Goedemorgen! IrisB en man gefeliciteerd met jullie zoon Ewout!!!! @tinkerbel oef had hier ook vewacht met al die voorweeën dat jij aan de gang was.. duimen dat het vandaag of morgen begint! @kaatje ook geen babynieuws mssn nog een paar keer rollebolle? @nic79 welkom thuis poe wat een bevalling! Super dat Jaylan nog netjes omgedraaid was nu lekker genieten! @first time 37 weken @pisum nee heb hier nog geen jasje omdat ik eerst wil wachten hoe groot uk is. Heb wel 2 vesten in 62 en ik heb ook een lodger voor als wij naar buiten gaan. Dus wordt uk eerst wel lekker ingepakt mocht het frisjes zijn. Denk dat het jasje dan later komt. Ik denk dat Yule flink bezig is! straks hopelijk weer babynieuws zet ze op meid! En idd niks meer gehoord van Jikke en Delayla.. hoe zou het met hun zijn?
Goeie middag iedereen, IrisB: gefeliciteerd met jullie zoon! En de andere die zijn bevallen óók gefeliciteerd natuulk! -zit mobiel dus lastig terug lezen-. Afgelopen nacht weer lkkr veel liggen draaien en veel wakker gelegen maar toch nog 6 uurtjes Geslapen. Krampen zijn er ook nog steeds en die zijn er al vanaf dinsdag en niet meer weg gegaan, das toch raar? Weet niet wat ik ermee aan moet hoor:s Gister avond is de kleine wel 3 a 4 uur super druk geweest, duwde zó hard dat 't zelfs 'n btje pijn deed van onder. Kennen jullie dat? Jasje: ik heb 'n jasje in maat 62 vd C en A liggen maar ik ga er nog ééntje in maat 56 bij halen gewoon bij de Zeeman. Ze hebben daar hele leuke van 'Little Friends' Staat 'n muisje op Nou meiden, Ik ga even wat eten en 's kijken wat de dag brengt.
Steen, Van harte gefeliciteerd met Femke! 1Summer, Proficiat met de geboorte van jullie zoontje! IrisB, Nog een knulletje geboren! Gefeliciteerd...
Maar weer is een buikfoto geplaatst, voor trouwen canon EOS 450D gehad.. Errug leuk straks voor die kleine, dus maar even oefenen! Best pittig nog!
Even heel erg ego... Ik zit er op het moment ook even flink doorheen. Jasmijn heeft besloten dat mama niet meer zo lief is nu ze veel dingen niet meer kan (hop-paardje-hop, spelen op de vloer, lekker stoeien etc) en soms ook te moe is voor de dingen die ze wél nog kan en sinds deze week begint ze zich echt tegen me af te zetten. Ze kan dus gerust een hele dag vervelend zijn en bij thuiskomst van Roy als een blad aan een boom omdraaien. Ik wéét dat ze wat aan het peuterpuberen is en ik wéét dat dit gedrag erbij hoort, maar het doet zeer om keihard afgewezen te worden door je eigen kind. Dat ze van haar mama houdt, weet ik heus wel. Toen ik gistermiddag thuiskwam van de nagelstyliste zat ze bij papa op de arm, maar ze wilde daarna meteen naar mij en kroop in mijn nek. Zo heeft ze zeker 10 minuten gezeten en ik genoot ervan... Gisteren bij de verloskundige hield ik het ook niet meer droog en vertelde dat ik met name voor Jasmijn hoopte dat haar zusje niet tot 42 weken blijft zitten. Gelukkig toonde ze begrip. Op zich is de reactie van Jasmijn niet abnormaal, omdat ze nog te klein is om te begrijpen wat er gebeurt. Ze merkt alleen dát er iets gaande is: kamertje kwijt, box in de kamer, wiegje op papa en mama's slaapkamer... Nu wil de verloskundige volgende week woensdag kijken of ze me strippen kan. Ik weet dat ik me daar niet op mag vastpinnen, maar ik hoop het zo... [-o<
Iris, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ewout! Ik vraag me af wie er woensdag gaat bevallen, dan is het 10-9-8! En ik moet nog twee daagjes wachten voordat het eindelijk mag! Tinkerbel -> Jammer dat er niets gebeurt... Hopelijk zet het alsnog door... En anders hou je toch uiterlijk maandag of (hooguit) dinsdag je kindje in je armen, da's toch het belangrijkste! Freesia -> Hier dringt de realiteit ook nog niet door hoor... Ik wéét het allemaal wel, maar ik besef het toch niet... Volgens mij gaat dat ook niet meer komen van tevoren, maar zal ik eraan moeten wennen als de kleine er is! Nic -> Wat heerlijk dat jullie nu lekker samen thuis zijn! En wat een mooi bevallingsverhaal! First Time -> Jippieie, 37 weken! Nu 'mag' het ook bij jullie! Azeb -> Ik weet niet precies wat de maten van de maxicosi-voetenzak zijn, maar hij is wel best groot. (zeg ongeveer een metertje lang) Lola -> Lijkt me vervelend hoor, als je kindje zich gaat afzetten uit verwarring... Gelukkig duurt het nog maar even! En als de kleine er is wordt Jasmijn vast een trotse grote zus! Groetjes, Cossy
Lola, vervelend zeg....tja en uitleggen gaat ook nog niet. Sterkte meid! Ik heb helemaal geen jasje bedenk ik me net. Ik heb wel een maxicosi voetenzak die natuurlijk ook een kilometer te groot is (die is voor in het zitje van de kinderwagen) maar ik heb zo'n wikkeldeken, hoop eigenlijk dat dat voldoende is...
