Oooh ingeltje en krisstel, het gaat echt beginnen nu hoor! Wat spannend! zet hem op he! mag ik trouwens op de lijst voor uitgerekende datum, 23 sept
Ohh volgens mij is de baby gedraaid! Hij lag al maanden met z'n voetjes rechts en volgens mij heeftie ze nu links. Maar daar ben ik geen trapjes gewend, dus nu moet ik bij ieder trapje op springen...
ohw zit ik weer te slapen gaat de deurbel en ik heb niet door dat het hier is, was mijn papa met uitnodiging voor bruiloft van mijn neef. muts muts. ben ook zo moe en beu en bah, hoop dat mijn mannetje op tijd thuis is. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ben ff komen spieken....de tijd tussen de weeën wordt weer langer alleen de weeën duren ook langer en worden pijnlijker. Manlief is gelukkig thuis...ga zo maar eten koken..heb ik dat in ieder geval binnen
@Krisstel: oeioei spannend, volgens mij zijn langere weeen belangrijker dan de tijd ertussen, dus zet 'm op! Wel iets lichts eten he, anders heb je daar strakkies last van... @devilschase: wat moet ik er op zetten, 1e kindje toch? J/M of geheim? ZKH of THUIS en BV of Flesvoeding?
Kaatje, wat balen voor je man Krisstel en Ingeltje, zet hem op! Echt wel spannend! Ik kreeg vandaag twee brieven van het UWV. Eentje waarin ze vaststelden dat mijn verlof op 7 juli is ingegaan en eentje waarin ze dat nogmaals vaststelden en me vroegen om een zwangerschapsverklaring op te sturen. Grrrrr. Mijn verlof is helemaal niet op 7 juli ingegaan, maar pas op 11 augustus! Daarvoor had ik gewoon zomervakantie. Dat is al fout 1. Fout 2 is dat ik al lang een zwschverklaring aan mijn directeur heb gegeven die dat door zou geven aan de gemeente, die het dan weer door zouden geven aan het UWV. Oh wat irritant zeg! Mijn directeur is al een enorme chaoot, dus daar kan de fout zitten, maar die kan ook bij de gemeente zitten want daar zijn ze zooooo traag en onhandig. En dan kan het UWV ook nog een fout hebben gemaakt, daar heb ik ook niet zo'n hoge pet van op. Mijn directeur probeer ik vandaag steeds te bereiken maar die is er niet. Hopelijk morgen wel. Bah!
oeh wat spannend hier zeg....... heb het ook ff gehad, hoop dat mannetje gauw thuis is, kindjes worden moe en beetje pesterig tegen elkaar, heb ze nu maar ff naar buiten gestuurd we eten lekker makkelijk: voorgebakken pannenkoeken, alleen even in de magnetron en stroop/suiker erop, klaar! mmmmmmmmmmmm
@Azeb: dat is echt irritant ja. Je hebt in je verlof helemaaaaaaal geen zin om je met dit soort bureaucratisch gedoe bezig te houden. Het komt trouwens vast wel goed hoor, even recht laten zetten door je directeur. Misschien heeft hij/zij wel alleen je vakantiedatum doorgegeven en weet het UWV je uitgerekende datum dus niet. Toestand altijd weer.
Ooooh pannenkoeken! Mjammie! Goed idee. Ga ik zo ook ff maken (voor me, myself and I, want alleen thuis)
Ja dat zou kunnen. Maar wel dom van mijn directeur want die weet prima hoe het zit. De zomervakantie staat in mijn beroep (juf) namelijk gewoon vast en dat weet hij natuurlijk ook wel. Ik hoop niet dat het gevolgen heeft voor hoe lang mijn verlof nog mag duren...
ja UWV ook altijd heb gewoon door de gyn een nieuwe zwverklaring in laten vullen. kreeg ook nog 1 extra. ga denk ik zo de bank maar weer eens opzoeken, dan koken en dan lekker in bad ofzo. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden.nou weer even een update. Heb voor mannetje cnv gebeld, en als zijn contract bij deze werkgever afloopt valt hij terug op zijn oude werkgever tot hij 2 jaar ziek is. dat is tot nov. daarvan krijgt hij 70% salaris. daarna krijgt hij een WW uitkering tot de wia keuring is geweest. Krijgen net een brief dat hij morgen naar de arbo moet ( lekker op tijd ook ) en kan niet afgezegt worden want dat kost zijn oude werkgever te veel geld Tenzij ik vanacht beval dan willen ze hem wel afzeggen.Mannetje is nu dus druk bezig vervoer te regelen. Oke nu de VK. Bloeddruk was 141/91 . eerste keer dat hij zo hoog was, maar ja toch beetje stress gehad vanmiddag. maar in combi met de andere klachten moet ik toch even bloedprikken voor lever en nier functies. Ben verder gestript ! baarmoedermond was super rijp en verstreken. zelfs al 2 cm ontsluiting.. Heb nu wel lichte krampjes en verlies slijm ( lekker :-? ) Heb een nieuwe afspraak voor volgende week gemaakt maar ze denkt niet dat ik die ga halen. We hebben 2 vk's en een derde die invalt in drukke tijden. De ene gaat vanaf volgende week op vakantie, dus dan valt die 3de in die ik nog nooit gezien heb. hoop toch niet dat ik haar krijg. Blijkt een vrouw van in de 60 te zijn, met pensioen, maar wel oproepbaar Voelen : Nou kan kloppen dat ik het niet goed zelf kon voelen, ze ging heel diep ( voelde alsof haar hele hand erin ging :-? ) en deed best zeer, dus Yule, kan kloppen dat je mannetje wel goed zat. Cossy, werk genoeg maar niet als je ziek bent en geen 40 uur kan werken :-?
Zo wat een spanning hier allemaal. Nog geen nieuws van steen of van dreames? En nu dienen Ingeltje en Krisstel zich ook al aan. Wow spannend! Hier net thuis van het ziekenhuis. Melde gister al dat onze kleine uk heel stil was en geen gehoor aan wat dan ook gaf. Dus vanmorgen vk gebeld en die stuurde ons meteen door naar het ziekenhuis. Daar een half uur aan een monitor gelegen om de hartslag en bewegingen en de harde buiken te registreren. De beeb was rustig en hartslag was goed. Maar doordat de kleine nu zo weinig ruimte heeft en ik veel harde buiken heb voel ik het bewegen minder. Daarna nog voor een echo geweest en ook die was in orde. Dus weer gerustgesteld gellukkig. Ze zeiden ook meteen als ik het gevoel weer kreeg dat ik meteen weer moest bellen en dat ik dan zo langs kon komen. Wel een prettige gedachte. Kaatje hoe is het strippen gegaan?
Kaatje, ohw dat is nog eens extra kl*te dan... Nou hoop dan maar dat het toch nog snel goed komt! *knuffel* Wel fijn dat je nu gestript bent! Dan zal het nu niet meer lang duren! Tenminste nog een troost....