Yule en mannetje gefeliciteerd met Raven Verder heb ik niet bijgelezen, kom even melden dat ik nu naar het ziekenhuis ga voor een CTG. heb de baby gisteravond namelijk voor het laatst gevoeld. Vk kon wel een mooie hartslag vinden maar wil toch voor de zekerheid even een extra controle... Ik hou jullie op de hoogte.
Net een heel verhaal getypt.. valt internet ineens weer weg Maarrr Yule en Jikke, van harte gefeliciteerd met jullie meiden! Mooie namen! Kaatje, s6 in het ziekenhuis, hopelijk is alles gewoon goed! Lola en Sunshine, dikke knuff voor jullie! Hier is Cyenna niet vervelend ofzo, maar ze wil gewoon veel aandacht. Zet nu vaak de tv aan.. , is ze tenminste rustig Azeb, ik heb een Lodger voor de MC. Die kun je ook als draagdoek gebruiken. Hier staan dan eindelijk de kratjes onder het bed. Klossen pasten dus niet en vanmorgen gelijk maar kratten gehaald, werd weleens tijd Vanmiddag nog een uurtje op bed gelegen. M'n man had Cyenna meegenomen naar de voetbal, dus kon ik nog ff lekker liggen. En nu ligt ze dus een Brum dvd te kijken.. Zometeen nog ff naar buiten. Kan ik de was inhalen en zij trampoline springen...
JIKKE EN PARTNER VAN HARTE!!! Hier net hele huis zo'n beetje gesopt en gezogen, pffffffff...dat valt echt niet mee! Kennen jullie dit trouwens; zo'n man die vind dat je het heel rustig aan moet doen en dat hij beter de zware huishoudelijke klussen kan doen, maar vervolgens steeds weg is zonder ook maar wat in het huishouden te doen?! Ik wel..zucht... Vervolgens krijg ik nog een beetje op mijn kop ook, als ik het weer heb gedaan. Maar ja, ik zit de hele tijd in de troep en...het klokje tikt verder... Kenn jullie dit anders; zo'n man die je op je kop geeft omdat je te zwaar werk verricht, maar ondertussen stiekem heeeeel trots kijkt omdat zijn 'moppie' het toch allemaal nog maar flikt... (doe ik het daar soms voor ) zo, even uitrusten / uitzweten...
Hey meiden, Ten eerste gefeliciteerd voor iedereen die inmiddels is bevallen. Ik ga zo eventjes teruglezen, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik ben net thuis en heb nog maar van 1 ding last, mn aambeien. En ik heb nog tot dinsdag een katheter omdat ik niet kan plassen. We moesten nog 1 dagje langer blijven omdat Demi te veel was afgevallen. Ze was op vrijdagochtend nog maar 3145 gram. Ik ben nu gestopt met borstvoeding omdat er bijna niets kwam en omdat ik echt door de grond ging van de pijn als ik haar aanlegde. Ook kolven hielp de voeding niet echt op gang dus nu maar volledige flesvoeding. Het verslag van de bevalling: Om 7.15 moesten we in het ziekenhuis zijn waar ik meteen aan een ctg werd gelegd om haar hartslag in de gaten te houden. Om half 9 kwam de gyn en die heeft toen mijn vlieaen gebroken en het infuus aangesloten. Ik had toen 3 cm ontsluiting. De weeen kwamen meteen heel heftig op gang en na 3 uur kon ik ze al niet meer goed wegpuffen. Toen kwam de gyn en die constateerde dat er nog steeds maar 3 cm ontsluiting was. Een hele grote teleurstelling voor mij. Zij raadde mij toen aan om een ruggenprik te nemen omdat het nog zeker een uur of 7 zou gaan duren. Ik zag ontzettend op tegen een ruggenprik, maar was zo blij toen ik die had gehad. Toen ging het prima en om rond 7 uur had ik volledige ontsluiting en werd de ruggenprik uitgeschakeld. Om 20:14 mocht ik gaan persen en na een stuk of 7 weeen werd Demi om 20.27 geboren. Mn moeder en mn mannetje zijn er de hele bevalling bij geweest en mn vader heeft de navelstreng doorgeknipt. Voor op de lijst: Demi was 48 centimeter en 3400 gram.
