September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Iris, spannend !

Visite : Hebben hier gezegt dat we pas sochtends bellen als we snachts bevallen en sowieso eerst drie uur samen met de kleine willen zijn voor er visite komt.
    eerste dag wil ik alleen de opa's en oma's en eventueel ooms en tantes erbij hebben.
    Vrienden enzo pas vanaf dag 2 of 3

Krisstel, heftig verhaal.ben benieuwd naar de foto's

Charissa, jeetje ook al zo'n heftig verhaal., maar goed dat de verpleegster even onder de dekens keek anders had je het helemaal zelf gedaan.

Roshi, bedankt voor het buddynieuws

Dreames, jeetje meid. schiet niet op zo he. hoop dat jullie snel naar huis mogen

Hier alles net rustig. net wel even met de auto weg geweest. moest geboortezegels en een kraamkado halen.
    ben uiteindelijk zonder zegels terug gekomen want ze zijn alleen te koop per 50 ! terwijl ik er maar 10 nodig heb. Dan gaat beatrix maar op de kaart hoor.
    Kraamkadootje wel gelukt, maar kreeg in de zeeman een partij harde buiken dus terug rit naar huis was geen pretje.

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Charissa, uiteindelijk dus toen de weeen heftiger werden, is het toch nog snel gegaan. Jeetje dat het hoofdje er al uit was!
    Geniet maar lekker van Jason!

Wat jammer dat Dreames nog geen voeding heeft. Hopelijk gaat dat snel beter...

Roshi, ja twee weken over tijd dat gebeurt helaas ook :( Maar bij ons in september vast niet. [-X [-(
    Groetjes
    Azeb

PS ik heb net een Knippie Baby gekocht met allemaal schattige patroontjes voor kleertjes :) Hihi ik krijg nu echt de smaak te pakken!

3. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Heb net de VK gebeld en die denkt dat het wel eens een begin zou kunnen zijn :confused: Ze komt voor 17u even langs om te kijken. Was ik net nog heel kalm eigenlijk, ben ik nu één bal zenuwen.

Ik ga ook maar proberen wat te eten, want heb al sinds gisterenavond amper honger. Moet mezelf echt dwingen om iets te eten. Nu dus maar een bakje ontbijtgranen, is beter dan niks...

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Zet hem op Iris!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super Iris, hoop dat het doorzet, en je moet idd wel wat eten want je hebt straks natuurlijk wel een beetje kracht nodig

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ roshi, jah doe ik ook wel, maar ebn neit zo een stil zitter of ligger. Ben liever bezig.
    Heb net ok gelegen maar hou soms gewoon neit vol als al half uurtje lig en enit in slaap val dan ben ik er soms zo weer uit. dus ga vanaaf gewoon denk lekker om 8uur met boekje ofzo in me bed liggen.
    Dan ben ik denk wel weer optijd uitgerust.

En hebben jullie ook van die groenige afscheiding :(: heb het sinds vanmorgen maar vind nou neit echt fris. Is wel helder groen (weet neit hoe omschrijven moet).
    :oops:

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kaatje> irritant he die zegels, ik moest er 80 hebben dus dat zeg ik komt die man er met 100 aanzetten :( dus hier ook 30x beatrix ;)
    Azeb> nou hoop het ook niet, als ik er 2 overtijd ben zitten we alweer in oktober :confused: IK WIL SEPTEMBER! :)
    Iris> :whistle: spannend! succes meis!

8. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ roshi idd, ik wil ook september vind ik een mooiere maand in ocktober hebben we het al zo druk emt verhaardagen haha.

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    verjaardagen bedoel ik :oops:

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik kan ook niet echt stilzitten hoor maar soms moet je echt even een stapje terug doen

groene :( afscheiding heb ik gelukkig geen last van dus kan je er niets over vertellen sorry

11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    jah ik weet maar is soms wel erg moeilijk.
    okay jmmr als andere enit weten ga ik dinsdag ok vragen aan me vk.

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Is groenige afscheiding geen teken van een infectie?

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    geen idee, ik zelf d8 dat normale afscheiding doorzittig was.
    Vandaar dat hier even neerzetten, want volgens mij is groen ok neit goed.

ent ff op medic info gekeken en dit gevonden:

Tekenen van een infectie
    Tijdens de zwangerschap heb je vaak last van veel meer afscheiding dan normaal. Maar je bent ook vatbaarder voor een vaginale infectie in de zwangerschap.
    Een vaginale infectie gaat niet altijd gepaard met duidelijke klachten. Bij onderstaande klachten is het altijd verstandig om je huisarts te bezoeken om de afscheiding te laten onderzoeken:

yoghurt-achtige afscheiding;
    geel groene afscheiding;
    grijze afscheiding;
    jeukende vagina of schaamlippen;
    rode vagina;
    pijnlijke vagina;
    pijn tijdens het vrijen;
    pijn bij het plassen;
    branderige vagina of schaamlippen;
    steeds terugkerende blaasontsteking

dus meot dnek toch maar ff huisarts bellen dnek?

