September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weltrusten eva !

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo even ego hoor :) Wij hier met haast weg. Om 5 voor 20u werd er gebeld of wij nog kwamen naar SB :rolleyes: Dat is toch morgen? Nee is nu...oops :oops: wij zijn onderweg :) Hier heben wij de ontsluiting, de persen, de kiwi enzo doorgenomen. Wij hebben houdingen uitgeprobeerd met persen en weer de ademshaling technieken. Waarbij ook dat wij aan het persen waren en ineens over moest gaan in puffen :( pfff! Maar was erg gezellig weer en nu komen we 4 dec allemaal bij elkaar baby's showen :D

Steen en man gefeliciteerd met de geboorte van Femke!!!!

@Lindaa aah de beruchte kraamtranen ;)

@kaatje mssn zet het niet door ivm alle stress om manneke?

@jekkia idd mannen :evil: pfff

@Melissa veel succes morgen! :)

@cossy :p gefeliciteerd :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, op zich is nu veel geregeld door CNV dus heel veel stress is er niet meer. Kan me daar op zich ook wel goed voor afsluiten.

Wacht het maar af..

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zie net dat het 23.00 uur is. ik ga richting bed. morgen gaat de wekker om 07.00 uur want moet bloedprikken.

Slaap lekker en tot morgen ( hoop dat ik dan wel babynieuws kom brengen )

5. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Slaap lekker allemaal.

Jikke is vandaag ook nog niet geweest zou het dan toch.....

Cossy van harte gefeliciteerd met je babyvisjes.

6. 4days

4days Niet meer actief

7. 4days

4days Niet meer actief

*update* er zijn inmiddels 14 babyvisjes... Arme moedervis... :)

8. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen,

@Steen en mannetje gefeliciteerd met jullie dochtertje Femke :D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Is nog lekker vroeg, bloedprikken is ook weer achter de rug.
    Hier helaas nog geen babynieuws, wel af en toe een krampje maar niets drastisch.. heb bedacht dat het dan maar vanmiddag moet beginnen en begin van de nacht bevallen. Heb al die tijd gehoopt 6 sept. te bevallen dus daar gaan we nu dan maar voor.

Cossy, kan je de visjes nog tellen?

En vandaag 39 weken :whistle:

10. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Steen: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Femke!
    (ja hoor, de meiden zijn weer aan de beurt)

Yeah, daar ga ik ook voor! Maar toch kan ik het me niet voorstellen, heb al zovaak gehoopt dat het zou beginnen.

Kaatje, joepie, 39 weken!

Verder weet ik het niet meer hoor, ben zo suffig, rotnacht weer gehad.

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi, nog geen babynieuws?
    Ik vermoed dat Jikke misschien wel bezig is...hoop het voor haar!
    Hier vandaag de zoveelste poging om wat nuttige huishoudelijke klusjes te gaan doen, dus ik ga nu weer offline, omkleden (zit nog in mijn pyama) en beginnen met de dingen die op mijn lijstje staan!

Check later vandaag nog wel even of er babynieuws is!

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Mooorning :)

Steen gefeliciteeeeerd!!! Weer een leuke naam :D
    Cossy: Jij ook gefeliciteerd natuurlijk ;) Hb je naam maar groen gemaakt, want ik weet het geslacht niet van al je visjes :) ;)
    Kaatje: Van mij heb je alvast toestemming om vandaag te bevallen ;) Samen met Jikke dan, want die wordt vandaag gestript :D En hopelijk met mij :oops:
    Parr: Mooi dat de les SB weer leuk was, haha maar vergeten, foei :)
    Inge: Verslaafde :confused: :) Ga lekker genieten meis!

