September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

HUAHAHAHAHAH :)

Eva -> Oww op die manier... Jah had gekund idd.. ;) Heb jij trouwens enig idee hoe duur die voogdij-aanvraag bij het kantongerecht is? Ik namelijk niet...

*edit -> Bij het volgende berichtje heb je jubileum eva! ;)

2. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Even raprap, meiden ZET HEM OP!

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Krisstel: okee okee, ik geloof je :) Vandaag weer bij elk wcbezoek wat laten vallen :oops: Waar het vandaan komt? Owja, heb het 9 maanden opgespaard :)

Devilschase: mmm... ziet er heerlijk uit dat gebak! En je ventje ook :-D

Kaatje, hopelijk komt de bv snel goed op gang en gaat het aanleggen snel beter. Misschien even een lactatiekundige contacteren?

Parr en shedevil: hier ook af en toe een flinke kreun en vloek als uk zich weer eens afzet vanbinnen. Mensen om me heen vragen dan paniekerig of ik ga bevallen :)

Eva: hier was liefje ook dat papier kwijt, bijna bonje hier. Gelukkig weer teruggevonden, pfff...

Lief gaat zo broodje kipfilet bakken, met alles erop en eraan, mmm.... HONGER!

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Haha...9 maanden opgespaard Freesia? Weet je zeker dat er een kindje in je buik zit :rolleyes:

Heb gisteren Britt in bad gedaan..ze vindt het zo lekker, wil jullie deze foto niet onthouden :D

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik weet niet wat ik heb maar ben al de hele middag moe....voel me echt als een uitgewrongen vaatdoek...nergens zin in :( Zelfs niet in eten.....nouja chocola dan nog net wel ;)

@ cossy: weet zo even niet of zo'n gezag aanvraag (weet niet of het hetzelfde is als voogdij) geld kost. Volgens mij kan je dat checken op www.postbus51.nl Ga ik zo nog even doen.

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
  7. Ik baal als een stekker. Waar ik al bang voor was, is ook door de verloskundige bevestigd: de boel zit nog potdicht :( ! Ze kon net met één vinger tot halverwege de baarmoedermond komen. Dus van strippen was absoluut geen sprake...

Ze vroeg me wat ik wilde: afwachten tot volgende week of een afspraak maken met de gynaecoloog? Omdat daar ook sprake is van een wachttijd hebben we afgesproken dat ze morgen alvast een afspraak maakt voor volgende week donderdag. Volgende week woensdag heb sowieso een afspraak bij de verloskundige en dan zal zij nogmaals een inwendig onderzoek doen. Aan de hand daarvan kan ik dan zelf bepalen of ik de afspraak met de gynaecoloog door wil laten gaan of niet...

Een flinke tegenvaller dus... :cry:

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Heh Lola, wat een domper :(
    Weer een week wachten dus...

Krisstel, dan is mijn poep wel heel beweeglijk hahaha!
    Ow en wat een heerlijk moppie is Britt toch.... Die oogies, zo LIEF!

9. 4days

4days Niet meer actief

Eva, hartstikke bedankt! Als ik het goed begrijp is de aanvraag op zich dus kosteloos, alleen de uittreksels enzo moeten worden betaald.

Lola -> Balen dat alles nog dicht zit zeg... :(

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel oh wat mooie plaatje :D

@freesia ja hier ook al je gaat toch niet bevallen he? :confused: :rolleyes: nee hoor zou het niet durven :)

@lola oef wat een dumper :( *knuff

hier ook vaak moeten poepen de laatse 2 dagen, heb nu ook weer die oefenweeetjes.... :(

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Krisstel: Wat een knapperd !

@lola: Wat een domber..:(

Hier verder nog niet veel.
    Wel weer beetje bloed bij afvegen en wat bloedsliertjes (srry voor de details) bij de urine.
    Ook meer harde buiken en ze beginnen steeds minder prettig te voelen.Zou het misschien vanaaf dan toch gaan gebeuren...

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tweety Balen zeg, had zo gehoopt dat het nu wat beter met Robin zou gaan. Hoop dat het via de scopie lukt om de sonde terug te plaatsen.
    Germ manneke, zit hem ook niet mee.

Heel veel sterkte en succes en een hele dikke knuffel voor jullie alle vier!

wupje jippie baby helemaal ingedaald!!

Azeb Tja, dat zijn nu eenmaal oma's. Ze bedoeld het goed maar snap goed dat je tijdens je bevalling geen behoefte hebt aan schoonmoeders aan je bed :) Zou ik ook niet hebben gehad ha ha

Scheelt dat ik een geplande keizersnede heb gehad, heb vooraf al aangegeven dat ze pas 's middags met bezoekuur welkom was en niet eerder. De eerste uurtjes waren voor mij en Ivo om 100% van de kleine te genieten.

