September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heel mooi gemaakt meid! :D

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Lola, wat een tegenvaller...bah!

@Wupje en Miracle, hoop het voor jullie..succes mocht het vannacht zover zijn.

@Azeb, gaaf die schommelstoel! Enne knap joh dat je dat zelf maakt.

@Jekkia, leuk zeg dat je collega's en werkgever langs zijn geweest..'wanneer moet je weer beginnen?

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Wupje: Laten we hopen dat ze doorzetten!

4. 4days

4days Niet meer actief

Wupje -> Hoop echt dat t doorzet! Jullie hebben nu lang genoeg gewacht! ;)

Azeb -> Gelukkig was je mannetje het ermee eens! :D Moet je toch niet aan denken als je man zo'n moederkindje is die per se wil dan z'n moeder bij de bevalling is ofzo... :)

Roshi -> Hmm vreemd hoor, hadden ze er ook wel even bij mogen zetten dat het voor donderdag moet...

Vandaag heerlijk soepje gemaakt! :D Had ik wel weer een zin in, lekker met boontjes enzo, die blikken soep had ik wel weer eventjes gehad. Dus ga zo nog even wat soep opwarmen. Hmmm heb er nu al zin in!

Groetjes, Cossy

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Cossy, haha nee moet er niet aan denken. Maar dan was het vast ook niet mijn man geweest ;)

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    welkom sidmick :)

wachten duurt lang he? ;)

wupje ik hoop dat het wat is bij jou!

hele dikke knuff voor IEDEREEN :D

PS het was 6464

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Azeb: Leuk dat je dat allemaal zelf kan maken...zou willen dat ik zo handig was......

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Eva, het is echt niet zo moeilijk als het lijkt. Ik dacht dat namelijk ook altijd: wauw wat knap dat mensen dat kunnen. Heb onlangs ontdekt dat het echt niet zo moeilijk is!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva is het trouwens gelukt met het borduren?

@azeb ik zou mijn naai machine ook tevoorschijn halen :p ben ook erg handig met kleertjes maken :D

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

13 november pas weer :)

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    helaas is het via de scopie niet gelukt pff alles wat tegen kan zitten zit tegen. hij heeft nu een sonde via zijn buikje. nu maar hopen dat de 10 dagen snel gaan en dat het oprekken gaat lukken en het dan eindelijk eens mee gaat zitten. pff.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr1983: Borduren gaat nu redelijk goed. Ook zonder knoopjes te maken in de garen ;) Alleen gaat het nog niet erg snel, maar moet ook zeggen dat ik er niet elke dag mee bezig ben.

@ Tweety: Wat balen zeg! Knuffel voor jullie!

Ik ga van de week kijken naar een buikdrager. Gevonden op MP, in principe al akkoord over de prijs. Toevallig in hetzelfde dorp! Ik hoorde van veel mensen dat zo'n buikdrager heel handig is bij bijvoorbeeld boodschappen doen. Kan je toch gewoon met een karretje de winkel door. Heel handig voor ons aangezien onze kinderwagen geen boodschappenmand heeft (quinny buzz 2008). Dus ik hoop dat 'ie er netjes uitziet. Het is een Baby Björn, dus wel een goed merk.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hmm tot nu toe volgt er niet zoveel meer. Vanavond op de bank was het weer rustig dus op naar een nieuwe dag.... :(

@ Lindaa fijn dat het inbakeren zo goed helpt!

@ Roshi sjit zeg nog geen hoekbureau :( wat wil die man nou verkopen of niet? :(

@ Cossy oh klinkt lekker een eigen gemaakt soepje :D

@ Tweety oh alweer een tegenslag :( moet nu toch snel beter gaan. Dikke knuff hoor!

@ Eva ja hier ook een babybjorn, lijkt mij ook handig om te gebruiken.

Hier vanavond lekker wokschotel met rijst gehad, ook lekker.

Welterusten!

14. 4days

4days Niet meer actief

Waar blijven alle babytjes?! :) Tis wel erg rustig nu zeg!

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hoe is het hier met de zwangere meiden? Houden jullie het nog vol?
    Hier gaat het allemaal prima, Femke mocht vannacht doorslapen, maar kwam toch om de 3,5 uur....ach ja misschien hebben we aankomende nacht meer geluk!

@Tweety, jeetje meid wat vervelend, veel sterkte!

Succes meiden!
    groetjes Ellen

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Goedemorgen!

Raak hier echt helemaal op! Ben gewoon een keiharde skippybal met twee armpjes en beentjes eraan.
    Ga weer ff bedje in.

Meiden die nog kunnen genieten: geniet van het mooie weer!

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Goedemorgen!

Hier een ietwat andere nacht gehad. Luca heeft gehuild, weliswaar niet de hele nacht. Hij mag nu 50 cc en dat had hij al 2 keer gehad, 1,5 uur later begon hij weer op zn handjes te sabbelen etc etc. En daarna gigantisch te huilen, leek op krampjes, alles geprobeerd, behalve eten omdat het zo kort op elkaar niet goed is. Uiteindelijk toch geprobeerd en ja hoor, meneer had weer honger... daarna sliep hij weer als een roosje en nu nog steeds.

Verder heb ik zelf last van stuwing, echt NIET geinig zeg, gister was echt erg, voelde me hondsberoerd, nu lekker ingesnoerd haha en gaat al een stuk beter!

Hoe is het hier met de dames verder? Ik hoop dat er vandaag wat babytjes bijkomen!

*smst weeen aan naar 6464**

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Dames hou je klaar voor tegen de 15 de dan is het volle maan, meestal worden er dan vele baby's geboren

20. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Nou, volle maan: kom maar op! Ik ben er klaar voor! En vele andere met mij :D

Vandaag 39 weken :whistle: :whistle: :whistle: (zolang ben ik nog niet eerder zwanger geweest, mijn zoons kwamen met 36+4 en 38+3 weken).

Ik zie prachtige babyfoto's voorbijkomen, allemaal schatjes, dat doen de septembermama's toch allemaal weer goed :D

Is er nou helemaal niemand op 10-09-08 bevallen? Dat was toch zo'n mooie datum. Had nog tegen mijn buik gezegd dat ie echt moest komen gisteren, maar helaas...beeb is nu al eigenwijs :p
    Vandaag 11-09-08 wilde ik maar even overslaan en de 13e eigenlijk ook. Ik ga dus voor morgen de 12e of anders gewoon vanaf de 14e...alsof ik er iets over te zeggen heb :(

Heb nu wel al 2 avonden krampjes in mijn buik, er is dus echt wel iets aan de gang...maar ja...het stopt ook zomaar weer...

Ga zo nog even de stad in - nu het nog kan haha - wie weet kan ik nog iets verzinnen om te kopen...vast wel ;)

Esje

Deel Deze Pagina