IrisB en mannetje: gefeliciteerd met jullie zoon Ewout!! Zo maf, zeg het net nog tegen mijn lief. Dan begint het in de avond bij iemand flink te rommelen en dan hoor je 's morgens dat er een kindje geboren is! Zo gaat dat hier misschien straks ook Kan me er nog helemaal niks bij voorstellen Ook niet dat er een echte baby in mijn lijf zit Of dat het wiegje straks gevuld is en mijn borsten echt gaan voeden enzo. En dat er in al die kleertjes een echt mensje zit opeens. Affiijn, misschien maar gewoon lekker nog 4 weken ophouden hier tot ik het wel geloof Tinkerbel en Kaatje, jammer meiden! Hopelijk volgen jullie snel. (Tink iig maandag!) Hier dus maar 5 uurtjes geslapen Vandaag komt de nieuwe kattenren dus die zal in elkaar gezet moeten worden. Gisteren heeft lief al een kattenluik gemaakt in de buitenmuur. Vanavond hebben we een feest in Brabant. Ga maar wat aanrommelen in huis ofzo.
Funny Veel plezier, lekker dat de voeding weer op gang komt. Freesia, ja raar he hoe hard het kan gaan...
Hi meiden, Hier zijn we dan eindelijk weer! Ten eerste alle kersverse mama's GEFELICITEERD met jullie kleine ukkies. En alle meiden die nog moeten bevallen, hou nog even vol! Gisteren middag zijn we tegen 4 uur heerlijk met ze viertjes thuisgekomen Ik moet nu alleen maandag nog een keer met onze ukkies naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor hun schildklier. Bevalling We moesten vrijdag de 29ste al om 7.00 uur in het ziekenhuis zijn, omdat ze toen nog niet zeker wisten of ik eerst nog gel zou krijgen of meteen mijn vliezen konden worden gebroken. Na wat onderzoeken blijkt niet alleen dat mijn vliezen kunnen worden gebroken, maar dat onze kleine Jaylen toch nog van stuit naar hoofdligging is gedraait Geweldig nieuws natuurlijk! Maar hoe is het mogelijk! Het is 9.30 ik heb 2cm ontsluiting en er is een klein gaatje in mijn vliezen gemaakt. Infuus is ingebracht, de bevalling gaat dus nu echt beginnen! 10.00 uur breken de vliezen echt. Clint was net even weg, dacht dat duurt toch nog wel even. Word ik me toch een partij misselijk ineens! Ik op de bel gedrukt, nou ze was net optijd! Clint snel een sms gestuurd dat ie NU terug moet komen. De weeën waren begonnen, in het begin was het nog goed te doen, ze kwamen wel redelijk snel achter elkaar om de 2 min. Tegen 13.30 zie ik het echt niet meer zitten. de weeën doen zo'n pijn. Het begon bij mijn buik en dan trok het direct door naar mijn rug! VERSCHRIKKELIJK vond ik dat! Ze hebben mijn toen wat gegeven tegen de pijn. om 16.00 uur heb ik 7 cm ontsluiting, dacht gelukkig het begint op te schieten! De pijn begint alweer erger te worden, dus vroeg of ik alweer wat mocht hebben tegen de pijn. Maar dit was nog echt te vroeg zeiden ze. Moet ik op een gegeven moment van een verpleegkundige op mijn zij gaan liggen, ik wilde dat helemaal niet, maar het moest van haar, dacht echt MENS ROT OP, IK HEB AL PIJN GENOEG!!! Lig ik eindelijk op mijn zij, komt de verloskundige om mij te toucheren, kon ik weer terug draaien, maar.... gelukkig ik bijna volledige ontsluiting (16.45). 