@Dreames: alsnog van harte he! Vind het mooi om de bevallingsverhalen te lezen. De jouwe is ook weer heel bijzonder, viel vast niet mee... Nu lekker genieten en rustig aan doen. Knuf voor jullie!
Jikke en familie: van harte gefeliciteerd met Meike!! Dreames, heftig bevallingsverhaal ook! Ik verslind jullie verhalen echt! Nu lekker genieten. First time, hier precies dezelfde situatie. Alle begrip dat ik nog maar weinig kan, maar dan rustig 3 dagen wachten met stofzuigen terwijl de vlokken haar je rond de oren vliegen Pfff, word ik wel eens verdrietig van hoor... Durf gewoon niemand binnen te laten soms. Maandag komt mijn moeder de badkamer soppen. Was ie helemaal beledigd, dat kan IK toch ook Ja maar doe het dan! En doe het goed Verder is het een geweldige lieverd hoor! Snapt alleen gewoon niet hoe erg het is als je niks meer kan/mag en tussen de rotzooi moet zitten de hele dag. Kaatje, sterkte in het ziekenhuis!
Jippie! Yule en Jikke van harte gefeliciteerd !! Meiden, ik heb een beetje een namen dilemma het staat uitgelegd op de september hyves als jullie tijd hebben zouden jullie er even naar willen kijken? Staat onder Berichten en dan Namen.
Yule gefeliciteerd!! Jikke gefeliciteerd!! Dreames, mooi verhaal en welcome back! Allen: ja dat van dat jasje vroeg ik omdat ik een excuus wilde om nog ff de stad in te gaan (verveel me te pletter). Heb nu een kei schattig creme kleurig jasje gekocht met een kat erop, bij de C&A. En ach die 12,50
Jikke; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Meike! Yule; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Raven! Weer 2 meiden op de lijst, waar blijven de jongens toch?
weer 3 mamas erbij! Van harte dames! Michelle word echt aardig actief zeg! die meid blijft aardig lang wakker en als ze in slaap valt en ik leg har in haar bedje gaat ze weer huilen heb haar nu weer ingebakerd, en ze slaapt als een roos! dat vind ze dus echt lekker! Nu eindelijk ff tijd voor mezelf, straks even heerlijk douchen en dan lekker liggen! pff ging net even onze vakantie fotos bekijken en begon weer vollop te huilen hihi.. ik mis het zwanger zijn echt gigantisch hoor! ook wel een raar idee, officieel was ik vandaag pas uitgerekend, maar mijn mopje ligt al in de wieg aan de ene kant ook wel lekker, want heb ik het maar gehad HIHI!
Hoi meiden, hier even een berichtje van mij. Eerst alle nieuwe mama´s gefeliciteerd. Ik Ben maandag bevallen van Een Zoon Giovanni Fransiscus Michel. 3710 gram. Om 12,37 Het is allemaal goed gegaan. Maar zag niet eerder kans om jullie te laten weten. Dit is de eerste dag dat ik ff rustig achter de comp. kan zitten. aangezien de borstvoeding nu lekker opgang komt en het allemaal wat lekkerder gaat. De kleine werd geboren zonder smeer, lange nagels en vervelde handen en voeten. Dus inplaats van 39 weken denken ze toch dat ik al 41 weken zwanger was. Hij is ook erg sterk voor 39 wk vinden ze. probeer het later nog ff. Mijn man is nu lekker 3 wk vrij dus krijg vast wel ff de tijd. dikke knuf voor iedereen van Elise en Giovanni.