Hier verder alles 'goed'. Jelte wordt zo geopereerd dus de duimen draaien, maar het is echt een simpele ingreep, dat haalt een hoop spanning weg. Verder moet ik over een uurtje de verloskundige weer bellen maar weet zeker dat ze weer niet komt, heb me maar ingesteld op maandag. Baal er verschrikkelijk van want ik wil eigenlijk wel de kans hebben om thuis te bevallen, en die heb ik nu niet :evil: Maar ja, we zullen zien, anders komt ze maar in het weekend, toch?

Verder bijna weekend :D Ons laatste weekendje samen, wat een raar idee zeg :eek: Misschien redden we het niet eens haha, begin het vandaag al :p Nee dat is valse hoop! Ik duik even onder de douche!

XXX

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wens wij bevallen morgen samen !

EDIT:

Tinkerbel, als de vk weer afzegt of nee zegt zou ik er echt wat van zeggen hoor !

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Tinkerbel: [-o<
    Kaatje: wanneer moet jij eigenlijk weer naar de VK, wordt je dan evt. nog een keer gestript? (hoop natuurlijk dat dat niet nodig is!)
    Eva: succes met je lijstje, ik begin daar niet meer aan, doe alleen waar ik zin in heb. Het enige lijstje wat ik hier heb liggen is het boodschappenlijstje wat mijn mannetje vanavond af moet werken :)

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @cossy jippie babyvisjes jeetje 14 idd arme mama vis.

hier alles rustig robind dipt nog af en toe tijdens het drinken met zijn zuurstof hij heeft een wat slapper longetje daar moet ie overheen groeien. gisteren gesprek gehad met de zaalarts en die was wel tevreden over hem. hij doet zijn best maar hij is er nog niet. ze hebben ook geen zich op wanneer ie naar huis mag, maar 2 weken redt ie niet helaas. dat was wel weer ff flink balen gisteren maar ja als ie thuis is en hij blijft in zijn drinken hangen kan ik niks en in het zh hebben ze de spullen om hem dan weer ff te helpen.

het goede nieuws is dat ie al 2 dagen van zijn zuurstofbril af is dus hij doet alles zelf hij staat op de wachtlijst voor de highcare afdeling zodra daar plek is mag ie daarheen. verder voelt mama zich goed minder last van me buik gelukkig.

@jekkia dat je alles al weer alleen doet moet er eerlijk gezegt niet aan denken ja mannen snappen het soms niet idd grrrr. suc6 meis.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wens, heb voor dinsdag weer een afspraak staan maar de vk dacht niet dat ik die nog ging halen, zo wel wordt ik denk nog wel een keer gestript ja

Tweety, gelukkig gaat het met jou beter en is robin van de zuurstof af. hoop dat hij snel genoeg opknapt en hij heeeeel snel mee naar huis mag.
    Knuff

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen!

@Cossy: zeker zielig voor die moedervis, zware bevalling moet dat zijn... Ik dacht dat vissen eitjes legden en geen hele visjes... heb je een speciale soort ofzo? :rolleyes:

@wens en kaatje: jullie dan maar vandaag of morgen he?

@parr: oeps! :oops: Gelukkig hebben ze jullie gebeld! Wat attent!

@tweety: 't gaat toch langzamer dan verwacht he meid? Twee weken zijn zo lang als je zit te wachten. Hopelijk kan robin snel zelf goed drinken zonder dat ie ondersteuning nodig heeft, want zoals je zelf al zei, dat is thuis niet fijn natuurlijk!
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal. We duimen dat Robin snel naar huis mag.