10 minuten later mag ik beginnen met persen, ze toucheert het laatste rantje nog even weg, hier voel ik gelukkig niks van. Ylana is er nu bijna, het hoofdje is er half uit en ik voel zo dat ik een klein stukje inschuur van voren AU! Maar ook mijn wee is weg dus moest wachten op de volgende wee en ja hoor om 17.18 uur is onze kleine meid er. Ze wordt op mijn borst gelegd, ondertussen worden mijn andere vliezen gebroken. Navelstreng van Ylana wordt door Papa doorgeknipt en we mogen door om de 2e uk eruit te persen. Eerste wee, was ik even kwijt hoe ik moest persen hahaha echt stom! Volgende wee werd Jaylen na de 2e hap lucht geboren om 17.30, of beter gezegd gelanceerd hahahaha! Verloskundige zei "O, baby, baby" , hij floepte er echt zo uit. Ze moest om haar zelf lachen. "Dat was ook niet erg proffesioneel" zei ze nog! Nog even de placenta's eruit geperst en nu blijkt er een stukje achter te zijn gebleven, dus ik moest nog even naar de OK om dat te laten verwijderen. Dit is allemaal goed en snel achter de rug. Echt ik vond de persweeën echt geen pijn doen geweldig! Nou vervolgens doen ze het in eerste instansie best goed, maar toch blijkt onze kleine Ylana een te laag bloed suiker te hebben. Dus ze krijgt een infuus en moet naar de couveuse afdeling. We kregen de kraamsuite in het ziekenhuis, waar er overigens maar 1 van is. En Clint kon ook lekker blijven slapen. Super was dat. Deze kamer had ik t/m dinsdag. Dinsdag moest onze kleine na één nachtje slapen ook weet terug naar de couveuse afd. Daar ging ze heerlijk zonnebaden En toen mochten we gisteren na een goede bloeduitslag van Ylana heerlijk naar huis met ze 4-tjes! Ylana was trouwens 48cm bij geboorte en Jaylen 43cm Kan iemand dat voor mij nog even toevoegen? Wat een verhaal ik zal jullie niet langer vermoeien
Wauwie! Wat een bevallingsverhaal weer! De baby's worden hier wel letterlijk gelanceerd heb ik het idee Heerlijk dat jullie thuis zijn!
Nic, wat een verhaal ! gelukkig zijn jullie nu lekker met zijn 4en thuis en kunnen jullie echt beginnen met genieten.
JAAAAAH! JUIST LEUK, BEVALLINGSVERHALEN... Nog niets van Yule...spannend hoor! Zou ze al mama zijn? Denk het wel. Kaatje: wat een nare dingen zeg, tijdens jullie zwangerschap. Geeft toch een minder leuk randje aan alles. Ik ken dat zelf ook wel, door de chaos waar wij inzitten met verhuizen e.d. Ik moet tijdens mijn verlof ook nieuw werk zoeken, dus heb zo'n zelfde onzekere factor... Sterkte jullie! En waar blijven die ECHTE weeën van je nou? Tinkerbel: eindelijk gestript! De duimen draaien. Heerlijk trouwens, zo'n blije Ingeltje online. WIJ WILLEN OOK! Of toch nog niet... Moet nog zoveel! Fijne dag allemaal! Ik zit weer eens alleen thuis met een lange actielijst. Voorlopig ben ik nog te slaperig, eerst maar eens douchen...
