September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    maar we kunnen het hoor meiden!
    er komt tijdens die weeen een stofje los waardoor je echt een OERVROUW wordt! ;)

2. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha goede vooruitzichten... :)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vond ze zalig haha! en inderdaad, wat een KRACHT heb je dan, echt absurt! heb nu overal spierpijn haha!

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha jaa dat had ik ook behoorlijk ja!
    In mijn armen vooral! Ik had tijdens de persweeen ook nog eens last van ontiegelijke krampen in mijn kuiten! :( oh wat was dat vervelend!
    HIHI gelukkig dat jij de persweeen wel lekker vond HIHI..
    ik wasecht al helemaal op en kon gewoon niet meer, had geen rust tussen de weeen en mocht ook geen pijnstillers.. misschien dat ik het daarom wel niet zo fijn vond om te persen HIHI

5. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Nondeju, net een bericht getypt, en nu is het weg.
    Nou kort nog maar een keer
    verloskundige is net weg, 0 cm ontsluiting!
    Ik verrek van de krampen in mijn buik en rug en zie het totaal niet meer zitten

6. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    ego bericht......
    verloskundige is weer weg, ik had in totaal 0 cm ontlsuiting ! NADA, NIX NOTSE KNOTSE.
    Het enige dat ze zich kon voorstellen is dat mijn krampen/weeen van een blaasontsteking komen. Dus net mijn plasje naar het ziekenhuis gebracht en.......niets!
    Echt ik voel me zo k*t, heb om de zo veel tijd erge krampen, (ik vind ze bijna niet uit te houden) Lijkt alsof iemand met een mes in mijn onderbuik steeks, om vervolgens door te halen naar mijn onderrug......
    IK ZIE HET EVEN HELEMAAL NIET MEER ZITTEN......

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    jaaa in me bovenarmen, aargh! En die kuiten ken ik! Heb ik ook gehad, maar dat valt int niets als je aant persen bent!

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Sasha, sterkte meid.

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    een hele dikke knuffel meis!
    wat vervelend :(

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ha dames 8) !

Oh sasha eerst een dikke knuff voor jou want die heb je wel heel hard nodig! Wat een balen zeg, zoveel weeën en dan nog totaal geen ontsluiting :( Ik duim voor je dat jij de eerst volgende bent om te bevallen...dan wil ik 8-9-08 nog wel afstaan aan jou (of samen natuurlijk ;) )

Devilschase gefeliciteerd met jullie zoontje Luca! Wat een geweldige recordbevalling zeg! Als het bij mij ook zo zou gaan, kan ik 8-9 nog halen ;) Fijn dat alles zo goed gaat!

@ Tinkerbel ben benieuwd hoe het gaat lopen vandaag ..
    @ Ydnic ja je hebt gelijk Anno is er al even niet meer... :(
    @ Kaatje grr wat leuk zo'n buurjongens :evil: vandaag maar rustig aan doen.
    @ Lola Jasmijn is toch wel een schatje! :D

Hier net de eerste visite de deur uit gewerkt en even relaxen. Dadelijk komen nog een paar vrienden en ja dan moeten toch echt de weeën gaan beginnen... 8) Nee, ik ga er van uit dat het hier nog wel zeker een weekje gaat duren. Bijna niks aan krampen of wat dan ook. Ik hoop alleen dat de bloeddruk binnen de perken blijft.

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: bloeddruk goed in de gaten houden hoor. Dat was bij mij een van de redenen dat ze besloten om Sara eerder te halen. Bloeddruk bleef hoog en gyn vertelde dat zw.vergiftiging in een nacht opeens kan opkomen. Moet wel zeggen dat ik ook hoofdpijn had en daar hield de gyn niet van. Dus hou het goed in de gaten.

12. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    Devilschase: gefeliciteerd met je kleine vent. fijn dat alles zo goed is gegaan en dat je nu lekker kan gaan genieten!