Miracle duim voor je dat het doorzet en dat het niet een week nog gaat duren ;)

Kaatje zo'n ding op je tepel omhoog te krijgen, is dat niet iets voor jou?
    Maar heb geduld, soms kunnen ze wel de tepel opeens pakken als ze de eerste groeispurt hebben gehad. Heb je trouwens hulp van lactatiedeskundige? (wordt als het goed is vergoed door je verzekering)

Devilchase wat een schatje is Luca

Mijn baas en een collega zijn net even op kraamvisite geweest. Hoop cadeautjes gekregen van mijn baas, de directie, personeelsvereniging en de afdeling waar ik werk :D
    Raven heeft gelijk alle speelgoed ingepikt dat matice heeft gekregen :)

Vandaag geen baby's of is er iemand stiekum aan het bevallen? ;)

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lola dat is balen zeg :( maar misschien gaat het in 1x heel snel.... ;)

Miracle spannend we wachten af!

Hier heb ik het idee dat er heel lichtjes iets begint te veranderen. Eerst had ik helemaal geen harde buiken en nu wel + een beetje rommelende darmen......zou het? please please

8) weeën aan naar ......welk nummer ook alweer 8) !

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :(: snap er niets van.... we zijn zowat al op de helft met alle bevallen mama's.....

lola> ow balen meissie, hoop dat het snel allemaal gaat "openen"
    wupje> spannend!
    Jekkia> wat lief van je werk, ben benieuwd of ze hier ook gaan komen...
    Kristel> wat een lekker wijffie is Britt zeg!
    Miracle> ow spannend meis ik hoop dat het doorzet!
    Parr> ik ben echt benieuwd wie van ons de 1e gaat zijn :D

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey mamas in spe en mamas!
    heb niets kunnen bijlezen sorry..
    ik heb ook zo'n drukke dag achter de boeg zeg!
    Ben ook nergens aan toe gekomen HIHI
    Hele dag vanaf vanmorgen half 8 tot 3 uur s middags is michelle wakker geweest.. op mijn arm viel ze in slaap, legde ik haar in haar bedje begon ze weer te huilen.. toen heb ik haar vanmiddag even ingebakerd en voila madame sliep gelijk!
    grrr dat ik dat nou niet eerder vandaag gedaan had!
    ze heeft vanaf 3 uur tot half 8 lekker geslapen! heb haar nu net weer een flesje gegeven en mevrouwtje is alweer in dromenland! :D

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi!
    Heb het even met mijn man over mijn schoonmoeder gehad. Hij was het gelukkig helemaal met mij eens dat we de ouders pas bellen als we zelf even hebben kunnen genieten met zijn drietjes. Hij dacht dat ze wrs niet zo goed had nagedacht over wat ze zou doen als ik vanmiddag inderdaad met weeen had rondgelopen. Ik zei: 'als jij thuis bent en ik lig boven te puffen, dan stuur je haar maar gewoon weer weg hoor!' Daar was ie het gelukkig mee eens.
    Ik heb trouwens een schommelstoel gekocht op marktplaats! http://link.marktplaats.nl/191361592
    Ben er heel blij mee, ga hem vrijdag ophalen!
    Groetjes
    Azeb

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @roshi ik ook :D

@azeb ooh mooie schommel stoel!

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Azeb> wat goed dat jullie het erover eens zijn, dat is het enige wat geldt!
    Mooie stoel, ik heb er ook zo een alleen zonder kussentjes.
    Lindaa> hahaha nu weet je wel hoe je haar voortaan stil krijgt ;)

Over marktplaats: ik ben van de week een bod gedaan op een hoekbureau (omdat die bij de Jysk uitverkocht was dacht ik miss staat er 1 op MP) krijg ik dinsdag een mailtje terug dat ik hem op mag komen halen.
    Dus ik een mailtje teruggestuurd met de vraag hoe hij vervoerbaar is. Gister niets gehoord dus ik dacht vandaag ik stuur ffies een mailtje dat we hem zaterdag komen halen met aanhanger.... krijg ik net een mail "hij moet donderdag weg zijn ivm behangen" ja dat haal ik toch niet meer pfffff DAT IS MORGEN :confused: ik heb maar teruggestuurd dat het dan op houdt, helaas.....
    wel balen hoor hij was echt groot en nog mooi.

ik ga lekker tv kijken, fijne aaf allemaal!

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Hoi Meiden,
    Hier nog een september mama. Ik lees hier al een hele tijd mee maar omdat het zo snel gaat schrijf ik niet. Maar wil jullie even laten weten dat ik zo blij ben dat ik hier zoveel dingen lees die ik zelf ook vind, denk en voel. geeft me iig de bevestiging dat ik niet helemaal debiel aan eht worden ben haha. Alle kerseverse mama's gefeliciteerd en a.s. mama's: hoe erg we er soms ook doorheen zitten, wij zijn ook bijna aan de beurt!

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    PS heb twee fotootjes in mijn album gezet van een truitje en een broekje wat ik vandaag heb gemaakt.
    Nu is de fleece echt op :)

Deel Deze Pagina