@mirandaT en ingeltje wat super schattige foto's! @cossy van mij mag uk wel eerder komen, al hou ik week 40 in mijn hoofd. denk ook wel dat als het eerder begint dat ik het ff kwijt ben
Sorry meiden maar half bijgelezen. Baarkruk: is me erg goed bevallen, je kon goed druk zetten zonder dat de kleine steeds terug schoot in het geboortekanaal. Parr: Ben niet uitgescheurd. alleen 3 schaafwonden aan mijn schaamlippen.. hoe ik me voel.. als een aangereden egel lekker beurs en heel moe maar verder wel goed. foto's.... Lieve foto's allemaal ! Borstvoeding : ging dat bij jullie wel gelijk vanzelf? Aanleggen gaat hier erg moeizaam maar als hij hem eenmaal heeft drinkt hij wel 20 min. goed. Nou even showen dan
OWWWWW! Wat een lieve plaatjes allemaal. Gek idee dat wij straks ook zo'n hummeltje hebben... Ik kom even voor een korte periode gedag zeggen, want we moeten een paar dagen afstand doen van onze PC... NEE, NIET NUUUUU, IK WIL BABY'S KIJKEN! Ben benieuwd wie de nieuwe mama's zijn als ik terug ben. Ikzelf nog maar even niet, anderen mogen eerst (lief he)! Dag allemaal, tot later!
Hahahaha Kaatje; goed BEVALLEN op de baarkruk? Leuke woordkeus. Toevallig ga ik ook een baarkruk huren, lijkt mij heel natuurlijk. Echt een poepie ook, jullie nieuwe aanwinst. Dag allemaal!
Kaatje, wat een schatje zeg! Azeb, knap dat je dat zelf kan hoor! Wel de ideale oplossing als je geen passende voetenzak hebt...
@kaatje wat een schat ok klinkt wel goed gegaan met die baarkruk de enige waar ik mij zorgen om maakt is dat ik dan te veel perst of te snel waardoor ik dan uitscheur nu maar lekker uitrusten en genieten van jullie hummel
@ Ingeltje: Wat is Julian een mooi mannetje! Wij hebben dus sinds gisteren een nieuwe fotocamera! Ik moet zeggen dat onze kater een leuk onderwerp is om te fotograferen, maar ik hoop dat ik zeer binnenkort ons kleintje veelvuldig mag gaan fotograferen!
Freesia, hihi thanks! Kaatje, hij is prachtig! Die baarkruk klinkt goed. Zal es aan mijn vk vragen of ze er eentje hebben.
parr, ik was ook bang om uit te scheuren maar dat kan je voorkomen door goed te luisteren dus niet persen als je moet puffen
overdag kan ik ook niet slapen dus ben nu echt brak.... maarja ooit moet mijn lichaam toch wel zo moe zijn dat hij me een nachtje door laat slapen [-o< ow meiden wat een scheetjes allemaal zeg **zwijmel** IK WIL OOK! Ik ga bankhangen. dikke knuffffffff
Wij hebben ook recent een fototoestel en een camera gekocht. Heb je toch echt nodig he, met een kleine... Je kan moeilijk geen foto's maken of telkens wegwerpcamera's kopen ofzo... Ik kan me trouwens nog steeds niet voorstellen dat ik een andere houding fijner zou vinden dan op de rug liggen tijdens het persen...
@ Azeb: we hebben de Olympus Mju 840 gekocht. @ Cossy: wij hadden wel al een fotocamera maar die had telkens problemen met de accu. Telkens als je foto's wilde maken gaf die aan dat de batterijen op waren, maar de lader gaf aan dat ze vol waren. Eerst een nieuwe lader met nieuwe batterijen gekocht, maar nog steeds hetzelfde gezeur. Dat risico wilde we niet lopen tijdens het foto's maken van ons pasgeboren kleintje! En over bevallen op de baarkruk....ik denk dat ik ook het liefst gewoon op mijn rug wil liggen, maar de baarkruk klinkt wel ideaal en lijkt natuurlijk een beetje op het zitten op de WC.....mijn verloskundige heeft altijd de baarkruk bij zich!
