September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Verdorie birthe, je gaat geen rare dingen doen hoor !

2. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    @mieke veel sterkte!

ik ben heel veel moe nu en heb al vanaf vanmiddag zon gek gevoel in mijn buik en maag
    en het gevoel of het er boven of ander uitkomt bah!
    en zon honger gevoel terwijl we om 6u gegeten hebben:s haha
    en de geurtjes beginnen nu te komen ruik heel veel en zowww vies baba terwijl ik parfum etc normaal lekker vind!

heb volgendeweek mijn 1e echo!
    vind het zo spannend haha

grtjes allemaal

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    @ Miekie, wat erg voor je :( . Heel veel sterkte!

@ Birthe, dat is balen, nog meer onzekerheid! Ik duim voor je!

@ Ingeltje, wat een super gesprek en oplossing! Pak van je hart denk ik?!

Hier nog steeds bruin verlies, nu al 7 dagen, maar niemand kan iets doen en ik moet echt nog een week wachten. Ik voel me wel heel zwanger, weinig eetlust (en dat is echt heeeeel erg vreemd voor mij ;) ), kortademig, sneller moe, voel me beter als dat ik niet zwanger ben, zere (.)(.), beetje melk afscheiding uit tepels dus het zou me verbazen als ik een miskraam heb gehad......Blijf positief en denk dat het misschien door de myomen kan komen dat ik bruin verlies heb. Nou ja, kan wel speculeren, maar moet echt afwachten.....pfffff.

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd. Dat waren wel zo'n beetje de laatste a.s. september mama's denk ik?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @ meike oooh wat erg meid!! *knuffel ik hoop dat jouw lichaam snel herstelt dan kunnen jullie er weer voor gaan!
    @ Hster oooh wow nog eentje!!! gaaf!
    @ debbyvermeer ooooh spannend! mssn ook al een 2ling!
    @ Sam veel plezier en geniet ervan die dag gaat zoooo snel. ben ook pas getrouwd :D (31-08-2007)
    @ ingeltje fijn dat ze zo mee leefde!
    @ kaatje ik had hem ook niet in mijn lijst :S maar als ik de hyves ook gewoon zoek kan hyves het ook niet vinden :(: :(: dus ik heb mijzelf verwijderd en vraag opnieuw lidmaatschap aan over 3 a 4 weekjes :)

vandaag op werk ook een kleine confrontatie...ik werd emo dus chaggie en een van mijn mngr vond dat minder en sprak mij daar op aan waardoor ik moest huilen :confused: dus wij naar kantoor en hij mij opbeuren van niet zo bedoeld en ik zo van ja maar ik ben mijnzelf vandaag niet etc. :( Ik kan best emo worden en huilen maar niet om zoiets! Moet beter oppassen! En jahoor baasje is 5mnd zwanger van haar 3e jochie! hopelijk is zij ook net zo blij voor mij als ik haar na mijn echo vertel :p Spannend allemaal zo!

5. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Birthe: wat naar, weer bloedverlies! Ik heb intussen gelezen dat het bij 1 op de 5 à 6 (!) zwangerschappen voor komt en dat het dus helemaal niets hoeft te betekenen (wat ook voor jouw gevoel pleit, Merel69).
    Evengoed lijkt het me erg vervelend en wordt je er uiteraard onzeker van. Hopen dat het bij jou ook reuze mee valt!

Ik ga zo maar eens slapen, genoeg voor vandaag... Truste!

6. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo ladies,

Allemaal bedankt voor jullie felicitaties! Het nieuws is hier bij de toekomstige opa en oma's ingeslagen als een bom... Besef begint bij mezelf en mijn lief nu toch een beetje te komen.
    Was na de echo gewoon gaan werken, durk, dus weinig echt bij na kunnen denken. Nu thuis de echo's nog eens goed bekeken. Het zijn er toch echt twee (KIJK MAAR MEE IN MIJN ALBUM hihi).

Ga het denk ik maandag tegen mijn baas op werk vertellen. Ben de afgelopen weken zo moe en misselijk. Kan dat ook aan de tweeling liggen? Ik weet het niet, maar ik hoop op een beetje begrip en wat flexibilieit. Gelukkig zit ik niet aan roosters vast en is mijn baan wel goed zelf in te delen. Vandaag ook maar weer iets eerder naar huis gegaan (kon toch niet meer werken, nadat ik mijn moeder en zus aan de telefoon had gesproken)

@Birthe en Merel69: heel veel sterkte!
    @Mieke: wat vreselijk nieuws. Dikke knuffel!
    @Debbyvermeer: SPANNEND! hoop dat je straks ook het onwerkelijke nieuws krijgt dat het er twee zijn.

