Spannend Kaatje, veel succes!! Knuff! Sasha gefeliciteerd met Sem Dinand!!! Eindelijk meid! Ik ben zo blij voor je! Tinkerbel gefeliciteerd met Fenna!!! Ook jij zat erop te wachten jeeej Oh jee nu ben ik de volgende op de lijst Ik wil ook zeker wel hoor! Alleen er is nog steeds helemaal 0,0 in zicht qua voortekenen
Go Kaatje! Er zit schot in de zaak 8) ! Sasha en Anno geweldig dat jullie nu zo kunnen genieten! Op mijn hyves staat trouwens in elk geval al een foto van de sessie, zal straks met hubbie even kijken voor nog een paar hier in het album.
Tweety, balen dat Robin nog niet helemaal top fit is. Hopelijk kan de foto sneller dan donderdag. Kaatje, wat spannend voor je, hopelijk helpt het strippen deze keer wel en ben je nu aan het bevallen (of al klaar!). Jacolien, gelukkig was alles in orde bij de dokter. Haha Cossy, ik dacht al: dit heb ik toch al gelezen! Sasha, gefeliciteerd met Sem! Hey Tinkerbel ook bevallen! Tinkerbel, gefeliciteerd met Fenna! Leuke naam! (ik heb een achternichtje wat ook zo heet). Ik heb Shedevil even een smsje gestuurd, ben benieuwd hoe het met haar is. Als ik iets hoor, dan horen jullie het van me! Hier alles prima. Een erg langzaamaandagje gehad vandaag, heerlijk... Groetjes Azeb
Zegt helemaal niks Miranda zei gisteren ook nog dat het echt nog niet ging gebeuren omdat ze helemaal geen tekenen had en plotseling braken haar vliezen gisteravond laat
meiden waarom moeten wij het altijd alleen doen? Ik wil best persen maar wat mij betreft mogen mannen de ontsluitingsweeen doen hoor :-? dacht dat voorweeen pijnlijk waren..... Ga boven maar even gtst kijken en voor de zekerheid de kraamdoos uitpakken. maar een beetje blijven rommelen dus...
Sasha -> Wat ben je al snel terug zeg! Geniet maar heerlijk van je ventje! Kaatje -> Fijn dat het nu eindelijk een beetje door lijkt te zetten! Hoop dat jij vannacht een klein mensje in je armen mag sluiten! Zo, ik ben naar de laatste zwangerschapsles!
Tinkerbell Gefeliciteerd met jullie dochtertje Fenna ! Sasha Gefeliciteerd met jullie zoontje Sem ! @kaatje: Duim voor je dat het nu eindelijk gaat doorzetten ! ! Dus heb waarschijnlijk een deel van me slijmprop verloren Nou de rest nog..
dubbele aflevering van gtst..geen idee waarom. Weeen zijn liggend een stuk beter op te vangen dan zittend of staand. Lijkt er nu toch echt op dat het doorzet...
Oh Kaatje wat spannend! Hier buddynieuws van Shedevil: * Hee hallo! Helaas, nog geen echte weeen hier. Wel voorweeen en gisternacht bloedverlies, maar dat heeft gisternacht vreemd genoeg niet doorgezet. Ook echt pijn aan mijn bekken dat ik bijna niet kan lopen, , maar vandaag wilde m'n vk me niet helpen dus ik mag nog 'n week zo door en anders wordt ik gestript. Voor nu zo min mogelijk doen en veel liggen. Ik probeer nog op het forum te komen tussendoor. Groetjes daar! Shedevil * Groetjes Azeb
Tweety> hele dikke knuffel omdat je die nu zo goed kan gebruiken. Succes!!! Kaatje> jaaaa eindelijk!!! kom op meis je kan het!!! m'n mobiel hou ik bij de hand shedevil> rustig aan meis **knuff**
tot een uur geleden riep ik steeds dat ik niet tegen de bevalling op zag, ik neem mijn woorden terug. wil alleen maar janken bij iedere wee.... Girlpower !
Zo hee, ben even een dagje druk met allerlei andere zaken behalve het forum en er zijn gewoon 3 beebjes bij! Nieuwbakken mama's en papa's van harte gefeliciteerd! Kaatje, zet m op meis! Voor je het weet heb je de kleine in je armen!
Yoeeeeeeeehoe , Kaatje komop! You can do it Hier ook last van krampen, en het is net alsof ze mij met een breinaald van beneden aan het bewerken is. Iemand een idee wat het kan zijn Het flikt echt behoorlijk zeer zeg!