Dniisse, dat terug je bed in duiken.. ik wil ook naar bed ! Ben zoooo moe. Mijn vk raad altijd aan om even op bed te gaan liggen met een warme kruik tegen je buik aan als je krampen hebt en niet weet waar ze vandaan komen. Komt je baarmoeder en baby van tot rust. Als het weeen zijn dan zet het wel door en anders ben je wel lekker van je krampen af. Hoop voor je dat het beginnende weeen zijn en ze doorzetten.
Net een berichtje getypt, alles weg, grgrgrgrg! Opnieuw dan maar: Anno, bevallen! Wie is haar Buddy hier op het forum? Wij hebben net de plank boven de commode opgehangen, vanavond nog het boekenplankje (moet er denk ik nog 1 kopen...zoveel boekjes gekregen...) en het fotolijstje ophangen. Al dat babynieuws, IK WIL OOK Ik weet dat ik geduld moet hebben. Ik ben tenslotte de laatste september-mama.....maar toch...ben zo nieuwsgierig naar ons kleine ukkie! Toen straks ben ik wat wittig slijm verloren, leek wel een afscheiding maar was wel veel voor afscheiding...tenminste normaal heb ik dat niet zo. @ Dniise: Wat betreft je naam (berichtje op hyves): ik zou me er niet te druk om maken, ten eerste andere beginletter en ten 2e is het geen bekende van jullie. Jullie moeten beslissen...
Devilschase, gefeliciteerd met Luca! Wat een mooi mannetje zeg! Anno, gefeliciteerd met Julia! Denise, hopelijk zet het bij jou door nu! Tinkerbell, succes morgen! Raar idee he idd. Dat het maar allemaal vlot bij je mag gaan! Sasha, dikke knuffel voor jou! Hier alles ok. Vandaag drukke dag gehad, dus nu ff tijd om te internetten en dan straks vroeg naar bed.. Morgen weer naar de vk
Anno gefeliciteerd met jullie dochter Julia! @ Jannes dank je wel voor je advies. Ik vind het zelf ook heel moeilijk, het ene moment voel ik me heel goed terwijl ik nu weer heel slap ben, beetje misselijk en ook hoofdpijn Morgen moet ik terug naar het zh maar alleen om bloed te prikken, dus dan weet ik nog weinig. Misschien bel ik straks toch maar mijn vk nog even. Daar zijn ze tenslotte voor. @ Hanneke hè dat is balen van die ruzie Komt door onze hormonen zullen we maar zeggen, maar ook van die van hubbie's want die zijn ondertussen ook stiekem zenuwachtig @ Tinkerbel nou meid nog effe voor jou! Heel veel succes morgen en superfijn dat Jelte nu geopereerd is. Weer een zorg minder Ga nu nog maar effe op de bank liggen en kijken hoe het verder gaat
Ha lieve allemaal, Sorry dat ik vandaag niet zoveel gezegd heb maar was ffies druk met van alles en vooral met mezelf, kan echt bijna niet meer lopen zo'n pijn doen m'n bekken maar goed nog een paar weekies dan hopen we ervan af te zijn Tinkerbel> heel veel succes morgen meis, je bent in het zkh echt wel in goede handen vertrouw daar maar op ennuh.... het belangrijkste is natuurlijk de kleine in je armen Devilschase> wat een schatje zeg! Dniise> succes meis ik hoop dat ze doorzetten Kaatje> ik word ook een beetje moe van al die telefoontjes hoor over "is de baby er al, heb je al weeen" pfff als het zover is horen jullie het allemaal wel! Lief van je dat je je ouders hebt uitgenodigd geef haar maar een dikke knuf ze weet echt wel dat je het niet zo bedoeld hebt, tis voor haar zo te lezen ook niet echt een makkelijke tijd. Zo ik ga lekker de bank op. Fijne aaf allemaal en morgen wil ik graag weer babynieuws van jullie horen Voor iedereen die hem nodig heeft een hele dikke knuf:
Zo visite is geweest, ton gegeten en een heerlijke dutje gedaan op de bank @kaatje nee hoor ga jou niet voorkruipen mijn vriendin zei wel dat die ong krampen wel voorweeën kunnen zijn. Zij had daar ook geen harde buiken bij, dat had zij pas met de echte weeën. En dat misselijkheid daar soms wel bij hoort. Dus zij denkt dat het binnenkort gaat beginnen eh.. ik wacht wel ff netjes mijn beurt @lindaa en devilchase ja mijn vriendin zei ook al de volgende dag heb je spierpijn op plaatsen wat je ondenkbaar zou zijn @sasha oh jee meid hele dikke knuff! @hanneker oh jeetje meid! ook een hele dikke knuffel @tinkerbel zo dat klinkt wel lekker posi! Je bent morgen idd iig mama! @dniise oh spannend meid Anno en man gefeliciteerd met de geboorte van Julia!! @devilchase oooh wat een snoepie!
Anno en mannetje gefeliciteerd met jullie dochtertje @Devilschase wat een lief klein mannetje is Luca @Tinkerbell heel veel succes morgen..hopelijk gaat het allemaal lekker snel
Hey Dames kom weer ff spieken. @Devilschase: Wat een knapperd zeg ! @anno en mannetje: Gefeliciteerd met jullie Dochtertje !! Hier is het nog steeds rustig , wel sinds een paar dagen menstruatie krampen en buikpijn.. Ook geregeld harde buiken maar totaal geen ritme en regelmaat..Pff , heb het zo gehad ze mag echt voort komen. Zie al die knappe baby's voorbij en dan wil ik ook ! Hoop eigenlijk stiekem dat ik misschien dinsdag al gestript word of dat ik gewoon spontaan aan de gang ga..Pff , al dat wachten..
Devilschase, wat een schatje ! Anno en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter Julia Roshi, knuff. weet hoe irritant en pijnlijk die bekkenklachten zijn. Mijn ouders zijn net weg, incl. boodschappenbriefje want moeders gaat morgen mijn grote boodschappen doen