Nu weer super moe, dus ga zo lekker naar bed.
    Oja, nieuw voor op de lijst: 29 februari - tweede echo

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat heb ik ook. Heb geen angst meer, het voelt goed. Wel de gezonde spanning natuurlijk, maar ik ga me niet druk maken tot de echo. Die dag ben ik vast wel in alle staten, maar 'gelukkig' moet ik die ochtend werken.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb jij dan ook al een echo met 8 weken? Zo raar dat dat zo verschilt per VK. Bij ons in principe pas in 11/12e week.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zeker in het begin had ik dat ook hoor! Je moet ook ff wennen aan het idee. Nu voel ik me vrij relaxed, maar ben nu ook al 5 weken op de hoogte van m'n zwangerschap. Ik ben echt met de week rustiger geworden en heb nog geen echo gehad! Heb zelfs ook af en toe nu een klein beetje bruin in m'n slip (voor en niet achter :) ) en brengt me gelukkig niet van m'n stuk. Nou ben ik sowieso vrij nuchter...maak me liever niet druk om dingen die ik niet kan veranderen. (maar de eerste weken liep ik net zo te zoeken naar iets van een teken/bevestiging!)

Ik duim met je mee hoor! Komt vast goed meis!

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Om even op bovenstaande berichtjes te reageren:

Het nieuws vertellen op het werk
    Daar ben ik absoluut niet bang voor een negatieve reactie. Ik werk op een kinderdagverblijf, een echte vrouwenbranche dus er zijn vaker zwangeren ;) Er werken veel mensen van mijn leeftijd of net iets ouder met al grotere kids. Mijn leidinggevende is echt top en ik weet zeker dat ze positief zal reageren.

Echo/bevestiging
    Ik ben eigenlijk ook helemaal niet zo onzeker. Heel af en toe schiet het even door mijn hoofd. Toch zou ik een echo rond de 8 weken wel fijn hebben gevonden, gewoon om te zien dat er echt iets in mijn buik zit. Maarja moet wachten tot mijn 11e week.

Gewoon leuk nieuws
    Ik dans al vanaf mijn 5e en vanaf ongeveer mijn 12e op vrij hoog amateur niveau. Nou ben ik net naar mijn dansles geweest en we zijn al begonnen met een leuke (heftige :confused: ) dans voor de show in juni. Dus er worden binnenkort al opstellingen gemaakt (waar iedereen komt te staan, wie welk stuk danst) dus eigenlijk moet mijn lerares wel weten dat er een grote kans is dat ik niet mee doe. Dus ik na de les toen iedereen weg was gevraagd wanneer ze moest weten of je mee doet of niet. Toen zei ze het liefste nu: Dus ik verteld dat ik zwanger was. Ik kreeg er rode wangen van :oops: Ze reageerde heel leuk en houdt met het maken van opstellingen er rekening mee dat ik dus af zal vallen. (zonder dat de andere meiden dat doorhebben) En: er zit ook een rustig stuk in de dans en als ik dat tegen die tijd zelf zie zitten krijg ik misschien een mooie solo met mijn zwangere buik! Lijkt me echt gaaf! Nu maar hopen dat ik me tegen die tijd nog goed genoeg vol om 2 minuutjes op het podium te staan!

Wel gek, zij was de eerste aan wie ik het persoonlijk heb verteld en dus ook de eerst die me recht in mijn gezicht feliciteerde. Dat voelde echt heel gek :)

11. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey dames, bedankt voor jullie reacties doet me echt goed, hoop inderdaad dat ik snel weer kan mee kletsen bij de zwangeren.

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Mieke, een dikke knuffel meid, wat vreselijk balen!

Wauw Hster een tweeling, leuk joh!

Ingeltje, wat fijn dat ze bij jou ook goed gereageerd hebben op het werk!

Ik heb vanmiddag mijn eerste afspraak met de verloskundige, ben benieuwd.
    Verder gaat het hier eigenlijk best aardig. Ik heb wel het idee dat de medicijnen tegen de misselijkheid werken, dus dat is al heel wat. Nu dat ik alleen maar dagdiensten draai ben ik wel echt total loss 's avonds, dus ik lig er echt om acht uur al in.....
    En gisteren een uitvaart gehad, van de vader van een goede vriendin, dat zijn toch ook geen leuke dingen...vreet zoveel energie.

Fijne dag, tot vanavond,
    liefs Steen

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Goeiemorgen allemaal.

@mieke ... sterkte meid. Hoop dat je snel weer zwanger mag raken.
    @sam ... alvast een fijne dag meid. En succes met de voorbereidingen.
    @birthe .. he bah meid. Hoop dat het snel ophoud en dat je een mooie echo hebt over een week. Ik duim voor je.
    @merel ... wat goed dat je zo posi blijft meid. Hier draaien de duimen voor je.
    @hster ... de vermoeidheid en misselijkheid is vaak niet anders dan bij een eenling. Ik heb tenminste geen verschil gemerkt, was zelfs vermoeider en misselijker bij de jongste.

