag met hoofd en schouders onderin. Debby, lekker jullie meisje thuis. geniet van haar. Wupje, moet om half 4 bij vk zijn. als het mogelijk is wordt ik gestript Mannetje heeft een goed gevoel over het gesprek. komt in aanmerking voor wia keuring. dus wordt een afspraak gemaakt. Komt net thuis en helemaal niet lekker ( qua klachten denken we dat hij miss. ook suiker heeft dus ff HA bellen ) hij ligt nu op bed en ga maar even bij hem liggen. Als ik vandaag ga bevallen gaat het denk niet lukken dat hij me lichamelijk bijstaat,dus dan komt hij er maar naast liggen :-? Tot vanmiddag !
Heb net een hele makreel opgegeten Okee, het was een kleintje, maar toch Nu is het wachten op het maagzuur Debby, wat heerlijk dat alles zo goed gaat, het is je zo gegund! Krisstel en Ingeltje, jeetje spannend meiden! Lola, jak, wat vervelend zeg die rotaambeien Ik kan ze nog steeds terug naar binnen duwen (lekker praatje weer sorry). Funny, jullie meisje heeft nu al een eigen willetje Ik vind kleertjes in maatje 44 altijd net poppenkleertjes <smelt> Wens3, ik wacht nog steeds op de indaling, het lijkt of ze hoger en hoger gaat liggen Ga weer verder met enveloppen schrijven!
Oef rugweeën en buikweeën wisselen elkaar beetje af, kan dat? Auuuww! Haha.. doet pijn joh... Net een beetje regelmaat aan het krijgen. Even een paar keer bijgehouden, eerste paar keer 12 minuten en later een keer 7, dat gaat de goede kant op! 8-[ Oh als het nu nog ophoudt dan gaat er hier iemand vloeken! ! ! :c: Ik denk dat ik dan door de operators het forum afgegooid wordt!
nou alles goed bij de vk. als onze kleine uk er volgende week nog in zit dan mag ik naar de gyn voor controle. verder ligt hij/zij al erg diep en kon ze het hoofdje bijna niet voelen. baarmoeder was nog soepel (toevallig toen zij voelde) dus verwachtte ze niet dat morgen of overmorgen de bevalling zou beginnen. maar ook daar kun je weer niet zeker van zijn haha. rommel al 2 weken aan en dat heb ik ook verteld maar goed we wachten maar weer af. debby fijn dat kyana mee naar huis mag en dat alles zo goed gaat. funnyme lekker knuffelen met die kleine en vertellen dat dit toch niet de bedoeling is haha. hopelijk zet het bij de dames een beetje door hier en dan mag ik wel he.
kom op ingeltje dit mag niet meer stoppen hoor. vk zei trouwens nog dat mijn buik zo mooi aan de voorkant ligt echt bovenop haha, ook eens fijn om te horen dat je mooi zwanger bent ipv wel 22 kilo aangekomen haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Ingeltje: dat klinkt alsof het de goede kant op gaat! Zet 'm op meid! @Krisstel: bij jou ook al! Super zeg. Even ego: ik ging net even boodschapjes doen met de auto, rij ik terug en krijg ik bijna een ongeluk. Er stond een vrachtwagen op de weg stil, waardoor een auto vanaf de andere kant die vrachtwagen ging inhalen en op mijn weghelft ging rijden, terwijl hij mij al van een kilometer afstand kon zien aankomen. Echt zo'n asociale SUV actie. Maar het vervelende was dat hij heel lang op mijn weghelft bleef en ik dus vol in de remmen moest om een frontale botsing te voorkomen. Ik schrok me echt wezenloos. Hij zoefde een halve meter voor mijn motorkap pas weer terug naar zijn weghelft... Al mijn boodschapjes door de auto heen (zo hard moest ik remmen) en ik kwam helemaal trillerig en huilend thuis aan. Mijn vriendje hielp met de boodschapjes tillen en die heeft me op straat staan troosten. Wat was ik boos op die bestuurder zeg, EIKEL, gewoon recht op een hoogzwangere vrouw afrijden met je SUV! Zo van, zij remt toch wel want ze wil heus niet door een SUV worden aangereden met haar ieniemienie auto.
Kaatje, fijn dat je man een goed gevoel had bij het gesprek bij het uwv. Hopen dat er iets positiefs uit komt. Wel balen dat ie zich zo niet lekker voelt... Yule: grrrrr wat een eikel zeg! Ingeltje, zet hem op, het zet vast door! Hier net uit het bad, was heerlijk. Nu toch maar eens aan die magnetron beginnen ...
@Kaatje, fijn dat het gesprek goed is gegaan...wel balen dat hij niet lekker is. Succes straks bij de vk! @Ingeltje, haha...je mag wel alleen zet hem op hé! @Freesia, lekker makreel yammie @Anno, fijn dat alles goed was, en zo'n compliment is altijd leuk om te horen toch. @Yule, idioot! Zo'n auto recht van voren is altijd zo eng..bah. Gelukkig is het goed afgelopen....en was je mannetje thuis. Geloof wel weer dat hier echte weeën zijn maar er zit veel tijd tussen en ze houden nog niet lang aan dus denk dat het nog wel even duurt. Ga maar weer even afleiding zoeken.
er staat bij> incl vakantiegeld, maar dan zou ik 4 maanden lang 2700 euro krijgen, plus in december kerstgeld en een 13e maand, dan verdien ik dus meer dan als ik gewoon werk...
kaatje idd fijn dat je mannetje zo´n goed gevoel heeft bij eht gesprek. hopelijk voelt hij zich snel beter. krisstel kom op meid nu wel doorzetten he. ja zo´n compliment is altijd leuk, nu nog een beetje geduld en alles komt goed haha. ga maar uit van zondag. hopelijk heeft mijn oma gelijk dan. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Yule, bah wat een schrik zeg! Mensen snappen niet wat een impact op een ander heeft Hier even ego. Ik voel opeens een hele grote harde bal aan de rechterkant, waar normaal al weeeeken haar voetjes liggen. Zal toch niet ineens een koppie zijn?