He Cossy (en Freesia), wat vervelend dat je je zo rot voelt. Kan me voorstellen dat het frustrerend is Knuffel voor jullie! Groetjes Azeb
Tnx meiden, voel me alweer wat beter hoor... Normaal zit ik er nooit zo snel doorheen, zullen wel de hormonen zijn.
Kaatje en papa: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Levi, flinke knul hoor... Ik heb eens even zitten tellen: er zijn nu 35 mama's bevallen en 34 moeten er nog. We zijn al over de helft dus... =D>
haha dit is best grappig om te lezen hoor! iedereen zit maar te klagen en te klagen,we willen allemaal zo graag de baby!pff wat kunnen die 40 weken ook lang duren en dan vooral die laatste paar weekjes! meiden allemaal een dikke knuf want ben zelf ook zo'n ouwe zeikerd
@cossy hier ook eentje die de rommel niet meer de baas is, en vaker sjaggo betn... zal wel zeker de hormonen zijn, maar ook dat het allemaal erg zwaar wordt nu, vooral met al die kersverse moeders hier wij moeten nog even wachten.. Ooh kijk afspraak bij de nagelstudio! een opkikker! ikke morgen mijn wimpers en wenkbrauwen!
Zoooo! Mn kleine ventje doet het goed! geboren met 2700 gram en nog geen 90 gram afgevallen, mag al 40cc hebben! 23 uur laatste flesje en pas om 04:30 weer wakker geworden! Wij slapen heerlijk haha!
Helma, jeetje kan me idd voorstellen dat je je er niet zo happy bij voeld. En dat je je vk hebt gebeld. Al iets gehoord? Pisum, had toch echt het juiste nr gesmst Maar goed dat er geen dagen van het verlof af gaan en dat we gewoon recht op die 10 weken houden! Iedereen die een baaldag heefteen hele grote knuff!
Ja pagina 1600 is wel ok Ik ga mezelf maar weer eens bezighouden.. bedden verschonen, was ophangen, even naar de winkel. Het irritante als je de hele dag thuis zit is dat je alleen maar aan de baby denkt, dat is vast ook niet bevorderlijk...
Nou ik kom net uit bad, dacht da's wel lekker voor mijn bekken, maar nu heb ik het zo heeeeeeeeeeeeeeet! Heb wel ff een lekker maskertje op gehad en ik wordt wat soezelig, dus ga zo maar weer ff slapen dan, al is 't ook erg lekker weer om even buiten te zitten...hmmm eerst maar eens een broodje doen! nagelstudio! wauw, wou dat ik nog nagels had, heb ze helemaal afgebeten
Ik klaag normaal echt niet als het niet zo'n grote was geweest mag het prima blijven zitten desnoods tot 43 weken, want zat ben ik het nog echt niet. Maar ik wil gewoon niet weer zo'n horror bevalling.
* inbraak * ik wil even Ingeltje van harte feliciteren met de geboorte van haar zoon! xxx Austin * uitbraak *
Zo hee pagina 1600 al... Zouden we de 2000 nog halen? We hebben een week over de laatste 100 pagina's gedaan. In dat tempo gaan we het niet halen denk ik... Ik zat trouwens te denken he, we zijn nu ongeveer op de helft qua wie er nog moet bevallen. Nu ben ik op 16 september uitgerekend, dat is dus op de helft van september. Dus vind ik dat ik aan de beurt ben, haha! Nee hoor er zijn nog een aantal die me nog voor moeten (mogen) gaan.... Groetjes Azeb