dag dames vandaag weinig dames bevallen @baarkruk doen ze hier niet wij hebben alleen dokters geen vk en badbevallingen ook niet dus alleen op je bed! wat ik hoorde op de borstvoedingscurcus zij 1 van de dokters dat dus dat is hier geen optie! verder heb ik vandaag geen buikpijntje gevoelt hele dag al lekker rustig! gesprek gehad met mn kraamverpleegster en heb er zin in,lijkt me helemaal leuk! slaap lekker allemaal vanacht en voor degene die er zin in hebben laat de beeb maar komen dan!slaap zacht
Zoooo m'n mannetje weer eens het bed in gesleept, laat nu die weeen maar komen! Wat een poepies allemaal, ik wil oooook
hmm pisum nog steeds rustig dus ..... ik straal je even in dat het vannacht gaat gebeuren 8) ! @ Ingeltje heerlijk dat je zo kunt genieten en wat een moppie, idd al een wijze blik in zijn oogjes @ Parr ha ha ipv week 40 richt ik me nu maar op week 42, dan moet er toch zeker wel een levend wezentje zijn uitgekomen @ Kaatje ook al zo'n droppie @ First time tot gauw en lief van jou dat wij voor mogen @ Eva leuk de kater als proefobject.... dat kan ook grappige foto's opleveren maar jullie baby dat is toch het echte werk! Hier ook nog steeds alles super rustig in mijn buik. Geen krampjes, harde buik of wat dan ook Alleen uk die met z'n armpjes en beentjes beweegt. Ook evengoed leuk maar goed dat ken ik nu wel Ga nu mijn bed in duiken moet morgenvroeg om 9 uur in het ziekenhuis zijn om weer bloed te prikken en bloeddrukmeeting dus zal wel ergens in de middag online zijn. Welterusten 8)
Hoi meiden, ik kennog niet slapen vd krampen dus ik dacht kom even snel koekeloeren hier. Vandaag een redelijk goeie dag qua bekken klachten dus even achter de pc lukt me wel. Alles een klein btje vluchtig bij gelezen en ik zag dat er alweer een aantal bevallen waren gefeliciteerd allemaal, super! Hier nog geen teken van 'echte' weeen, maar de 'voor weeen' worden met de dag scherper, daarom begrijp ik ook echt niet dat het niet doorzet De vk wilde me maandag niet helpen, en reageerde nauwelijks op dat ik bloedverlies heb gehad afgelopen weekend wat ook weer spontaan is gestopt...dat vind ik erg vreemd en voel me niet serieus genomen. Ik voel de kleine gelukkig nog wel bewegen. A.s. maandag mag ik weer op controle en dan wilde ze me wel strippen zei ze Over dat liggend of zittend bevallen he, als je mobiel blijft tijdens je ontsluitings weeen en daarna ook nog zittend bevalt maak je maximaal gebruik vd zwaartekracht, en hoef je zelf 'minder moeite' te doen, gaat de ontsluiting ook sneller. Liggend bevallen is voor je ruggegraat ook erg belastend en daardoor voelde ik (tijdens de bevalling van Valentijn*) de weeen juist nóg heftiger. Ik mocht mijn bed niet uit toen, maar ben wel op mijn zij gaan liggen. Ik had trouwens wel wee opwekkers en dan zijn de weeen nog scherper dan normaal, maar op mijn rug trok ik het echt niet. Maar ja dat merk je vanzelf wel op dat moment wat het prettigst is. Nou ik ga weer richting bed met een kruik en een kop thee, er zal vanacht toch ws weer nix gebeuren! Doeg!
Pffff, heb nu echt erge last van slapeloosheid zeg! Sinds een week ofzo... Voel me gewoon duizelig van vermoeidheid, maar zodra ik ga liggen en mn ogen sluit is het alsof ik weer klaarwakker ben... Gelukkig kan ik wel smiddags redelijk uitslapen, maarja ik hoop toch dat het niet de komende weken zo erg blijft als nu...