Eindelijk Tinkerbel! Joepie! En gelukkig deed het geen zeer! Nu gaan we allemaal duimen dat het voor maandag lekker thuis doorzet [-o<
He meiden! hoe is het hier? Heb net even contact gehad met Dorientje, want ik kreeg vanmiddag een heel leuk cadeautje van haar met de post! ze heeft een hele lieve badcape met de tekst little princess opgestuurd, een pak met slaap kindje slaap rompertjes en een hele mooie kaart! vond het echt SUPERLIEF! Dorientje hier nog een keertje: Super bedankt!
okay. net ff in mijn papieren gekenen en daar staat helemaal enit sover groenige afscheiding wordt er wel onzeker van als bij jouw wel staat en bij mij niet
Ik heb ent toch ff gebeld, ze heb gezegt als morgenochtend of middag nog heb dat ik haar meot terugbellen. En als neit meer heb gewoon maandag naar de HA, maar mijn vk vermoed dat neits te maken heb emt vruchtwater. Ben nu wel geruster als net
babystyle> als de VK zegt dat het niets is kan je meestal wel gerust zijn hoor meis. Tinkerbel> YES gestript dat het nu mag snel mag doorzetten allemaal! Yule> als ik morgen de PC aanzet wil ik er heel groot hebben staan: yule is bevallen! dus zet um op he **knuff** Lindaa> wat onwijs lief van Dorientje! pff ipv de babykamer schoonmaken na het herinrichten van de PVkamer ben ik de admin gaan sorteren, jeetje wat bewaard een mens veel rommel zeg, heb de helft weg kunnen gooien morgen staat dus de babykamer op het menu nu lekker eten en daarna op de bank ploffen. We eten zelfgemaakte lasagne jamjam xxx
@babystyle: fijn dat je nu gerustgestelder bent! @roshi: ik doe mijn best! @Tinkerbel: jeeeeeeej! Gestript! Nou hopen dat het snel opschiet allemaal... Kunnen we samen! Hier weeen (denk ik) om de 5 minuten ongeveer. Heb net even gekookt en een paar happen gegeten, maar toen ik een wee kreeg (auwie auwie, wat doet dat zeer zeg... ) hoefde ik spontaan niet meer. Was bang dat het er allemaal weer uit zou komen. Echt raar dat je je tussendoor helemaal prima voelt...
Ow Yule... dan krijgen we denk het volgende babynieuws van jou ! Misschien een opkikkertje of soepje tussendoor straks? Had hier geen zin om te koken,dus dacht dan maar broodje ei... eieren op toen maar tosti gegeten
Ik weet dat nog goed van mijn miskraam. Dan kon ik 4 minuten normaal een gesprek voeren en was ik 1 minuut aan het kreunen en puffen Bizar! Sterkte meis, ik denk aan je!
Wat is het hier rustig Joehoeeeee? Yule en IrisB hoe voelen jullie je? Hier alles rustig, voel me niet zo lekker Beetje afwezig en kan mijn mannetje moeilijk om me heen verdragen, heel vaag We wachten maar af!
Spannend Yule, sterkte en succes! En Iris ook! Tinkerbel, hopelijk zet het nu ook bij jou door! Hier vanmiddag klossen gehaald, maar nu passen ze dus niet blijkt net haha. Dus morgen maar kratjes halen. Zometeen weer naar yoga toe
Is idd rustig hier vandaag... Hier nog steeds alles rustig. Ik wil weeen en een baby ! Morgenochtend ga ik op kraamvisite. vrienden van ons hebben dinsdag een dochtertje gekregen.
Pisum ik herkem mezelf helemaal in wat je schreef. Ik zie ook zo op tegen de bevalling, maat wil ondertussen toch dat het maar begint. Dan kan ik dat achter me laten........ Vandaag wel de slijmprop verloren (of in ieder geval een deel ervan) dus er is toch enige beweging zeg maar Hopelijk is deze nacht beter dan de vorige nacht, wauw wat een "oefenweeen" zeg phoe phoe En laag in de rug pijn, zo'n ongestelde rotpijn (wat een geklaag hé) maar ik loop mezelf een beetej in de weg soms
Sow, das pas snel bevallen zeg! Hoe is jullie kleine uk komen te heten? Tinkerbell Yess!!! Eindelijk gestript. Nu hopen dat het snel doorzet. Yule succes! Toch niet te snel de conclusie getrokken
Een lekker bewogen dagje hier. Ten 1e Summer 1van harte gefeliciteerd met je kleine uk. Geniet er maar lekker van. Tinkerbel, wat fijn dat ze je eindelijk gestript hebben en als het niet aanslaat dat ze het zondag nogmaals willen proberen. Hoe is het met je neefje gegaan? Yule, was het dan toch echt wel nesteldrang gister! You go girl Heel veel succes en hoop dat het allemaal soepel gaat verlopen. Ps, was jij nu ook al een slijmprop verloren en is jou vruchtwater al gebroken ? Iris B, ook voor jou hoop ik dat je snel je kleintje mag vasthouden. Kaatje, kunnen ze jou niet eerder nog een keer gaan strippen? Dit heeft nog niet echt iets uitgehaald. En hoe gaat het met je mannetje? Babystyle, fijn dat ze je gerustgesteld heeft. Maar wel bellen hoor als je ook maar een beetje twijfeld. Daar zijn ze voor. Cossy, dan ben je gewoon 14 x peetmoeder geworden En wij al klagen bij 1 of 2. Maar goed dat een vis maar een geheugen van 3seconden heeft. Lindaa, wat lief van dorien. Hoe gaat het nu met je en met je meisje nu je kraamhulp weg is? Het lijkt mij toch best spannend. Zo hier vandaag weer een apk gehad en alles was in orde. Volgende week vrijdag weer een nieuwe afspraak maar we hopen nu dat we de 11e gaan bevallen dan zijn we 4 jaar bij mekaar. Maar we zien het wel. Ze heeft wel aangeboden met 41 weken te willen strippen. Maar heb nu zoiets van ach t komt wanneer het er zin in heeft.