Goedemorgen IrisB en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Ewout Ben heel benieuwd hoe het met Yule is
EN...HIEPHIEPHIEP! HOERAAAAAAA! 37 WEKEN... Hoezo vergeetachtig?! (moest het aan mijn eigen banner zien )
Ja Iris! Gefeliciteerd met je zoontje Ewout! Geniet ervan. Balen Tinkerbel dat het strippen niet echt lijkt te hebben geholpen.... Ja Freesia dat gevoel heb ik ook: zo onwerkelijk dat er straks echt een kindje zal zijn! Een mooi bevallingsverhaal Nic. Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn met z'n viertjes! Hier is alles prima. Vannacht veel er uit geweest om te plassen. Best wonderbaarlijk dat er dan telkens toch weer flink wat komt, terwijl je niks meer drinkt... Maar goed, maakt niet uit. Vandaag gaan we nog een plank ophangen in de babykamer en misschien nog naar Groningen en verder lekker chillen. Hopelijk is Yule al bevallen en gaat alles goed met haar en met haar kleine. Ben benieuwd! Groetjes Azeb
IrisB gefeliciteerd met jullie mannetje!! Nic79 wat een mooi verhaal Kaatje voor op de lijst nog mag 5 sep in het rood, en ik heb 11 sep een afspraak met de gyn om te kijken hoe en wat... @allen: hebben jullie eigenlijk ook een jasje gekocht voor de kleine in maat 50/56? of hebben jullie zoiets van: hij/zij gaat dik aangekleed worden en dan onder het dekentje in de kinderwagen... ?
@ Iris B: Gefeliciteerd met jullie zoon Ewout! Zou Yule ook al bezig zijn? Ben erg benieuwd.....ik heb bedacht dat ik dinsdag wel wil bevallen....ben zo nieuwsgierig en eigenlijk ben ik die dikke buik een beetjes zat Niet dat ik mag klagen hoor, maar heb het wel gehad met zwanger zijn, ik wil ons zoontje zien, voelen, ruiken en knuffelen! En 09-09-08 is ook best een leuke datum en ik ben dan 37 weken dussss.....Maar ik denk niet dat het ook gaat gebeuren. Vannacht slecht geslapen, erg last van mijn maag alsof er een giga luchtbel in zat.....dus 2 uurtjes wakker gelegen, was blij dat mijn Nintendo DS naast het bed lag..... Ik hoop dat ik vanmiddag nog even wat kan bijtanken. @ Alle rommelende wachtende meiden: Ik hoop dat de bevalling niet al te lang meer op zich laat wachten! @ Tinkerbel: Mijn GSM staat paraat hoor!
Goedemorgen, Pisum, ik heb wel een jasje gehaald, maar als je zelf al een dikkere voetenzak heb lijkt het me een beetje overbodig. Ik heb een wallaboo voetenzak en dat in combinatie met een jasje is volgens mij wel errug warm! Yule, zou ze al aan het bevallen zijn geslagen gisteren! I hope so! Spannend weer hoor! Hier weer fijn geslapen, lang geleden dat ik tot 10 uur kon uit slapen..Kon me alleen de eerste 20 minuten niet bewegen, alles zat vast grmbl.. Vandaag maar is de blije doos ophalen En natuurlijk niet te vergeten IRISB!! Gefeliciteerd met de kleine Ewout!!
Ik heb een echt dik jasje in maat 62, wel vestjes in maat 50/56. Gewoon warm met dekentjes inpakken die eerste tijd lijkt mij voldoende...
@pisum ik heb een jasje van maatje 50/56 en een jasje van maatje 65. dan weet ik zeker dat uk neit te koud heeft. @IrisB, van harte met je zoon leuke namen en mooi gewicht ook!
Ik heb dikke vestjes (in verschillende maatjes gekregen van kennissen) maar niet echt een jasje. Maar die zijn in combinatie met die maxi cosi voetenzak of deken van de wagen wel warm genoeg. En zo niet, dan kan ik altijd dan nog een jasje kopen!
IrisB, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! IK WIL OOK! Hoe is het eigenlijk met Jikkia en Delayla? Dat zijn de enige twee die nog "voor" mij moeten (al kruipt iedereen hier voor )
Ik heb geen voetenzak voor in de maxi cosi, maar wel eentje bij de wandelwagen en een van een vriendin gekregen, maar die laatste is volgens mij (nu nog) veel te groot. Kan iemand mij vertellen wat zo'n voetenzak voor de maxi cosi voor lengte en breedte maten heeft? Dan kan ik kijken of een van die twee eventueel geschikt is. En anders moet ik er toch nog maar eentje kopen denk ik.