Gelukkig was alles goed! Hele maaltijd ? Ik heb ook al de hele wee zin in mac maar geen zin om te halen
hoy dames, Hoe gaat het hier? Ik lees morgen even terug, maar ik kwam hier 2 foto's plaatsen... Vandaag de laatste keer voor de bevalling naar mijn paardje gegaan, en even rondgewandelt met hem... Flaxman zelf vind dat dit onder dierenmishandeling valt...
Devilschase, spannend meid! Ik heb mijn mobieltje bij de hand! Kaatje, erg fijn dat alles weer helemaal in orde was met jullie ventje. Nu maar hopen dat alles snel op gang komt. Ik ga zo op stap, dus als Devilschase nog smst, kan ik dat wrs pas morgenochtend posten... Of vannacht eventueel, afhankelijk van hoe moe ik ben dan... Jullie horen van me! Nouja misschien ben ik het trouwens ook wel binnen een uurtje zat daar hoor, ben erg benieuwd of ik het nog leuk vind... Groetjes Azeb
Dorientje, vind het knap dat je met een buik nog op dat paard komt haha ik heb al moeite om de auto uit te komen. Parr, Ja erg he. had hier thuis aardappelen, witlof en vlees op maar ja de mac ligt naast het ziekenhuis dus kon het niet tegenhouden.mannetje nam een heel maaltijd dus die nam mij mee. een kleine patat, een cheeseburger maar wel heel gezond een bekertje melk. Kom aan de kassa, wordt ik geholpen door zo'n jong grietje, die kijkt naar mijn buik en kon alleen maar uitbrengen "zo !" Azeb, ow jee stappen? veel plezier
@kaatje: om eerlijk te zijn heb ik wel een duw onder mijn kont nodig van Hubbie om er goed op te raken. Denk dat ik Flaxman anders omver trek. Maar de arme knul blijft gewoon rustig staan, en ondergaat alles...
Haha stappen klinkt wel heel heftig he... Er komen hier in het dorp twee bands in een soort cafe waar we eigenlijk altijd heen gaan tijdens die bandavonden. Dit is de eerste keer weer dit seizoen dat ze open zijn (eens in de maand is er muziekcafe). Is altijd erg gezellig met veel bekenden.
Devilschase: succes! Morgen dus babynieuws Jikke en Elise: gefeliciteerd met jullie wondertjes! Ik ga lekker in bad liggen...en daarna naar bed... Esje
@kaatje neem je het niet kwalijk vanmiddag met de boodcahppen kwamen wij 2 kennisen tegen die ons al een tijd neit meer gezien hadden en keken echt de ogen uit, want die wisten niet dat wij zwanger waren, en hoorden dus ook gelijk nog maar 3 weekjes we grappig, voor de rest werd mijn buik door veel mensen in oog genomen zo van wrm loopt zij nog rond die is klaar om te droppen haha
JEEH! JOEPIE! DEVILSCHASE ZET 'M OP! BABYNIEUWS, BABYNIEUWS! Heb jij toevallig ook weeën aan gesmst naar 6464? Nou, hier gaat het licht zo weer uit. Ben benieuwd naar het nieuws van morgen. Welterusten voor degene die gaan (en kunnen) slapen!
