Heb tot nu toe elke dag getest..... IK heb er ook wel vertrouwen in. Ik voel nu dingen die ik vorige keer niet voelde. Maar test donderdag nog 1x en dan is het klaar. Of ik test gewoon daarna nog eens...
funny me, dan kunnen het er inderdaad geen twee worden he? wel even weer spannend dat je donderdag pas officiël kan testen! Ik heb er dit keer maar twee gedaan, een keer twee dagen voor tijd en een keer op mijn nod. geloof nu wel een beetje dat ik zwanger ben, maar t dringt nog niet echt door. ben nu al zenuwachtig voor de eersye echo, maar gelukkig heb ik twee hele drukke weken voor die tijd! Liefs en slaap lekker, ik ga nog even bankhangen! Meike
vervelend die onzekerheid lijkt me funny me. ik hoop dat het na donderdag echt tot je door zal dringen en dat je dan kan stoppen met testen!
Ik heb er nu wel vertrouwen in dat het goed komt. Haha heb net gehoord van de bandenpijn. Ik ga ook zo lekker mn mandje in. Kan mn ogen niet meer open houden!
slaap lekker meissie! en t gaat vast goed komen met die testen met jou! duim in elk geval nog even door hoor
@mamameike ... het kunnen er nog wel 2 worden hoor. Een ééneiïge tweeling. Ja ben ook erg blij het hcg te zien stijgen. Vooral die clearblue test vind ik super mooi. @funnyme ... als je testen duidelijker worden lijkt het me duidelijk. Je hcg groeit! Slaap lekker.
ging bij mij al net zo... en eh..een eeneiige tweeling, had ik nog niet aan gedacht! zit trouwens in mijn familie en die van mijn man....OEI!
Bedankt voor je reactie..het wordt inderdaad een inwendige echo omdat mijn man en ik ik het ziekenhuis liepen bij de fertiliteitsarts, daarom nu ook al een echo. Heb nog tegen de assistente gezegd dat ik de 9de nog maar net 6 weken zwanger was..maar goed ze zei dat ze van de eerste dag van mijn laaste menstruatie uitging... We zullen zien! Jullie dus ook al van die pijnlijke ( 0 ) ( 0 ) ...hier ook..ze groeien (jammer genoeg) en op de buik slapen is echt geen optie meer. Maare zou niet willen ruilen hihi... Leuk om alle testen te zien...veel succes Funnyme..komt vast goed aan al je testen te zien. De strepen worden steeds duidelijker. Slaap lekker iedereen..ik ga zo ook slapen.
Kristell, ik zag dat je al antwoord had gehad over die echo. Ik zou het niet weten. Maandag gaan we naar de HA voor het eerst. dus ik hoor het allemaal wel hoe het gaat. Ik heb even het gesprek van vanavond gevolgd en las over die bandenpijn. Ik heb inderdaad daar ook verschrikkelijke last van maar goed te doen. Mijn hele buik is gespannen en lijkt inderdaad wel op spierpijn. ik ga nu ook lekker slapen. tot van de week. liefs elise
Goh, dat je dat zo snel al voelt zeg, die bandenpijn. Het is niet echt pijn bij mij, meer steekjes laag aan de zijkant van mijn buik (eierstokhoogte). Ik heb een foto van mijn test in mijn album geplaatst, maar hij is nogal vaag omdat ik 'm heel erg moest verkleinen. Hoe doen jullie dat met foto's plaatsen?
Je moet de foto's idd erg verkleinen, maar ik denk dat jou foto gewoon een beetje wazig was. Misschien een foto van iets verder af nemen? Maar de streep is duidelijker hoor!
ow ik kan weer eens niet slapen! ben een buikslaper en heb nogal last van de zere (.) (.) moet er wel om lachen, we moeten de hele zomer nog door! hihi merk wel dat het me eem soort van rust geeft, dat er in elk geval zeker genoeg hcg in mijn lijf zit! gaat een van jullie nog mee doen aan MvM? Liefs meike