September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ydnic, jah dat zei me vk ook al. dus dat zal ik ook maar doen nu.
    Ben ok stuk rustiger nu das wel fijn. Alleen kleine is erg druk, met bewegen. Me ribben hebben het nu zwaar haha.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ydnic, gelukkig ben je weer goed gekeurd. Heb a.s. dinsdag weer afspraak bij VK. ben dan 39,5 week zwanger dus zal dan nog wel een keer gestript worden als het nog niet geboren is.

Met mannetje helaas nog niet goed.
    Is nu ook zijn baan kwijt. krijgt wel een uitkering, en wachten nu op oproep voor de wia keuring.

Werk: Aangezien mannetje zijn herstel nog wel een tijd kan gaan duren ga ik na de zwangerschap misschien tijdelijk full time werken zodat we financieel het iets ruimer krijgen en kunnen sparen voor mindere tijden. Dan blijft de kleine bij papa maar gaat 2 dagen naar de oma's zodat mannetje ook nog tijd voor zich zelf heeft.
    Vind het wel jammer dat ik dan full time ga werken,maar aan de andere kant weet ik dat de kleine bij mannetje is en bv. niet bij kdv.

3. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Babystyle, ken het, heb een gescheurde buikspier en die staat op moment zo onder spanning. Bij elke beweging van de kleine krijg ik ook weer een pijnlijke samentrekking van die spier. geen pretje maar we overleven het wel.

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    jah tuurlijk overleven we het wel. jij hoeft niet zo lang meer.
    Bij mij duurt nog maximaal een maandje (klinkt zo lang). Maar als weer dnek bij 37weken dan mag eht aankomende zondag al geboren worden :D
    Maarjah net wat je zegt overleven eht wel en duurt niet lang meer allemaal en gaan gewoon nog lekker geneiten zolang de kleine nog rondbeweegt in de buikjes, want zodra ze eruit zijn zullen we dat dnek weer missen. ;)

5. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Kaatje, ach das niet leuk. Wat ontzettend balen zeg.
    En dat dan betekend dat jij vol aan de bak moet is ook niet leuk.
    Gaat het lichamelijk wel weer wat beter met hem? Dan kunnen jullie iig met een goed gevoel de bevalling ingaan.
    Kun je dan als je fulltime gaat werken wel bij je oude werkgever terecht of wil je toch nog wat anders?
    Kan het me wel voorstellen dat je wat anders wil maar t scheeld ook weer wat spanning met al het sollicitatie rompslomp. Kun je iig in je kraamtijd volop genieten van je kleintje.
    Ik meende dat je een vast contract had en als je gewoon fulltime weer gaat werken kunnen ze je nooit ontslaan!

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Opnieuw even een heel kort berichtje, ik moet namelijk slapen anders wordt mijn man boos ;)

Julian is dus geboren! Het was best een zware bevalling, heb krap een uur persweeën gehad, ben ingeknipt..enfin niks om je zorgen over te maken meiden! Ik kom gauw mijn verhaal schrijven.

Ik maak het goed, Julian doet het goed, BV was even spannend vannacht voor het eerst zelf doen, ging nog niet zo lekker. Vandaag gaat het super, we hopen op een nachtje doorslapen want we komen nog boel slaap tekort!
    Gijs is ook flink aan het bijkomen..

Ik ga als ik er aantoe ben aaaalles lezen, Steen en Krisstel van harte!

Ben heeeel erg keigelukkig, huil al heel wat af en meiden.. het is het allemaal dubbel en dwars waard!
    Tot gauw! xxxxx dol-dol-dol-dol- gelukkige inge :whistle:

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ow Ingeltje lieverd! Ik schiet helemaal vol van je berichtje...
    Genieten hoor, met zijn 3tjes!

8. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ahh , geniet maar lekker van je gezinnetje Ingeltje!

Zo net weer ff lekker gegymnastiekt en misschien levert het wel wat op hihi, moet zeggen dat bij ons de sex eigenlijk nooit weg is geweest tijdens de zwangerschap en daar ben ik best blij om. Kan er nog zo ontzettend van genieten!
    :oops:

9. MollyM

MollyM Bekend lid

Gefeliciteerd aan alle meiden die al bevallen zijn! Ben zo jaloers, ben al weer een paar dagen aan het rommelen en steeds stopt het weer. Baal er vreselijk van, kan echt niets doen of harde buiken en oefen weeen duiken op zonder verder door te zetten. :( Zus is vandaag jarig dus had leuk geweest als het vandaag geboren was maar zit er niet meer in denk ik. Tenzij het ook een supersonische bevalling is van 40 min :-D nee denk niet dat het vandaag nog wat wordt.

Alle rest veel succes en we zullen moeten afwachten.

10. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Babystyle , ik heb ook van die dagen gehad dat ik dacht, als ik maar op die 37 weken zit. Toen was ik 37 dacht ik echt haal het er aub uit. Ik had het gehad. Nu ben ik inmiddels weer veel rustiger, en na woensdag dat ik voor een extra controle in het ziekenhuis ben geweest heb ik zoiets van jeetje ik ga dat buikje straks echt nog missen. Nou dat was iets wat er bij mij echt niet inging.
    Die dikke bolle toeter die me al maanden in de weg zit MISSEN ?
    Tsja ik ben bang van wel.
    Dus die laatste dagen ga ik helemaal genieten. Ondanks de pijntjes.
    Nu is het nog lekker intiem tussen mama en de kleine uk!