Hier geen plannen vandaag, lekker lui zijn dus. ;)
    Fijne dag allemaal.

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Mooie echo Hster!

Bah slechte nacht gehad hier...gisteren, ondanks de zetpillen, weer boven het toilet gehangen...om 20:30 uur al naar bed en nu nog niet lekker. Zou blij zijn als ik het op mijn werk heb verteld dat geloven ze misschien echt dat ik iets rustiger aan wil doen.

Vanavond gaan we naar mijn zus om het te vertellen, zie er best tegenop. Mijn zus en ik hebben niet zo'n goede relatie. Hopelijk valt het mee.

Fijne dag iedereen ik ga weer naar mijn eerste klant. :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Hoe gaat het bij jullie?
    Ik stond net op zonder misselijkheid en zere (.)(.) Schrik daar dan toch een beetje van,maar toen ik eenmaal in beweging kwam en naar beneden ging begon de misselijkheid een klein beetje. Voor mij toch een soort teken dat het ( hopelijk ) nog goed zit.

Leuk al zoveel aanmeldingen op hyves ! De hyves is onzichtbaar in de overzichten dus niemand die ziet dat je lid bent.
    De hyves is voorjezelf op te zoeken door op " hyves" en dan " overzicht " te klikken of via www.september2008.hyves.nl

Cindy, dat honger gevoel had ik ook heel erg. is nu sinds een paar dagen minder, en die geurtjes zijn afschuwelijk, alle deo en luchtjes slaan op mijn keel.

Hster, ze zeggen dat je bij tweelingen twee keer zo misselijk en moe kan zijn.
    Mooi echo !

Eva dat zo gaaf zijn om een solo te dansen !

Ga even de hond uitlaten en wat in huis doen. Daarna van 13.00 tot 21.00 werken.

Groetjes !

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kaatje ik heb me aangemeld maar 2x (kun je alleen die yashica02 accepteren, de andere is een hele oude hyves)

Hster Wauw! 2 kindjes in je buik, Gefeliciteerd meid!!

debbyvermeer spannend zeg...jullie ook misschien 2 kindjes

mieke1981 heel veel sterkte meid, hoop dat je snel weer kunt aanmelden

sam8 gefeliciteerd alvast met je huwelijk!! Heel veel plezier volgende week en ik hoop dat je een fantastische dag hebt!!

Ingeltje wat fijn dat ze zo goed en lief reageren. Geeft je zo ook meer rust he.

eva1983 gaat dat van die dansvoorstelling, zeker als je ook nog solo kunt dansen met je buik. Volgens mij gaat dat heel erg mooi worden.

Geurtjes...kan niet tegen baklucht en frituurlucht. Mijn mag gaat dan spontaan draaien. Eigenlijk ruiken veel dingen nu weer veel sterker.

Helaas moet ik ook de chocomel laten staan, want daar krijg ik sinds een paar dagen braakneigingen van (en das moeilijk voor een chocoholic)

Oeps, Raven is wakker. Tijd voor fruithapje

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oei, ja die geurtjes! Ik kan niet meer tegen het doucheschuim luchtje, dus gebruikt nu maar alleen water onder de douche...

En mijn vriend kwam net uit de nachtdienst, gaat ie boerenkool staan opwarmen, terwijl ik mijn eerste beschuitje probeer weg te werken.... blugh!

Ik word die misselijkheid wel een beetje zat hoor. Het is vooral 's avonds zooo erg, vanaf een uurtje na het eten. Echt irritant! En niks helpt dan meer.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jekkia zag je idd al 2x
    zal de oude even wissen

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames! nou slapen ging wat minder vannacht! Als ik in een zithouding mijn kin te lang naar beneden richt (vooral als mijn buik vol is) krijg ik last van pijn tussen mijn borsten er net onder...maar gisteren zat ik anders op de bank en toen kreeg ik het al, kan dus merken dat alles verschoven is vanbinnen :confused: :( maar goed ga dan naar bed maar de pijn is er nog dus heb vaak liggen draaien in bed..is echt geen lekker gevoel... en dan vanochtend opstaan lijkt alles normaal sta ik onder de douche moet ik een paar keer gaan zitten want ik werd mij een potje misselijk! nu ook al! ik zit achter de pc maar houd mijn kaken stevig op elkaar :( en ik moet straks van 12 tot 20 werken....hopen dat het zo over gaat :(

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Niet meer nodig :)

Deel Deze Pagina