Hier niet erg veel bijzonders. Werd vannacht een paar keer wakker van een rottige pijnlijke oefenwee. Jeetje zeg. Als ik dan ga plassen gaat het toch weer weg, dus het zal wel met een volle blaas te maken hebben.
    We gaan zo even naar Den Haag om mijn telefoonschermpje te laten repareren, gelukkig is het niet ver en kan ik hem na een half uurtje weer meenemen! Wat een service he? Ben echt zo blij dat ik dat bedrijf heb gevonden, want opsturen via mijn provider mocht niet en via het bedrijf waar ik hem heb gekocht zou weken gaan duren.
    Dus ik ben helemaal blij hiermee.
    Nu maar hopen dat onderweg mijn vliezen niet breken... :rolleyes:

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, kijk dat is beter van je telefoon, ach als je vliezen breken dan is het kind er nog niet binnen een kwartier hoor, gewoon nog ff snel je mobiel afleveren :)

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo bolle buikjes en mama's !

hè hè eindelijk weer rustig de tijd om achter het pc'tje te duiken :D . Gisteren een erg drukke dag gehad :( , maar ook wel leuke dingen. Eerst bij de vk geweest. Dat was iets minder, beebje is nog steeds niet ingedaald :( , snapt ie dan niet waar de uitgang is :confused: ? Bloeddruk was ook niet geweldig dus moest het rustig aan doen van vk. 's middags dus nog even een middagdutje gedaan totdat smoeder op bezoek kwam. Was wel gezellig maar moest tussendoor ook nog koken. Smoeder ging om half 6 weg en om 7 uur hadden we afgesproken met een vriend van ons die nog een fotosessie van mij en hubbie wilde maken :D ! Ik was dus eigenlijk wel doodmoe maar dacht ook 'is misschien de laatste kans' De foto's die we nu al snel op de pc gezien hebben zijn echt supergaaf geworden en ik ben dan ook heel blij dat we nog gegaan zijn! Zodra wij ze krijgen zet ik ze in mijn album. Maar het duurt misschien nog een paar dagen want hij gaat ze bewerken en het worden allemaal zwart / wit foto's.

Ingeltje en Gijs gefeliciteerd met de geboorte van Julian! :D
    Steen en hubbie gefeliciteerd met de geboorte van Femke! :D
    Lekker genieten van jullie kleine wondertjes!

@ Tinkerbel hopenlijk gaat alles goed met de operatie van je neefje. En wat een :evil: vk zeg! Je hoopt nu al 4 dagen dat ze gaan strippen en er komt maar steeds niks van :evil: Zoveel stress is ook niet goed voor de hormoontjes :rolleyes: . In elk geval kunnen jullie uitkijken naar maandag. Dikke knuff !
    @ Kaatje ik hoop voor jou en mannetje dat CNV wel het een en ander kan betekenen voor jullie. Ik heb zo'n zelfde situatie met mijn moeder meegemaakt. Heeft een virus opgelopen ooit op vakantie waardoor ze heel erg ziek is geworden en ontzettend veel afviel en dus totaal geen energie meer had. Op een gegeven moment toen ze de juiste medicijnen kreeg moest ze van de arbo arts ook weer aan het werk terwijl ze daar nog helemaal niet aan toe was. Het kostte haar al teveel energie om naar het werk toe te gaan. Ze heeft uiteindelijk de beslissing gemaakt om eerder te stoppen met werken en daar is ze nog steeds blij om maar helaas kan dat bij jou en hubbie natuurlijk niet. Sterkte ermee!
    @ Azeb ook al zo'n UWV perikelen :( Gelukkig is het verlof nu in elk geval duidelijk!
    @ Sasha meid dat schiet ook nog niet op :(
    @ Anno en pisum het is jullie dag vandaag... 8) ! Ben benieuwd
    @ Lindaa oh volop in de kraamtranen..sterkte en huil maar gewoon lekker uit!
    @ Jekkia hmm beetje eigenwijs van jouw mannetje dus :( Misschien toch gewoon een aantal momenten voor jezelf plannen en de boel de boel laten?
    @ Cossy ha ha zo dat is pas echt een meerling, 14 visjes!
    @ parr klinkt wel als een interessante cursus!

Ben benieuwd welk babynieuws er vandaag volgt...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, klinkt idd als een drukke dag gister.
    Balen dat de kleine nog steeds niet ingedaald is :-?

Ben benieuwd naar de foto's !

Deel Deze Pagina