September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goede avond dames. Even snel een berichtje van mij.. Ik kom hier niet zo vaak aangezien ik over 9 dagen trouw en dus daar alle drukte van. En ik kan het nog niet zo goed hebben, de verhalen van de goede echo's. Ik vind het gewoon heel erg spannend en het duurt gewoon nog bijna 3 weken tot mijn echo. Dit ivm met mijn vorige echo bij m'n mk...

Daarbij ben ik nog actief op 2 andere topics. 19 februari kom ik iig even ons nieuws brengen..

Succes allemaal :D

Liefs Sam

2. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @mieke bah wat vervelend nieuws meid. Sterkte de komende tijd. En we blijven duimen dat je je snel maar weer ergens mag melden. Dikke knuffel van mij.

3. aapje

aapje Lid

8 okt 2006
    43
    0
    0
    Utrecht
    Weer veel bijgeschreven! Sorry dat ik niet alles kan bijhouden! ik heb even de laatste 2 pagina's gelezen! Wat gaaf zeg, nog een tweeling mama! Heel erg gefeliciteerd!

@ Mieke: Heel erg veel sterkte!

Hier gaat alles helemaal goed, gelukkig! Soms wat vermoeid, maar met baan 30uur, kind en man paar dagen op pad voor het werk is ook niet zo gek

Allemaal een hele fijne avond! Groetjes

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mieke. Heel veel sterkte. Dikke knuff

Sam. Spannend ! Als je hier voor de tijd niet meer komt een fijne trouwdag !

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Dag dames,

Ik heb vandaag de 2de echo gehad, en alles is keurig in orde! Het hartje klopt flink en ik lig goed op schema. De gynaecoloog heeft me een heleboel vragen over vanalles en nog wat gesteld en ik heb bloed laten prikken. Ondanks het feit dat ik al erg blij was, kan ik sinds de echo de 'smile' helemaal niet meer van mijn gezicht afkrijgen, wat een geweldig gevoel zeg! Ik wens iedereen een prettige avond.

6. Fijn om te lezen dat er naast het vervelende nieuws van Mieke weer een aantal mooie - en verrassende! - echo's te melden zijn... :D

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Waaah! Nog een tweeling! Wauw! Debby misschien ook?! Gaaf hoor!

Kijk eens bij de zwangerschap van week tot week. Heel mooi met foto's van week tot week. Erg mooi!

Ghahahahaa! :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Je hebt het goed gedaan! :) Prima dus! Wel vervelend dat we je steeds vergaten in te vullen; sorry!

Oooh...Mieke wat afschuwelijk...sterkte met het verwerken van dit verlies....

Inderdaad...voel het ook....

@ Pupke: gefeli met je echo!

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Vandaag heb ik mijn teamleider in hevige tranen gezegd dat ik het niet meer trek. Ze was superlief, maar moest ook praktisch kijken wat mogelijk was. Ze gaan me nu op andere groepen inzetten, groepen die ik waarschijnlijk makkelijker kan hanteren. Ook sta ik dan meer overgepland. Geeft me een boel meer rust. Ben blij dat ik het heb verteld en blij dat ik nu nog wel gewoon door kan blijven werken en als het écht niet gaat kijken ze mee naar andere opties. Ze zijn echt geweldig daar, ik heb sinds ik er ben komen werken alleen maar voor een hoop extra werk gezorgd (niet expres hoor!) maar ze blijven oplossingen bedenken. Pfffff...pak van m'n hart!

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Mieke, wat erg voor je... veel sterkte met je verlies...
    Goed van je Ingeltje, en fijn dat ze zo lief reageerden.
    Wat doe je voor werk?

hier gaat alles goed. Vandaag wel supermoe, vroeg op bed maar vanavond!

Groetjes
    Azeb

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik werk in de jeugd- en kinderpsychiatrie. Als groepsleidster op groepen waar die kinderen tijdelijk wonen. Heb voor het eerst met jeugd gewerkt afgelopen weken, maar is me te heftig. Nu mag ik naar de kindergroepen. Ik hoop dat dat me genoeg rust geeft tot mijn ontslag op 1 april. Nu snel ander werk zoeken vóór mijn dikke buik me verraadt!