Lola, dat is inderdaad niet leuk. Wel begrijpelijk van Jasmijn maar ook wel sneu voor haar omdat het moeilijk uit te leggen is. En sneu voor jou omdat het gewoon niet fijn voelt! Hopelijk komt de kleine snel.... Die voetenzak die ik heb is ook wel een meter lang ofzo. Hij is van de Quinny maar ik heb net geprobeerd hoe je die dan in de maxi cosi zou moeten bevestigen, dat kreeg ik echt niet voor elkaar met die schouderbanden door de gaten achter. Paste never nooit niet....
IrisB: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! Weer een jongetje erbij!! Geniet ervan! @Yule: Meid, waar blijf je nou
Lola> nou ik hoop het ook voor je hoor meis, lijkt me best lastig als je nog een kleine rond hebt lopen. **knufff** jasje> wij hebben in mt 50/56 een (gebreid)vest en in mt 62 een jasje. mt 50/56 zullen ze toch wel niet lang aankunnen en mocht het nodig zijn dan "sprinten" we gewoon even naar de hema of zeeman voor een goedkoop jasje in mt 56. Bij de zeeman heb je inderdaad onwijs leuke voor +/- 10euro!
Ik heb gewoon bij de maxi cosi autostoel zo'n half ronde voetenzak gekocht....daar kunnen de schouderbanden dus gewoon doorheen. Volgens mij staat er een foto in mijn album. Nog geen nieuws van Yule.......
jasje: heb wel een jasje in maat 62, maar die valt vrij klein, als het echt koud gaat worden koop ik er evt. wel een jasje bij, de eerste weken is dat echt niet handig (gewurm) heb een wallaboo wikkeldeken, en deze kan ook in de maxicosi gebruikt worden. auwie, zo'n zere onderkant/onderbuik/onderrug. ga ff liggen, mijn meisje slaapt nu en mijn mannetje is boodschappen doen met zoonlief
eva, die voetenzak ziet er in elk geval mooi uit. Ik zie nog wel even of ik er eentje aanschaf, kan altijd nog natuurlijk. Ik had je laatst ook gevraagd waar je die geweldige lamp vandaan hebt. Heb daar volgens mij nog geen antwoord op gehad, of heb ik het over het hoofd gezien?
YULE; WAAR BLIJF JE NOU?! Wie is eigenlijk de buddy van Yule, heeft ze die überhaupt? Vind het wel weer spannend...
Jeetje, nog geen nieuws van Yule? Kan niet hoor, wij willen babynieuws! Hier lekker laaaangzaaammm op gang gekomen, zit nu fris gedoucht op de bank. Lieve Lola, ik snap dat het niet leuk is als je meisje zo op je reageert. Gelukkig weet je hoe het komt, dikke knuffel! Jasjes, ik heb een soort roze skipak gekregen in maat 56 en nog een roze winterjasje maat 56. Zelf heb ik een heel gaaf berenpak gekocht in maat 56, met oren en een staartje <smelt>. Valt wel wat groter gelukkig. Ow en een voetenzak hebben we ook bij de maxi-cosi.
Ik heb een schattig wit jasje in 56. Het was het allereerste wat ik heb gekocht want toen ik net zwanger was wilde ik liever eerst effe wachten met dingen kopen, maar toen ik dat jasje zag was ik verkocht!
@azeb heb toch ook maar zo'n voetenzak gekocht toen ik zag dat vriendinnen het nu al gebruiken en dan ist nog zomer! een vrouw verkoopt ze op speurders voor 15 heeft alleen geen leuke kleuren.
BUDDYNIEUWS! Vanmorgen om 8 uur is Yule bevallen van een dochter: Raven Roseline. Ze is thuis bevallen en het was heftig. Ze weegt 3600 gram en alles is goed. Ze laat weten dat ze erg blij zijn met hun poppetje!