Ha dames! Wow wat een babynieuws in 1 dag tijd! Iris gefeliciteerd met jullie zoontje Ewout! Yule gefeliciteerd met jullie dochter Raven! Jikke gefeliciteerd met jullie dochter Meike! Elise gefeliciteerd met jullie zoon Giovanni! Volgens mij heb ik dan iedereen gehad Alle mama's heel veel geluk en lekker genieten met de kleintjes @ Nic fijn dat jullie nu lekker thuis zijn. @ Lola ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Zeker met nog een kleine zal het nog een stuk moeilijker zijn. Hoop dat ukkie er gauw uit wil en anders maar strippen. @ kaatje gelukkig was wel alles goed vanavond aan de ctg. En die maaltijd van de MAC die heb je wel als troost verdient! @ Devilschase zet m op meid! @ Dorientje geweldig jouw foto op het paard! Dat trapje zal wel nodig zijn geweest Vandaag hier een emo-dagje gehad. Vanochtend was ik helemaal niet lekker toen ik wakker werd. Veel hoofdpijn en misselijk en voor de eerste keer voelde het aan alsof mijn buik werd aangetrokken met een band. Dus daar schrok ik wel van en daarom maar de vk gebeld. Toen zij kwam was de bloeddruk weer te hoog en ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis... Hier geloof ik wel 1,5 uur aan ctg en bloeddrukmeter en ook bloedgeprikt en urine getest. Ukkie was gelukkig helemaal in orde maar bloeddruk bleef een beetje wisselend. Verder was de urine niet helemaal in orde. Maandag moet ik daarom weer terug naar het ziekenhuis om bloed te prikken en dinsdag weer hetzelfde als vandaag ctg en urine . Toen we uiteindelijk om 16 uur klaar waren had ik het ook helemaal gehad en heb me toch een potje zitten janken Het was ook opluchting dat ik niet hoefde te blijven want morgen zijn we een jaar getrouwd en wilde ik dus wel heel graag thuis zijn. In elk geval gaat het nu weer redelijk en wachten we de komende dagen maar weer af. Dat ons beebje het goed doet is toch het belangrijkste.
Devilschase: Zet m op meis! Heel veel succes! Ladies: wat gaan we hard nu zeg.....Jeetje mikkie..... Kaatje: lekker dat alles goed was, en je weer naar huis kon. Hopelijk besluit ze toch nog zelf te komen voor eventuele ingrepen... Azeb: Heel veel plezier, flink 'hossen' misschien helpt het? Dorientje: respect zeg, ik wordt al moe als ik aan de klim denk om bovenop het paard te komen, en dat terwijl ik altijd op shires heb gereden.. Wupje: Dikke knuffel, gelukkig was het 'goed genoeg' om weer naar huis te mogen..
Meiden... hier een november mama die melding komt doen van een nieuwtje van een van de september mama's namelijk Devilschase Ze is al onderweg naar het ziekenhuis met 5cm ontsluiting
Jeetje Devilschase wat spannend! Jij bent gewoon mama vandaag. Kaatje ben je weer wat gerustgesteld? En een mac snack doet het dan altijd goed En maandag weer strippen hopelijk is het niet nodig voor je maar toch een fijne gedachte. Jeetje morgen weer een datum die in het rood komt. En dan is mijn datum de volgende. 9-9-08 Dorientje, als ik nu op een paard moet stappen zakt dat arme beest door zijn hoeven en heb ik minstens een roltrap nodig om omhoog te komen. Wupje, soms lucht het gewoon even lekker op om alles te laten gaan en gewoon lekker te huilen. Even de spanning eraf. Het is ook allemaal niet niks. Een hele grote knuffel voor jou. Azeb, lekker toch er even uit. Vind het ook heerlijk nu mijn mannetje 5 dagen vrij heeft. Gewoon even wat anders als die muren van het huis. Wij doen ook gewoon leuke dingen. Heerlijk om ook even ergens anders je gedachten op los te laten. En te genieten van mekaar! Voor iedereen slaap lekker en geniet nog even van de bolle buikjes!
@Wupje dikke knuff meid! @helma ja he @JstzD thxx voor de nieuws! @Devilchase go girl go girl zet hem op!
Heb haar net een sms gestuurd of ze al gearriveerd was, aangezien ik geen reactie heb ga ik ervanuit dat ze het heeeeeeel druk heeft op t moment hihi Als ik wat hoor zet ik het meteen hierop Ga nu wel slapen hihi Voor alle september-mama's die nog moeten: ZET HEM OP! Ik ben stiekem een beetje jaloers op alle mama's die hun kleintje al bij zich hebben.. wat moet dat super speciaal zijn Slaap lekker!