11. hoi hoi ben ik ook weer even de laatste tijd alleen maar druk druk druk dus niet veel hier geweest.
    vorige week een echo gehad en alles zag er goed uit was alleen wel 6 dagen kleiner dan we zelf hadden geteld maar dat hoefde niets uit te makne.
    het hartje doet het en 19 feb mag ik weer een echo.
    verder alles prima alleen veel moe maar nergens echt last van. ga ook zo mijn bedje al weer in morgen lekker uitslapen.

xxxxxxxxxxxxxx

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @Mieke wat vreselijk meis, heel veel sterkte!

even een vraagje aan de meiden die nog geen echo/onderzoek VK hebben gehad... hoe voelen jullie je? denk je bij ieder steekje "het gaat mis" of voel je juist niets? pff sorry hoor maar ben zoooo onzeker...

Liefs Shir

13. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    mieke wat erg! heel veel sterkte meid!

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Mieke: jeetje, wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte!

@Ingeltje: wat fijn dat ze zo relaxt reageren op je werk! Ik heb vandaag bij mijn baas aangekaart dat ik haar reactie niet verwachte en nogal overdonderd was. Ze heeft meteen teruggemaild dat dat de bedoeling niet was etc. Wel betrokken vond ik. Ook stond ze op mijn voicemail om te vragen hoe het ging. Zo ken ik haar eigenlijk meer. Misschien was ze maandag erg gestresst ofzo...

Ben ook zo benieuwd naar mijn echo. Stel je voor dat je ineens 2 kinders ziet! Je moet het maar afwachten he? Bij ons in de families komt het niet voor (tweelingen), dus ik denk dat het er gewoon 1 is. Maar je weet maar nooit! Ik heb al 2 keer gedroomd dat het een tweeling was...!

15. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Hster..wat een nieuws....gaaf hoor!

@Mieke...jeetje :( heel veel sterkte samen!

@Pupke...fijn dat alles goed was..nu lekker genieten en die big :D houden.

@Sam...veel succes de laatste dagen...hele mooie trouwdag samen.

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Roshi: Ik heb nog geen echo gehad. Ik moet zeggen dat het bij mij erg meevalt met het doemdenken. Ik voel me goed, wel wat klachtjes, maar dat vind ik helemaal niet erg, heb er gewoon een ontzettend goed gevoel bij.

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @Azeb, heb ook wel een goed gevoel erover maar zou zo graag een bevestiging hebben dat op dit moment alles goed is.... **zucht nog 3 weken**

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Mieke: Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte..

@Roshi: ik ben net zo ver als jij en heb PRECIES hetzelfde! Ik heb dit ook al een aantal malen geschreven op dit forum. Gek word ik ervan! :rolleyes: Waarschijnlijk is het heel normaal dat we zo lopen te stressen. Zal er wel bij horen.. Die hormonen zullen ook niet echt helpen om rustig te worden! Ik bel vaak mijn vriendin om te vragen hoe een aantal dingen bij haar gingen, ze moet er gelukkig nog om lachen.. ;)

Over idioten gesproken: ik had vandaag ook een flinke confrontatie met mijn baas, hij was heel onredelijk en heeft me flink gekwetst. Hij is wel vaker tactloos, maar nu werd ik er erg door overrompeld en een huilbui zat er, in deze 'toestand', natuurlijk wel aan te komen. Hier werd ik vervolgens OOK nog op afgerekend! :confused: Ik was de rest van de dag echt zo uit mijn doen en werd er zo vreselijk onzeker van. Ik voelde me gelijk beroerd.

Heerlijk, even spuien...

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @ first time,

gelukkig zeg iemand die me begrijpt, tis echt niet zo dat ik heel de dag een stressbal ben maar zo af en toe denk ik er wel eens aan en word ik een beetje onzeker... hoort er inderdaad vast allemaal bij ;)

fijn zo'n baas :confused:

20. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    snel een berichtje, krijg nu visite. Net weer bloedverlies. Bah. Eerst bruin en nu rose. help. voelt niet fijn. Geen buikpijn alsnog. xx

Deel Deze Pagina