Sasha: oh meid, dikke knuf. kan me voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit nu.

nu ff ego:
    ben eindelijk door mijn sjago bui heen. heb gisteren avond verschrikkelijke ruzie gemaakt met mijn mannetje, en wat erger was: mijn meisje zat erbij.
    uiteindelijk lijkt het allemaal om verkeerd begrepen verhalen te gaan, maar was echt pislink. mijn ouders waren hier aan het klussen en hij presteerd het om gewoon de hele middag weg te gaan (en halve avond) terwijl hij dat had afgesproken voor vandaag.
    ze kwamen hem helpen omdat we tijd te kort hebben en dan gaat hij ergens anders computers in elkaar zetten. hij belde om kwart over zes en toen was ik nog ff met kim aan het buiten spelen. toen ik hem 10 minuten later terug belde ging hij schelden dat ik mijn telefoon niet bij me had. toen heb ik de hoorn erop gegooid. hij zei dat hij bijna naar huis kwam, en dat kwam hij pas om kwart voor 8. en hij had ook nog alle boodschappen in de auto dus ik kon niet eens wat te eten maken voor ons.
    ik natuurlijk helemaal over mijn toeren en janken. en heel de tijd terwijl wij aan het schelden zijn komt kim naar me toe met haar lievelingsknuffel om me te troosten en gaat ze me een verhaaltje voorlezen en nog meer van zulk soort dingetjes. moest uiteindelijk gewoon huilen omdat zij zo lief en bezorgd was. wat een schatje toch he.
    alleen was ik vanacht en vanochtend nog steeds niet uit mijn depri bui, dus heb een hoop tijd voor mezelf genomen en mannetje lekker met kim 'opgescheept' na een uurtje in bad liggen was alles wel zo'n beetje weg.
    oh ja, gisteren avond zei hij ook nog: kan je niet gewoon gaan bevallen dat is een stuk makkelijker voor je. ja duh, alsof ik dat zelf niet weet en zou willen. was weer even olie op een bijna uitgebrand vuurtje.... :evil:

nou ladies, hoop dat iedereen die er klaar voor is echt mag gaan beginnen want wachten duurt zo lang.... :(

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha lieve meiden :)

Nou de verloskundige is geweest en heeft me gestript, nu maar weer afwachten. Zij denkt niet dat het gaat doorzetten, juist omdat ik het zoooo graag wil, en dat klinkt best logisch moet ik zeggen :oops: Heb wel gewoon alles eruit gegooid tegen haar en zij heeft me helemaal gerust gesteld wat betreft de bevalling en het ziekenhuis enzo, dus ben er nu aardig gerust op :)

Ik had me er gewoon teveel op ingesteld dat ik wel thuis zou kunnen bevallen, terwijl volgens haar een heleboel bevallingen van eerste kindjes, thuis beginnen maar in het ziekenhuis eindigen. Dat wist ik dus echt niet... Plus dat ze zei dat ik nu gewoon al lekker daar was, er is pijnstilling in de buurt voor als ik wil en ze hebben daar superaardige verloskundigen, dus ben aardig gerust gesteld :D Morgen word ik mama :D

En nog meer goed nieuws, Jelte (neefje) wordt op dit moment geopereerd, dus dat is morgen ook achter de rug, daar ben ik wel heel erg blij om want anders zit je toch een beetje in de zenuwen... Al met al bst een optimistich bericht toch :D

XXX

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hanneke, ik kan me voorstellen dat je behoorlijk pissig was. Dat was ik ook geweest! Gelukkig ben je nu weer wat gekalmeerd en is de vrede weergekeerd :)

Tinkerbel, fijn dat de vk je gerust heeft kunnen stellen en ook erg fijn dat Jelte vandaag geopereerd wordt. Hopelijk gaat dat allemaal vlot en knapt ie er snel van op. En morgen je kindje in je armen, dat is echt al heel snel! :)
    Ben jaloers op je!

15. Onder water

Onder water Niet meer actief

ik merk dat als ik naar de wc geweest ben dat ik erg veel last heb van afscheiding maar dat is niet wit gekleurd, volgens mij is het vermengd met bloed.
    Heb wel heel de dag al krampen,maar niet heel erg hevig, iemand een idee wat het kan zijn?
    En ben vanaf 9 uur wakker en heb al 3 keer echt flinke ontlasting gehad.. Misschien wel een beginnetje :rolleyes: (hopelijk)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sasha, balen meid, knuff. Heeft ze je wel even gestript of niet?