11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    helemaal mee eens.
    zeker dat we die toeters straks gaan missen. Ik heb soms ook wel als je heir hoort dat er weer 1 geboren is van ik wil nu ook! Of als je trotse moeders ziet emt hun kleine in de armen... :cry:
    Dan moeten wij nog op w8en tot zover is en de uk zich aan gaat dienen..

12. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Iedereen die aanrommeld veel succes.
    Ga nu film kijken.

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Zoooo weer wat babytjes en kersverse mama's erbij,
    iedereen gefelicteerd :D

Ik kon het gister even net opbrengen om op het forum te komen dwz achterde pc, via mobiel is wel handig om het één en ander bij te lezen maar gaat zo langzaam die grote pagina's...

Nou hier nog steeds 'gerommel' whatever the hell that means :(
    Was er van overtuigd (ahum, al vanaf dinsdag) dat het dan toch wel snel zou gebeuren, hmm dag of 1 - 2.. maar goed we zijn dus nu 'vrolijk' 5 dagen verder en nog steeds nix!
    Al worden de krampen wel steeds scherper maar ik heb zoiets van ik schiet er nix mee op dus laat die krampen ook maar zitten dan.
    Die pijn in m'n rug is niet meer te houden ivm mijn zwakke rug heeft die al heel wat te verduren, maar leg echt te creperen vd pijn, blegh.
    Dus vandaag is het officieel, ik ben er klaar mee :evil:
    Maandag weer naar de vk, dan ben ik 40 + 1 en ga toch echt me best doen dat ze me wil strippen ofzo.
    Iemand nog tips om haar om te krijgen? ? ?

IrisB: ja ik heb ook het sluitlaken van Motherwear, dus ik weet niet of jij een scanner heb?
    Dan zou ik wel heeeel heel graag de beschrijving willen krijgen van jou :D

Verder heb ik eigenlijk niet terug gelezen, langer dan een kwartiertje opzitten is me niet gegunt hier, dus ik ga maar snel weer liggen dames, sorry :oops:

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Met mij gaat het wel redelijk, heb nog erg last van emoties..borsten en hechtingen gaan de goede kant op! Bij drukte iets meer last..kleine pop is sinds vannacht wat vaker wakker en heeft idd wat met die "regeldagen" te maken!
    Ik vind het helemaal niet leuk dat de kraamverzorgster weg is, had in een weekje tijd ook al een hele band met haar! Het is zeker spannend om nu "alleen" de kleine te verzorgen! En ook heel appart dat ik nu het kraamboek niet meer hoef in te vullen hoeveel michelle drinkt en poept en plast etc. maar komt vast helemaal goed! de zorg is nu overgedragen aan ouder & Kind Zorg en die komen binnenkort ook al hier!

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Daar heb je ook gelijk in.
    Voel me best rot dat ik klaag, maar m'n rug doet zo'n pijn, het is echt chronisch heb altijd rug klachten gehad maar nu pfff.
    Maar goed, ben allang blij dat het met de kleine wel goed gaat
    en ik kom er ook wel weer boven op.
    Wij allemaal wel ;)
    En idd, genieten van dit wonder!

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Heb een foto van Britt in mijn album staan...ooh wat zijn we verliefd ;)

17. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Wat een schatje zeg :baby:
    zo een lieve toet.

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hee meiden,

Even een update.
    Vanaf half 8 om de 6 minuten weeen gehad en geloof me, die wil je dus NIET. :( Dus niet te hard weeen wensen allemaal... (zeg ik nu hoor, hopelijk klink ik morgen net zo optimistisch als Ingeltje...)

Even een half uurtje gedoucht en mijn mannetje naar de verjaardag gestuurd, want dat zag ik toch echt niet zitten.

Sinds ik onder de douche vandaan ben komen ze om de 2-3 minuten, maar zijn kort en dus beter te doen vind ik.
    Ik dacht ik bel ff de vk om te zeggen dat er iets gaande is, dan weet ze dat voor ze de nacht ingaat.
    Dus ik bel het spoednummer en net als ze mij terugbelt krijg ik me toch een loeier van een wee... ik kon echt niks anders zeggen dan: wacht ff...
    en zuchten, zuchten, zuchten.

Zij hoorde dus gelijk hoe laat het was, en zei dat het wel degelijk echte weeen waren.
    We hebben afgesproken dat ik haar bel als ze echt regelmatig komen (omdat mijn vliezen niet gebroken zijn en ik verder ook geen bloedverlies oid heb) en als ik om half 11 niet gebeld heb belt zij mij weer. Goeie deal dacht ik zo.

Ik hou jullie op de hoogte (of jullie zien wel buddynieuws verschijnen).

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ yule, s6 alvast en zet hem op je kan het!

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    yule succes meid! komt helemaal goed!

Deel Deze Pagina