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja ik zou wel ff bellen voor de zekerheid. Of ff de vk bellen!

Meiden worden wakker dus ik ben er weer vandoor!

15. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ok thnx ga zekers ff bellen.
    is oged tot laters.

16. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    Babystyle: is het helemaal groenig? Ik heb namelijk groenige 'spikkeltjes' er tussen zitten. Schonk er geen aandacht aan maar als ik het zo lees moet ik dus ook nog even naar de HA.

Iris, zet m op he... ik heb mijn telefoon stand by... Overigens ben ik niet verkouden maar Anora, dus dat valt al weer iets mee,...

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Meiden ze heeft nog steeds niet afgebeld, dus ik denk dat ze vandaag toch echt gaan strippen :confused: Spannend :D

IrisB: Jeah wat spannend, is je huby al thuis? Ben benieuwd meis, hou ons op de hoogte en goodluck!

Hmm begin een beetje zenuwen te krijgen, heb toch zoiets van: STEL dat het doorzet... Haha :D

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @babystyle: je moet even je vk bellen, want groenige afscheiding is niet zoals het hoort. Het kan een infectie zijn, maar het kan ook vruchtwater zijn met poep van de baby erin (meconiumhoudend vruchtwater). Niet wachten, maar nu gaan overleggen.

@Krisstel: wat ben je snel weer online! Gefeliciteerd he meid! Wat een verhaal, dat overgeven lijkt me zo vervelend. Maar misschien heb je daar dan niet zoveel last van als je weeen hebt? Ik vind het altijd verschrikkelijk en hoop dat ik niet misselijk word...
    Geniet lekker van je kleine meisje he!

Dan ff ego:
    We zijn naar Den Haag gereden en in de auto kreeg ik om de 6-7 minuten behoorlijk pijnlijke krampen die ik niet makkelijk kon opvangen doordat ik in de auto zat. Het was maar een half uurtje rijden gelukkig. Toen ik uitstapte kreeg ik zo'n pijnlijke kramp dat ik op de auto hangend hem moest wegpuffen... Toen dacht ik: dit zijn dus echt wel weeen. Matje op de stoel gelegd, mijn vriendje naar binnen gestuurd om de mobiel af te leveren, we moesten een half uurtje wachten, dus we zijn even verderop bij de MacDonalds naar binnen gegaan. Daar weer mijn darmen geleegd :oops: en 2 keer geplast en plassen deed echt behoorlijk pijn (wat Ingeltje ook al zei eergisteren).
    Mobiel weer opgehaald, deed het weer (joepieeeee) en dus snel weer naar huis. Onderweg zakten de krampen af en kwamen ze nog maar om de 15-20 min.
    We zijn even op de koffie gegaan bij een vriendin, daar heb ik nog 2 krampen gehad in 2 uur. Dus ik dacht: het zakt weer.
    We zijn net terug naar huis gereden en vanaf dat we bij haar de deur uitgingen heb ik weer om de 6-7-8 minuten pijnlijke krampen. In de auto is dat echt NIET fijn kan ik je vertellen.
    Nu even wat gegeten en dan verder afwachten. Het doet ook zeer in mijn onderrug en tussendoor steeds zo'n ongesteld gevoel in mijn bekken.
    Het zou natuurlijk weer kunnen afzakken, maar dat zien we dan wel weer. Ik geloof wel dat dit echt weeen zijn want het voelt heel anders dan de pijnlijke krampen die ik oefenweeen noemde...
    Maar misschien heb ik ze alleen in de auto? Dan ga ik nog wat rondjes rijden hoor. :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbel, jeej hoop dat het strippen doorgaat en aanslaat.

Hier is het gerommel weer begonnen,nu maar afwachten of het doorzet.

Yule. klinkt idd als weeen. spannend ! gelukkig doet je mob het weer :whistle:

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Oh Yule spannend! [-o<

En IrisB ook spannend! [-o<

Anno103, vandaag is onze dag he? Nou, volgens mij mag ik morgen gewoon op rood :(

Bweh ik zit even in een dip hoor...
    Ik heb helemaal geen (voor)tekenen van welke soort dan ook.
    Voel me prima en uk is druk aan het bewegen in m'n buik. De vroedvrouw was hier net en die zei dat hij het blijkbaar nog prima naar z'n zin had binnen.. Ik wil ook zo graag bevallen :cry: Niet alleen omdat ik de kleine nu gewoon eindelijk in mijn armen wil hebben, maar ook omdat ik opzie tegen de bevalling en die wil ik achter de rug hebben...
    Ik ga even dutje doen, hopen dat m'n dip daarna over is :(

Deel Deze Pagina