Hanneke, knuff

Tinkerbel, hoop toch voor je dat het strippen nog aanslaat. Goed nieuws dat je neefje nu geholpen wordt.

Dniisse, klinkt als delen van je slijmprop

Door het hele ziekenhuis gebeuren heb ik gister geen boodschappen kunnen doen dus hebben net even geld gehaald en gaan zo eten bestellen bij de pizzatent.

17. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Tinkerbell: Mocht het niet doorzetten nu thuis en je moet morgen naar het ziekenhuis, dan denk ik dat je naar het Rijnland moet? De verpleegkundigen, verloskundigen en gyns zijn onwijs aardig! Ik heb er hele goede ervaringen.

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Jep moet me morgenochtend om 7 uur melden in het Rijnland :) Thanks Jale, dat stelt me een beetje gerust! Hoe is het met jou en je kleine prinses?

Ja Sasha heeft ze wel gestript of niet? Ohnee 0 cm, dan kan dat natuurlijk niet :oops: Sterkte meis, snap dat je er nu even flink doorheen zit :(

Kaatje: Hmm pizza, ik ben er gek op :p Wij eten denk brood, wil iets lichts eten voor morgen, al heb ik veel meer trek in chinees ofzo :oops:

Dniise: Klinkt idd als je slijmprop! Kan betekenen dat het gaat opschieten voor je maar hoeft nog niks te betekenen helaas, ben de mijne vorige week al helemaal verloren en nu nog niks geen baby te zien :)

Hanneke: Dikke knuffel meis, bah mannen ook soms :evil:

Oooh meiden ik vind het zo'n raar idee! Morgen ben ik mama, althans als alles mee zit maar daar ga ik wel van uit, wil positief de bevalling in gaan en niet met het idee dat het wel eens 3 dagen kan gaan duren :) De zenuwen zijn nu weg, die hebben plaats gemaakt voor nieuwsgierigheid, hoe zal ze eruit zien :eek: :D Hoop dat ik vannacht een beetje slaap, maar dat zal wel niet..

Vanavond ga ik nog even nageltjes knippen en lakken, wenkbrauwtjes bijwerken, alles scheren, kleertjes uitkiezen voor na de bevalling blabla, dat is dan wel weer een voordeel van zo'n 'geplande' bevalling :)

XXX

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbel, ow jee grote metamorfose voor de bevalling, idd raar idee dat je morgen moeder bent.'
    Ben gister trouwens ook in het rijnland leiderdorp geweest en zijn idd super aardig en stellen je goed op je gemak.
    Hier geen pizza besteld maar kapsalon ( bakje met kip,patat,rauwkost, kaas en saus.. en dan alles door elkaar

Voor vanavond heb ik mijn ouders maar even op de koffie gevraagd, terwijl ik er eigenlijk geen zin in heb :oops: maar ja heb van de week mijn moeder een beetje tegen haar hoofd gestoten.
    Ze heeft al een rotweek, twee bekenden overleden en gister zou mijn opa jarig zijn..
    Ze belde vorige week woensdag op na het strippen om te vragen of ik al zenuwachtig was dus toen zei ik dat ik gek werd van iedereen die maar belde om te vragen of ik al bevallen of zenuwachtig was.
    Heeft ze toen verkeerd opgevat dus had niets meer van haar laten horen, ze zag het gewoon als belangstelling en nu dacht ze dat ze me tot last was...

20. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hihihi , tink groot gelijk .. Dof je eigen nog maar even lekker op hoor!
    Spannend hoor, morgen is het echt zover!

Kaatje, hmm rot dat je moeder het zo opvatte maar goed van je dat je ze toch nog even uitnodigt.
    Is voor je moeder ook heel belangrijk, ik denk dat zij ook wel onder de nodige stress staat zo te lezen aan je berichtje.

Hier nog steeds van die rare onplaatsbare krampen om het maar zo te noemen.
    Kan het gewoon echt niet plaatsen,soms vraag ik me eigen af of dat ik het me eigen gewoon niet in beeld..
    Al merk ik aan mezelf dat ik steeds kribbiger word, sneller terug me bed in duik( vandaag 3 keer)
    Ik heb het gewoon echt gehad
    Kom er nou uittttttttttttttttttttttttttttttttt hihi

Deel Deze Pagina